View Full Version : Prince of Persia: Warrior Within
Mr G. Bears
24th November 2004, 20:14
Ik zal er niet al te veel woorden aan vuil maken:
*kwijlt nog even verder*
http://streamingmovies.ign.com/xbox/article/568/568557/pop2_112304_1_wmvlow.wmv
Kolky
24th November 2004, 22:39
Duurt nog ff voordat ie uitkomt eerst voor de XBOX weer, en dan pas voor de pc :(
Maar ik kwijl lekker met je mee :D
Mr G. Bears
24th November 2004, 22:43
Euhm......volgens mij is de releasedate niet veel anders hoor :S? Allemaal in december....zal echt niet veel schelen gok ik. Ze worden in ieder geval in elke folder alle vier al aangekondigd
2 december voor Xbox, Gamecube, PS2 en Pc. Komt van de Ubisoft site?
http://www.ubi.com/US/Games/Info.htm?pId=1097
Gewoon alles in één keer.
aekold
24th November 2004, 23:06
Yeah, heb er echt zin in.
Kolky
25th November 2004, 15:33
Euhm......volgens mij is de releasedate niet veel anders hoor :S? Allemaal in december....zal echt niet veel schelen gok ik. Ze worden in ieder geval in elke folder alle vier al aangekondigd
2 december voor Xbox, Gamecube, PS2 en Pc. Komt van de Ubisoft site?
http://www.ubi.com/US/Games/Info.htm?pId=1097
Gewoon alles in één keer.
Ow Beter, waarom kunnen ze dat weer niet bij games als 'GTA: SA, Halo2' daar zijn de releasedates allemaal verspreid.. Snap ik echt niet :S? Zal wel markt truukje zijn.. Al wordt dit ook gewoon een megagoed spel!
Elminster
25th November 2004, 16:10
Damn ik moet die vorige nog steeds spelen... Het enige wat ik er van heb gezien was de avatar van MrG :S:&
Mr G. Bears
25th November 2004, 16:59
En die 2 laatste avatars van mij zijn zelfs van de nieuwe PoP :P
Oh jah........ik wil nog even zeggen dat ik hier nergens de term 'Prince of Persia 2' wil horen. Dit zou namelijk als je het in nummers aangeeft al de vijfde moeten zijn.
Ik vind het respectloos om die vorige 3 (voor the sands of time) zomaar uit te vlakken. !!!!!!
En inderdaad, ik heb ook een hekel aan die verschillende release dates, zeker als ze echt enorm veel van elkaar afliggen ( San Andreas :(). Het is gewoon niet leuk voor de gamer om zo achtergesteld te worden, alleen omdat je de verkeerde console hebt. Ik snap dat het erg aantrekkelijk is om een titel voor een bepaald aantal weken/maanden exclusief op de markt te brengen, maar de klant wordt hier gewoon de dupe van.
Yavanna
25th November 2004, 19:40
PRINCE OF PERSIA 2 de gekste!!
Prince of Persia 1 vond ik ook al zo vet, sands of time, en nu komt dan eindelijk Prince of Persia 2 uit, ik kan echt niet wachten tot Prince of Persia 2 in december uitkomt man! Echt koel dat ze na sands of time vonden dat ze toch maar een deel 2 moesten maken en nu ist dan bijna zo ver, JOEPIE!! Prince of Persia 2!!!
Dus... nej vet spel lijkt het me man :D_O_ ziet er weer mooi uit...
Mr G. Bears
25th November 2004, 19:45
PRINCE OF PERSIA 2 de gekste!!
Prince of Persia 1 vond ik ook al zo vet, sands of time, en nu komt dan eindelijk Prince of Persia 2 uit, ik kan echt niet wachten tot Prince of Persia 2 in december uitkomt man! Echt koel dat ze na sands of time vonden dat ze toch maar een deel 2 moesten maken en nu ist dan bijna zo ver, JOEPIE!! Prince of Persia 2!!!
Dus... nej vet spel lijkt het me man :D_O_ ziet er weer mooi uit...
Als je me nog meer wil 'dissen': Er zijn ook mensen die zeggen: Prince of Persia: The Sands Of Time, eindelijk de prins in 3d (als je de flop prince of persia 3d niet meerekent)
Wtf........waarom zou je die dan niet meerekenen? Het is toch 3d zeker :S
Dus ga je gang.....make my day
Yavanna
25th November 2004, 19:48
ktsss van iemand met jouw niveau had ik wel wat meer verwacht dan zoon triest post...
Mr G. Bears
25th November 2004, 19:54
ktsss van iemand met jouw niveau had ik wel wat meer verwacht dan zoon triest post...
wat zij zegt
Yavanna
25th November 2004, 20:34
wat zij zegt
ehe )
Elminster
25th November 2004, 23:05
ga toch slapen, werken, scholen of nuttigere threads invullen jullie twee :)
Mr G. Bears
25th November 2004, 23:23
ga toch slapen, werken, scholen of nuttigere threads invullen jullie twee :)
slapen: te vroeg
werken: te lui
scholen: ik heb geen schoolwerk
nutterige threads: zijn er niet
(R)
Yavanna
25th November 2004, 23:44
slapen, werken en scholen is vet saai!!
en nuttigere thread (en bij deze voeg ik mij bij mijn opponent) zijn er inderdaad niet (R)... hoewel... die thread waarin sletjes aangeboden werden ook angstvallig wordt schoongehouden ) maar wat ik wou zeggen: deze thread is 'van marcel' dusseh... rlx :D)
Mr G. Bears
25th November 2004, 23:48
This is my turf, go scram you freaks!!!!!
Dit is mijn geesteskindje, mijn digitale foetus, mijn post-natale depressie. Je kunt het zo gek niet bedenken of dat is het
Kolky
26th November 2004, 00:45
Zucht...
Yavanna
26th November 2004, 01:32
Kreun...
p.s. hulde aan de foetus, depressie, kindje-dinges :D
Kolky
26th November 2004, 11:03
Back on topic:
Marcel ik heb hem zien staan voor de PS2, kheb alleen geen zin om hem te downloaden zoals bij GTA: San Andreas. Want toch niemand heb een gehackte PlayStation 2? :S Of iemand hier moet ereen hebben?
Mr G. Bears
26th November 2004, 14:26
Back on topic:
Marcel ik heb hem zien staan voor de PS2, kheb alleen geen zin om hem te downloaden zoals bij GTA: San Andreas. Want toch niemand heb een gehackte PlayStation 2? :S Of iemand hier moet ereen hebben?
Idd, ik zag em ook al staan voor PS2 en XBOX.....maar heb je weinig aan op dit moment.......wacht op de pcversie maar die komt maar nie
Mr G. Bears
27th November 2004, 17:11
Ik heb Prince of Persia : Warrior Within gekocht.....
Wie wil me aanraken?
Carnage
27th November 2004, 17:24
And the crowd goes wild :P
Mr G. Bears
27th November 2004, 17:51
Hehe.....Blijkbaar is de releasedate in Nederland een week vervroegd vanwege sinterklaasperikelen. Is die oude bok toch nog ergens goed voor :P
Nitro
27th November 2004, 18:04
en heb je het al uitgespeeld? :P
Yavanna
27th November 2004, 19:34
woehoew!! Mr. G de GEKSTEEEE!
maar ik heb brownies )
Mr G. Bears
27th November 2004, 19:52
Ruilen?
Yavanna
27th November 2004, 20:14
DEAL :D
*damn zet nou die STOMME functie is uit dat ik nie alles in hoofdletters kan typen!!*
Kolky
28th November 2004, 12:01
Ik heb Prince of Persia : Warrior Within gekocht.....
Wie wil me aanraken?
Damn het is dat ik niet in Nederland ben :)
Mr G. Bears
28th November 2004, 15:02
Anders zou je me wel aan willen raken :P?
Yavanna
28th November 2004, 15:07
omg there goes his ego...
Mr G. Bears
28th November 2004, 15:18
I am not quite sure about that :P
aekold
29th November 2004, 00:50
Analog sticks are for the weak, speel je spellen toch gewoon op de pc.
Mr G. Bears
29th November 2004, 09:38
Wil je nog dat ik em voor je brand?
(en ja dat is chantage :P)
Kolky
29th November 2004, 14:42
idd :)
Mr G. Bears
29th November 2004, 15:09
Wederzijds respect is bij jou echt ver te zoeken he (E) ? We leven hier in een wereld waar analoge sticks en toetsenborden gewoon naast elkaar horen te leven. Tuurlijk zitten er wel eens rotte appels tussen de analoge sticks, maar de meerderheid is echt gewoon aardig. Je moet ze alleen wel willen respecteren. Maar deze generalisatie is in geen enkel geval goed voor het image van de analoge sticks. Ook toetsenborden doen dingen die het daglicht niet kunnen verdragen en daar hoor je niks over he! Daar kan ik me dus heel kwaad over maken. Geef de analoge stick een eerlijke kans. Wil jij het op je geweten hebben dat de gehele analoge besturing radicaliseert? Neej toch hoop ik he? We leven hier in een tolerante gamesomgeving, laat dat dan ook zo!
Elminster
29th November 2004, 16:32
En stiekem wou hij dat de cube niet analoog was :D)
Mr G. Bears
29th November 2004, 19:00
Ik ben al ondergedoken
aekold
30th November 2004, 10:50
Ik heb de analoge sticks hun kans gegeven, maar ze luisteren gewoon niet. Ze doen niet wat ik wil en daarom moeten we ze maar op de trein naar het oosten zetten ofzo. Betuwelijn is toch af (T).
En ja, zou je hem willen branden? Je krijgt lege cd's terug.
Mr G. Bears
30th November 2004, 16:03
Joy, wat moet ik nu weer met lege cd's :P?
aekold
30th November 2004, 21:42
Hehe, moet je zelf weten.
Mr G. Bears
12th December 2004, 23:22
ok, dit was het dan. Uitgespeeld (ik kan nog wel heel het spel opnieuw spelen, er is een vrij grote replaywaarde.) De epische vertelling is ten einde. Het was mooi voor zolang het duurde. Ik denk dat ik psychische begeleiding ga zoeken, ik val nu echt in een gat :P
Er zat een aardige speelduur aan vast, ik heb et nog lang op weten te rekken door maar een uurtje of twee te spelen per dag. 27 november gekocht, en 12 december uitgespeeld.
:+
Misschien tot volgend jaar
:+
(C)
Elminster
13th December 2004, 00:21
Verslaafde :)
Dare I ask...?
Mr G. Bears
13th December 2004, 00:32
Dare I leave my room? I am afraid the real world will show no resemblance at all with the fantasyworld that i was living in?
Juist ja
aekold
13th December 2004, 18:41
Hehe, ik ben ook druk op weg om het uit te spelen.
Kolky
23rd December 2004, 17:44
PoP2: Warrior Within verkoopt zeer goed
Ondanks het feit dat niet elke game blij was, wat ook gezien kon worden in enkele reacties op onze review doet de game het zeer goed in de winkels. Nu al is Warrior Within 1.800.000 over de toonbank gegaan, wat nu al een verdubbeling is van de verkopen van haar voorganger.
De goede verkopen worden weerspiegeld in de verkoopcharts in verschillende landen. In Duitsland en Engeland staat de titel op de zesde plaats in de lijsten, en in Amerika zelfs op nummer vijf.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2304
Ik hoorde zelfs al mensen bij mij op school over praten enzow :) Van de eerste versie 'Sands of Time' hoorde ik nooit iemand (behalve de mensen hier dan) enthousiast over praten. (Y) Enne ik vindt het zelf ook een top game...
Mr G. Bears
23rd December 2004, 18:59
Prachtig, het is ook gewoon een leuke game. Wat meer pit dan in SoT, dat bevalt me wel. in SoT is de prince toch een beetje een watje. Een leuk uitgewerkt watje, that is. Maja, Violence sells :P
Elminster
24th December 2004, 00:02
SoT was toch een stuk bug-armer :S?
Mr G. Bears
24th December 2004, 12:15
Wat Kolky zegt klopt hoor, er praten nu veel meer mensen over. Maar van die mensen is nu het grootste deel niet positief. Je zou eens op het PoP: WW forum moeten gaan kijken. Threads vol met mensen die het een enorm slechte game vinden. Ze vinden dat het niet bij de prince past. Tja, en zij beslissen daarover??? Vind ik niet, moeten de makers zelf weten. De game is niet van de gamers, dat denken ze daar wel volgens mij.
En over die bugs, er zitten er onacceptabel veel in ja. Echt teveel gewoon.
-Het spel loopt vaak gewoon vast als je gesaved hebt bij een timeportal, of je transformeert in een heel vreemd wezen.
-Invisible walls, invisible enemies, enemies die alleen als texture bestaan.
-Plotselinge texturechanges als je al heel dichtbij bent, Dat een muur opeens een gat bevat dat er dan net als je ervoor staat bijgetekend wordt.
-Het feit dat het secundary weapon een bepaalde tijd geen geluid maakt als je ermee slaat.
-De Dahaka die voor je verschijnt zodat je dus eigenlijk gedoemd bent om dood te gaan. De Dahaka die helemaal niet komt. De Dahaka die verdwijnt als je de tijd terugdraait (eigen ervaring), waardoor ik erbovenlangs moest sluipen terwijl ie er helemaal niet meer was. De Dahaka die als texture blijft staan.
-Je hoort nog geluiden van zwaarden in vlees, terwijl de vijanden al dood zijn.
-Enemies maken random geluiden in het gevecht, ze praten dus ook. Vaak volgen ze elkaar te snel op zodat ze gaan overlappen. Dat levert hele vreemde geluiden op.
-Geluiden in cutscenes die stoppen, of de beelden die schokkerig overgaan in andere beelden. Op die manier mis je de uitleg en de beelden daarbij gewoon helemaal.
-enz.
Iets teveel grove fouten als je het mij vraagt. De clipping kan ik nog wel vergeven, daar worstelt ieder spel wel mee. Maar sommige dingen schoppen het verhaal in de war, zoals die dahaka die niet komt, dan zit je dus gewoon vast. Zo zijn er nog meer punten in de game die helemaal fout gaan als je daar gaat saven.
ik maak wel even een tabelletje. Het spel dat achter het kenmerk staat vind ik daar dus het meeste in uitblinken.
Sound: SoT
Graphics: WW
Story: WW
Gameplay: WW
Combat: WW
Acrobatics: WW
Diversity: WW
Playtime: WW
Glitchfree: SoT
Bossbattles: WW
Diversity of enemies: WW
Character of the prince: WW
Locations: kwantiteit: SoT, kwaliteit: WW
Difficulty: WW
Warrior Within wint op bijna alle punten. Ze hebben echt veel verbeterd ten opzichte van SoT. De gamer wilde langere speelduur, meer bossbattles, meer verschillende vijanden en een betere combat. Ze hebben het allemaal in de schoot geworpen gekregen. Ik snap niet wat er zo mis is met het spel. Blijkbaar wilde mensen niet dat de prince een beetje asociaal werd. Maar wat is het verschil tussen wachters killen om een prinses te redden, of wachters killen om jezelf te redden, behalve dat je bij dat laatste geen chick mee scoort (?) ?
Laevid
24th December 2004, 22:14
Maar wat is het verschil tussen wachters killen om een prinses te redden, of wachters killen om jezelf te redden, behalve dat je bij dat laatste geen chick mee scoort (?) ?
Da's toch wel een minder aspect voor de voornamelijk mannelijke gamers. Denk dat dat de kern is van waarom het slechter wordt ontvangen dan ;)
Yavanna
24th December 2004, 23:43
nou, de chicks in PoP:WW zijn anders ook niet mis hoor ;)
aekold
25th December 2004, 12:49
Met een gigantische cup EE ofzo. En dan nog kickt ze me in elkaar.
Yavanna
25th December 2004, 12:51
ja, kut voor je...
gelukkig krijg je aan het eind van het spel je lang verwachte pijpbeurt ;)
Elminster
25th December 2004, 17:53
Moet je ff een speciale, ehm, 'controller' aansluiten, maar dan heb je ook wat ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.