PDA

View Full Version : Magic in Oudenbosch 13 juni

squirle
19th April 2004, 17:34
De plek, kosten en wie staat al wel vast, maar regels etc staan pas 2 mei vast. Dus als er tegenstrijdige dingen zijn, kan dat.

Het eerste Magic the Gathering toernooi in Oudenbosch sinds een lange tijd. Op 13 juni as. is het zover. Het toernooi zelf zal redelijk wat mensen trekken. Ook zal er een winkel zijn, voor vele bekend als Summoner. Altijd een mooie prijs. We verwachten op dit moment mensen uit Oudenbosch, Roosendaal, Hoeve. Misschien ook uit Breda en Dordrecht.

Datum: 13 juni 2004

Type: 1,5 (nog geen fifth dawn, omdat het dan pas 2 dagen uit is)

Tijd: 12:00 tot 17:00 zaal open van half 12 tot half 6

Plek: Fidei et arti

Mensen: minimaal 10 maximaal 30 (toeschouwers en kopers zijn natuurlijk ook welkom, maar er zal een beperkte hoeveelheid zijn, als het hopelijk druk wordt)

Kosten: 2,50

Prijzen: 3 booster fifth dawn voor de 1 ste , 2 voor 2 de , 1 voor de 3 de , troostprijs en misschien wat andere prijzen.

Bij een succes zal het zeker vaker gedaan worden, maar vanwege kosten en dat de zaal niet uitschuifbaar is toch een kleine voorinschrijving. Het verplicht niks, maar er moeten toch 10 meedoen om het door te laten gaan. Opgeven voor 16 mei op vgijzen@okem.nl of www.trefpuntmagic.nl

Summonerl zal een verscheide assortement aan magic kaarten en booster(boxen) hebben voor een goede prijs. Ook zal er Fifth dawn te koop zijn voor een “aantrekkelijke" prijs www.summoner.nl

Voor meer informatie en het laatste nieuws kunt u terecht op www.okem.nl/~vgijzen/magic.html of het www.okem.nl/~vgijzen/phpBB2

aekold
19th April 2004, 23:01
Yeah, denk dat ik wel van de partij zal zijn.

Carnage
20th April 2004, 14:08
Ik probeer uiteraard ook van de partij te zijn, al dan niet als Backup Judge as agreed (L)

squirle
20th April 2004, 22:15
affiches gemaakt :P
http://www.okem.nl/~vgijzen/affiche.htm

aekold
20th April 2004, 23:00
Ik lees in je affiche dat fith dawn wel mag, maar in je openingspost zeg je van niet. Ik neem aan dat het dus wel mag.
Het is trouwens gewoon in Fidei et arti?? Aangezien ik dat zo snel ook niet op het affiche kan vinden.
Verder ziet het affiche wel gaaf uit.

squirle
21st April 2004, 09:14
Ja fidei
nee, fifth dawn, 6/13 juni is te kort na release om de regels te kennen. En om wizard de kans te geven om te restricten etc. *kuch* crucible decks *kuch*

Elminster
21st April 2004, 09:35
Dan zou ik de affiche maar aanpassen :)

Type: 1,5 (met fifth dawn)

Zou wel eens opgevat kunnen worden dat fifth dawn erbij mag :P

lars
6th May 2004, 13:26
uit ambacht komt als het goed is delegatie van minimaal 4:) Ik, Daan, Martijn M en Martijn D.

Maar we zullen op tijd mailen.