View Full Version : [Champions of Kamigawa] - Tibids
Carnage
12th July 2004, 16:56
Daar gaan we weer :)
http://forums.mtgnews.com/showthread.php?t=176288
Kawigawa Land art in concept te zien. En mooi dat het is!
Nitro
12th July 2004, 17:26
ziet er wel goed uit, maar er is nog te weinig materiaal om er een goed beeld van te krijgen
Uchiha
12th July 2004, 20:06
Wat is jullie gevoel bij de nieuwe serie ? Ik vind de land art echt mooi maar ik weet het zo nog niet bij het japanse thema...
Zou net zo goed erg leuk kunnen worden maar heb er me twijfels beetje over.
Nitro
12th July 2004, 20:11
ach ja het is weer eens wat anders ej
BlackByte
12th July 2004, 20:16
wel stoere art jah, hoop dat je van die vet mooie beesten krijgt is wel leuk :D
Yavanna
12th July 2004, 20:44
ik ga t maar es ff afwachten denk ik... iig wel meedoen aan de prerelease, is me vorige keer erg goed bevallen :D
Uchiha
12th July 2004, 20:54
Ben nieuw in magic, wat houd een pre-release precies in dat is toch een boosterdraft met de nieuwe serie ?
Yavanna
12th July 2004, 21:01
Haha ik was ook best nieuw. toen.. Het is echt heel goed om magic te leren en hier heb je een beschrijving van wat t is :)
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/212
Uchiha
12th July 2004, 21:04
Whaaaaaa denk je dat ... :+ moet dan maar he gaat het even doorlezen. Is het misschien mogelijk dat ik met iemand mee rijd met een volgende trefpunt tournament ?
Carnage
12th July 2004, 22:17
Het is sealed deck, Uchiha. Je krijgt een Tournament pack + 2 boosters Champions of Kamigawa, en daar moet je dan een deck van minimaal 40 kaarten van bouwen. Echt leuk (Y).
Trefpuntmagic heeft altijd een grote vertegenwoordiging die afreist naar de pre-release toernooien.
En over dat Japanse thema, ik ben er niet bang voor, Wizards stelt ons tegenwoordig nooit teleur (denk aan 6th edition rules, Mirrodin block, iedereen was bang ervoor).
SungShik
12th July 2004, 22:33
Wat was er precies met de 6th Ed. rules?
Kijk trouwens wel weer uit naar Kamigawa, want, nouja, artifacts zijn wel leuk, maar je moet weten waar de grens ligt )
Uchiha
12th July 2004, 23:44
Ik hoop dat ik volgende keer mee kan lijkt me in eerste instantie gezelligen uiterst leerzaam. Heb het gevoel dat nieuwe mensen makkelijk wordt opgenomen door andere en men elkaar erg helpt, goed gevoel als je ermee begint. Geeft je net die zet om door te gaan.
Zijn er mensen waarmee ik kan meerijden volgend toernooi dat gehouden wordt in Trefpunt. Ik ken zelf nog niemand alleen via het forum.
Ik kijk in ieder geval naar de release uit.
Yavanna
13th July 2004, 01:54
Ik hoop dat ik volgende keer mee kan lijkt me in eerste instantie gezelligen uiterst leerzaam. Heb het gevoel dat nieuwe mensen makkelijk wordt opgenomen door andere en men elkaar erg helpt, goed gevoel als je ermee begint. Geeft je net die zet om door te gaan.
Precies :D
Kolky
13th July 2004, 12:13
Zijn er mensen waarmee ik kan meerijden volgend toernooi dat gehouden wordt in Trefpunt. Ik ken zelf nog niemand alleen via het forum.
Ik kijk in ieder geval naar de release uit.
Je moet wel onthouden dat we je niet kunnen helpen met het bouwen van decks ) Dat zul je toch zelf moeten doen. Een handige tip is, om vantevoren de Spoiler van MtgNews eens door te lezen. Om te bekijken wat sterk is, en eventuele vragen omtrendt mechanics al te stellen.
Ik ben persoonlijk niet zo'n liefhebber van dat japanse thema. Maar bij dat Futuristische thema van Mirrodin d8 ik ook dat ik het niet zo leuk zou vinden, uiteindelijk is dat toch allemaal goed gekomen!
Over die art, ik vindt vooral de plains en de island mooi.. dat wordt weer nieuwe landjes verzamelen.. Na een beetje research op MtgNews heb ik ook het Logo gevonden van Kawigawa: http://forums.mtgnews.com/attachment.php?attachmentid=25223
Carnage
13th July 2004, 13:47
Wat was er precies met de 6th Ed. rules?
6th edition voerde de Stack regels in, ipv van de Batch. Dit was een aanpassing op het fundamentele niveau van magic, waardoor echt elke kaart opnieuw bekeken moest worden of die nou beter of slechter was geworden.
Zoek maar eens op www.magicthegathering.com naar 'Batch Stack' ofzo.
Elminster
13th July 2004, 15:31
Deze stijl zit me ook nog helemaal niet lekker... Maar ben het eens met Carnage, laat wizards maar aankomen met nieuwe dingen en meestal stellen ze niet teleur!
En @ Uchicha: meedoen aan prerelease is misschien een grote stap (veel die-hard tegenstanders en je moet enigszins de regels kennen) maar we hebben vaker mensen meegenomen voor wie het het eerste toernooi was (yavanna wist je al :P) en elke keer blijkt weer dat je heel veel leert (over de set en over magic zelf), dat het stik gezellig is, en dat je er een mooi setje kaarten bij hebt! Gezien de grote hoeveelheden rijbewijzen zal het vervoer geen punt zijn en kan je zo ergens instappen (hoogstens bijdrage benzine of parkeergeld). We verzamelen wel in R'daal btw, weet niet waar je vandaan komt..?
Yavanna
13th July 2004, 15:53
He dat was helemaal niet mijn eerste toernooi :@
of tellen we trefpunt niet meer mee tegenwoordig )
Planetouched
13th July 2004, 16:18
hehe, ik vind de art eigenlijk geniaal mooi, het asian theme trekt me echt wel. Dit wordt een zeer vette pre-release:)
Elminster
13th July 2004, 16:55
He dat was helemaal niet mijn eerste toernooi :@
of tellen we trefpunt niet meer mee tegenwoordig )
Haha sorry je hebt gelijk.
Je 1e DCI-sanctioned toernooi ). T blijft andere shit dan trefpunt ej :)
Yavanna
13th July 2004, 18:37
Haha precies )
SungShik
13th July 2004, 19:17
6th edition voerde de Stack regels in, ipv van de Batch. Dit was een aanpassing op het fundamentele niveau van magic, waardoor echt elke kaart opnieuw bekeken moest worden of die nou beter of slechter was geworden.
Zoek maar eens op www.magicthegathering.com naar 'Batch Stack' ofzo.
Vandaar dat ik nooit iets lees over de Stack in mijn 5th edition rulebook )...
Uchiha
13th July 2004, 19:41
Deze stijl zit me ook nog helemaal niet lekker... Maar ben het eens met Carnage, laat wizards maar aankomen met nieuwe dingen en meestal stellen ze niet teleur!
En @ Uchicha: meedoen aan prerelease is misschien een grote stap (veel die-hard tegenstanders en je moet enigszins de regels kennen) maar we hebben vaker mensen meegenomen voor wie het het eerste toernooi was (yavanna wist je al :P) en elke keer blijkt weer dat je heel veel leert (over de set en over magic zelf), dat het stik gezellig is, en dat je er een mooi setje kaarten bij hebt! Gezien de grote hoeveelheden rijbewijzen zal het vervoer geen punt zijn en kan je zo ergens instappen (hoogstens bijdrage benzine of parkeergeld). We verzamelen wel in R'daal btw, weet niet waar je vandaan komt..?
Zoetermeer ik zou graag ook bij het volgende trefpunt tournament zijn en om telkens met de trein te gaan kost me klauwen met geld iemand carpoolen ?
Elminster
13th July 2004, 20:59
Oei 23 euro voor een retourtje, da's inderdaad nogal veel... Maar ik vrees voor jou dat niemand uit die richting komt... Vragen staat vrij natuurlijk
Galahad
13th July 2004, 23:25
Leiden is voor jouw veel dichter bij dan Roosendaal, daar hebben ze elke donderdag FNM (toernooi) misschien dat dat iets is, anders kan ik je eventueel 40% korting met mij meereizen als ik uit Leiden kom voor een toernooi.
Edit: het volgende toernooi is 25 Juli, je zou dan met koting met mij mee kunnen reizen.
Uchiha
14th July 2004, 00:31
Als je het niet erg vind reis ik met jouw mee dan Galahad, kunnen we wat afspreken dan? Mijn msn is uchihaharuno@hotmail.com is wat makkelijker afspreken dan over dit board.
Het wordt wel me eerste tournooi en heb verder geen ervaring met deckbuilden. Moet je dit helemaal zelf doen of mag er geholpen worden ?
Carnage
14th July 2004, 14:09
Toevallig is 25 juli een Sealed-Deck toernooi, net zoals een pre-release toernooi is qua formaat. Check onze Agenda voor op onze main site (www.trefpuntmagic.nl, links in het menu) voor meer informatie.
Uchiha
14th July 2004, 21:34
Het wordt wel me eerste tournooi en heb verder geen ervaring met deckbuilden. Moet je dit helemaal zelf doen of mag er geholpen worden ?
Elminster
14th July 2004, 21:46