PDA

View Full Version : Gevraagd en aangeboden

Bladluis
13th May 2004, 12:37
Oi allemaal ik ben sinds een paar weken ook begonnen met Magic en zat hier al een tijdje inactive op dit forum (half jaar trug al ofzo) maar nu ik dus begonnen ben ga ik hier maar is wat actiever rondneuzen ) Magoed genoeg spam.

Aangeboden :!

Ik heb paar dagen trug 1600 unsorted common kaarten binnengekregen uit de Scourge en Legions serie, ontzetten veel dubbele dus en die wil ik best ruilen of verpatsen :G Ik gok dat veel mensen die al lang en breed hebben, maar mocht dat niet zo zijn: U roept maar! Je krijgt dan iedere common 4 keer en dit komt voor deze 2 series neer op totaal aantal kaarten van ongeveer 440: 220 scourge en 220 legions. Ja ik weet het, ze zijn geen biet waard, maar wie weet wie ik er nog blij mee maak, nu liggen ze er toch maar te liggen...

Gevraagd :!

Ok, nu heb ik als beginneling al deze kaarten inclusief wat U´s en R´s uit 2 voorgebakken decks die ik al had gekocht, maar natuurlijk totaal geen land :+
En daar komt de vraag, wie heeft ongeveer 25 landkaarten van iedere kleur dietie wel kwijt wil aan mij :? *W* *U* *B* *R* *G*
Als het heel toevallig uitkomt mischien wel ruilen tegen die commons van hierboven anders voor wat centjes ) Of natuurlijk een combinatie van ruilen en centjes, dat maakt me amaal niet echt veel uit (L)

Zo, en nu maar bidden en hopen...
Dan kan deze jongen mischien wel spelen met zn eerste zelfgefabriceerde deck! (R) En dan ben ik eindelijk ontmaagd, heh (?)

PM me of mail of msn me op ollithedude@hotmail.com

edit: owja het liefst iemand die ook uit roosendaal komt, kheb geen zin in ver reizen of verzendkosten )

Planetouched
13th May 2004, 13:04
ik heb wel alle landjes 25 keer voor je hoor. Als je interesse hebt.

Bladluis
13th May 2004, 18:10
nice (L)

kheb je een mailtje gestuurd via dit forum

Planetouched
13th May 2004, 18:29
u 2 have mail