PDA

View Full Version : Vakanties

squirle
13th July 2004, 11:42
Safari's, huisjes frankrijk, boerenzuipcampings in de achterhoek of lekker thuis. Waar gaat iedereen heen?

Weekje centerparcs met 9 man. Flevoland onveilig maken.

Yavanna
13th July 2004, 11:46
Geen geld, dus thuisblijven...

Mn ouders gaan wel 3 dagen naar Athene, naar de OS (maja, die reis krijgen ze dan ook) en die gaan geloof ik eind augustus nog ergens in Nederland rondhangen, maar de laatste 2 weken van augustus hebbik introweek, dwz... mentor worden, op kindjes passen en veel lol hebben met vrienden. = voor mij vakantie genoeg :D

Planetouched
13th July 2004, 12:57
over een dag of 10 ga ik lekker 3 weken in Afrika, terug naar mijn geboorteplaats ensow:)

Elminster
13th July 2004, 14:25
Blijf thuis, ga werken voor komend schooljaar...

Bij de rabobank trouwens, hebben nog meer mensen vakantiewerk?

squirle
14th July 2004, 00:48
niks speciaal dit jaar, 3 jaar full-time vakantie werk gedaan, gewoon wat meer op normale werk, gewoon lekker rijlessen deze vakantie.

Nitro
14th July 2004, 14:19
ik ga nog wat werken, misschien nog ff een paar dagen op vakantie bij mijn ouders, iig heb ik nog een introkamp

SungShik
14th July 2004, 14:54
Een week naar Duitsland ofzo, en precies op de zondag weg dat Sealed is :(

Kolky
15th July 2004, 01:50
Euh 3 dagen intro kamp, en familie bezoeken in duitsland, 30 uur werken per week, 3 rijlessen per week, 2 theorielessen per week, 3 (of meer) avonden magic'n of d&den per week, 2 websites, 1 avond uit, 1 middag magic'n in het trefpunt, een vriendin, en wat films..
Mijn vakantie is gepland :D

Laevid
15th July 2004, 21:30
Ik heb nog geen flauw idee wat ik ga doen qua vakantie of werk ofzow, ben al naar Rock Werchter geweest, maar verder.....

Shandril
16th July 2004, 13:49
Wij gaan naar Frankrijk, tegelijk met introkamp (maar goed je kan niet alles hebben)
Vakantiewerk: 's avonds en in het weekend, omdat andere mensen bij ons voorrang krijgen :@
Verder een cursus scheikunde en oppassen.

Ideale vakantie...? kweenie

Shandril

aekold
17th July 2004, 01:42
Net terug van vakantie, heerlijk weekje in zeeland met Steefje doorgebracht.
Verder, beetje groente gevecht bij de agrimarkt, films kijken, vriendin pesten.
Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.

Carnage
17th July 2004, 03:17
Dat vriendin pesten zal vast nog wel uitvoeriger aan de orde komen denk ik *nasty*