PDA

View Full Version : MtGO 13 juni

squirle
9th May 2004, 23:27
Er zijn een paar problemen met fifth dawn
Fifth Dawn is op...
Wizards of the Coast heeft een inschattingsfout gemaakt. Nog nooit was Magic zo populair. De vraag naar boosters is vele malen groter dan de productie. Niet alleen in Europa zijn de boxen 'op' maar ook in de Verenigde Staten lopen mensen teleurgesteld de winkels uit zonder Fifth Dawn....
Wij doen er alles aan om toch nog zo snel mogelijk aan nieuwe boosters te komen.

Er zal maar een beperkt aantal boxen te krijgen zijn 0-10, de pre-orders zijn wel geregeld

Nu er toch ook wat mensen uit verdere plekken komen als roosendaal en oudenbosch ga ik toch maar werken met pre-register. Het geeft je een zekere plek tot een bepaalde tijd voor de start van het toernooi.

maximum 40-50

Galahad
9th May 2004, 23:46
Ik kom misschien, licht eraan wanneer roietraining is, en dat weet ik maar kort van tevoren.

aekold
9th May 2004, 23:46
Ik kom zeker, dus dat uitroep teken kun je weghalen.

Carnage
9th May 2004, 23:47
Ga er maar vanuit dat ik er ook ben (Y)

Planetouched
10th May 2004, 00:17
1.5 was het? Ja in dat geval doe ik niet mee denk ik zo. Geen kaarten (meer) voor.

Yavanna
10th May 2004, 00:25
Ik kom niet...

Maar ik stond er dan ook al niet bij )

Nitro
10th May 2004, 01:06
nee ik kom niet, helaas...

Kolky
10th May 2004, 01:07
Ga er maar vanuit dat ik er ook ben (Y)
Ik ook

Btw: lol ik dacht eerst dat het over Magic the Gathering Online ging.. das ook altijd MTGO maar Magic in Oudenbosch ook :P

squirle
10th May 2004, 11:20
ja ik moet nog een keer wat verzinnen, maar weet niet iets leuks

@aekold dat noemen ze een vraagteken :P

squirle
12th May 2004, 17:27
6 uit HIA en 4 uit trefpunt goh schaam je ±P

squirle
14th May 2004, 18:44
er is een 2de zaal gehuurd dus het maximum ligt nu op 40-50 man :P

Predicatore
20th May 2004, 18:29
type 1.5 rulez...

denk dattik wel kan komen, maar waar isset ergens?

ps. jeroen, ik was op het forum!!! goed he!

squirle
20th May 2004, 19:27
hey lokatie bergen op zoom, die moet ik hebben :P ivm "ons bergen" of wat er van over is.

Predicatore
20th May 2004, 20:48
hey lokatie bergen op zoom, die moet ik hebben :P ivm "ons bergen" of wat er van over is.

van "Ons Bergen" is weinig meer over.
Komt door die dikke homo van een Michel "get al life" Brouwers die ineens uitvond dat warhammer heel cooler is dan magic... NOT!

gevoelig onderwerp (E)

aekold
21st May 2004, 00:17
van "Ons Bergen" is weinig meer over.
Komt door die dikke homo van een Michel "get al life" Brouwers die ineens uitvond dat warhammer heel cooler is dan magic... NOT!

gevoelig onderwerp (E)
Oppassen, warhammer is ook zeer gaaf.

squirle
21st May 2004, 12:20
nee maar daarom wilde ik ook kijken wat er te scrapen valt in boz. volgens mij is er buiten top 1 toys dan niet veel meer in bergen en er bestaat dan nog steeds trefpunt en oudenbosch :P

Carnage
21st May 2004, 21:06
ps. jeroen, ik was op het forum!!! goed he!

Braaf :P - I'll remember that.

Volgens mij neemt Predicatore vrijwel iedere zichzelf respecterende magiccer al mee naar 't Trefpunt de laatste tijd (Y)

Predicatore
26th May 2004, 22:33
Braaf :P - I'll remember that.

Volgens mij neemt Predicatore vrijwel iedere zichzelf respecterende magiccer al mee naar 't Trefpunt de laatste tijd (Y)

ook de zichzelf niet respecterende non magiccers sleep ik wel mee hoor (C)

aekold
28th May 2004, 17:44
Mogen we echt geen fifth dawn spelen???
Plz????

squirle
29th May 2004, 10:52
Het is nog niet eens een playset, en dan krijg je steeds vragen kan deze nog in mijn deck

Elminster
29th May 2004, 12:36
Vanaf 4 juni is Fifth Dawn gewoon tournament legal hoor... :S

aekold
29th May 2004, 12:37
Dus dan spelen we het ook gewoon.

Predicatore
29th May 2004, 13:45
ik vind dat we geen 5th dawn spelen.

ben het eens met squirle *nasty*

(ps. victor, krijg ik dan van jou die kaart die je me beloofde?)

squirle
29th May 2004, 15:28
ik hou al genoeg kaarten apart voor je :P

aekold
31st May 2004, 18:55
ik vind dat we geen 5th dawn spelen.

ben het eens met squirle *nasty*

Geef eens een goede reden waarom we geen fifth dawn zouden spelen?

squirle
31st May 2004, 22:17
omdat het niet mag

Yavanna
31st May 2004, 22:50
he's got a point there (R)

aekold
31st May 2004, 23:51
omdat het niet mag
Maar de set is gewoon tournament legal.

squirle
1st June 2004, 08:58
nope 20 juni

Elminster
1st June 2004, 10:45
Sorry aekold :&... 4 juni komt-ie uit en 20 juni issie legal, ik had ff verkeerd gekeken.... :(

Skullclamp is nog wel legal dan trouwens (T)!

aekold
1st June 2004, 18:58
Ok, dan leg ik me erbij neer. Domme Taco, allemaal zijn schuld.

Carnage
6th June 2004, 22:25
Hey Squirle, die hand-outs die je hebt uitgedeeld op de spellendag vandaag voor je toernooi binnenkort: daar staat gewoon keihard op dat je 5th dawn mag gebruiken....

squirle
6th June 2004, 23:42
de mensen weten ervan en er stonden nog wel wat meer foutjes op blijkbaar de oude versie geprint

Carnage
9th June 2004, 20:07
Wie heeft er voor mij voor a.s. zondag een Second Sunrise en/of een Squandered Resources te leen?

squirle
10th June 2004, 10:19
Rond rotterdam doen de treinen moeilijk maar de treinen van dordrecht en roosendaal rijden gewoon normaal.

Elminster
10th June 2004, 12:29
Haal dat vraagteken achter mijn naam maar weg.... Inclusief mijn naam ervoor :(
Ik zit als het goed is in Wageningen en weet zelfs niet of ik 'zeker' langs kom zoals ik een tijdje zei. Tot hoe lang is dat toernooi bezig, zeg maar hoe laat kan ik de spullen van summoner op zn laatst ophalen? Als dat een beetje vroeg is is het namelijk veel handiger als iemand anders met een auto ze zolang mee kan nemen...

Kolky
10th June 2004, 13:12
Pfff nu nog een deck gaan maken :S oléé :S

Planetouched
10th June 2004, 14:32
jups, ik ben ook afgeschreven(volgens mij stond ik er al niet op), maar ook ik heb een vriendin die aandacht behoeft. bla, rotterdam levert problemen idd...dan zalk maar weer via een andere route moeten:)

btw, als iemand ff mijn box van summoner kan oppikken en dan hier droppen?

squirle
10th June 2004, 15:56
tot 5 uur is de zaal gehuurd dus

aekold
10th June 2004, 18:11
Jeroen, ik neem aan dat je zondag met de auto gaat. Zou ik met jou mee kunnen rijden?

squirle
10th June 2004, 20:34
ook is de manier van prijzenverdeling verdeeld, na wat "overleg" met summoner is er iets ook best leuks uitgekomen

Carnage
10th June 2004, 23:17
Aekold en MrNac rijden met mij mee.

Als iedereen mij de 'opdracht' wil mailen wie hoeveel Displays krijgt en ik moet meenemen...

En ik wacht nog steeds op iemand die een Squandered Resources en/of Second Sunrise te leen heeft :)

Elminster
11th June 2004, 00:14
Als ik je ff mail met wat je mee mag nemen voor me, wil je dat dan doen? Overleg ik ff met summoner....

Carnage
11th June 2004, 16:18
Affirmative :)

mrnac
12th June 2004, 07:16

Als iedereen mij de 'opdracht' wil mailen wie hoeveel Displays krijgt en ik moet meenemen...

En ik wacht nog steeds op iemand die een Squandered Resources en/of Second Sunrise te leen heeft :)

jeroen ik heb morgen second sunrise 1 maal te leen.

mrnac
12th June 2004, 07:24
jups, ik ben ook afgeschreven(volgens mij stond ik er al niet op), maar ook ik heb een vriendin die aandacht behoeft. bla, rotterdam levert problemen idd...dan zalk maar weer via een andere route moeten:)

btw, als iemand ff mijn box van summoner kan oppikken en dan hier droppen?

Alternatieve route: Vanuit Den Haag NIET over A16 gaan die staat dan hoogstwaarschijnlijk vast. Europoort zierikzee aanhouden tot je de A29 tegenkomt (Roosendaal staat aangegeven) je komt dan tussen Zevenberen en Oudenbosch de A17 uitendelijk op Deze route is een kleine 6 kilometer langer maar een half uur kan deze korter zijn als je lekker doorplaatst. er staan vanaf de laaatste tunnel geen vaste flitspalen en de weg is zo rustig dat je makkelijk kan bekijken hoe snel je auto aankan )

Carnage
12th June 2004, 10:13
jeroen ik heb morgen second sunrise 1 maal te leen.

Mooi, neem maar mee, just in case )

Predicatore
12th June 2004, 14:23

ik heb ze allebei 1 keer te leen (C)

want them?

aekold
12th June 2004, 17:04
Vergeet je ook niet 4 priest of titania mee te nemen voor mij?

Predicatore
12th June 2004, 19:36
Vergeet je ook niet 4 priest of titania mee te nemen voor mij?

zitten al in de map.
ik wil er wel wat leux (of geld ) voor hebben hoor )

ff voor de andere mensen: ik heb 3 mappen vol met commons uit mirage tot en met darksteel bij me. Hierbij zitten onder andere duress, accumulated knowledge, blastoderm, armadillo cloak en nog veeel meer van die zooi (C)

nou, ik zie je morgen wel

mrnac
13th June 2004, 10:37
zitten al in de map.
ik wil er wel wat leux (of geld ) voor hebben hoor )

ff voor de andere mensen: ik heb 3 mappen vol met commons uit mirage tot en met darksteel bij me. Hierbij zitten onder andere duress, accumulated knowledge, blastoderm, armadillo cloak en nog veeel meer van die zooi (C)

nou, ik zie je morgen wel

ik wil die blastodern wel ik heb ook commons uncs enzo bij

Predicatore
13th June 2004, 20:11
Nou, ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik vond het een erg geslaagd toernooi!. (nee, niet alleen omdat ik eerstes ben geworden :P)
Wel viel het me op dat het niveau niet super hoog ligt daarzo, wel veel dure kaartjes gezien, maar vond dat de deckjes een beetje tegenvielen.
Enniewee, ik ga nu maar eens rondneuzen in bergen op zoom naar een goede locatie, de affiches ophangen in de winkels en wat mensen zoeken die mee willen doen )
ik weet niet of ik die affiche trouwens hierzo op de site kan zetten, zodat mensen er nog commentaar op kunnen geven? (kan da kolky?)

aekold
13th June 2004, 21:19
Het was idd een zeer geslaagd tournooi ja.
*Edit: ik heb even een klein artikel getypt over het tournooi, staat op de mainpage bij artikels.

squirle
13th June 2004, 23:41
waar was trefpunt op de lijst, alleen pieter en kolky deden het redelijk. Maar wat is superhoog. Dordrecht ken ik niet, oudenbosch is een paar type alles maar veel type 2. We hebben trouwens nog een paar gevonden voorwerpen waar meoten die gepost worden?

aekold
14th June 2004, 00:15
Moet je eigenlijk even doorgeven aan jeroen, die kan het dan ik die thread die ergens rondzwerft zetten.

squirle
14th June 2004, 00:42
Ok het toernooi is klaar en afgehandeld, wat vond men van het toernooi zelf. Niet het niveau maar de andere dingen. Reclame/zaal/organisatie/prijzen/bar etc.

Suggesties van mijn kant.
Andere snackbar
Iets langere tijd huren zodat de snackbreak ook echt een pauze kan zijn. (kon dit keer niet ivm zaalhuur die zou verdubbelen), moet eens vragen voor apart tarief.
Bepaalde personen beter vertellen dat het niet al om 11 uur open is voor organisatie

Vragen
Decklist, fixed seating strakker aan de tijden?

Carnage
14th June 2004, 15:35
Tja, sorry dat ik maar 2 uit 5 ben gegaan, de rest heb ik allemaal met 2-1 verloren :(. Maakt niet uit, ik vond het zeer cool. Niveau tja ach - ik vond het wel vergelijkbaar hoor. Mij hoor je niet klagen.

Fixed seating: niet belangrijk
Strakker aan de tijden: in DCI - Reporter zit een round klok functie.

@Squirle: mail mij even wat die zaal aan kosten heeft enzo, want ik denk dat we dit wel 'Trefpunt' breed kunnen gaan maken. Voor die gevonden voorwerpen - mail mij ook maar ff )

Predicatore
19th June 2004, 18:50
over gevonden voorwerpen gesproken...

heeft iemand mijn Duelist levenscounter gevonden? tis daddik er nu pas achterkom..:(
maar ik moet da ding echt trug hebben, want tis me nogal dierbaar :+

squirle
19th June 2004, 19:12
ik zal nog een keer langs gaan en vragen of er niks gevonden is nu er toch meer dingen kwijt zijn.