PDA

View Full Version : Verzameling

Planetouched
12th October 2004, 21:01
Na een aantal weken erover te hebben zitten piekeren hak ik nu toch maar de knoop door. Ik heb nu, sinds ik in nijmegen woon, niet echt veel meer activiteit gezien met magic. In de laatste 3 maanden 1 keer magiccen is nou ook niet echt wat ik ermee wil. Daarom doe ik mijn verzameling weg, deze keer definitief, ik ga trouwens wel nog mee met de pre-releases, die blijven gaaf.:) Maja, ik kan het geld als 'arme' student goed gebruiken en hier heb ik er toch niets aan.

Awel, ik heb al es bij andere sites gekeken of ze interesse hadden, maar daar bood men toch wat te laag naar mijn inziens.

even een klein overzichtje, er zit namelijk nog veel meer bij.

::landjes::

2x Tundra
1x Gaea's Cradle
1x Rishadan Port
4x Adarkar wastes
4x Brushland
4x Sulfurous Springs
4x Llanowar Wastes
4x Gemstone mine
4x City of traitors
3x Underground river
1x Karpulsan Forest
1x City of brass
1x Maze of Ith
1x Undiscovered Paradise
1x Grand Colliseum
1x Flooded Strand
2x Yavimaya Coast

::artifacts::

3x Chalice of the void
3x Crucible of worlds
3x Myr Incubator
4x Mishra's Helix
4x Millstone
1x Sol ring
1x Darksteel Colossus
1x Masticore
1x Grim Monolith
1x Memory Jar
1x Oblivion stone
1x Platinum angel
1x Powder Keg
1x Phyrexian Dreadnought

::Zwart::

3x Hypnotic Spector
1x Nantuko Shade
1x Visara the dreadfull
1x Demonic Tutor (Unlimited)
1x Recurring nightmare
1x Yawgmoth's Will

::Wit::

4x Wrath of God
1x Balance
1x Worship
1x Akroma, angel of wrath

::Blauw::

1x Brain Geyser
1x Time Spiral
1x Morphling
5x Stiffle
2x Meditate
2x Cunning wish

::Groen::

2x Spike Weaver
4x Ravenous Baloth
4x Birds of Paradise
1x Fastbond
1x Survival of the Fittest
1x Verdant Force

::Rood::

1x Wheel of Fortune
1x Squee, Goblin Nabob

en hiernaast:

1)Alle rares uit de scourge serie! Met top rares zoals(Form of the dragon, Eternal Dragon en Forgotten ancient)

2)Een map vol met andere rares(ongeveer 180), ik ga niet alles uittypen, maar dit zijn zeker niet crap rares, denk bijv. aan kaarten zoals Mind Twist, mana vault, Phantom Nishoba2x, mind's desire, elvish piper, regrowth etc.)

3)Een andere map vol met wat mindere rares( ongeveer 75)

4)nog 2 zeer volle mappen met uncommens waaronder(4x Spike feeder, 4x Wall of Blossems, 4x Wall of roots, windfall, enlightened tutor, 4xSwords to Plowshares,fact or fiction, 4x River Boa's, 4x Lightning Bolt, 4x Counterspell en ga zo maar door. Dit zijn zowat allemaal zeer goede uncjes!) ik schat zelf dat er gezamelijk meer dan 1000 uncommens in zitten.

5)Ik doe ook mijn 2 mappen weg(1x 4-pocket ultra pro collectors album en een 9-pocket map weg) en een hoop 9-pocket bladen om kaarten in op te bergen.

6)Ook doe ik 3 plastic opbergdoosjes(niet die harde vierkante) weg, en nog een stuk of 3 a 4 harde vierkante deckdoosjes.

En als laatste doe ik gelijk ook rond de 100 rode en 100 blauwe sleeves (in redelijke staat) en nog een grote hoeveelheid doorzichtige slappe sleeves weg.

Ik doe mijn verzameling alleen weg voor een fatsoenlijk bod, de marktwaarde is namelijk aanzienlijk hoog. Ik wil eerst eens kijken of er hier mensen zijn die interesse hebben en hoeveel ze willen bieden. Via die andere sites kreeg ik net over de 400 euro ervoor. De marktwaarde is velen malen hoger(ja ik weet dat ik het er niet uit ga halen) maar om een kleine inschatting te geven, de eerste rij kaarten zijn al meer dan 800 a 900 euro waard.

Gebeurd dat niet, dan kijk ik misschien wel of summoner geinteresseerd is of dat ik het los moet gaan verkopen.

Groetjes, Roel.

Kolky
12th October 2004, 21:38
Tja jammer dat je stopt :( Was altijd fun met jouw.. mja je woont nu ook wel een eind weg zeg. Achja we'll get through with it :+ Ik zou zo wel wat losse kaarten willen kopen, mja das voor later een zorg. Suc6 met verkopen.... niet dat ik van Trefpuntmagic een mega bod ineens zie komen?

Carnage
12th October 2004, 23:13
Shit zeg, Plane stopt :(. Nou ja....als je maar meegaat met de prereleases, dan sta ik het wel toe :)

Elminster
13th October 2004, 00:07
Yeah Plane stopt!!!! *bier*

O wacht, ik heb geen geld om te kopen

Balen man dat je stopt (N)... Maarn once a magiccer, always a magiccers, jou zien we nog wel terug )

Nitro
13th October 2004, 00:43
ik zit eigenlijk te wachten tot je weer gaat beginnen )

Planetouched
13th October 2004, 00:56
misschien over een jaar of 5, als ik klaar ben met mijn opleiding?:)

maare, ik merk dat er niet echt veel mensjes bieden:)ik zal es op marktplaats kijken wat men bied, en daarna miss toch overgaan tot verdeeld verkopen

Vortexx
13th October 2004, 10:02
50 euro als openings bod =)

Vortexx
13th October 2004, 10:15
lol laat maar zitten, ik zie net op nedermagic dat er al iemand 400 voor heeft geboden, das mij veel te veel geld :P

aekold
13th October 2004, 12:51
Ik verwacht idd niet dat je hier een serieus bod zult krijgen.