squirle
30th May 2004, 20:17
Ik ben dan nu ook bezig om het deck te maken en uit te testen. Vooral omdat ik nergens een soort gelijk deck heb kunnen vinden (wizards/nedermagic/starcitygames)
Tot nu is het dit geworden
4 sterling grove
4 damping matrix (hier heb ik skullclamps ervoor uit gelaten omdat ik denk dat matrix meer voordelen heeft, en mijn clamp-voer is alleen maar men manabase beesten.
4 lanowar elf
4 eternal witness
4 monkey cage
4 paralax wave (dit werkt beter en meer control dan zelf veel beesten spelen en terugkrijgen in je hand)
4 birds of paradise
1 draco
3 vedalkan orrery
1 enlightend tutor
4 cloudpost
4 glimmervoid
Ik heb 2 joiner adept en 2 bringer of the white dawn eruit gehaald. Tegenover eternal witness met paralax removen en 1 enlightened tutor. Ik denk dat dit stevig genoeg is en weer wat plekken openmaakt.
Ik heb dus nog 8 plekken over die ik er over denk om avatar of woe of een bringer er in te doen. In combi met 2-3 defense of the heart.
Ook sylvan scrying en/of reap en sow voor cloudpost.
Misschien dat er ook 3 opalesence in komt
Leonin abunas ook wel handig om monkey cage te beschermen
Maar dit deck is nog in ontwikkeling en tips zijn welkom
Tot nu is het dit geworden
4 sterling grove
4 damping matrix (hier heb ik skullclamps ervoor uit gelaten omdat ik denk dat matrix meer voordelen heeft, en mijn clamp-voer is alleen maar men manabase beesten.
4 lanowar elf
4 eternal witness
4 monkey cage
4 paralax wave (dit werkt beter en meer control dan zelf veel beesten spelen en terugkrijgen in je hand)
4 birds of paradise
1 draco
3 vedalkan orrery
1 enlightend tutor
4 cloudpost
4 glimmervoid
Ik heb 2 joiner adept en 2 bringer of the white dawn eruit gehaald. Tegenover eternal witness met paralax removen en 1 enlightened tutor. Ik denk dat dit stevig genoeg is en weer wat plekken openmaakt.
Ik heb dus nog 8 plekken over die ik er over denk om avatar of woe of een bringer er in te doen. In combi met 2-3 defense of the heart.
Ook sylvan scrying en/of reap en sow voor cloudpost.
Misschien dat er ook 3 opalesence in komt
Leonin abunas ook wel handig om monkey cage te beschermen
Maar dit deck is nog in ontwikkeling en tips zijn welkom