View Full Version : NKQ Eindhoven
aekold
13th April 2004, 11:14
zondag 20 juni is het NKQ in Eindhoven. Mij lijkt het wel gaaf om daar aan mee te doen. Niet dat ik erdoor zal komen, maar het gaat om het idee.
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Voor meer info, zie www.ps-games.nl
Elminster
13th April 2004, 12:42
Yup ik wilde vorige keren ook meedoen maar nu heb ik wat meer kaartvoer.... Ik ga t vrijhouden denk!
*edit* en uiteraard in Eindhoven, maar gezien de titel was je het daar al mee eens :)?
Standaard NKQ 29 mrt 2004
Datum: zondag 20 juni
Plaats: Eindhoven
Visserstraat 18
Format: 5, 6 of 7 ronden swiss (afhankelijk van het aantal deelnemers)
Standard
Tijd: 10.00 uur zaal open
11.00 uur toernooi start
(deelnemers die te laat binnenkomen, kunnen altijd nog meedoen aan toernooi, maar verliezen automatisch de ronde die op dat moment bezig is)
Kosten: €10,-
Prizesupport: Top 8 kwalificeert voor NK
Per toernooi 72 boosters (5th Dawn) voor de Top 9 - Top 16
Bijzonderheden: NKQ 2004
Voorinschrijving kan per toernooi tot de vrijdag voor elk toernooi tot 16.00 uur
Informatieadres: 0492-538487 (tussen 11.00 uur en 17.00 uur)
magic@ps-games.nl
Kolky
13th April 2004, 14:15
Begrijp ik hieruit dat het Type 2 is??
Kunnen we dan niet met z'n alle een keer samen komen, en dan decks bouwen, mekaar supporten met kaarten enzow! (Jeroen is hierbij uitgenodigd ):D) Ikke ben iig weer van de partij als ik kan!
Decks die we zeker kunnen bouwen:
Twelve Post, Roel moet alleen m'n Oblivion Stones zo ongeveer lenen toch?
War Elemental deck, Geloof dat roel, jeroen en pieter hieraan werkten.
Ik heb de 'resources' voor een Words of Wind, affinity deck.
Een goblin deck kan wel lukken met hulp van Koen.
Wordt beter als volgende keer mag'k hopen? :P
squirle
13th April 2004, 15:24
Gaat dat toernooi ook tot 1 uur snachts duren? Net als Amsterdam anders zal het weer moeilijk worden.
aekold
13th April 2004, 23:07
Vorige NKQ viel dat volgens mij wel mee.
Maybe kunnen we komende zaterdag al een beetje beginnen met decks in elkaar flansen. Ik stel mijn kamer wel beschikbaar indien er genoeg animo is.
Planetouched
14th April 2004, 00:43
komende zaterdag?
man, de nkq is pas zondag 20 juni, das nog zeeeeeeeeeeen van tijd.
komt fifth dawn der niet ook nog tussendoor?
aekold
14th April 2004, 13:44
Das waar ja, een andere keer dan.
Ik ga zaterdag naar dord, ff de mensjes daar inmaken ). Zin om mee te gaan iemand???
Planetouched
14th April 2004, 13:59
helaas ik heb volley en dinsdag herkansingen
Carnage
14th April 2004, 16:16
@Aekold --> Dordrecht a.s. zaterdag: Toernooi of voor de fun?
@All -- NKQ Ga ik ook mee ofcourse (Tenzij Georgina Verbaan weer tussendoor komt). Decks maken heeft absoluut nog geen zin aangezien 5th Dawn nog niet uit is inderdaad )
Elminster
14th April 2004, 22:31
Is voor fun en ik ga denk ik mee!
aekold
15th April 2004, 16:27
Ik heb de trein van 10.19 en het is zoals elminster al zei voor de fun, beetje ruilen enzo.
Kolky
15th April 2004, 20:00
Ik heb de trein van 10.19 en het is zoals elminster al zei voor de fun, beetje ruilen enzo.
Hmm zaterdag.. moet ik weer werken.. Ik wil echt een keer mee ofzow.. :( Magic'n ze daar ook op zondag ofzow?
aekold
15th April 2004, 23:11
Nope, sorry, die club is alleen op zaterdag open.
Carnage
16th April 2004, 13:48
Ik kan ook niet :(
aekold
16th April 2004, 14:02
das jammer
Elminster
17th April 2004, 20:39
Heb met memnarch gespeeld en nu een Crookclaw Elite teveel :&... Van Bart lijkt me....
Was erg vet trouwens, als werken een aantal mensen enigszins op je zenuwen (zacht uitgedrukt, wie er wel eens komt weet wie ik bedoel). Archmage en Wildfire ownden beiden :D. Alleen konden sommigen daar niet tegen land-destruction, hadden ze verboden (?)
aekold
18th April 2004, 02:04
Ja, sterf toch allemaal. Ga volgende keer dus gewoon keihard met een 100 kaarten enchantress deck even ownen. Heb er nu schoon genoeg van.
Elminster
18th April 2004, 15:15
En eerstkomende 1.5 two-headed giant gaan we ze onder de tafel vegen met de hardste land destruction voorhande (T)(T)(T)
Kolky
20th April 2004, 01:52
Ow over dat NKQ:
heb een aantal potentiele decks die ik kan bouwen (iig grotendeels, moet soms wat kaarten lenen...)
Slide/Rift Cycling --> Wit Rood (evt. Groen) --> Cycling, Astral Slide, Lightning Rift
Clamp/Root --> Wit Blauw Groen --> Skullclamp, Tangleroot, 0-mana cost beestjes
Affinity --> Blauw Artifact --> Vedalken Archmage, Myr Enforcer, Broodstar
Winds of Affinity --> Blauw Artifact --> Words of Wind, Vedalken Archmage, 0-mana cost beestjes
Burning War --> Rood --> War Elemental, Burn spells, Rode Slith
Elminster
20th April 2004, 08:49
Winds of Affinity, als u dat zo noemt, heb ik in mekaar zetten. Keertje vergelijken maybe?
Carnage
20th April 2004, 14:11
Ik wacht af tot 5th Dawn, omdat een set (en zeker de laatste in een block) altijd de potentie heeft de hele omgeving te redefinen.
Overigens denk ik dat White Weenie ook een geschikte kandidaat is :P
aekold
20th April 2004, 15:52
iedereen vergeet angry hermit, dat deck heeft zeker ooik potentie.
Eddy de Eagle
20th April 2004, 17:12
@ kolky, ik heb nog wel 3x arcbound ravager te leen voor een affinity deck...
+ 4x skullclamp, aangezien die bijna in elk deck passen kom je die misschien wel tekort.
Planetouched
20th April 2004, 17:28
ik moet nog ff kijken wat ik doe, opzich wil ik pre-releases enso wel blijven doen, vink zoiezo altijd vet. Maarem, dan moek wel een deck hebben...achja misschien leen ik dan wel iets ofso:) daarnaast heb ik nog twelvepost liggen, misschien dat ik die als laatste hou.
aekold
20th April 2004, 17:38
Ik ga dus iig geen ravager affinity spelen, is zo afgezaagt. Ik hoop dat fifth dawn een kaart brengt die ravager prima naait, zou het niet erg vinden, dat deck type is zo uitgemolken, net zoals madness.
Kolky
20th April 2004, 18:52
Ik ga dus iig geen ravager affinity spelen, is zo afgezaagt. Ik hoop dat fifth dawn een kaart brengt die ravager prima naait, zou het niet erg vinden, dat deck type is zo uitgemolken, net zoals madness.
Maar Pieter, vorige keer heb je toch ook gemerkt.. Dat de saaie decks toch winnen, ik ben van plan ook zo'n 'saai' deck te gaan spelen, misschien kan je namelijk met een standaard deck wel winnen :)
aekold
20th April 2004, 20:00
Maar zoals je maybe ook wel weet ik Mirrodin een zeer open set. Met andere woorden, van alles kan, dus in mijn ogen moet het mogelijk zijn om een deck te bouwen dat ravager butt kickt.
Carnage
20th April 2004, 23:27
Ik ben het met Pieter eens....als je onverwachts uit de hoek komt, heb je je verrassing als voordeel.
aekold
20th April 2004, 23:40
Evil mind already up and running.
Elminster
21st April 2004, 00:54
Zie Death Cloud thread soms )?
aekold
21st April 2004, 01:04
Zou kunnen, hoe kom je daar nou bij???
Kolky
21st April 2004, 01:36
Hmm ikke dus net een Words of Wind - Affinity Deck in mekaar gezet, ziet er als volgt uit: (met geen enkele proxy ))
---
18 land:
4x Seat of the Synod
4x Vault of Whispers
4x Ancient Den
4x Island
2x Glimmervoid
12 creatures:
4x Frognite
4x Myr Enforcer
3x Vedalken Archmage
1x Leonin Elder (--> moet nog vervangen worden)
30 spells:
4x Thoughtcast
4x Words of Wind
4x Thirst for Knowledge
4x Smother
4x AEther Spellbomb
2x Chrome Mox
2x Lightning Greaves
3x Talisman of Dominance
3x Talisman of Progress
15 sideboard:
4x Mana Leak
3x override
4x Terror
4x ??
---
De Smothers werken perfect en slopen veel Arcbound Ravagers, Atog, Auriok Steelshaper, Disciple of the Vault, Morph beesten, Goblins, Leonin Skyhunter, Silver Knight, Nantuko Husk, War Elemental en nog veel en veel meer :) Mis dus alleen nog een sideboard slot van 4 kaarten, liefst iets van color-hosing/destruction ofzow :S Voor de rest stem ik het deck als tournooi waardig (Y) :D
Elminster
30th April 2004, 17:37
Ik wil mijn affinity ook naar multicolor trekken, want dit is te kwetsbaar. Maar ik heb geen Glimmervoids, helaas :(. Mensen ideeën / Glimmervoids te ruil :)?
Planetouched
30th April 2004, 18:38
te koop 3
aekold
30th April 2004, 18:39
Ik zoek nog decree of pain. Iemand die mijn kan helpen?
Elminster
30th April 2004, 20:59
Zijn ze nog niet weg roel? Ja kijk het probleem is dat ik eigenlijk niet van plan was nog geld aan magic uit te geven vóór fifth dawn... maar PM ff hoeveel je ervoor wilt :) (alle drie)
aekold
9th May 2004, 13:17
Ik heb dus net te horen gekregen dat in 20 juni op Texel zit met mijn oma. Daar baal ik dus weer stevig van.
Elminster
9th May 2004, 15:18
Crap :S
Wie gaan er nog wel?
Carnage
9th May 2004, 17:39
Ik (Y)
aekold
9th May 2004, 19:20
Naja, mss ga ik wel naar de NKQ in den haag, das ook nog wel te doen.
aekold
9th May 2004, 20:19
Mss is er toch een kans dat ik mee kan naar Eindhoven. Als ik zaterdag avond de laatste trein vanuit Den Helder naar huis pak, kan ik de dag daarop gewoon mee naar Eindhoven.
Ik moet nog wel even overleggen met mijn ouders of ze dit goed vinden.
aekold decree of pain heb ik nog wel. :) moet vast niet hier maar toch mail ff ofzo naar larsje86@hotmail.com check site onder voor wants.
aekold
9th May 2004, 23:49
Stik, mijn ouders vinden het geen geslaagde actie als ik op zaterdagavond de trein vanuit Den Helder pak, dus ik vrees dat ik deze NKQ moet laten schieten.
Elminster
10th May 2004, 12:07
Darn... ouders :S!
aedorn ik heb decree of pain voor je. lees iets meer naa rboven)
aekold
10th May 2004, 13:36
I know, maar ik heb niet echt iets van je wants, dus dan wordt het lastig.
Ik zal binnenkort mijn haves eens updaten.
ja ach iets wat ik weer door kan ruilen is ook altijd welkom
Kolky
1st June 2004, 23:10
Zou ravager tot een halt geroepen zijn door deze 'banning' van skullclamp? Het mist zijn card drawing engine, en 2e manier voor het pompen van beestjes. Denk dat het iig wel een belangrijk deel kwijt is, maar dat zal het gehele deck nog niet stoppen.
Nu is de vraag, welke rogue decks staan dan bovenaan? We hebben de keuze uit: Astral Slide, MBC (Mono Black Control), Red Burn (aka War Elemental deck), en veel meer.. :D Ik zelf vindt Roel's Astral Slide versie errug leuk om bezig te zien.. (Y) Kzal eerst zelf eens wat brouwen )
Carnage
1st June 2004, 23:34
Ravager verliest wat snelheid en wat synergie. Ik denk dat die plaatsen gewoon opgevuld worden met wat andere card drawing.
Andere decks hebben zowieso meer kans nu natuurlijk (Y) )
Planetouched
1st June 2004, 23:48
Ik zelf vindt Roel's Astral Slide versie errug leuk om bezig te zien.. (Y) Kzal eerst zelf eens wat brouwen )
altijd leuk om zo beoordeeld te worden, ikzelf denk dat ik nog wat aanpassingen ga doen maar dat het deck toch een goede kans heeft. Ik ben momenteel 5-1 gegaan vs. Koens ravager deck(en dat was nog zelfs met skullclamp) dus vertrouwen heb ik er zeker in.
squirle
2nd June 2004, 00:11
dan hebt koen de verkeerde versie van ravager, ik ben bezig met een versie met 4 naturalize, dat vind slide en uw control niet leuk
Planetouched
2nd June 2004, 00:15
hehe
ik gebruik zowaar mijn astral slides minder vaak, meestal gaat het iets als in:
-forest, birds/oxidize
-plains, (damping matrix)(plaincycle eternal dragon)
-plains/forest (damping matrix indien hij in beurt 2 niet is gespeeld.
etc, na beurt 4 is koen meestal ook zijn bord kwijt door een wrath. Daarbij is koens versie die van een van de winnaars geloof ik. Naja, hij speelt geen naturalizes, hij speelt immers ook geen groen, slechts rood voor shatters en scrapnel blasts.
aekold
2nd June 2004, 00:27
Damping matrix verliest nu ook gelijk een deel van zijn power, maar blijft nog steeds goed.
Planetouched
2nd June 2004, 00:36
hehe, die skullclamps waren toch al dead meat...:) maar vs. ravager/alle sac effecten van gobbies etc werkt ie nog uitstekend
aekold
2nd June 2004, 00:46
Das waar ja.
Carnage
2nd June 2004, 14:13
Op www.magicthegathering.com van vandaag staat een Post 5th Dawn Astral Slide deck :).
Planetouched
2nd June 2004, 14:14
idd zag het al...na-apers:)
maja, dat deck is zwaar anders dan het mijne(en slechter i hope).
SungShik
10th June 2004, 22:22
Ik weet niet hoe het vervoer geregeld wordt, maar zouden mijn broertje en ik mee kunnen (al dan niet tegen vergoeding :P)?
Elminster
14th June 2004, 10:58
Ik ga mezelf terugtrekken omdat ik niet meer in de gelegenheid ben erheen te gaan, laat staan een deck te bouwen... :(
Zoiets ving ik ook op van Carnage, dus ik zou niet te veel op zijn auto als vervoer rekenen...
Carnage
14th June 2004, 15:36
Ik ga inderdaad ook niet, om verschillende redenen. Bovendien had ik mezelf nog niet eens ingeschreven.
Planetouched
14th June 2004, 15:45
pfff...de spoeling wordt wel erg dun nu...
squirle
14th June 2004, 16:01
ik ga zelf ook, maar ik zoek nog 3 silent arbiters.
Kolky
14th June 2004, 16:05
Ik ga nog wel.. zodra ik nog vrij kan krijgen :|
http://www.ps-games.nl/content.aspx?con_nr=490
Roel.. wij moeten nog ff overleggen :P Maar ik denk ikke ga Krak-clan Ironworks deckje spelen :)
Planetouched
14th June 2004, 16:16
ik niet, ik speel astral witness denk ik zo:)
squirle
14th June 2004, 17:30
ik ga bringer
Carnage
14th June 2004, 19:56
@Roel, ik denk dat je wel serieus rekening moet houden met die combo-decks.....aangezien die in beurt 4 afgaan. Speel je maindeck Oxidize ofzo?
Planetouched
14th June 2004, 19:57
jep, en damping matrix. Geloof me, ravager mep ik neer zonder problemen(6-2 tegen koens deck bijv). Ik zit meer in over die bidding decks, daar heb ik amper tegen kunnen play-testen.
Planetouched
14th June 2004, 19:59
en tegen krark, een turn 2 damping matrix ruins their day:). Tot ziens myr incubator/charbelcher/golbin cannon etc. Daarbij maai je hun snelle start al weg door oxidize etc.
SungShik
14th June 2004, 22:20
Hmmm,
Er wordt nu dus met de trein gerezen (is dat een goed voltooid deelwoord :S) ?
Verder, heeft er iemand nog 2 Avarax over?
squirle
14th June 2004, 23:46
veel goblin deck spelen tegenwoordig zonder bidding
Om 8:56 met de trein?
aekold
15th June 2004, 14:20
Dat zal nu wel weer deels terug komen, omdat ze skullclamp eruit moeten gooien. Die wordt mss wel weer vervangen door bidding.
SungShik
15th June 2004, 16:53
8.56 (Y)
Gaat er toevallig iemand met OV mee, van wie ik de 40 procent korting kan slurpen?
(Zoek overigens nog steeds 2 Avarax...)
Kolky
16th June 2004, 09:39
Ik ga ook... geen jeroen, geen pieter, geen taco that means geen auto.. that means by train.. that means exspensive ticket.. 2bad :)
Mja toch maar gaan )
squirle
16th June 2004, 10:11
Ik heb wel een ov, maar ik ben nog steeds men deck kwijt en tot nu toe is hij niet gevonden in tiel odb en breda dus ik ben bang dat hij meegenomen is. En dan weet ik niet of ik op tijd een deck kan maken dat een kans heeft.
aekold
16th June 2004, 10:20
Je deck kwijt?????
Das zwaar klote.
Predicatore
16th June 2004, 11:22
sow, ik ga ook maar es mee naar de nkq...
me deck is alleen nog laang nie compleet, dussik vroeg me af of er iemand nog kaarten te leen heeft? :&
ben van plan een death cloud deck te spelen, maar ik mis nog de volgende kaarten: 2x chrome mox, 2x bloodstrainted mire, 3x solemn simulacrum, 1x talisman of indulgence, 2x rorix bladewing, 1x death cloud...
misschien nog wel meer hoor, maar dit zijn de belangrijksten.
Elminster
16th June 2004, 13:47
Het zuigt als je weet dat er op je toernooi blijkbaar mensen rondlopen die klauwen (N)(M). Je speelt toch met veel geld dus je zal er altijd enigszins op moeten vertrouwen dat je medespelers er vanaf blijven :S
Planetouched
16th June 2004, 13:58
gnagna...en dat zeg jij *nasty*
ik herinner me nog een grand prix...:D
Kolky
16th June 2004, 19:44
gnagna...en dat zeg jij *nasty*
ik herinner me nog een grand prix...:D
LOL )
Mja ikke ga voor the good 'ol Land Destruction
Sebas, als je me wilt rijden ernaartoe (:D) heb ik te leen:
2x Chrome Mox
1x Talisman of....
Elminster
17th June 2004, 09:58
Haha Plane nee dat was anders!
Ik vraag me af of Archmage mulicolor met o.a. Pentad Prism meer kans maakt?
Predicatore
17th June 2004, 10:11
LOL )
Mja ikke ga voor the good 'ol Land Destruction
Sebas, als je me wilt rijden ernaartoe (:D) heb ik te leen:
2x Chrome Mox
1x Talisman of....
je mag met korting meerijden op mijn OV ja :P
ik zat ook nog de twijfelen aan landdestruction, ging alleen de vorige keer gruwelijk fout (aangezien jeroen toen een darksteel colossus wist te hardcasten terwijl ik met landdestr speelde)... mja, was toen wel eerste trouwens :D
enniewee, ik denk dat ik het gewoon probeer, en ik zie wel, wie weet werkt het he :?
SungShik
18th June 2004, 21:21
Zouden Fabio (mijn broertje) en ik ook op je OV mee kunnen rijden?
Daarnaast zoek ik nog steeds 2 Avarax...
Predicatore
18th June 2004, 21:41
Zouden Fabio (mijn broertje) en ik ook op je OV mee kunnen rijden?
Daarnaast zoek ik nog steeds 2 Avarax...
hey Sungshik, ik heb wel 2 avarax voor je, ik mag dacht ik twee mensen met korting meenemen.
Bij deze dus een oproep voor iedereen: wie heeft er OV, hoeveel mensen gaan er mee? hoe lossen we het op?
zo, weer genoeg geregeld voor vandaag :P
SungShik
18th June 2004, 21:47
Voorwaarden
In de voordeeluren kunt u 1, 2 of 3 reisgenoten meenemen, die net als u 40% korting op het volle tarief krijgen.
Voorwaarde is dat u en uw medereizigers hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse in de voordeeluren reizen.
De voordeeluren gelden elke werkdag vanaf 9.00 uur, in het weekend, op feestdagen en in juli en augustus zelfs de hele dag.
3 dus...
Eeeh,
Avarax is bomba...
Verder,
Wie mee gaan?
- Predicatore
- Kolky
- Planetouched
- Squirle?
- SungShik?
- Fabio?
Detail: Ik heb me nog niet bij ps-games ingeschreven gaat dat voor problemen zorgen ^o) ?
squirle
18th June 2004, 22:51
De inschrijving is idd gesloten. "At close of bussiness" had ik voor A'dam 47 inschrijvingen en Eindhoven 60. De ervaring leert dat je in A'dam kunt rekenen op 75 en EHV 90 spelers.
Succes allemaal, en ik zie jullie in Eindhoven.
Welcome to the clampless age!
Erik
het kan een probleem opleveren, het gaat druk worden 100 man voor ingeschreven en de zaal zal ook ongeveer zoveel aankunnen denk, maar aangezien we in tilburg ook meer dan een kwart extra er in konden krijgen als fysiek kon kan het anders lopen. Als je vroeg genoeg bent sta je altijd hoog op de reservelijst.
Ik sta om 8:56 op het station in roosendaal op 3b met nog 2 spelers.(misschien kende ge ze wel van MtGOd wietse van treijen 3de en wesley van opdorp 8ste)
Planetouched
19th June 2004, 01:59
eh, nou ik sta
a) niet ingeschreven
b) nog geen compleet deck, ik mis nog essentiele kaarten zoals birds of paradise(al hoewel die er wel aankomen)
b)heb geen zin om een treinkaartje te kopen danwel met de trein te gaan
c) ben dit weekend absoluut niet in staat te gaan aangezien ik geslaagd ben voor mijn vwodiploma en Hanneke komt en feesten die er gevierd worden en familie die langs wilt komen en geld dat ik daarmee wil vangen en mijn diploma uitreiking de dag erna en en en en....
naja, ik ga niet in ieder geval
SungShik
19th June 2004, 09:28
Hmmm...
Nogal een gok dus om eerst een dure treinreis te betalen en vervolgens mss niet mee te kunnen doen...
(Wat bedoel je met: 60 man ingeschreven en 100 man vooringeschreven?)
Predicatore
19th June 2004, 13:44
Ik sta om 8:56 op het station in roosendaal op 3b met nog 2 spelers.(misschien kende ge ze wel van MtGOd wietse van treijen 3de en wesley van opdorp 8ste)
vind ik wel een beetje vroeg hoor, dan ben je er om 10 uur al!
je kan makkelijk de trein pakken van 9.26u (dan mag je tenminste met korting reizen, als ze je pakken ben je egt de lul he)...
enniewee, ik vind de trein van half10 dus ietsje aantrekkelijker:P
enne... ik reis niet mee terug naar roosendaal, maar ik blijf in tilburg hangen... Dus mensen kunnen wel met mij mee heen reizen, maar niet terug :!
da wasset wel denk ik )
squirle
19th June 2004, 14:03
er zitten maar een paar fouten in.
9:26 vertrekken = half 11 in eindhoven + kwartier lopen + eventuele problemen (mensen,vertragingen)
dan mag je tenminste met korting reizen = fout want het is weekend dus het maakt niet uit
Predicatore
19th June 2004, 14:07
er zitten maar een paar fouten in.
9:26 vertrekken = half 11 in eindhoven + kwartier lopen + eventuele problemen (mensen,vertragingen)
dan mag je tenminste met korting reizen = fout want het is weekend dus het maakt niet uit
jamaar.. weet je zeker dat dat is met die korting? op jouw verantwoording dan he :P
maar wie reizen er nou precies allemaal mee?
enne... zijn er nog mensen die, behalve victor, nog kaarten van me moeten lenen? gaat shunshik nog mee? blablabla en nog meer gezever )
ik hoor het wel he
squirle
19th June 2004, 14:27
en anders loop je het risico om in de eerste 3 min gecontroleerd te worden :P meeste conducteurs ken ik wel op die route
Predicatore
19th June 2004, 14:37
en anders loop je het risico om in de eerste 3 min gecontroleerd te worden :P meeste conducteurs ken ik wel op die route
ok ok.. tis al goed hor :D
waar spreken we af? op het perron? of in de trein?
perron--> bij de trap
trein--> eerste wagon, bovenin
ofzo? suggestions?
squirle
19th June 2004, 15:40
perron 1ste wagon is kut dan moet je lopen in breda :P
Predicatore
19th June 2004, 17:37
zucht!
waar dan? ik kom uit bergen op zoom he, dussik moet in roosendaal overstappen. Het is dus niet handig om in het midden van de trein af te spreken.
laten we het anders zo doen:
08.50 bij het midden van de trap op perron 3. zo! da is eruit
@ iedereen die meegaat: zorg dan dat je er rond die tijd bent. Ik wil overigens het liefst van te voren weten wie er OV hebben en wie niet en wie er meegaan... (zie 20 posts geleden:P)
SungShik
19th June 2004, 20:03
Ja Fabio en ik gaan mee, indien dat OV gebeuren goed zit (lees: hoe zit dat nou eigenlijk? :))
@Predicatore: Heb die 2 Avarax idd nog steeds nodig...
Kolky
20th June 2004, 18:21
Nou hier zijn we dan op het NKQ...
SungShik doet het tot nu toe lekker aardig.. speelt 4-2 met nog 1 ronde te gaan. Alstie wint istie iig verzekerd van een leuk prijsje. Rest speelt ver eronder.
Ikzelf ben al gedropped na ronde 4. Had liever een ander deck gespeeld... Maargoed het is weer gezellig, en de winkel van GameForce = (Y) :D
Greetz
Planetouched
20th June 2004, 18:55
hehe, vanaf de nkq? nice:)
maja, we gaan vanaaf zeker wel wat doen, gewoon ff mensjes regelen
squirle
20th June 2004, 21:56
eh zo ver speelde ik er niet onder, stond na ronde 6 23ste, maar was manascrewd tegen uw control (nog dodelijker als normaal) dus ik was 29.
19 sunchik - UW control (1ste nkq)
29 victor - cranial ravager (1ste nkq)
35 ofzo geloof ik sebas de la ros - wat anders als mono-black
47 sebas franken (anti type 2) - death cloud
kolky drop na ronde 4 - mono groen aa ?
wesley drop na ronde 3 - mono groen aa
niels drop na ronde 4 of 5 - Apart deck
Fabio weet ik niet Big blue affinity
SungShik
20th June 2004, 22:29
Ach ja...
Was jammer van de laatste ronde, was anders 8e geweest :S
Vreemd dat er een gat van 11 plaatsen zit tussen winnen en verliezen...
Nouja...
Was toch weer leuke dag, en voor 19e plaats op eerste NKQ zou ik vanochtend getekend hebben denk ik )
(Ironworks gaat trouwens wel erg snel... :P)
Kolky
21st June 2004, 01:23
19 sunchik - UW control (1ste nkq) -->Red Damage
35 ofzo geloof ik sebas de la ros - wat anders als mono-black -->zombies.. blegh :S
47 sebas franken (anti type 2) - death cloud -->Rukh Egg :D
kolky drop na ronde 4 - mono groen aa ? -->R/G Land Destruction
Zo hoort het te zijn )
Predicatore
21st June 2004, 14:48
dikke shit man!
die de la fos is egt fuckin irritant... hij bleef maar doorzeiken over zn regels... ik was blij daddik er uit mocht in tilburg :D
enniewee, volgende keer ga ik met de flow! gewoon een standaard type2 deck spelen, dan komt het wel goed :P
maaar... was wel fun, kolky heeft zijn geld besteed aan hornythopters, ik heb 300 commons geruild voor vette speel rares (mystic snake, fetch landjes, etc). al met al een relexte dag.
heb zin in grand melee :D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.