View Full Version : Necromancers at Work - The Update
Carnage
30th April 2004, 17:21
Lieden,
Mijn famueze *kuch, kuch* highlander deck (
hierzo (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Decks/deck.php?id=18) te bezichtigen) is onderhand weer toe aan een update.
Ik bedoel, de laaste update is Legions geweest (Scion of Darkness erin b.v.). Er zijn onderhand weer een aantal sets uitgekomen, en ik vroeg me af of er nieuw (beter) spul is om erin te doen....(en wat gaat er dan uit).
In 5th Dawn zit zowieso die Regrowth op pootjes, die gaat er zeker in.
Wie helpt me mee :P
Elminster
30th April 2004, 17:24
Kewl :)
Wil helpen maar zie niet zo gauw hoe... :D
Kolky
30th April 2004, 20:15
Lieden,
Mijn famueze *kuch, kuch* highlander deck (
hierzo (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Decks/deck.php?id=18) te bezichtigen) is onderhand weer toe aan een update.
Ik bedoel, de laaste update is Legions geweest (Scion of Darkness erin b.v.). Er zijn onderhand weer een aantal sets uitgekomen, en ik vroeg me af of er nieuw (beter) spul is om erin te doen....(en wat gaat er dan uit).
In 5th Dawn zit zowieso die Regrowth op pootjes, die gaat er zeker in.
Wie helpt me mee :P
Viridian Shaman zeker inplaats van de Uktabi :)
Lightning Greaves misschien, om je beestjes haste te geven.
Darksteel Collossus gewoon hard, klaar uit :D
AEther Vial, wel grappig.. errug traag..
aekold
30th April 2004, 20:18
Collossus dus niet, omdat je die niet in je graveyard kunt houden, zonder stifle.
Elminster
30th April 2004, 21:02
En lightning greaves lijkt me ook geen mega-fill, dr moet al genoeg andere crap in... En akroma heeft al haste )
Planetouched
30th April 2004, 21:28
platinum angel ->doh
Solemn simulacrum ->doh
aekold
1st May 2004, 00:55
Dat zijn dan wel weer goede aanvulingen, vooral de simulacrum.
Planetouched
1st May 2004, 01:01
btw, ik bedenk me net...werkt ie met duals? hmm...ff checken anders hoeveel basic land meneer carnage speelt...
aekold
1st May 2004, 11:41
das waar ja, hij speelt wel wat basics, maar ook een deel non-basic.
Elminster
1st May 2004, 16:29
Als je basic land mag zoeken mag je géén duals zoeken. Als je plains, islands, swamps, mountains, forests mag zoeken kan je wel duals zoeken. Dus Solemn zoekt geen duals. Maar platinum angel is inderdaad leuk erin, maar misschien niet agressief genoeg?
Carnage
1st May 2004, 16:30
Hehe gaat lekker zo :-)
Viridian Shaman --> zeker niet, omdat Uktabi net zo goed is en *geen* elf is (dat is beter).
Lightening Greaves --> Is *geen* creature dus dan moet ie wel heeel erg goed zijn. Haste heb ik niet nodig, de untargetability is niet echt boeiend genoeg vind ik persoonlijk (in dit deck dan he).
Platinum Angel --> Tjah eeehm ik ga er niet vanuit dat ik in een situatie kom waar ik uberhaupt in ga verliezen.....bovendien is het Type I en wordt dat ding toch wel gesloopt. Maar wellicht een goede sideboard kaart!
Solemn Simulacrum --> Dat is idd op zich wel een goede, zeker in combinatie met een Recurring Nightmare :P. Ongeveer vergelijkbaar met een Yavimaya Elder.
aekold
19th May 2004, 11:03
Maybe is skullclamp (heb je hem weer) een idee. Daa vooral grof in combinatie met greater good en dergelijke sac effecten.
Heb je trouwens ook weer een manier om je creauters te killen, zoals nekrataal en binnenkort ook eternal witness.
Planetouched
19th May 2004, 11:10
zeker de witness erin, dies echt leuk, skullclamp is inderdaad een zeer leuke aanvulling:)
Carnage
20th May 2004, 15:27
Yep goed idee - misdadige kaart blijft het toch. Die Eternal Witness is zoals eerder gezegd een no-brainer (daar gaat de standaard Regrowth zels voor uit denk ik). (L)
aekold
21st May 2004, 18:36
Is Survival of the Fittest trouwens geen idee?
Carnage
21st May 2004, 21:08
Zat ik ook aan te denken (al lang geleden zelfs), maar doet te weinig op zichzelf....als ik dan toch een enchantment zoek is het meestal een Oath of Ghouls, een Oversold Cemetry of een Recurring Nightmare.
aekold
22nd May 2004, 01:47
of een greater good.
Carnage
17th November 2004, 23:06
Take two, vorige keer is er niets van gekomen....
Ik wil dit deck (http://www.trefpuntmagic.nl/magic/view_deck.php?id=24) aanpassen met wat kaarten die na Legions zijn verschenen (zodat het deck beter wordt).
Aekold, jouw versie verschilt een paar kaarten...welke? (volgens mij b.v. Genesis)
Kaarten waar ik ff aan denk:
- Beacon of Unrest
- Eternal Witness
Natuurlijk moeten er ook kaarten uit. Ik zat te denken aan Slate of Ancestry (te situationeel) en misschien Gurzigost...
aekold
21st November 2004, 19:20
Ik heb er in zitten, wat verschilt bij jou:
Phyrexian Tower
Genesis
Diabolic intent
Eternal Witness
Ik heb er geen slate en cemetery in zitten, maar die laatst heb ik nu, dus die kan er nu is. Mss wel voor die avatar, omdat visara er ook nog in zit.
Verder zou nezumi desecrator ook nog een idee zijn denk ik. Mss Kokusho of yosei, voor de sac effecten.
Kolky
21st November 2004, 20:56
Denk dat Yosei een zeer leuke is, maar Avatar of Woe is gewoon weer niet nodig vindt ik. Ik zou ook zoeken naar cheape spells uit Mirrodin / Kamigwa, denk aan Sakura-Tribe Elder.
Carnage
5th May 2005, 17:21
Jawel, eindelijk de update :-)
--> http://www.trefpuntmagic.nl/magic/view_deck.php?id=24
Force0fWill
6th May 2005, 17:55
Dit is nog steds bedoeld als een higlander deck neem ik aan? Idd zou ik die scullclamp er wel in doen is cker grappig suvival tja broken, kweet niet of het de juiste aanvullin is maar toch. Angel is grappig, haat haar verkloot het spel een beetje, speel wel met haar :P Maar niet op fun toernooien. Greater good kost wel 2GG misschien een beetje veel? Ach leuk deck, vooral op dat highlander laatst :P Humility is een klote kaart he Carnage :P
aekold
6th May 2005, 19:05
greater good is juist een van de machtigste kaarten uit het gehele deck.
Carnage
6th May 2005, 21:22
Greater Good is echt goed inderdaad, maar ForceOfWill heeft *die* nog niet in werking gezien )
Ik zal volgende keer Survival o/t Fittest een keer erin doen. Skullclamp kan op zich wel, zeker leuk als je een Verdant Force hebt liggen :D. Ook maar eens doen dan.
Humility was best klote inderdaad...op zich speel ik wel gewoon door hoor (ook zonder dat ik ervanaf kan komen), ik heb erg veel creatures plus Volrath's Stronghold en Oversold Cemetry. Het was dat jij nou een Isochrone Scepter neerlegde met Swords to Plowshares imprinted...:P
Force0fWill
10th May 2005, 14:23
Jup daar was ik zelf idd erg blij mee :P Humility alleen was niet eens genoeg. Ik had later ook een behoorlijk nadeel toen je mijn thunderstaff molde en dat mijn enigste artifact was en ook me Glimmervoid kapotging :+ Maar je hebt een kick deck, moet ik wel toegeven. Die kaart wil ik wel eens in actie zien. Jammer dat we er de vorige keer niet aan toe kwamen (L)
Volgende higlander toernooi proberen we het nog eens :P Dan zonder die Planar Collapse van mij :P Dies echt kapot dom gewoon.
RJ
Carnage
10th May 2005, 21:46
Hehe we have a deal then ;) (Y)
Carnage
12th May 2006, 15:47
@Aekold - update-je doen? (Y) :)
aekold
12th May 2006, 20:24
Zal er eens naar kijken.
Carnage
15th June 2008, 13:22
*Ping* Update doen v2.0? :)
Murmering Bosk is een no-brainer, Twilight Shephard is volgens mij een goede kandidaat...vast nog wel meer.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.