PDA

View Full Version : Dance parade

Planetouched
10th August 2002, 02:21
Jaja, ik ga morgen lekker naar de Dance Parade in R'dam, lekker een hele dag achter de beste Dj's aanhollen en een vette afterparty tot ik weet niet hoelaat.

Morgen of overmorgen het verslag van een vet event!:P

Planetouched

Carnage
10th August 2002, 13:50
Cool!!!

BTW: Ik verwacht wel foto's van strakke meiden natuurlijk he :D

Laevid
10th August 2002, 17:05
Ja vol verwachting klopt mijn hart, voor die foto's dan heh ;)
Veel plezier Planetouched....

enne carnage, krijg je geen klappe van je vriendin als ze jou ziet geilen op andere vrouwen :D

Pyro
10th August 2002, 17:22
Zoiets lijkt mij ook altijd wel gaaf...en inderdaad, als je lekkere wijven wilt zien moet je zeker daar naar toe gaan. Als ik voor de muziek zou kiezen, zou ik toch wel iets beters weten, maarjah...:D

Carnage
10th August 2002, 18:18
enne carnage, krijg je geen klappe van je vriendin als ze jou ziet geilen op andere vrouwen :D?

Hehe, ik spaar die foto's maar ik kijk er nooit naar zeg maar :)

nah, kijken mag toch, als je je voor de rest maar gedraagt.

Planetouched
11th August 2002, 15:52
Ok ik heb dus bijna 10 uur Trance, dance, techno van de allerbeste nederlandse en een paar andere(in totaal 150 (inter)nationale dj's:)) aangehoord op de FFWD Heineken Dance Parade 6th edition...Rank One, Johan Gielen, Ferry Costen, Erik E., die mensen van Bitte ein Beat, Tom Harding, Armin Van Buuren, soapstar-deejays Winston Post en Lo-Med aka Johnny de Mol, allemaal aanwezig...en samen met die 15 flessen Baco was het een waanzinnig vet feest. Even Rotterdam op zijn best met 350.000 mensen uit hun dak op de beste beats. Helaas was Dj Tiesto op een toer in Amerika maar dat kon de pret niet drukken.

en eehm helaas foto's heb ik niet kunnen maken maar ik zeg wel als iemand volgend jaar erover denk om erheen te gaan->absoluut doen het is het echt waard.

Ps: op http://www.ffwdheinekendanceparade.nl kun je alles erover lezen en daar hebben ze ook foto's als het goed is.
Planetouched