View Full Version : Problemen met de Mailinglist? Lees dit!
Carnage
23rd September 2004, 15:48
Mocht je jezelf hebben toegevoegd aan de Mailinglist van Trefpuntmagic via de site (www.trefpuntmagic.nl, menu linkerkant) om op de hoogte te blijven van de activiteiten door ons georganiseerd, en je krijgt nooit berichten in je mailbox, heeft dit waarschijnlijk te maken met je SPAM filter van je mailprovider (b.v. hotmail of @home).
Verlaag daarom je spam-filter settings, check regelmatig je junkmail folders of voeg *@trefpuntmagic.nl toe aan je safe-list om dit probleem op te lossen.
Kolky
23rd September 2004, 17:59
Jeroen, ik heb nu ontdekt hoe ik het bij Hotmail door de Spam Filter heen kan krijgen voor webscripts. Misschien wil je dat gebruiken voortaan?
Carnage
25th September 2004, 02:59
Yep, no problem suits me fine :)
SungShik
26th January 2005, 22:10
Is het mogelijk emailadres te wijzigen of moet ik daarvoor eerst m'n oude emailadres uitschrijven en weer inschrijven met het nieuwe?
Kolky
26th January 2005, 22:45
Is het mogelijk emailadres te wijzigen of moet ik daarvoor eerst m'n oude emailadres uitschrijven en weer inschrijven met het nieuwe?
Ja.
Nitro
27th January 2005, 00:16
Ja.
das niet echt een handig antwoord ej
veranderen OF opnieuw inschrijven
Elminster
27th January 2005, 01:29
Ik denk dat het het 2e is. Maar misschien komt kolky zn antwoord nog toelichten )
Kolky
27th January 2005, 01:32
Sorry, bedoelde idd 2e..
Kheb een unieke code 1 keer laten genereren, en die krijg je in je mail, en die kan ik niet meer terug draaien, dus wijzigen is voorlopig onmogelijk. Wat het opzich ook weer minder makkelijk te kraken maakt :)
Carnage
28th January 2005, 17:36
Is het gelukt, SungShik? (Y)
SungShik
28th January 2005, 20:10
Nog niet geprobeerd :&
Zal het nu eens gaan doen...
EDIT: Het toevoegen is iig gelukt, maar voor het verwijderen heb ik nog geen confirm gehad...
EDIT2: Okee ook verwijderd nu *balloon*
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.