View Full Version : www.magicwinkel.tk
Magicwinkel.tk
6th May 2004, 22:04
Neem eens een kijkje op Magicwinkel.tk (http://www.magicwinkel.tk) en geef a.u.b. bij het kopje 'commentaar' je mening over de site.
We zijn erg benieuwd.
Mr G. Bears
6th May 2004, 22:13
Kom je hier ook nog wel eens wat doen, of zullen we maar gelijk allemaal naar jullie site gaan?
aekold
6th May 2004, 22:17
Kan niet echt wakker liggen van de site.
Mr G. Bears
6th May 2004, 22:36
Ik zou lolly's gaan verkopen!
aekold
6th May 2004, 23:10
Of losse sleaves.
Yavanna
6th May 2004, 23:13
of wc-borstels )
magoed, nee ik neem niet eens de moeite bij 'commentaar' iets te zetten )
aekold
6th May 2004, 23:25
Bij mij werkte die link niet eens, dus ik kon er ook nix neerzetten.
hmm er staat idd nog niet veel op en het ontwerp is ook niet echt mooi vind ik.
Ik denk dat het beter is dat je, je site komt promoten wanneer er wel iets opstaat. Dat zal stukken schelen.
summoner
7th May 2004, 18:31
Ehm... hehe
*SNIP*
*SNIP MORE*
ik heb sites gezien die er beter uitzien (R)
aekold
7th May 2004, 18:37
Oei, die is onder de gordel :D.
Magicwinkel.tk
8th May 2004, 01:45
Ok ok, de site is niet mooi, maar het gaat natuurlijk om de kaarten. En, ik geef toe: er staan nog niet veel kaarten op. Maar hoe vinden jullie het voor een beginner? Ik bedoel: het is toch niet te duur ofzo? of staan er echt TE weinig kaarten op?
Planetouched
8th May 2004, 02:09
zucht...never mind...verkeerde site...deleting..
Planetouched
8th May 2004, 02:14
even paar tips voor je site:
-zorg voor een duidelijk menu
-stap af van dat rood/blauw gedoe(gebruik zwart/wit of iets dergelijks)
-Haal de reclame weg(overbodig) of zorg dat hij onderaan komt en dus bijna uit het zicht
-counter weghalen
-Logo?
-wat doet die datum daar?
-Same goes for die balk met dat bericht, begint irritant te worden na een tijd. Try een gewoon nieuwsbericht zoals bij gfmailorder?
even paar tips voor je site:
-zorg voor een duidelijk menu
-stap af van dat rood/blauw gedoe(gebruik zwart/wit of iets dergelijks)
-Haal de reclame weg(overbodig) of zorg dat hij onderaan komt en dus bijna uit het zicht
-counter weghalen
-Logo?
-wat doet die datum daar?
-Same goes for die balk met dat bericht, begint irritant te worden na een tijd. Try een gewoon nieuwsbericht zoals bij gfmailorder?
Hier ben ik het compleet mee eens.
Maar wit en zwart is niet de optimale combinatie.. :S
Probeer te letten op:
- Eigen Scripts (geen automatisch shit)
- Overzichtelijkheid
- Snelheid (direct rare's laten zien als je set opent)
- Probeer te werken met tabellen of frames, zodat je altijd nog direct terug kan naar de Home plaats.
- Misschien leuk om een soort van 'Winkelwagen systeem' te maken/gebruiken (www.hotscripts.com staan er aantal)
Wil je meer tips, of scripts of miss programmeer hulp.. kwil opzich best helpen :) Mail me maar....
hey kolky kan je mij niet ff helpen ) ik moet een beter ruilformulier hebben op mijn site want dit is bagger http://magictg.flappie.nl of msn of mail naar larsje86@hotmail.com
en over de site staan wel erg weinig kaarten op zo kan iedereen wel een winkel beginnen (kan ook))
dus wat meer kaarten zou al helpen en ja bij bovenstaand commentaar sluit ik me aan over de look
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.