View Full Version : anders komt balance terug
Planetouched
11th May 2004, 14:28
astu: de legal versie van balance.
http://forums.mtgnews.com/attachment.php?attachmentid=24172
Balance was originally printed in the Alpha, Beta, Unlimited, Revised, and 4th editions. It is playable only in the Type 1 format and is restricted to one per deck. The foil version will be tournament legal, and early estimates of the value on the secondary market are about $100 US! The card will be given out to judges as payment. It must be nice to be able to print money, eh Wizards? :)
Yavanna
11th May 2004, 14:31
vet :D
Kolky
11th May 2004, 15:56
Damn je bent me voor Roel.. Ik wou hem ook al plaatsen :D
Mega Mooie Art!!!!! :D (Y) Ik wil hem eigenlijk wel, alleen voor de art. Helaas is de prijs een beetje te...
The invoker
11th May 2004, 17:27
Schattig :)
"2/6 G04"? Wat zijn de andere vijf?
Carnage
11th May 2004, 17:34
Dit ding krijg je dus nooit in handen tenzij je er geld voor neerlegt....
Wel ruig dat z'm foil terugbrengen (net zoals die vampiric tutor vorige keer)
Nitro
11th May 2004, 17:57
das wel vet, zal veel kosten idd, maar dat heb je er natuurlijk wel voor over, zeker met die vette art
aekold
11th May 2004, 23:23
Nice art indeed.
Elminster
12th May 2004, 00:08
Hoop nooit zoéén tegen te komen eerlijk gezegd :D
Nouja aan de andere kant ook wel weer grappig, en waarschijnlijk best mooi. Maar tis inderdaad gewoon geld drukken bij wizards, damn dat zal goed voelen!
Knarf
6th June 2004, 15:51
Judges mogen toch ook beloond worden, niet ?
"The card will be given out to judges as payment."
Alhoewel dit inderdaad een vrij goedkope manier is om iemand een hoge beloning te geven (afhankelijk van de printoplage en het bedrag dat Kev Walker krijgt voor zijn werk).
Conjurer
6th June 2004, 17:00
Zwaar relalexed :D
alleen de prijs..... Denk dak toch maar judge word :)
mrnac
10th June 2004, 21:17
Kosten vvan dit lief dingetje zijn geschat op 50 euro via veiling dus komt neer op snel 80 euro
Digidoo
28th June 2004, 21:21
Blaat. Dit is echt zo'n 'kiekie-kiekie niet kopie' kaart... Zittie niet toevallig in Boosters ofzo? :P
The invoker
30th June 2004, 17:36
Lijkt me niet
(he, de minimum post-lengte is weg)
Digidoo
30th June 2004, 17:39
Grapje :P
Chrono
16th July 2004, 21:00
Ik heb het er wel eens met iemand over gehad, en dat werd uiteindelijk een lange discussie (vooral omdat we alletwee een ander standpunt hadden en alletwee erg koppig waren).
In alle geval, de discussie draaide dus om promo's. Ik persoonlijk geef er niet zoveel om, net als dat foils mij niet zo kunnen boeien. Het is leuk dat goeie judges zo'n mooi presentje van wizards krijgen (en dat hebben ze ongetwijfeld ook verdiend) maar dan zou ik zo'n ding toch wel houden en niet gaan verkopen aan iemand die veel geld heeft en graag met bijzondere kaarten wilt spelen.
En dan komen we dus bij het conflict tussen mijn discussiepartner en ik: waarom zou je in godsnaam met niet-standaard kaarten spelen? (Daarbij betrek ik ook even foils). Het lijkt mij alleen om te patsen.... niet dat dat niet moet kunnen, maar tis niks voor mij. Tja, smaken verschillen.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.