PDA

View Full Version : Magic NKQ Grinders - Eindhoven

Sebastien
14th July 2004, 18:16
Aanstaand weekeinde zijn de NKQ Grinders in Eindhoven (en niet in Amsterdam, zoals eerder was aangekondigd). Het is in de GameForce-winkel, waar laatst ook de NKQ werd gehouden.

Ik ga er zelf zeker heen.

Hier de aankondiging van de organisator (PS Games):

---

Zaterdag 17 Juli (tot 23:00 spelen) + Zondag 18 Juli (10.00-19:00)
We gaan dus NIET de hele nacht door.
NKQ 2004 “Grinders” – Eindhoven
GameForce winkel - Visserstraat 18A

1. Toernooi opbouw: 5 ronden single elimination.

2. Format: Standard of Sealed.

3. Prizesupport: Winnaar kwalificeert zich voor het NK. (Geen andere prijzen)

4. Voor-inschrijven: Kan op 0492-538487 (tussen 11.00 uur en 17.00 uur) en via de mail op magic@ps-games.nl. Inschrijven = Meespelen !
Voor-inschrijven kan tot vrijdag 16 Juli tot 16.00 uur. Vermeld de naam en je DCI nummer.

5. Side Events: geen.

6. Deelnamekosten:
€ 5,- Standard, of weekend-ticket (tot 10 toernooien) voor € 30,-
€ 25,- Sealed voor de eerste, elke volgende is € 20,-

7. 10.00 uur zaal open 11.00 uur toernooi start eerste toernooi. Daarna start elk toernooi als het vol is. Een toernooi (zowel sealed als standard) is vol met 32 deelnemers.

8. Denk er aan dat bij elke Standard inschrijving een decklijst ingeleverd moet worden.

Deze informatie is definitief. Game on!

Erik van Weverwijk
PS-Games
Organised Play Manager, the Netherlands

Planetouched
14th July 2004, 18:31
ehe, jammer dat het zo laat gepost wordt, heb al dingen te doen dit weekend.

Sebastien
14th July 2004, 19:11
Nog even voor de duidelijkheid:

Deze toernooien zijn single elimination! Dat betekent dat als je een ronde verliest, je eruit ligt. Om je te plaatsen moet je 5 rondes op rij winnen. Het goede nieuws is dat er aan de lopende band van deze toernooien beginnen.

Elminster
14th July 2004, 21:17
Grinder lijkt me kewl, idd lastig om 5 keer op rij te winnen maar wel non-stop toernooien... Alhoewel 'We gaan dus NIET de hele nacht door.'... :S

Anyway ik heb geen tijd meer om een deck te bouwen dat daar enigszins leuk zou zijn, en een megavet examenfeest die zaterdag )... Kortom helaas, volgende keer beter...

Yavanna
15th July 2004, 01:15
en een megavet examenfeest die zaterdag )... Jij ook al? :O :D