View Full Version : Forum-band
LoUNgeR
18th August 2002, 01:16
Ik hoorde vandaag in de wandelgangen dat er een idee was om een band te beginnen waarvan veel van de leden hier op dit forum actief zijn.
ik hoorde iets over:
-een beginnende gitarist
-2 die nog geen instrument hebben
-waaronder een drummer die al een paar jaar non-actief is
dus om jullie uit de brand te helpen bied ik me aan als...jawel...de grote....magistrale....triangel-speler....maar tevens.......woodblock-speler......en stagediver
alstublieft
Carnage
18th August 2002, 21:48
Ik wil wel de Organ Grinde.....Orgelist zijn hoor :)
Ik heb keyboard gespeeld vroeger :D. En anders doe ik de DJ-Act wel.
Pyro
18th August 2002, 23:14
Tja, dat DJ'en...ik had me ook al aangeboden voor zoiets, of in ieder geval een rol in de band waarbij je ff wat meer stekker-invloeden in de muziek kunt stoppen...:D
Maar Chrono is zo narrow-minded, dat hij dat telkens afwijst. Nou ja, dan wordt de band maar weer zo'n klere-standaard bandje...
Laevid
19th August 2002, 00:17
OK...ik zal ff de info geven voor de mense die het nog nie weten....Michel (Nitro) en ik (Laevid) hebbe de band een maandje of 2 geleje opgericht....Michel als gitarist en ik als zanger....
Later is daar Yuri (aka Chrono) als bassist bij gekomen......
en nog iets later zijn de beetje vreemde "onderhandelingen" begonnen met Alex (aka Kolky).....
We hebbe nu al de elec. gitaar en de bas....
Ja carnage en pyro van mij moge jullie de plate (re-)mixen hoor (weet alleen nie of de rest daar "in-to" is), maar we wilden niergeval geen soort linkin' park worden met vaste dj.....en woodblock, ja daar moet de drummer maar voor zorge...maar bedankt voor het aanbod....al kun je als triangel-speler misschien wel es op een plaat featuren eh, je weet maar nooit ;)
Pyro
19th August 2002, 00:41
Tja, dan komt er van vernieuwing ook weinig van vrees ik, dan is het weer een band zoals alle anderen. Mij lijkt nou het nou eens gaaf om een band te maken die nieuwe combinaties tussen muziekstijlen maakt. Dat rock en hip-hop goed samen kunnen gaan wisten we al, maar waarom geen combinatie tussen hardcore/hardrock (Al een beetje gedaan, in de vorm van Mutoid en Delta 9...TOPnummer!), trance/hardrock, triphop/hardrock, lounge/hardrock, drum&bass/hardrock, you name it! Maar ja, tot nu toe lijkt het grootste deel van de bandleden dat constant tegen te werken omdat ze nooit eens verder kijken dan hun neus lang is...
Trouwens, dat remixen moet ook weer onder een andere naam volgens Nitro, want anders krijgt het teveel het 'Reanimation'-gevoel mee. Ik snap niet wat al die mensen toch tegen Linkin Park hebben hoor. Ze zijn toch gewoon SUPER BRUUT en GOED?!?!
Carnage
19th August 2002, 10:06
Hey Pyro,
Ik wil best een keer DJ-en met jou ofzo hoor :). Heb jij Pitch CD-Spelers (C) ?
Ik was vroeger helemaal 'into' Fast Tracker 2 waarmee je muziek op je PC kan maken...ik geloof dat het tegenwoordig Mad Tracker is dat de klok slaat.
Kolky
19th August 2002, 11:08
En dat Drumstel komt er wel hoor....:!
Misschien in Januari al, en Nitro, Chrono en ik wouden eigenlijk Marcel als zanger nemen, inplaats van Leavid. Waarom precies kun je misschien beter aan Chrono of Nitro vragen, aangezien dat geeneen van beide vaak op het forum komt... moet je dat in REAL-Life vragen:!
Nou ja ik vind het wel leuk als er zo'n combinatie tussen hardcore/hardrock komt, maar of de rest dat wel oke vind...:?
Probleempje is; wij wouden een nummer maken dat heet: "F*ck all the Dj's" dus dan weet ik niet of jullie dan in dat nummer ook dat hardcore gedeelte bij wouden stoppen..
En nog een argument van mijn kant is: dat als er ook hardcore bijkomt ook Pieter nog eens mee kan doen met zijn Altopiano (Plateau op zijn italiaans)
Dus dan is onze groep wat groter, maar wel leuker, want dan doet meteen iedereen mee. Dat lijkt mij veel leuker....
LoUNgeR
19th August 2002, 14:40
eej alle dj's kunnen samen iets gaan doen als -> 2 many dj's (deweale brothers)
das ook vet.
enne voor de rest moeten we nog danseressen hebben;J
Pyro
19th August 2002, 19:18
Tja, ik heb dus echt 0,0 DJ-ervaring, het lijkt me alleen wel supervet om te doen. Daar kan geen instrument spelen tegenop, platen mixen is echt superwreed! Ik zou wel eens een x willen zien hoe dat een beetje in zijn werk gaat...
Overigens, ik heb ook 'getrackt', met Impulse Tracker, daarop heb ik ook hardcore gemaakt. Dus daar heb ik wel ervaring mee. En inderdaad, tegenwoordig heeft iedereen het over MadTracker, al was dat vroeger een enorm bout-programma (he Laevid?)...
En dat 2 Many DJ's-idee is ook wel kewl ja, aangezien ik sowieso al best een Soulwax-fan ben. Die gasten doen echt gewoon dingen die niemand anders nog doet, echt vet!
Laevid
19th August 2002, 22:14
Kolky.....uhm if ya don't mind....nitro en ik hebbe de band opgericht.....beetje vreemd dat je dan achter me rug mij uit de band wil zette, vin je nie?
Je begin trouwes nu net als Martijn: met Leavid ipv Laevid....maar marcel die heb toch al een band?
Laevid
19th August 2002, 22:18
De feesttracker die nergens mee meewerkt.....ja op zich een leuk ding....maar Impulsetracker, Fasttracker en Modplug lazen het nie....dus mijn "geweldige" (valt tegen op 1 1/2 na) tracks zijn nooit verder gekome dan de pc's van mij en pyro....
Carnage
19th August 2002, 22:24
ik heb nog wel een paar leuke tracks van mijn hand in .XM formaat (Fasttracker 2). Ik geloof dat WinAmp die standaard afspeelt...
Kolky
20th August 2002, 01:11
sorry Laevid... vraag het maar eens aan nitro... of chrono.... of marcel, en nee die zit niet in een band!
aekold
20th August 2002, 01:34
Met al dat gezeur over een dj of niet en dan misschien nog wel twee schieten we niks op. En dan komt alex er ook nog een keer tussendoor met het idee dat ik ook nog mee zou kunnen doen :S
Ik heb zelf negen jaar keyboard gespeelt, maar ben nu al een aantal jaar gestopt. Als iemand interesse heeft laat hij het maar weten, ik ben best bereid mee te doen, maar dan kun je niet van mij verwachten dat ik muziek zoals blink en offspring ga spelen. Er zijn grenzen. Bij mij zal het dan toch eerder de kant van Sonata en Rhapsody op gaan vrees ik ;J
Mr G. Bears
20th August 2002, 09:50
dan kan het voor mij al helemaal niet meer stuk, maar dat begrijp je
Pyro
20th August 2002, 15:03
Als het de kant van Rhapsody en Sonata opgaat hoef ik er al helemaal nix meer mee te maken te hebben, slappe muziek! Geef mij dan maar inderdaad een band in de stijl van Blink of Offspring hoor...
Maarre, ik zie wel dat zelfs de mensen die een pure rock-band willen oprichten het al niet eens kunnen worden, dus ik bemoei me er maar niet al te veel meer mee...
Kan ik me beter gaan bezig houden inderdaad met de trackers...
Carnage > ik heb ook nog wel een of twee nummertjes liggen, als wij die nou eens uitwisselen...?
Laevid
20th August 2002, 20:13
Met tracking nie zoveel probleme; je doed het lekker in je eentje of je mixt van iemand....maar met een rock-band....wis nie dat dat deze kant opging.....ik zie wel wat er allemaal van kom hoor, d8 dat het leuk zou worde om met ze alle een band te vorme, maar ik denk dat ik me daarin heb vergist...maar we zien wel...
Carnage> cool man, stuur ze es een keer op zou'k zo zggn of staan ze al ergens om te downloaden?....
Carnage
20th August 2002, 23:36
Ik zal wel eens een zooitje XMs opzoeken thuis in de grabbelton.
NB: in Fasttracker 2 klinken XMs zuiverder dan in Winamp trouwens.
Carnage
21st August 2002, 10:13
Denk eraan, in Winamp klinkt dit vrij dof - in FastTracker 2 klinkt dit veel beter. Bovendien kan Winamp niet met loops omgaan, wat in de CAP.XM gebruikt wordt (dit is slechts 3 patterns).
Pyro
21st August 2002, 21:48
Ik speel XM'etjes altijd af in ModPlug, dat is echt een hele goede MODspeler die alle XM'etjes eigenlijk bijna foutloos afspeelt.
Carnage > Die twee trackies van jou klonken eigenlijk allebei errug vet! Vooral Cap.xm, jammer dat dit maar een paar patterns zijn want het klonk echt lekker!
Nou ja, dan stuur ik je maar twee IT'tjes, daarvoor moet je ook even ModPlug (www.modplug.com) downloaden want als je ze in WinAmp afspeelt dan gaat het gruwelijk fout. Eigenlijk klinken ze in Impulse Tracker zelf nog beter, maar ja, ik weet niet of je bereid bent dat te downloaden...
CT001.IT is de eerste CoreTraXX-release (Core TraXX Anthem) - CoreTraXX is een trackergroep die ik met een oud-klasgenoot had opgericht en waarop wij onze muziek uitbrachten...dit nummer heb ik dus met hem (D-on) samen gemaakt en is een lekker snel hardcore-nummer...
CT017.IT is een nummer van mij alleen (Ecstasy Y2K Remix) en is een beetje een kruising tussen hardhouse en newschool (langzame hardcore). Dat is trouwens ook het laatste nummer dat ik gemaakt heb voordat ik met tracken stopte...
Nou ja, veel plezier ermee in ieder geval en niet verbaasd zijn als ze wat 'kaler' klinken als jouw nummers...
Download de tracks hier (http://members.tripodnet.nl/markvroegrijk/Pyrotrax.zip)...
Carnage
21st August 2002, 22:20
okay alles is gedownloaded...kzal straks ff luisteren.
Als je wil kan ik nog meer muziek uploaden hoor.
Laevid
23rd August 2002, 13:16
Carnage> je trackies zitte erg goed in elkaar; alleen die elfjes zijn wel wat aan de blije kant ;)
Carnage
23rd August 2002, 14:38
Jaja, die elfjes waren voor de Toneelopvoering van het Norbertus toen indertijd (kijk maar bij de Instruments, daar staan berichtjes).
Pyro --> Hier heb je nog een foute Hardcore XM van mijn hand ;)
BTW: Die tracks van jou zijn ook we leuk. Je kan die dingen gewoon naar WAV converten en dan op CD fikken he.
Laevid
27th August 2002, 23:47
deze is echt super.....(op die stemsample na dan)....wel grappig maar nie echt bij het nummer passend...
die cap; komt da van cappela?...want ik hoorde hun sound er ook een beetje in.....
Carnage
28th August 2002, 17:16
Ja, inderdaad, in feite zijn het gewoon 3 patterns met het deuntje van Move On van Capella.
Elminster
28th August 2002, 17:24
Die newsflash is echt superstrak!! Errug lang & lekker!!!
Pyro
28th August 2002, 20:42
Ja inderdaad, leuk nummertje maar die sample is toch wat minder hoor. Een beetje in een lollige bui zeker, Carnage? Ik heb namelijk ook nog een heleboel nummers op CD's staan met van die Radio3-jingles en Ome Henk-samples. Heel errug fout, maar wel grappig!
Carnage
29th August 2002, 11:43
Inderdaad vrij geinige bui had ik toen :) - kijk maar eens naar de datum van dat trackje, dan weet je gelijk wanneer dat gemaakt is :)
BTW: kzal ff een andere thread starten met nog meer XM - materiaal.
Pyro
30th August 2002, 00:14
1995? Toen wist ik nog maar net wat muziek was joh! Was jij toen al bezig??? Ik ben denk ik in 1999 begonnen, al ben ik blij dat ik mijn eerste trekkies niet meer heb. Die waren ERRUG! Maar goed, ik zal dan ook maar naar de andere thread verhuizen dan...
Kolky
30th August 2002, 00:27
sorry dat ik me d'r mee bemoei, maar dit is dus een beetje:
OFF TOPIC! ;)
Pyro
30th August 2002, 14:05
Daarvoor is die nieuwe thread ook aangemaakt denk ik, dus dat is inmiddels al opgelost!
Laevid
30th August 2002, 22:55
Off-topic...agja dat gebeurd overal...maar idd het tracking gedoe staat nu in een nieuwe thread dus hier kan weer geouwewoerd worde over de forum-band....of wat de volgende keer weer off-topic gaat ;)
Nitro
3rd September 2002, 01:00
Originally posted by aekold
ik ben best bereid mee te doen, maar dan kun je niet van mij verwachten dat ik muziek zoals blink en offspring ga spelen. Er zijn grenzen.
Pas op, want ik schop je de band uit :! :! :!
Mr G. Bears
3rd September 2002, 10:43
ja sorry laevid, jij bent de band uit geschopt, ik heb er nix mee te maken, eigenlijk wel maarja,
ik mocht er van jou ook niet in, omdat ik NIX kon, daar ben ik nog steeds diep geschokt over, dit is je straf
Laevid
4th September 2002, 22:53
Serieus joh ben ik mijneigenopgerichte band uitgekickt.....goh leuk....ja idd toen jij kwam waren de plaatsten al bezet eeh...maar ja als je nu me plaats inneemt is dat geen probleem meer eeh ;)
Nitro
4th September 2002, 22:57
We kunnen altijd nog een nieuwe drummer gebruiken
Mr G. Bears
5th September 2002, 08:59
haha, als jij een drumstel krijgt elvee, dan is de overstap snel gemaakt he
Laevid
5th September 2002, 23:34
Is kolky ook al uit de band getrapt......gaat wel lekker daarow....
nou drummen lijkt me wel tof....maar ik ga me nog ff goed orrienteren ik heb namelijk ook al een aanbod op zak van iemand anders....
Nitro
6th September 2002, 01:02
We hebben hem er niet uitgetrapt, maar als hij met de rede komt waarom ie een drumstel koopt: "Ja Michel heeft een gitaar, Yuri een bas nou ja dan moet ik toch eigenlijk wel een drumstel hebben...":|
Laevid
6th September 2002, 16:46
Ja dat kan ook een reden zijn: Ik speel het niet omdat ik het leuk vin, maar omdat anderen ook iets spelen :s
Nitro
6th September 2002, 17:45
voorspelling toch waar ej Laevid:|
Shandril
21st September 2002, 18:46
Wat denk je van een klassieke gitaar? zoiets als luit het introotje van Painted Black. Ik ken namelijk wel iemand die een poging doet dat instrument te bespelen....moi (ikke dus).
Al hoorde ik ergens anders dat ik aangenomen was als zangeres, of backingmevrouw (?). Ik weet het niet meer.....
Shandril
Mr G. Bears
21st September 2002, 19:16
Zeg jij het maar, mij maakt het nix uit, ik vind et allebei leuk, want combinatie zanger/zangeres is wel koel.
maar rock met en elektrisch en gewoon ,accoustisch dus, das ook wel een leuke combinatie
Kolky
22nd September 2002, 15:46
En dan zetten we d'r ook nog een toetsenist bij... Pieter bijvoorbeeld, dan zijn we compleet denk!
Nitro
22nd September 2002, 16:04
Ik kan ook altijd nog met Pieter mee doen als ik ff niets te doen heb op mijn gitaar
Carnage
22nd September 2002, 16:18
Misschien een leuke naamsuggestie voor de band [niet te serieus opvatten svp]
- Impending Disaster
- Goblin Bowling Team
Mr G. Bears
22nd September 2002, 16:57
SHIPWRECKED
daar zijn we op dit moment op blijven steken, daar zijn we op gestrand;) :)
dat klinkt wel leuk vind ik
en onze eerste clip nemen we op op een luchtkussen
Kolky
22nd September 2002, 17:16
Originally posted by Carnage
Misschien een leuke naamsuggestie voor de band [niet te serieus opvatten svp]
- Impending Disaster
- Goblin Bowling team
Die Goblin Bowling Team is wel gaaf, maar ook beetje vaag en Imending Disaster is weer minder vind ik...
Originally posted by Mr G. Bears
SHIPWRECKED
daar zijn we op dit moment op blijven steken, daar zijn we op gestrand
dat klinkt wel leuk vind ik
en onze eerste clip nemen we op op een luchtkussen
En idd, Shipwrecked is en blijft leuk....
Mr G. Bears
22nd September 2002, 17:24
ik ben trouwes vollop bezig met mijn stem aan het prikkelen
soms klinkt het best redelijk maar soms klinkt het echt zoooooo but, ik heb ook geen zanglessen dus opeens heel hoog of lang op een toon zingen das heel moeilijk zonder oefening
Laevid
22nd September 2002, 18:02
Shandril> acoustiche gitaar is nix voor mij ik wil iets waar pit inzit....als zanger kun je schreeuwen als drummer kun je ja slaan...en op een electrische gitaar kun je lekker uithalen, misschien een 2e elec. gitarist nodig? ;), maar een acoustiche gitaar dat is als het ware niet hard genoeg voor mij ;).......
En ondanks dat ik er (voorlopig?) uitgegooit ben vin ik het toch nog steeds een leuk id...zo met z'n allen zoon band oprichten maar ja als jullie me nodig hebbe dan hoor ik et wel...maar dan moet ik wel weer ff contact opnemen met die persoon waarmee ik al wat "los" contact had over een band....
Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:09
(E)Hee een acoustiche gitaar kun je kapotslaan op het podium aan het eind van het lied, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Ennuh, een band heeft natuurlijk een manager nodig, ik bied me aan.(E)
Laevid
22nd September 2002, 18:17
Manager?....als je dan maar nie net zoon goede manager wordt als Ger....;)
Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:20
(E)Sorry, ik word zo'n sjors van de Cup-a-soup reclame. Ik ben dus inspireel voor de bandleden. En NEE, om 4 uur zeg ik niet nu ff niet, want ik pak dan wel een pilsje i.p.v een soep, of is dat een foute opmerking voor mijn sollicitatie(E)
Laevid
22nd September 2002, 18:24
En nu zggn jullie allemaal "Sjors je bent een eikel"......zoiets? ;)
Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:26
(E) Waarschijnlijk wel, want zonder mij als manager zullen ze het waarschijnlijk beter doen, dan word ik maar grootste fan en ga ze stalken enz.(E)
Laevid
22nd September 2002, 18:30
Stalken gebeurd over het algemeen bij mensen van een ander geslacht waar je dus helemaal zot van/verliefd op bent....maar de band bestaat (buiten als shandril meedoet) alleen maar uit mannen!
Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:35
(E)Dan is de keus zo gemaakt he. En nee, ik ben geen homo, of bi(E)
Nitro
22nd September 2002, 20:06
naja acoustiche gitaar klinkt niet echt in een rock band
Blade of Darkness
22nd September 2002, 20:52
(E)Misschien voor een leuke intro, lijkt me toch niet zo verkeerd eigenlijk(E)
Laevid
22nd September 2002, 22:06
Uhm ja een intro met een acoustische gitaar is leuk....maar wat doe je voor de rest in dat nummer.....en wat doe je in andere nummers....want je kunt niet ieder nummer beginnen met een intro van een acoustische gitaar om die gitarist werk te geven....
Kolky
22nd September 2002, 22:08
Nou dan breng je van elk nummer wat we maken ook een accoustische versie uit...
Ze was toch ook onze achtergrond koortje?
Carnage
22nd September 2002, 23:43
Ik breng dan wel de 2002 revamped remixen uit van jullie rock-nummertjes.....dan kunnen zelfs de trance-makkers niet meer zeggen dat jullie muziek slecht is ;)
Nitro
22nd September 2002, 23:46
Vergeet de copyright rechten niet ej, je krijgt ze nooit!(E)
Kolky
23rd September 2002, 02:08
Doe nou niet zo moeilijk man, 1 remixje van zo'n rock nummer is toch ook een keertje lachen....;)
Nitro
23rd September 2002, 18:55
jij als zogenaamde "rocker in hart en nieren" vindt misschien niet zo erg omdat jij trance ook goed vindt, maar aangezien je erg in de minderheid bent met die muziek dan maar krijgen ze die rechten nooit
Mr G. Bears
23rd September 2002, 18:57
ik geef ze alleen als het een goed nummer is, en tja,
ik weet niet wat Carnage allemaal doet, maar je gaat mijn prachtige stem niet omzetten in een smurvenstemmetje
Kolky
23rd September 2002, 19:07
hey... het leek mij gewoon cool! Maar ja alles jullie het niet leuk vinden dan nie he....?!?!
Chrono
23rd September 2002, 22:28
Nou nou zeg, wat een barbaarse thread.
Hier worden ruzies uitgevochten!
Wat dachten jullie van het volgende:
Laevid - Vocals
Mr G. Bears - Vocals
Nitro - Lead Guitar / Backing Vocals
Shandril - Second Guitar / Backing Vocals
Chrono - Bass
Kolky - Drums (in, like, 2005)
Dan zijn we er allemaal in (behalve die rot-DJ's die alleen maar kunnen jatten en niks zelf verzinnen met dat 5-minuten werk (hier ga ik voor op mijn donder krijgen van DJ Piero)) en dan is iedereen tevreden. Jullie dachten toch echt niet aan serieus succes maken? Als we maar lol hebben en een beetje kunnen tokkelen.
Hiermee hoop ik toch deze thread wat gezelliger te maken.
Laevid
23rd September 2002, 23:52
ehm chrono wat een goeie post kerel.....je zegt nie veel maar nu valt eiglijk mijn mond heel ver open....want jij was volgens de rest degene die mij nie meer als zanger zag zitte????? weet nie of je snel kunt reageren maar dit komt wel heel vreemd over ;)....
maar waarom zoude "we" et nie serieus proberen? de lol moet natuurlijk altijd voorop komen...maar als we goed worden wie weet eeh?
Nitro
24th September 2002, 00:06
Hou alvast maar andere drummers gereed
Laevid
24th September 2002, 00:14
Dat zei ik al toen we begonnen mijn ideale "startopstelling" toen was chrono - bass, nitro - gitaar, me op vocals en JdW op drums....
Pyro
24th September 2002, 00:19
Met Jeff op de drums wordt het een band met een luchtje, die zullen insiders wel snappen denk ik...:D
Ik heb me allang neergelegd bij het feit dat ik niet in de band kom hoor. Ik ga wel iets doen wat meer in mijn straatje past. Mocht Laevid uiteindelijk toch niet in de band komen, dan kunnen wij misschien iets als The Prodigy gaan doen bijvoorbeeld? In ieder geval muziek maken waarin we alle goede muziekstijlen in kwijt kunnen. Dus een mix van Rock, Hip-hop, Hardcore, Dance, noem het maar op! Dat lijkt me wel kewl...
...maar helaas toekomstmuziek...:(
aekold
24th September 2002, 00:31
He Chrono, stomme ei*kel,
Je bent mij vergeten. I*ioot, ik mag dan wel niet meer op school zitten, maar dat is nog geen reden om mij er niet meer bij te betrekken(E). Jullie moeten tenslotte nog altijd een pianist/toetsenist hebben.
Maar ff zonder ongein, ik ga binnenkort weer beginnen met keyboard spelen, moet ik hem alleen eerst ff afstoffen. Als ik dat gedaan heb ga ik een boek van Metallica kopen met alle nummers van het album ...And justice for all (daar staat ook one op, voor de liefhebbers). in dat boek staat voor zowel keyboard als gitaar muziek. Dus ik kan me weer eens lekker uit gaan leven.
Nitro
24th September 2002, 01:54
Als die bestelling van Large binnen is kan ik me ook weer vooral gaan uitleven op mijn keyboard en ja met mijn gitaar minder aangezien dat toch veel te moeilijk is. Maar die van Metallica wil ik ook nog wel is gaan proberen
Mr G. Bears
24th September 2002, 07:24
zeg en chrono wat stel je je voor bij
En Laevid en ik als vocalists als je et zo noemt?????
Kolky
24th September 2002, 10:13
En dat drumstel van mij komt d'r wel hoor, ik zit al op de helft van het geld... ik heb het toch echt eind dit jaar hoor.... Maar ja als ik d'r niet bij kan dan weet ik niet of ik het wel wil kopen dus... het is niet goedkoop dus ik moet het wel zeker weten hoor... een drumstel is ook een stuk onhandiger, ik hoop dat jullie dat ook snappen!
En dat idee van Pyro, om alle muziekstylen door elkaar te doen is ook wel lache..;)
Laevid
24th September 2002, 14:26
Mr g bears hoog en moi laag?
Pyro> sinds wanneer loop jij met dat idee rond kerel?
Nitro
24th September 2002, 15:15
Originally posted by Kolky
En dat idee van Pyro, om alle muziekstylen door elkaar te doen is ook wel lache..;)
dat heeft ie niet gezegd, hij heeft het over een paar dance soorten
Mr G. Bears
24th September 2002, 17:29
waarom ik nou weer hoog, ik kan helemaal niet hoog zingen, wat denk je van mij normaal en jij niet!!!
nee maar heb je jou wel es op ice queen gehoord, als dat jouw lage stem is, dan heb ik een below zero stem dan
Nitro
24th September 2002, 18:03
omgedraaid dan maar ej
Mr G. Bears
24th September 2002, 19:20
wat denk je van helemaal niet allebei
Yavanna
24th September 2002, 20:21
Een band! Gaaf
Dan word ik wel jullie allereerste groupie :D
Kweenie of je daar blij mee moet zijn maar da geeft nie ;)
Chrono
24th September 2002, 20:22
Sorry piet je hebt helemaal gelijk jij hoort er helemaal bij met je zeven jaar ervaring exkuusjes ik was je vergeten
En Laevid: hoezo was ik degene die jou eruit wilde hebben? Zat je er ooit in? Zat iemand er ooit in?
Dat is het probleem van deze thread denk ik: er wordt gigantisch veel gepraat over de band, maar hij is er nog helemaal niet.
Mr G. Bears
24th September 2002, 20:26
ja, iedereen moet nog oefenen he, als jij al in zijn geheel met de band wil oefenen vind ik ook best
Shandril
24th September 2002, 20:27
Originally posted by Blade of Darkness
(E)Hee een acoustiche gitaar kun je kapotslaan op het podium aan het eind van het lied, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Ennuh, een band heeft natuurlijk een manager nodig, ik bied me aan.(E)
Wat is er nou in hemelsnaam mis met de acoustische gitaar??
Als het zo moet wil ik niet eens mee doen, dank je wel LV :(
en Michel je hebt wel gelijk, maar daar doe ik niet aan mee, iedere keer 600 euro kapot slaan.
Shandril
Mr G. Bears
24th September 2002, 20:32
das ook zonde natuurlijk, he, als we beroemd zijn misschien maar dan nog niet,
mijn stem kan ik niet kapotslaan en ik kan al zekerz geen nieuwe kopen
Shandril
24th September 2002, 20:40
Ik wil ook best zinge, maar niet op dit moment, dan gaat mijn stem nog verder de mist in. En dat wil ik niet.
in tegenstelling tot sommige andere personen ;)
Shandril
Mr G. Bears
24th September 2002, 20:42
SEXY!!!!!!
nee dat moet je ook niet doen, stel dat je je stem voor nog langer kwijtraakt, dat kun je ons niet aandoen
Carnage
24th September 2002, 22:33
Hey, ik vind dat juist de mooiste gitaar, die acoustische. Helemaal mee eens hoor Shandril!
Ze gebruiken 'm tegenwoordig weer in dance nummers zelfs!
(Denk aan Summer in the City van Soulvation)
Laevid
24th September 2002, 22:37
Ja mijn ice queen.....haha ja da's eiglijk meer voor de leut....want mijn stem is meer van de laagte mr. system of a down; ff geen zin om diens naam ff helemaal op te gaan schrijven ;)....maar jou heb ik echt nog nooit boven het geluid uit horen komen?
chrono> ja dat werd mij verteld.....kan er ook nix aan doen....maar de band die was er eerst wel ja....toen het allemaal nog heel simpel was ivt nu....
shandril> ik heb nix tegen een acoustische gitaar op zich....maar dat past nie bij een rockband vi'k....niergeval nie op vaste basis dan eeh.....
Pyro
25th September 2002, 00:06
Ze gebruiken 'm tegenwoordig weer in dance nummers zelfs! (Denk aan Summer in the City van Soulvation)
Ik had het er al eerder tegen Nitro over, waarna mijn post weer werd afgesnauwd met weer een o zo gevreesde QUOTE. Maar inderdaad, dat nummer is echt een goed voorbeeld dat gitaren en dance best samenkan.
Laevid > Ik loop, wat zal het zijn, hoogstens twee dagen met iets dergelijks in mijn kop...
Dat heeft ie niet gezegd, hij heeft het over een paar dance soorten
Tja, ik dacht dat ik er rock en hip-hop ook bijgezet had, en vooral de eerste wil jij niet onder dance rekenen neem ik aan...
Nitro
25th September 2002, 01:39
Originally posted by Pyro
Ik had het er al eerder tegen Nitro over, waarna mijn post weer werd afgesnauwd met weer een o zo gevreesde QUOTE. Maar inderdaad, dat nummer is echt een goed voorbeeld dat gitaren en dance best samenkan.
o gitaar ja ff luisteren dan nou ja kan ze zo snel niet horen wanneer dan geef ff een tijd aan.
Laevid > Ik loop, wat zal het zijn, hoogstens twee dagen met iets dergelijks in mijn kop...
O shit ik heet geen Laevid, nou ja moet ik maar iets anders quote
Tja, ik dacht dat ik er rock en hip-hop ook bijgezet had, en vooral de eerste wil jij niet onder dance rekenen neem ik aan...
Ja ik dacht meer in Prodigy stijl en daar zit bij Breath bv een gitaar bij misschien dat je dat bedoelde, al het andere neem ik waarschijnlijk niet serieus
Mr G. Bears
25th September 2002, 09:14
Waarom jij mij nooit hoort is dat ik ten eerste bijna nooit meezing simpelweg omdat ik de tekst niet ken
Ken ik de tekst wel, dan zing jij al zo hard dat je mij niet eens hoort, maar je hoeft ook niet hard te zingen, want met een microfoon lukt het allemaal wel hoor
en ik "kan" dus zingen als die gast van Coal Chamber
Shandril
25th September 2002, 17:52
Weet je wat gewoon de oplossing is, jullie beginnen een rockband, ook degene die van trance houden. En ik begin een solocarriere en dan kopen jullie allemaal mijn CD. zo opgelost
toch?
Shandril
Shandril
25th September 2002, 17:53
Originally posted by Yavanna
Een band! Gaaf
Dan word ik wel jullie allereerste groupie :D
Kweenie of je daar blij mee moet zijn maar da geeft nie ;)
ik doe wel met je mee
Shandril
Mr G. Bears
25th September 2002, 19:21
ik zal ze allemaal kopen, en je dvd's ook hoor
ik word je grootste fan, ik kom naar AL je optredens, ik mag misschien zelfs backstage:D
Shandril
25th September 2002, 19:30
Iedereen mag backstage komen, tenminste iedereen die ik ken en die ik ook aardig vind ;)
Shandril
Mr G. Bears
25th September 2002, 19:32
ow ok, dan mag je ook op onze verjaardagpartijtjes komen zingen, YEAH!!!!
en et mooiste is,
IK HEB JE HANDTEKENING AL!!!!
Shandril
25th September 2002, 19:39
Ik wil best komen zingen op je verjaardag ;)
Shandril
Nitro
25th September 2002, 20:08
Originally posted by Shandril
Weet je wat gewoon de oplossing is, jullie beginnen een rockband, ook degene die van trance houden.
Zitten er trance fans in onze band, behalve Laevid en Kolky
En ik begin een solocarriere en dan kopen jullie allemaal mijn CD. zo opgelost
toch?
Ok dan zie we elkaar weer is bij het touren ej
Yavanna
25th September 2002, 20:14
ik doe wel met je mee
Shandril
Hahaha kewl, zijn we al met zn tweeen :D
Weet je wat gewoon de oplossing is, jullie beginnen een rockband, ook degene die van trance houden. En ik begin een solocarriere en dan kopen jullie allemaal mijn CD. zo opgelost
toch?
Shandril
Dan wordt ik ook een groupie van jou
;J
Yavanna(C)
Shandril
25th September 2002, 20:53
Zien jullie nou, voor ieder probleem is een oplosing, misschien kunnen we wel een keer samen touren. Of een duet maken, nou ja....iets wat daarop moet gaan lijken dan.
Shandril
aekold
25th September 2002, 20:57
Ja, ben ik weer. Nog ff voor Yuri. Ik heb NEGEN jaar ervaring, geen 7, maar das een detail.
wat ik ff wil zeggen: Zo schiet het niet op en zoals iemand al eerder opmerkte er is helemaal geen band. En ookal zouden we samen willen oefenen, we hebben geen nummers die ze met zijn alle kunnen spelen en het belangrijkste probleem is dat we een drummer zonder drumstel hebben, dus das een beetje llastig maat houden
Nitro
25th September 2002, 21:02
drummers zat, maar we zijn al met New Born bezig
Shandril
25th September 2002, 21:10
Ik weet nog wel een drummer, Mike (Kuistermans (of hoe je dat ook schrijft))
Mara je hebt gelijk, maar ik ga iig solo. Je moet wat met je leven.
:D
Dr is geen band, alleen maar plannen die volgens mij voorlopig nog niet uitgevoerd zullen worden.
Shandril
Mr G. Bears
25th September 2002, 21:15
ja ik zeg het net ook ja, en ik weet iig ook nog een drummer dan
maar idd, er komt nix van de band eigenlijk maar ja
laat iedereen maar gewoon wat aanprutsen, dan zien we wel
Carnage
25th September 2002, 23:37
toch?
Shandril
Dat gaat me weer geld kosten dan :).
BTW: Op de website (www.trefpuntmagic.nl, ja ik weet het, nog niet zoveel werkt er) kan je ook een persoonlijk hoekje scoren bij Kolky....daar kan je dan je fan-page inrichten :D
Pyro
26th September 2002, 00:24
Het is wel nodig dat die drummer er komt, want het drummen vind ik eigenlijk altijd het vetste van een nummer. Vooral in nummers als Chop Suey, daarin zijn ze lekker hard en grof.
Maar dan moet je natuurlijk wel een drummer hebben die kan roffelen...;)
Nitro
26th September 2002, 00:42
Het is wel nodig dat die drummer er komt, want het drummen vind ik eigenlijk altijd het vetste van een nummer. Vooral in nummers als Chop Suey, daarin zijn ze lekker hard en grof.
Ja klinkt zeer goed, maar dat zijn die gasten ook die zijn zo verschrikkelijk goed met hun instrument, echt niet normaal. Moeilijk dingen spelen en dan nog met een snelheid die niet bijtehouden is. Echt geweldig!
Maar dan moet je natuurlijk wel een drummer hebben die kan roffelen...;)
ja maar na 3 jaar les krijg je dat nog niet, natuurlijk. Terwijl het volgens andere drummers niet zo erg moeilijk is(?)
Mr G. Bears
26th September 2002, 08:48
tja, je hebt mensen, ik zal et er maar niet over hebben, maar ik kan volges mij al helemaal geen gitaar of drum spelen, dat lukt mij niet denk ik
Blade of Darkness
26th September 2002, 17:17
(E)Originally posted by Shandril
Ik wil best komen zingen op je verjaardag ;)
Shandril
daar houden we haar aan;J (E)
Shandril
26th September 2002, 17:21
jaja de gemene kant van Blade ;J
Mr G. Bears
26th September 2002, 18:11
ach ja, et moet wel vrijwillig gebeuren he BOD, anders is de spontaniteit er helemaal af
Nitro
27th September 2002, 00:25
en je moet zelf voor de muziek zorgen dus laat je talent zien:)
Mr G. Bears
27th September 2002, 08:40
je moet voor jezelf opkomen he
beter laat dan nooit
sta je mannetje, ok vrouw,
sorry, even michel zijn grote leraren uitsprakenboek teveel gelezen:+
Blade of Darkness
27th September 2002, 09:21
(E)Originally posted by Shandril
jaja de gemene kant van Blade ;J
Gemeen, ikke, ik zou niet eens weten hoe het moet(E)
Mr G. Bears
27th September 2002, 19:04
jaja, dat zal wel ja, ik geloof er echt NIX van
gemeen, jij altijd , you're born to be mean
Blade of Darkness
27th September 2002, 19:43
(E)Originally posted by Mr G. Bears
jaja, dat zal wel ja, ik geloof er echt NIX van
gemeen, jij altijd , you're born to be mean (E)
Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Yeah, darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once and
Explode into space
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Yeah, darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once and
Explode into space
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
BORN TO BE WILD
BORN TO BE WILD(E)
Shandril
27th September 2002, 20:09
Eej das een klassieker uit mijn vorig leven, ja daar gaan we weer, ow by the way, ik geef mijn mening niet meer over bepaalde muzieksoorten.....
Shandril
Mr G. Bears
28th September 2002, 14:07
is niet erg hoor, begrijp et best
et gaat er wel grof aan toe natuurlijk, al hoewel, nu Elminster niet meer quote, is het opeens een stuk minder geworden,
hoe komt dat nou weer8)
Blade of Darkness
28th September 2002, 19:54
(E) Iedereen kan wel met zijn mening blijven strooien, maar we zijn het toch nooit met elkaar eens, das ook de bedoeling van een discussie, maar als we dan gaan flamen dan is het ook niet meer leuk.(E)
Mr G. Bears
29th September 2002, 13:52
ja idd, je hebt gelijk, discussie hoort erbij, anders is er echt helemaal nix aan,
maar Flamen hoort ook niet nee
wat denk je ervan dat we es naar de argumenten van anderen ook werkelijk gingen luisteren(Y)
dat zal een stuk minder Flaming veroorzaken,
Nitro
29th September 2002, 16:11
Originally posted by Mr G. Bears
wat denk je ervan dat we es naar de argumenten van anderen ook werkelijk gingen luisteren(Y)
dat zal een stuk minder Flaming veroorzaken,
Doe ik al, anders kan ik ze nooit quote
Pyro
30th September 2002, 00:03
Tja, ik heb een x gehad dat ik een zooi argumenten gaf en dat jij ze ging quoten, maar telkens antwoorden gaf zoals: dit is niet waar, dit klopt niet, enzo. Dan kun je wel goed naar argumenten luisteren, maar toch...
Maar laten we het in ieder geval wel leuk houden, want dit is toch wel mijn favo forum en het zou lullig zijn als het strax weer zo'n gedonder wordt.
Nitro
30th September 2002, 00:37
Tja, ik heb een x gehad dat ik een zooi argumenten gaf en dat jij ze ging quoten, maar telkens antwoorden gaf zoals: dit is niet waar, dit klopt niet, enzo. Dan kun je wel goed naar argumenten luisteren, maar toch...
ok ik zal proberen er wat betere uitleg bij te gaan geven
Maar laten we het in ieder geval wel leuk houden, want dit is toch wel mijn favo forum en het zou lullig zijn als het strax weer zo'n gedonder wordt.
leuk zat hiero
Mr G. Bears
30th September 2002, 08:33
ja ik vind et ook nog steeds leuk hoor, ik snap niet waar mensen zich druk over maken, et blijft nog steeds heel gezellig, en we zijn toch nog steeds vrienden
Toch????
Laevid
30th September 2002, 17:24
Het is toch hardstikke leuk hier, zonder discussie zou het hier maar een saaie boel zijn.....soms gaat het wel heel hard tegen hard maar ja...we respecteren elkaar toch, tenminste dat hoop ik ;)
Mr G. Bears
30th September 2002, 17:43
ja dat hoop ik ook ja,
ik in ieder geval wel, en de rest eigenlijk zeker ook hoor
moet wel, anders hou je et hier niet vol
dus dan kom ik terug op chrono's uitspraak
Ieder zijn eigen smaak, maar die van jou is wel heel slecht,
Pyro aanspreken(T)
Pyro
1st October 2002, 00:37
Eens komt er wel een dag waarop jullie Hardcore niet meer beschouwen als een muziekstijl die nix voorstelt maar die inmiddels gelijk staat met alle andere muziekstijlen...
En tot die tijd houd ik, en al die andere Hardcore-liefhebbers (veel meer als jullie denken), Hardcore wel levend hoor!
Nitro
1st October 2002, 00:54
Eens komt er wel een dag waarop jullie Hardcore niet meer beschouwen als een muziekstijl die nix voorstelt maar die inmiddels gelijk staat met alle andere muziekstijlen...
Dus daar droom jij van als je slaapt. Nou ja weltrusten dan maar ej
En tot die tijd houd ik, en al die andere Hardcore-liefhebbers (veel meer als jullie denken), Hardcore wel levend hoor!
Freeks zullen er altijd blijven
Mr G. Bears
1st October 2002, 08:28
ach ja, Hardcore, tjsa, ik vind et echt nix meer hoor,
dat gelooft Pyro niet,
maar et is toch echt zo
Laevid
1st October 2002, 22:39
Ik wilde het denk een half jaar ook niet horen (na de hype) en daarna ben ik het beetje bij beetje weer terug gaan respecteren en (super) goed gaan vinden...
Mr G. Bears
1st October 2002, 22:44
na de hype, daar zat ik dus middenin zekerz
nee ik weet echt niet waardoor et komt , pubertijd is nog nooit zo goed voor iemand geweest;)
Laevid
1st October 2002, 23:39
daar groei je ook weer overheen en dan vin je het toch weer leuk wat je vroegr ook luek vondt...alleen daar zit dan ook dat wat je leuk vondt in de pubertijd bij.....
Nitro
1st October 2002, 23:49
Originally posted by Laevid
daar groei je ook weer overheen en dan vin je het toch weer leuk wat je vroegr ook luek vondt
haha waar heb je die vandaan Laevid, hij is eeerg geestig:)
Laevid
2nd October 2002, 00:01
Originally posted by Nitro
haha waar heb je die vandaan Laevid, hij is eeerg geestig:)
Uit het blote bolletje....
Nitro
2nd October 2002, 00:03
ach ja niet alle wensen komen uit...
Pyro
2nd October 2002, 00:43
Waarschijnlijk heb je over een paar jaar wel zoiets van: er zaten toch wel best een aantal goede nummers tussen. Niet dat je het dan opeens weer super-muziek vindt, maar ik denk niet dat je je er dan nog zo tegen verzet...
Hardcore will never die, and if it dies, I'll die with it! Als ik Hardcore zat zou gaan vinden, dan had dat nu al lang gebeurd moeten zijn. En dat is niet zo, dus het zal altijd wel mijn #1-muziek blijven. Die muziek heeft gewoon ballen en dat mis ik soms nog bij andere stijlen. Die hype hoeft trouwens niet terug te komen, nu is de muziek weer behoorlijk underground en veel mensen denken al dat het dood is. Misschien is het ook maar beter zo, aan de ene kant wil ik wel dat mensen het accepteren als een echte muziekstijl, maar aan de andere kant krijg je met het minste beetje publiciteit al het media-gezeik alweer over je heen...
Nitro
2nd October 2002, 02:43
Waarschijnlijk heb je over een paar jaar wel zoiets van: er zaten toch wel best een aantal goede nummers tussen. Niet dat je het dan opeens weer super-muziek vindt, maar ik denk niet dat je je er dan nog zo tegen verzet...
Misschien als je het vroeger goeie muziek vond, zoals Mr G Bears, dat je het een bepaalde nummers toch wel leuk vindt straks. Maar ik iig niet want ik heb het nooit goeie muziek gevonden.
Hardcore will never die, and if it dies, I'll die with it!
Daar houden we je aan ;), nee maar ik ken betere manieren om het weekend te halen hoor.
Als ik Hardcore zat zou gaan vinden, dan had dat nu al lang gebeurd moeten zijn. En dat is niet zo, dus het zal altijd wel mijn #1-muziek blijven. Die muziek heeft gewoon ballen en dat mis ik soms nog bij andere stijlen. Die hype hoeft trouwens niet terug te komen, nu is de muziek weer behoorlijk underground en veel mensen denken al dat het dood is.
Waarschijnlijk blijft het bij jou idd gewoon #1 muziek, want het is geen hype bij jou. Hypes gaan snel over, dat van jou is eerder rescept en bewondering voor de muziek en dat raak je niet snel kwijt (helaas(R))
Misschien is het ook maar beter zo, aan de ene kant wil ik wel dat mensen het accepteren als een echte muziekstijl, maar aan de andere kant krijg je met het minste beetje publiciteit al het media-gezeik alweer over je heen...
Hoe meer publiciteit meer minder leuk het word, dan krijg je dus van die hype kereltjes(N). Het is opzich soms wel jammer dat het allemaal wat minder bekend is, maar eigenlijk veel beter zo
Mr G. Bears
2nd October 2002, 08:00
ach ja, je hoort wel es dat als je jong bent grijp je de eerste kans aan qua muziek die je hoort en dat was hardcore van jou dus ik denk dat et dat is,
want waarschijnlijk is et over een paar jaar alleen nog maar erger, dan ben ik dus helemaal Rock en dan zie ik me zelf ook al commentaar hebben op Trance
want jij gelooft et nog steeds niet dak hardcore niet meer leuk vind he Pyro, maar Rock houdt et nog steeds vol en ik kan me niet meer voorstellen dak hardcore eerst leuker vond dan rock
dus je kunt et wel vergeten
Pyro
3rd October 2002, 00:39
Mr. G Bears > Jij bent nu Rock, I'll accept it! I blijf het raar vinden, maar ja als jij zegt dat het kan dan zal dat wel...
Nitro > Nix aan te doen he, dat het bij mij niet meer overwaait. Maar je hebt gelukkig in ieder geval in de gaten wat ik met die post bedoelde...
Nitro
3rd October 2002, 02:02
Nitro > Nix aan te doen he, dat het bij mij niet meer overwaait. Maar je hebt gelukkig in ieder geval in de gaten wat ik met die post bedoelde...
Ja ik wil niemand zijn muziek smaak veranderen, ik wil ze alleen overtuigen van mijn mening erover, ookal komt dat dicht tegen het veranderen van iemands muziek smaak aan
Mr G. Bears
3rd October 2002, 09:32
ik heb der wel respect voor je bent niet zo als andere Pyro
jij blijft je bij je muziek soort houden hoeveel mensen et ook afkeuren
Pyro
4th October 2002, 00:44
Tja, je hebt ook van die mensen die hebben net zoveel vrienden als muziekstijlen waar ze van houden. Hoe zou het komen? Maar ik heb daar dus geen zin in...
Het is trouwens ook wel goed dat jij Metal blijft verdedigen, tenslotte zijn daar ook niet zoveel voorstanders voor te vinden op dit forum. Maar jij hebt mazzel: jij hoeft mensen er niet van te overtuigen dat je muziek niet zomaar een samenraapsel is van wat simpele geluidjes...
Damn, worden we nou te aardig op dit forum? :D
Nitro
4th October 2002, 01:10
Damn, worden we nou te aardig op dit forum? :D
Hoe is het nou dan luisteren we meer naar elkaar en tonen wat meer begrip is het nog niet goed
Chrono
11th May 2003, 10:26
Zo hier is al lang niet meer gepost, en net nu het een beetje loopt!! Ik zal de waarde leden van het forum met een update verblijden (en als je er niet blij van wordt, dan lees je het lekker niet)
Twee dingen zijn zeker:
- Nitro speelt gitaar
- Chrono speelt bas
Wat nog niet zeker is: de rest van de "band", dus:
- of er zelfs van een band gesproken kan worden
- een naam (shipwrecked zuigt, zegt Chrono als ENIGE)
- meer bandleden (audities kunnen geregeld worden
MAAR!!!!!!!!!!!!!!!
Er wordt al druk geschreven aan muziek, er wordt geremastered, er wordt gerepeteerd....
we komen er wel (eventually)
Carnage
11th May 2003, 11:13
En er is een slachtoffe....vrijwilliger als zanger aangewezen toch? :P
Yavanna
11th May 2003, 22:03
Tsjah... maar dan is het wel handig dat die persoon ook echt gaat zingen ;) :P
aekold
12th May 2003, 09:27
Ik wil ook wel mee doen. Wel op keyboard natuurlijk :D.
Eddy de Eagle
20th May 2003, 18:42
Misschien kunnen we een keer een jam-sessie organizeren. Dan neemt iedereen zijn instrumenten mee naar het trefpunt (vinden ze daar vast goed;) ) En dan gewoon een beetje muziek maken, daar komt vast iets leuks uit....
En anders wil ik wel onze loods beschikbaar stellen voor een jam-sessie. Plaats zat.
Geinteresseeden? iemand?
Elminster
20th May 2003, 21:45
Ik kom wel luisteren / kijken
Da's alles wat ik kan qua muziek :&
Helaas is het trefpunt tijdje gesloten voor ons ej, dus doe die loods maar...
Shandril
20th May 2003, 23:16
ik moet nog veel oefenen qua gitaar, en daar komt bij dat ik er uit gekicked ben dus... Ik kom wel kijken met Elmister ;)
Shandril
Carnage
21st May 2003, 01:11
hehe....ik neem Renoise wel mee dan :D (zie www.renoise.com)
Nitro
21st May 2003, 02:41
o jee dat programma weer (R) ;)
Mr G. Bears
21st May 2003, 08:06
ik moet nog veel oefenen qua gitaar, en daar komt bij dat ik er uit gekicked ben dus... Ik kom wel kijken met Elmister ;)
Shandril
wij krijgen binnenkort onze eigen jam-sessies he.....maar dan zonder publiek ......of ze moeten zich goed verstoppen :P
aekold
22nd May 2003, 13:07
Ik krijg binnenkort de muziek van NOthing Else Matters. Kan ik die weer eens op mijn keyboard gaan spelen.
Nitro
22nd May 2003, 16:37
je kan nog meer krijgen hoor Aekold maar dan moet je maar een keer langs komen hier, want ik kan die muziek wel voor je op papier zetten, maar aan tientallen blaadjes heb je niks, dus je moet ff selecteren.
en o ja je wou ook Master of Puppets die wou je ook hebben, maar ik zou het heeeeeeeeeeeeeel erg knap van je vinden als je die ooit kan spelen, hij is echt veels te snel
aekold
22nd May 2003, 17:50
Moet jij eens opletten :D.
Eddy de Eagle
23rd May 2003, 12:49
ik heb nog wel een muziekboek van metallica voor gitaar? ik speel zelf alleen keyboard/piano dus dat zou best iemand kunnen lenen.
Maar goed wat vinden jullie van het idee om een keer te komen jammen? moeten we wel even duidelijke afspraken maken, zodat er naast publiek ook mensen komen spelen :P
Nitro
24th May 2003, 16:28
ik vind het wel een cool idee, en ik heb van een aantal liedjes van Metallica de gitaar, bas, drum en keyboard lines op mijn pc staan dus
feenomenon
24th May 2003, 16:46
Ok mensjes . I'd like to join.
Ik speel gitaar. De pech wil alleen dat m'n grote Peavy versterker het niet wil doen, maar ik heb nog wel een klein Marshalletje.
Ik ben alleen niet erg voor ingestudeerde muziek. Ik ben niet echt opgeleid (kan geen noot lezen) maar heb wel al wat jaartjes ervaring met aanrommelen (ook met iemand die er wel meer van weet)
Vanwege mijn voorliefde voor Industrial, Noise en Ambient mag er dus wel extreem experimenteel gejammed worden. Als er zielen met mij zijn.....
En indien noodzakelijk kan ik ook nog wel wat instuderen.
I'd love to play
Eddy de Eagle
26th May 2003, 11:11
Ik denk dat we gewoon een keer samen moeten komen, dat er gekeken kan worden op welk niveau iedereen zit. Je hebt altijd liedjes die meerdere mensen kunnen spelen, dus ik denk niet dat het nodig is om iets in te studeren.
Maar als je muziek hebt, gewoon meenemen, er zijn vast wel een aantal mensen die het in een keer kunnen/half kunnen spelen.
Nog even een huisregel van Eddy: het is niet de bedoeling dat je zelf mensen mee gaat nemen/uitnodigen. Als er iemand wil komen spelen/luisteren dan heb ik het liefst dat het via mij geregeld wordt. (het liefst ook niet teveel onbekenden....)
Tot nu toe hebben we spelers:
Eddy de Eagle -keyboard
aekold -keyboard
feenomenon (wie is u?) -gitaar
toeschouwers:
shandril
Elminster
Eddy de Eagle
26th May 2003, 11:12
als je op de lijst wilt van mensen die komen, of er juist er vanaf geef maar een seintje.
Nitro
26th May 2003, 14:29
Nitro: gitaar en keyboard, maar vooral gitaar
aekold
26th May 2003, 15:11
denk dat we yuri er ook wel bij kunnen zetten met zijn bas.
Eddy de Eagle
26th May 2003, 15:27
Eddy de Eagle -keyboard
aekold -keyboard
nitro -gitaar
(yuri -bas)
toeschouwers:
shandril
Elminster
Yavanna
27th May 2003, 00:29
Whaha en Janneke meej dr dwarsfluit :&
Haha neej zet mij maar bij de toeschouwers :D
Nitro
27th May 2003, 01:50
ej ik kan ook nog blokfluit en nog zo'n soort ding maar hoe heet die nou ook alweer
Eddy de Eagle
27th May 2003, 13:41
Eddy de Eagle -keyboard
aekold -keyboard
nitro -gitaar (neem die blokfluit ook maar mee :))
(yuri -bas)
toeschouwers:
shandril
Elminster
Yavanna
Eddy de Eagle
28th May 2003, 14:03
zou het ook mogelijk zijn om dit een keer in het trefpunt te doen? Dan kunnen er een stuk meer mensen komen spelen en luisteren. Alleen dan moeten ze dat wel even goedkeuren (geluidsoverlast voor de vaste bezoekers...)
feenomenon
28th May 2003, 22:56
Hey volgens mij heb ik niet gevraagd of ik weer van de lijst af mocht, dus waar ben ik gebleven?
En voor de vraag wie bent u :: zie nieuwe mensen (forum)
Shandril
28th May 2003, 23:02
eej Elmister en Yavanna, zullen we een spandoek maken :D ;)
Shandril
Elminster
29th May 2003, 15:18
Yeah sure :S
Gaan jullie maar met pompoenen staan zwaaien enzo, kom ik d??r wel naar kijken! :)
Eddy de Eagle
2nd June 2003, 13:04
Originally posted by feenomenon
Hey volgens mij heb ik niet gevraagd of ik weer van de lijst af mocht, dus waar ben ik gebleven?
En voor de vraag wie bent u :: zie nieuwe mensen (forum)
Ik bedoel ermee dat ik niet teveel onbekende mensen in mijn loods wil hebben. De mensen die nu op de lijst staan ken ik nog een beetje, maar van jou heb ik nog nooit verder iets gezien/gehoord.
Maar goed, ik zet je er wel bij.
Eddy de Eagle -keyboard
Feenomenon -gitaar
aekold -keyboard
nitro -gitaar (neem die blokfluit ook maar mee )
toeschouwers: (zang)
shandril
Elminster
Yavanna
Eddy de Eagle
2nd June 2003, 13:06
Heeft er iemand een idee van een datum. Op dit moment heb ik het een beetje druk, door de week stage, weekend optreden, stageverslag.... Maar goed, de vakantie komt er al aan, en dan kan het in ieder geval.
Ik wil nog wel even weten welke mensen er echt interesse hebben. Maar goed, dat merk ik wel snel genoeg als hier nog mensen posten...
Chrono
21st September 2004, 22:48
Ow ok :P Ik heb intresse! Ik ben die yuri met zn bas )
Yavanna
22nd September 2004, 00:12
ik geloof niet dat eddy hier nog komt ) maar tis het proberen waard ej )
Nitro
22nd September 2004, 00:43
spelenmiddag ipv spellenmiddag? :P
Yavanna
22nd September 2004, 00:44
heheh ja en dan dat iedereen die geen instrument bespeelt, gaat meezingen )
zal me een zootje worden :D maar wel koel )
aekold
22nd September 2004, 01:12
Vet, keyboard mee op de fiets.
Yavanna
22nd September 2004, 01:18
heheh, vleugel mee op de fiets :P
Chrono
22nd September 2004, 10:55
Trefpunt Gospel?
Bremmer
22nd September 2004, 11:54
jaaaaaa ik neem mijn triangel wel mee!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.