PDA

View Full Version : Masticore in 5th Dawn??

Kolky
16th April 2004, 09:33
Zoals op het plaatje van de attachment is te zien, lijkt het erop dat er een 'soort' van Masticore op de Darksteel pre-constructed decks box komt te zitten. (De box helemaal rechts) Op MTG-news is er een ware hel losgebroken, of dit waar of niet is. Iedereen is het er toch mee eens dat het plaatje veel op Masticore lijkt. Maar er bestaat bij WotC een zoware 'reprint policy' daarbij is een 'reserved' lijst http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/products/ReprintPolicy.
Maar Tijdens het Onslaught block, heeft WotC ook stiekem wat veranderingen door gevoerd, door Clone en Ernham Djinn van de lijst af te halen, en deze te drukken in respectievelijk Onslaught en Judgment.
Mensen zijn er op de MTGnews forums over aant wedden dat ie niet terug komt, er zijn zelfs mensen bereid boosters van Darksteel live voor de Webcam op te eten als tie toch gereprint wordt )
Wat denken jullie van deze Rumor?? Komt Masticore terug, een nieuwe masticore, iets anders?? :D Vindt je het cool dat ie terug komt?? Zou het kunnen denk je, is het goed voor het formaat??

Elminster
16th April 2004, 10:11
Nou één ding lijkt me duidelijk: Dat-ie niet terugkomt zoals-ie was... Maar iets dat er een klein beetje op lijkt zou vet zijn :).

aekold
16th April 2004, 12:12
Zou het niet erg vinden als hij terug kwam, heb er tenslotte nog 3.
En in deze artifact hate omgeving zal hij het toch zwaar gaan krijgen.

Planetouched
16th April 2004, 13:34
vetjes...ik vrees echter dat het een aangepaste versie zal worden.

Nitro
16th April 2004, 13:39
hmm het is vast zijn kleine broertje

Carnage
16th April 2004, 13:57
Denk niet dat Masticore geprint wordt omdat dat ding een compete environment definieert.

Bovendien was de flavortext op 'Deep Analysis' duidelijk.
This specimen seems to be broken

Elminster
17th April 2004, 20:37
Yup met duidelijk plaatje, heb die nog een tijd als naamkaartje op mn tas gehad :D

Gok net als Nitro op zn broertje, waardoor niemand m zal waarderen terwijl-ie misschien toch vet is....?

Carnage
21st April 2004, 14:46
Niet schrikken:

Razormane Masticore - 5
Artifact Creature
First strike
At the beginning of your upkeep, sacrifice Razormane Masticore unless you discard a card from your hand.
At the beginning of your draw step, you may have Razormane Masticore deal 3 damage to target creature.
5/5
Illus. Jim Murray
146?/165
Rare

Nitro
21st April 2004, 14:54
hij is erg sterk, maar niet broken. Die regenerate schilt al heel wat.

Carnage
21st April 2004, 15:18
Nou ja hij sloopt one-on-one zonder problemen een 8 toughness beest he -). En hij overleeft het dan ook.

Yavanna
21st April 2004, 15:28
Hmmm hijs nog steeds wel heel erg hard :S
Idd dattie geen regeneration heeft scheelt maar verder...

owjah en natuurlijk heeftie first strike... (R)
Kweenie hoor, vind hem eiluk nog steeds te grof, maja, wie ben ik :D

Nitro
21st April 2004, 16:13
Nou ja hij sloopt one-on-one zonder problemen een 8 toughness beest he -). En hij overleeft het dan ook.

wie zegt dat ik blok :P

aekold
21st April 2004, 16:17
Aangezien er vrij veel artifact haat wordt gespeelt denk ik dat deze het gemis aan regenerate wel zal voelen.
Neemt niet weg dat hij vrij bruut blijft.

Elminster
22nd April 2004, 00:37
Tja die drawback is met skullclamp amper een probleem. Hij krijgt het misschien zwaar maar richting 1.5 blijft-ie speelbaar. Ik wil m wel draften :)

aekold
22nd April 2004, 01:04
Tja, daar zeg je zowat, skullclamp heft die drawback aardig op zou je zo zeggen.