View Full Version : Cleric, help
Planetouched
8th August 2002, 21:23
Ok laten we hier verder gaan met de discussie ok?
Planetouched
Bremmer
8th August 2002, 21:50
tnx planeouched voor die info, enkele feats kunnen handig zijn vooral mbt two-weapon fighting (ff naam van de feat vergeten), alleen ik denk dat ik me toch meer wil richten op het vechten met wapen ipv unarmed attacks (of waren die tips in het algemeen bedoeld?)
Bremmer
8th August 2002, 21:54
ok dat waren dus gloves en geen feat........:&
In defenders of the faith staan trouwens ook nog een aantal nieuwe divive spells voor clerics, paladins, druids en rangers.....zeer handig
Planetouched
8th August 2002, 21:58
Dat was wat ik zo'n beetje in 5 min uit swords and fist en magic of faerun kon trekken...een monk die met wapens vecht, het harde aan een monk was volgens mij eigenlijk dat hij heel veel pijn kon doen met zijn handen....eehm ok, weet wel dat je dan volgens mij die stunning attack en die flury of blows bijv. niet meer kunt doen als ik het goed heb.
eehm misschien dat je een punching dagger kunt gebruiken..das klein, pijnlijk en je kan er bijv. een +1 spell storing dagger van maken.
Alternatief is rogue worden, dan kun je bijv. een flury of blows+stunning+spellstoring(ring of daggers zelf)+sneak attack als je mazzel hebt.
stel je hebt 4 attacks,
1d8+3(ofsoiets)+stunning+shoking grasp+sneak attack
kan gemiddeld nogal een knal geven maar volgens mij wilde jij geen andere class nemen, vooral omdat je dan niet meer terugkan als ik het goed heb. Ach ik zal der nog eens naar kijken, heb je nog spells nodig om je monk beter te maken want dan kijk ik Magic of Faerun en Forgotten Realms er wel ff op na?
Planetouched
Bremmer
9th August 2002, 00:10
ja maar ik speel dus cleric........... 8)
Carnage
9th August 2002, 10:08
En vanavond in het weer party-time met onze knokploeg party dus dat belooft weer veel goeds.
BTW Planetouched: Onze druid heeft bij ons een Dire Lion die met Rent gewoon meer dan 90 schade in een ronde doet. Over ziek gesproken.
Oh ja, hij heet Pooky :D
Bremmer
9th August 2002, 12:12
Maar zonder cleric hehe............succes vanavond. Ik ben volgende week vrijdag terug uit Domburg(C)
LoUNgeR
9th August 2002, 16:54
En als ik nu een fist bij de casts en spells verenig krijg je dan geen overvloei van slecht naar goed, of heeft dat te maken met de battle en field waarin je speelt?
Toch vind ik dat ook draken een beschermt diersoort moet worden.:S
Planetouched
9th August 2002, 21:26
O stupid me, sorry bremmer in mijn haast las ik cleric aan als monk....stomstom, ach iedereen maakt wel een foutje...hmm Defenders of faith, give me some time en ik geef daar ook even een lijstje uit,
Planetouched
Bremmer
16th August 2002, 14:03
is ok planetouched ik wacht met spanning........... :)
Elminster
20th August 2002, 23:25
de thread gaat hier verder (http://forum.trefpuntmagic.nl/showthread.php?postid=1585#post1585)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.