View Full Version : Huh sport
LoUNgeR
10th August 2002, 20:07
Jaja, na een verzoekje bij de opperbaas is er nu een een sport-gedeelte.
Nu weet ik helemaal niet hoe sportief jullie zijn ingesteld en waar jullie interesses liggen op het gebied van sport, dus is het maar de vraag of dit gedeelte aanslaat.
PFFF serieus zeg
ff anders
Sport kun je ontleden van een woord dat oorspronkelijk uit een bostaal stamt en de wortels onder de grond liggen ter nagedachtenis van het inheemse en socratische volk dat over veel landen verspreid het welbekende kloetingerplas-taaltje spreken. Vandaar ook dat veel van de volgelingen elkaar niet kunnen vinden en maar zijn gaan sporten om de tijd te verdrijven.
zoiets?
Owjah, je kunt al tegen mij gaan zeiken dat ik een NAC-supporter ben.
veel plezier
Mr G. Bears
11th August 2002, 12:10
WAT?????
NAC-supporter????
WAT???
NAC-supporter
WA...........
....................
tsssss
Carnage
11th August 2002, 20:56
Hey Lounger, mag ik vragen wat jij studeert? Vrije-tijds kunde ofzo? :D
Elminster
26th August 2002, 12:52
part-time rechten... drie weken per jaar studeert hij rechten, nou als dat niet part-time is :D:D:D
idd Youp
LoUNgeR
26th August 2002, 22:20
ik studeer de kunst van het iets over niets zeggen.
Pyro
26th August 2002, 23:43
...terwijl ik groei in het iets over beats zeggen...
Komen er opeens toch Brainpower-teksten voorbij op het forum!
En Elminster > afstuderen is maar aanstellerij he!
Kolky
14th July 2003, 22:58
Bah Sport.......
Ikke haat echt sport...
Het viel me nog mee, dat er hier nog geen thread over de Tour de France is gestart... (Y) Dat is helemaal bout.
De enigste sport die ik wel eens kijk of keek is 'de Elfstedentocht' enne Sneeuw sporten, zoals Snowboarden, Ski'n ... Schansspringen.. Enne de Formule 1, maar dat boeit ook niet zo meer...
Maar voetbal, tennis, fietsen, darten en weet ik veel wat nog meer kan me nix boeien.. iemand die met mij deze mening deelt??? :D
Conjurer
14th July 2003, 23:02
De tour vind ik zelf ook bout, maar sport het is leuk om zelf te doen maar om nu een avond voor de buis te hangen om een voetbal wedstrijd te zien nee das nix voor mij. Laat staan om 4 uur snachts uit me bed te komen voor een formule 1 wedstrijd. Dus de conclusie sport is leuk om zelf te doen maar niet om naar te kijken.
Bremmer
15th July 2003, 00:10
aaargh de Tour niks aan? damn ik moest werken tijdens DE Alpen rit van elke tour afgelopen zondag en ik zat ernstig over na te denken om af te bellen zodat ik kon kijken.......geweldig man(Y)
Conjurer
15th July 2003, 00:17
meningen verschillen gelukkig anders zou het zo saai zijn. maar wat betreft darts zitte wel een beetje op het zelfde niveau denk ik
Mr G. Bears
15th July 2003, 09:12
tour vind ik ook geen zak aan,
er zijn idd niet veel sporten die mij boeien om te doen en te kijken
voetballen vind ik leuk om te doen maar niet om te kijken
etzelfde bij tennis, tafeltennis en badminton
darten vind ik wel leuk en kan ik ook wel kijken, vind ik soms wel leuk
enneuhm, zulke skisporten vind ik helemaal niks, en wielrennen lijkt me al helemaal saai als sport, je zit gewoon alleen maar op de fiets en rijdt een parcours uit, echt dodelijk saai volges mij,
zo denk ik ook over formule 1 en andere races.
Eddy de Eagle
15th July 2003, 10:49
Ja ik vind sport ook alleen leuk om zelf te doen. Tafeltennis is leuk (toernooitje Mr beer?) fietsen, zwemmen, etc. Maar kijken nee. Behalve darten vind ik soms wel leuk, weet ook niet waarom, gewoon om tijd te doden.
Carnage
15th July 2003, 12:55
Bremmah, die Alpe d'huez rit was zo vet om te zien inderdaad!!.
Enneh, onze Veldrijder Lance Armstrong 200 m door de Alpenweide zien ploegen was ook leuk. Historische beelden, nu al.
Conjurer
15th July 2003, 16:56
o no not you to carnage!!!!!!!!!!!! Waar gaat deze wereld naar toe ?!?!?!?!
Mr G. Bears
15th July 2003, 18:46
Originally posted by Eddy de Eagle
Ja ik vind sport ook alleen leuk om zelf te doen. Tafeltennis is leuk (toernooitje Mr beer?) fietsen, zwemmen, etc. Maar kijken nee. Behalve darten vind ik soms wel leuk, weet ook niet waarom, gewoon om tijd te doden.
haha toernooitje
kheb een tafeltennistafel staan thuis
maar kweet nie of et zo verstandig is om een banaan in pyama binnen te laten :
Nitro
15th July 2003, 19:00
de tour is best wel interessant om naar te kijken hoor, allemaal mensen die op een fiets zitten en heel hard fietsen en dan andere kleuren pakjes aan mogen doen
Shandril
15th July 2003, 19:06
Originally posted by Carnage
Bremmah, die Alpe d'huez rit was zo vet om te zien inderdaad!!.
Enneh, onze Veldrijder Lance Armstrong 200 m door de Alpenweide zien ploegen was ook leuk. Historische beelden, nu al.
dat eerste....sliep je niet bijna :P
dat tweede vond ik ook wel cool, wel sociaal van die andere gast datie Armstrong nog een duwtje wou geven, zodatie sneller mee kwam.
Tour: alleen de samenvatting kijk ik...
Shandril
Laevid
15th July 2003, 21:50
Woehoe de tour....ik kijk daar dus elke minuut van waar ik kan heb denk tot nu toe een uur of 3 gemist :(
ok ik ben een iets te grote fan misschien :D
Yavanna
15th July 2003, 23:33
Waaaaaaaaaaaaaaah Bremmer, Carnage, LV: *love*
Jullie zijn tenminste cool, de tour roelt zwaar! Voor die renners moet je toch wel respect opbrengen (okee hoeft niet maar doe ik wel haha)
Het is gewoon geweldig maar ik kan bijna niet kijken omdat ik elke dag moet werken *brrr*
Alpe D'Huez was idd mooi, maar.....
Waarom flikkert die Armstrong niet gewoon en blijft Beloki erin (E) (E) (E) AAAAAAAAH Beloki heeft veel betere techniek, en is nog veel sympathieker ook... *zucht*
Okee dat meen ik niet helemaal want Armstrong is uiteraard ook een geweldige renner, maargoed... hmmmmmm
Bremmer
16th July 2003, 19:49
heel jammer dat beloki eruit is idd...
:+
Planetouched
16th July 2003, 20:02
ik vind dat armstrong een grote persoonlijkheid heeft, sinds ie zijn kanker heeft overwonnen heeft ie 4 tours op rij gewonnen, dan heb je karakter...enigste nadeel, hijs amerikaans.
Carnage
17th July 2003, 00:41
en samen met hem vrijwel alle produkten die we spelen/gebruiken/nuttigen in 't Trefpunt :D
Shandril
17th July 2003, 11:38
ik ben het helemaal met plane eens
Shandril
LoUNgeR
17th July 2003, 11:49
Tour -> samenvatting
als ik alles moet geloven wat ik in de wandelgangen hoor over wielrenners, dan snap ik nie dat die mense nie OD'en.
Laevid
17th July 2003, 21:12
Beloki :+
Armstrong: ja hij's heel goed in de tour, maar doet de rest van't jaar bijna niks in verhouding tot de rest van de wielrenners.
Go Vinokoerov :D die's tenminste het hele jaar bezig...hopen dat tie het morgen bietje goed ga doen...blijft er spanning over :)
Conjurer
28th July 2003, 14:47
Die tour kan niet snel genoeg afgelopen zijn als je het MIJ vraagt dan ik geef d'r echt nix om
Bremmer
28th July 2003, 14:57
de tour is afgelopen.....:O
LoUNgeR
28th July 2003, 15:35
Originally posted by Bremmer
de tour is afgelopen.....:O
bij wie is het feestje:D
Shandril
28th July 2003, 17:30
ik dacht bij jou?
Shandril
Yavanna
28th July 2003, 19:33
Tsjah... de tour is afgelopen jah... ik vond em dit jaar best wel leuk eigenlijk, tot Beloki uitviel...
Vino heeft lekker vaak aangevallen, zonde dat hij te ver achterstond.
En natuurlijk de laatste tijdrit, Ullrich die onderuit gin, dat was nog wel het ergste, want nu heeft Armstrong dus de 5e keer gewonnen... Volgend jaar hopelijk niet meer heheh (T) Sorry...
EN... Remmert Wielinga in de 16e etappe eruit muhahaha met zijn VEEEEEL te grote ego brrrrrr *brrr*
LoUNgeR
28th July 2003, 19:41
Originally posted by Shandril
ik dacht bij jou?
Shandril
kom maar langs, maar wij hebben thuis geen zweepjes.............
Conjurer
28th July 2003, 20:42
Gelukkig issie afgelopen ;)
Niet dat ik er veel last van heb maar mensen praten er zoveel over.............das wel minder vind ik
Laevid
28th July 2003, 21:44
Originally posted by Yavanna
Tsjah... de tour is afgelopen jah... ik vond em dit jaar best wel leuk eigenlijk, tot Beloki uitviel...
daarna wast ook genieten geblazen hoor :D, noust weer een jaar wachten :'( nou ja genoeg leuke dingen nog in de tussentijd..dus vervelen da hoef zeker nie....
En natuurlijk de laatste tijdrit, Ullrich die onderuit gin, dat was nog wel het ergste, want nu heeft Armstrong dus de 5e keer gewonnen... Volgend jaar hopelijk niet meer heheh (T) Sorry...
idd het maakt niet uit wie.....alst maar nie die amerikaan is :P
EN... Remmert Wielinga in de 16e etappe eruit muhahaha met zijn VEEEEEL te grote ego brrrrrr *brrr*
2e maal idd :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.