View Full Version : Hattrick
Dark Mage
21st May 2004, 10:38
Bij deze lijkt het me misschien wel leuk om een Hattrick-thread te starten. Voor de mensen die hattrick niet kennen, wil ik graag Bremmer eventjes citeren (lees: copy-pasten :P)
Hattrick is een internationaal spel met nu al ongeveer 200.000 gebruikers. je krijgt je eigen team en dat kun je opbouwen. Je begint onderaan in een lage divisie en je moet proberen te promoveren. Elke league heeft 8 ploegen. Het is real time dus wedstrijden kun je live volgen op zondag, oefenwedstrijden kun je regelen voor woensdag en je hebt natuurlijk de wekelijkse training om je spelers beter te laten worden...........
Inmiddels is de groep Hattrick-spelers al flink toegenomen!
Ikzelf heb van de week een nieuw team toegewezen gekregen :D
voor meer info, check de homepage van hattrick (http://www.hattrick.org)
Yavanna
21st May 2004, 18:45
kost me denk ik teveel tijd (R)
Bremmer
21st May 2004, 19:20
hehe leuke poging dark mage. Ik heb ze al een keer geprobeerd met het hattrick virus te besmetten, maar helaas het is niet gelukt....=P
Maar goed het is de moeite waard, en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik voor hattrick deed op internet :S.............Ow ja hier op het forum zitten :P........hehe maar goed hattrick is cool en zeker het beste onlinemanager game op internet...
Dark Mage
21st May 2004, 20:06
kost me denk ik teveel tijd (R)
Nee daar ben ik het niet mee eens. Je bent er in het ergste geval misschien een uurtje per week aan kwijt ofzo... dat valt toch best wel mee?
Yavanna
21st May 2004, 20:17
jep, dat klopt :D ik dacht dat et wel meer tijd kostte maar dat valt idd wel mee :)
niet dat ik het nu wel ga spelen denk ik, maargoed )
Carnage
21st May 2004, 20:51
Ik denk dat er wel degelijk mensen hier zijn die het leuk vinden, maar het idee gewoon wat tegenstaat. In feite is het gewoon een management simulatie (vergelijk Championship Manager maar bijvoorbeeld ook diverse andere 'sim' spelen) waarbij de graphics ondergeschikt zijn aan de gameplay. Als je eenmaal begonnen bent blijf je erg lang ermee bezig (ik spreek uit ervaring).
Bremmer
22nd May 2004, 12:31
maar het gaat eigenlijk om meer dan het spelletje. Bij spellen als Championship Manager/ Fifa Soccer Manager enzo, heb je 'slechts' het spel alleen. Hier gaat het om meer, omdat het een hele community is. Je hebt rechtstreeks contacten met je tegenstanders in je divisie en je hebt een enorm groot aantal fora bij Hattrick. Je kunt je eigen toto opzetten, voorspellingen doen, je kunt bij een federatie gaan enz Dat maakt juist de beleving zo groot......
Niet dat ik reclame wil maken ofzo......:P
Carnage
24th May 2004, 22:25
Klopt - dat is b.v. ook de kracht van b.v. MMORPGs enzo!
Dark Mage
24th May 2004, 23:33
Mee eens! MMORPG's zijn trouwens errug vet! (zie andere thread op het forum)
Planetouched
25th May 2004, 01:16
hmm, voetbal..spel...nee:)
mmorpg's rulen idd...helaas vragen ze zowat allen geld na een aantal maanden.
Nitro
25th May 2004, 11:14
Competitie manager.nl en poule.nl vond ik leuke spellen, maar ik geloof dat het tegenwoordig alleen betalen is dus.
Dark Mage
26th May 2004, 00:06
...maar ik geloof dat het tegenwoordig alleen betalen is dus.
Hattrick is dus free of charge (C)
Nitro
26th May 2004, 00:13
ja dat is wel mooi, maar ik vind het niet zo leuk.
nou ja ik zal er nog eens een kijkje nemen en nog eens wat proberen...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.