PDA

View Full Version : Starsky & Hutch

Dark Mage
10th May 2004, 09:49
Ik ben afgelopen zaterdag naar Starsky & Hutch geweest en ik moet zeggen dat het een uitermate vermakelijke film is :) De humor is goed en de wagen van starsky is errug vet!!

Een aanrader voor iedereen (C)

Nitro
10th May 2004, 10:27
hmm ik ken de serie niet dus dat is al een nadeel. Bovendien vind ik auto's niet echt boeiend dus zal het voor mij een slappe comedie worden

Dark Mage
10th May 2004, 10:38
Ik ken de serie ook niet en auto's spelen ook zeker niet een overmatige rol in de film hoor, het is geen gone in 60 seconds-film.
Maar het is gewoon een leuke film vond ik.

Bremmer
10th May 2004, 17:04
ik ken de serie dus wel, en de film is geen slap aftreksel hiervan. Ben Stiller en Owen Wilson zijn echt een goed duo samen. Niet hele flauwe humor ofzo, maar wel echt lachen vind ik. Na van Helsing was ik iig wel toe aan een andere film. En ik heb niet eens zo geërgerd aan Snoop Dog als infiltrant :)

Nitro
10th May 2004, 22:20
hmm misschien een keer huren dan

Dark Mage
10th May 2004, 22:21
huren? HUREN !? Naar de bios, en rap!!!!!! *nasty*

Nitro
10th May 2004, 22:22
ik ga niet zo snel naar de bios of het moeten wel hele goeie films zijn. Moet ook op mijn geld letten natuurlijk )

Dark Mage
10th May 2004, 22:25
Tja nou ja je moet het zelf weten natuurlijk. Ik vind hem in ieder geval zeker de moeite om te zien in de bios!

Laevid
10th May 2004, 23:10
En ik heb niet eens zo geërgerd aan Snoop Dog als infiltrant :)

Nou mij lijkt die echt bij voorbaat juist geweldig :D, de rol is op z'n lijf geschreven.

Yavanna
10th May 2004, 23:13
Ik ken de serie wel, maar de film leek me niet zo boeiend omdat ik Ben Stiller gewoon een lul vind ) magoed,'bv in 'there's something about mary' wastie dan weer wel beter, maar ik ga de film iig niet in de bios zien, is me toch net iets te duur...

Bremmer
11th May 2004, 14:21
Ik ken de serie wel, maar de film leek me niet zo boeiend omdat ik Ben Stiller gewoon een lul vind ) magoed,'bv in 'there's something about mary' wastie dan weer wel beter, maar ik ga de film iig niet in de bios zien, is me toch net iets te duur...

en meet the parents toch wel! :O.........Ik vind die gozer wel grappig. Maar Owen Wilson vond ik hier met name cool als 'de lakse en wat corrupte maar op een grappige manier' partner......

Yavanna
11th May 2004, 14:26
oja meet the parents... dat die pa van de cia is (geweest) met die leugendetector, das koel :P heheh nee maar ik weet niet, die ben stiller op zich vind ik best een irritante kerel eiluk, komt misschien door zn hoofd...

... gelukkig istie niet zo erg als Steve Martin... die is echt het TOPPUNT!

Mr G. Bears
11th May 2004, 15:16
Mij lijkt Snoop Dogg juist het leukste uit de film?

Do you know much about golf?
Yeah sure, but I know even more about....GRASSSSSSSSSSSS

Dark Mage
11th May 2004, 15:27
... gelukkig istie niet zo erg als Steve Martin... die is echt het TOPPUNT!

*shoot* Steve martin *knife* AAARRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *brrr*

Yavanna
11th May 2004, 15:28
dat wou ik maar ff zeggen )

aekold
11th May 2004, 22:36
Eddy Murphy is anders ook een behoorlijke zak hooi.

Yavanna
11th May 2004, 22:37
o dat vind ik dan weer wel meevallen, hij heeft wel in een aantal slechtere films gespeeld, maar die kerel zelf vind ik wel grappig meestal

Dark Mage
11th May 2004, 22:48
Eddy Murphy is anders ook een behoorlijke zak hooi.

Check Beverly Hills Cop I, II, III en Coming to America dan maar eens :D ......enough said (C)

Yavanna
11th May 2004, 22:49
Hahahah dat zijn precies de vetste films met Eddy inderdaad :D

Elminster
11th May 2004, 23:22
Telt Shrek niet mee :)?

Laevid
30th May 2004, 23:45
Hij was echt geweldig _O_ eerste 10 minuten waren niet veel en het moment met de "echte" starsky & hutch was ook redelijk flauw......maar de rest is echt leuk, en snoop dogg steelt echt de show, die maakt de film :D, trouwes de "evil" mensen zijn ook wel zeer leuk

Bremmer
31st May 2004, 10:28
haha hij is vet hé! vooral Owen Wilson vond ik vet...

LoUNgeR
31st May 2004, 12:47
see us like a sort of luxembourg... geweldig

Geobear
2nd June 2004, 06:36
Hij was echt geweldig _O_ eerste 10 minuten waren niet veel en het moment met de "echte" starsky & hutch was ook redelijk flauw......maar de rest is echt leuk, en snoop dogg steelt echt de show, die maakt de film :D, trouwes de "evil" mensen zijn ook wel zeer leuk
Daar heb je nou helemaal gelijk in. Niets aan toe te voegen, alleen mee in te stemmen :D