PDA

View Full Version : Wat vinden we van de nieuwe look?

Elminster
6th May 2004, 13:14
Nu er drie edities van zijn uitgekomen en iedereen over de eerste schrik heen is, wat zijn de bevindingen van de nieuwe look?

Ik vind hem prima (Y)!

lars
6th May 2004, 13:23
spuuglelijk hoop dat ze het weer terug veranderen. Wat is er mis met de oude waarom is het veranderd? Artifacts horen bruin te zijn! niet grijs. En de afbeeldingen zijn voor mij ook veel te veel toekomst muziek niet meer de mooie oude fantasy elfjes en goblinnetjes:) TEveel voertuigen en rare dingen.

Planetouched
6th May 2004, 13:23
uh..drie edities? Mirrodin cycle bedoel je? Ja goed te doen naturlijk. Maar dat was al in een andere thread besproken geloof ik.

Elminster
6th May 2004, 13:24
Mirrodin, Dark steel en Eight Edition :)

Yavanna
6th May 2004, 13:25
Ik heb gekozen voor: 'goed te doen', omdat ik niet 100% enthousiast ben... Ik bedoel dat de eerste optie iets TE enthousiast was )

Eerst vond ik hem eigenlijk best wel lelijk, maar je went er gewoon aan... ik vind hem nu eigenlijk wel leuk... Minpunt vind ik dat artifacts en witte kaarten nu een bijna vergelijkbare kleur hebben, maar daar valt vast ook aan te wennen )

Ennuh... stilstand is achteruitgang dus ach, verandering moet kunnen heej :D

Carnage
6th May 2004, 15:44
Ik vind 't goed te doen, foils zijn super mooi, art box is iets groter.

Enige nadeel is dat ze de colored mana symbols in de rules text niet meer gekleurd weergeven. :|

aekold
6th May 2004, 15:47
Vind het goed te doen ja.

Owh, Lars, dat over te veel voertuigen enzo komt niet door de layout volgens mij, maar door het feit dat we in de artifact cycle zitten.

lars
6th May 2004, 16:00
naja vind het wel lelijk;) en foils ook, maar goed er valt mee te leven maar als ik mag kiezen kies ik voor de oude look jullie?

The invoker
6th May 2004, 16:56
Change=Bad
Maar het went

Kolky
6th May 2004, 17:56
naja vind het wel lelijk;) en foils ook, maar goed er valt mee te leven maar als ik mag kiezen kies ik voor de oude look jullie?
Ik prefereer de nieuwe boven de oude. Vindt het echt een goeie verbetering, nu alleen nog de witte 5th dawn kaarten, en het is helemaal goed _O_

Nitro
7th May 2004, 00:07
ik vind het ook wel een goeie verbetering, het ziet er net wat interessanter uit, ook met de mooie art erbij enzo. Het enige nadeel is dat wit op artifact lijkt maar ja...

aekold
7th May 2004, 00:09
Dat is met de nieuwe set echter ook weer in orde.

Laevid
7th May 2004, 00:38
Artifacts lijken nog steeds te veel op wit imo, verder ziet het er wel goed uit. Alleen het oude had toch een "magiser" gevoel. Iets duisterder.

Nitro
7th May 2004, 01:04
de oude stijl in gewoon classic, zeker met de kaarten die ook in de oude edities zitten

Yavanna
7th May 2004, 13:22
Noujah... Ik vind het helemaal geen slechte verandering hoor, er zitten idd mooiere aspecten aan de oude layout, maar die zitten ook aan de nieuwe vind ik...

Je went er vanzelf aan, je kan toch niet eromheen als je wilt blijven magiccen :D

Wizards gaat ze vast toch niet terugveranderen )

Carnage
7th May 2004, 21:52
Magic is een spel van veranderingen (de kaartmix, de sterkte en zwakte van kaarten, etc). Iedereen klaagde over de invoering van 'de stack' een paar jaar geleden, maar dat is ook goed gekomen. Verandering houd het spel al 10 jaar levend. Dit is ook gewoon een verandering (Y).

Magicwinkel.tk
8th May 2004, 01:52
Ja, misschien heb je wel gelijk carnage. Maar ik denk dat deze verandering niet écht nut heeft, misschien was het weer tijd voor verandering, maar ze hadden het iets anders aan kunnen pakken. Hoewel, die mensen hebben er natuurlijk wel tig keer meer verstand van dan ik, dus eigenlijk is dit gewoon alleen maar mijn mening.
Ik vind de nieuwe look wel te doen, maar het wás even wennen.

Endran
10th May 2004, 18:35
Ik vind de nieuwe art ECHT veel mooier... komop man.. die oude rood was withe boarded echt om van te huilen... Gewoon iedere keer in de CDC als iemand een oude art post denk ik echt van... tja... maar goed dat ie veranderd is...
Ik wil niet zeggen dat de oude art spuuglelijk was ofzo (met uitzonderingen van bepaalde kaarten dan).. echt niet.. maar al met al vind ik het een hele grote verbetering..

Carnage
13th November 2006, 20:35
Ik ben er eigenlijk ook wel over te spreken (Y)

Kolky
13th November 2006, 22:40
Ik ben er eigenlijk ook wel over te spreken (Y)

Had je daar 2,5 jaar voor nodig? :D

Sengir Vampire
14th November 2006, 00:22
Had je daar 2,5 jaar voor nodig? :D

Stiekem denk ik toch een klein beetje dat onze carnage het over Time Spiral heeft ;)

Anders dan dat vind ik em spuuglelijk ;)

Mr G. Bears
14th November 2006, 08:26
Stiekem denk ik dat een van onze nieuwe posters deze poll recentelijk heeft ingevuld, waardoor deze thread zich zowaar weer bovenaan kon bevinden.

En daarbij is Carnage al zo oud, voor hem voelt 2004 aan als de dag van gister. :P

Carnage
14th November 2006, 14:39
Haha touche :). Ik dacht ik post gewoon vrolijk mee :D

Nitro
16th November 2006, 03:26
Ik las toenet als topictitel, "Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?"
Ik schrok al _O-