PDA

View Full Version : Trefpunt rookvrij?!

Elminster
10th March 2004, 13:43
OK tijdens het laatste toernooi viel weer eens op hoe gigantisch het stinkt achterin trefpunt vanwege de paar mensen die roken. Dr is niet echt goede ventilatie ofzo en als je thuiskomst stinken je kleren meestal nog erger dan wanneer je uit bent geweest. Dus nou leek aekold en mij een heel simpel voorstel toch wel aantrekkelijk: een soort rookverbod op de toernooien? Over een paar jaar wordt het toch verplicht dus we kunnen er wel vast op vooruit lopen toch?

Planetouched
10th March 2004, 14:22
ik ben eigenlijk best wel voor, bedoel, je kunt ook buiten roken als je zo nodig moet.

Nitro
10th March 2004, 14:30
ik vind het normaal al niet super, maar vorige keer het echt veels te erg. Dus goed idee!

Bremmer
10th March 2004, 17:44
ehe......nee

het maakt mij helemaal niets uit of iemand rookt

(maar ja ik doe toch niet mee met toernooien....)

aekold
10th March 2004, 18:56
Zoals al in de openingspost is gezegt ben ik ook tegen roken in het trefpunt, vooral omdat je zo vreselijk stinkt als je thuis komt.

Kolky
10th March 2004, 19:33
Ik zit er persoonlijk niet mee, heb nix tegen rokers. Zolang ze het niet in me gezicht blazen.

Goblin Warlord
10th March 2004, 22:41
Ik heb er ook geen problemen mij, maar niet binnen :).
Je hele kleren stinken er inderdaad naar. Laat ze maar lekker buiten staan, of in het café zelf :D

Bij ons mag btw ook niet gerookt worden en het bevalt goed :D

Yavanna
11th March 2004, 12:03
Jep vet, Nitro en ik hadden het er idd ook al over zondagavond, dat het best wel erg is...

Lekker buiten dan maar )

Geobear
11th March 2004, 13:26
Originally posted by Elminster
OK tijdens het laatste toernooi viel weer eens op hoe gigantisch het stinkt achterin trefpunt vanwege de paar mensen die roken. Dr is niet echt goede ventilatie ofzo en als je thuiskomst stinken je kleren meestal nog erger dan wanneer je uit bent geweest. Dus nou leek aekold en mij een heel simpel voorstel toch wel aantrekkelijk: een soort rookverbod op de toernooien? Over een paar jaar wordt het toch verplicht dus we kunnen er wel vast op vooruit lopen toch?
Ik doe wel niet aan magic...maar een rookverbod is altijd goed *jump*

Carnage
11th March 2004, 21:42
Ik zal de volgende keer eerst eens vragen of ze dat afzuiger ding aanzetten (Y). Als het dan nog niet helpt zal ik het roken 'verplaatsten' richting de bar.

Eddy de Eagle
21st May 2004, 17:46
YES PLEASE! niet meer roken, dat is de voornaamste reden dat ik niet meer zovaak naar toernooitjes kom. Als je dan thuis komt stink je naar een asbak en heb je keiharde koppijn (tenminste ik dan)

aekold
21st May 2004, 18:25
Ja, die afzuiger helpt wel, maar ik vindt het nog steeds behoorlijk irritant als je aan het magiccen bent en ricardo is net zijn luchtwegen aan het asfalteren.

Planetouched
21st May 2004, 18:28
jup...ik ben echt zwaar ervoor om het gewoon te verbieden. Als je zo nodig wilt roken kan dat mooi voorin het cafe of buiten. Btw vind ik het zelfs heel normaal dat er NIET gerookt zou mogen worden. Het is toch immers ook onze lucht?

Carnage
21st May 2004, 20:46
OKay mee eens. Ik zal de volgende keer alle rokers (lees: Ricardo en optioneel John) ff inwittegen van onze veranderede 'policy' :)

Eddy de Eagle
21st May 2004, 22:03
Mooi, dan kan ik ook weer eens komen

Conjurer
21st May 2004, 23:48
Tis goed dat ik het ook weet ) die enkele keer dat ik nog kom. Zal er zeer zeker rekening mee houden is wel zo sociaal lijkt mij en niet meer dan normaal

Bremmer
22nd May 2004, 12:22
YES PLEASE! niet meer roken, dat is de voornaamste reden dat ik niet meer zovaak naar toernooitjes kom. Als je dan thuis komt stink je naar een asbak en heb je keiharde koppijn (tenminste ik dan)

Meeste stemmen gelden off course, maar als je daarom niet komt kun je niet eens de deur meer uit lijkt me. Slaan we nu niet een beetje door mensen? Maar goed de meeste stemmen gelden natuurlijk.......

Eddy de Eagle
22nd May 2004, 12:38
magic doe je wel voor je plezier he. De laatste keer dat ik er was waren het aantal rokers per vierkante meter wel heel erg hoog. Dan kom je toch gewoon niet meer, het moet wel leuk blijven!

Elminster
22nd May 2004, 15:44
Doorslaan valt best mee, t kan echt één en al stoom zijn daar achterin... Tis niet iedere keer evenveel ofzo maar hoe minder hoe beter wat mij betreft!

Carnage
24th May 2004, 22:22
We bannen gewoon elke roker :D

Conjurer
24th May 2004, 23:37
sociaal (?)

Elminster
24th May 2004, 23:42
Is binnen roken sociaal?

aekold
24th May 2004, 23:43
Zolang je met meer dan de helft van je lichaam buiten het raam hangt op 4 hoog en het regent buiten wel ja (T).

Conjurer
24th May 2004, 23:49
Je kan toch het roken verbieden en niet de rokers, klinkt wat minder heftig ), maar de oplossing van aekold heeft ook wel iets :D

aekold
24th May 2004, 23:52
Uitproberen??

Elminster
25th May 2004, 00:15
Ik weet wel wat vrijwilligers aan te wijzen )

Conjurer
25th May 2004, 20:27
Uitproberen??

Ik zelf liever niet :D

aekold
26th May 2004, 00:35
Beetje flauw

Conjurer
26th May 2004, 19:39
Ik ben altijd flauw, misschien de volgende keer wat zout voor me meenemen?

Angel
26th May 2004, 20:07
Sure.. Maar goed, een rookverbod rulezz! Als ik maar 10 minuten kom kijken, dan stink ik al.. :S

En de bar is niet zo ver weg, toch??

Angel.

aekold
26th May 2004, 23:24
20 meter, das zelfs voor mensen die bier drinken tijdens het magiccen te kruipen.

Elminster
27th May 2004, 00:03
Of degenen die nog brak zijn van dn zaterdag )

Conjurer
27th May 2004, 00:16
Nee das waar, ik zit er ook niet mee, zoiezo ik kom niet al te vaak meer, zullen sommige zeer blij om zijn en als het is wel zo sociaal voor de mede mens

Carnage
27th May 2004, 17:06
Ik vind het wel jammer dat je er niet altijd meer bent :(

Chrono
16th July 2004, 14:28
Ok nou ken ik niet iedereen zo goed als nodig is, maar misschien dat dit problemen oplevert? Ik bedoel, conjurer is wat dat betreft een aardige dude en die zal best ergens anders zn peuk opsteken om zn medemens te goede te doen. Maar ik ken iemand anders die er al een groot probleem van maakt alstie ergens anders moet gaan ZITTEN, laat staan dattie weggestuurd wordt om elders te gaan roken....

Zolang er geen officieel verbod is, kun je het enkel "vriendelijk vragen" eej....

Shandril
16th July 2004, 14:40
Shantje back in bussines (ofzoiets)

Je kan het ze idd niet verbieden, maar wel vriendelijk vragen. Aangezien er nog geen landelijk verbod op roken in de Horeca is. Maar ik ben het er wel mee eens, dat ze ergens anders kunnen gaan staan. Er zijn meer mensen die niet roken en daardoor misschien last hebben van de rokers dan andersom.

Shandril

Elminster
16th July 2004, 18:29
En de beste manier om dat te laten werken is door als trefpunters onder elkaar er iets over af te spreken... Maar ik zal eerstvolgend toernooi er eens wat mensen over aanspreken, kijken hoeveel moeite ze ermee hebben ff te verhuizen.

Shandril
31st July 2004, 02:00
"eens wat"? :P

hoeveel mensen roken er nu op een tournooi...drie?

Shandril

Elminster
31st July 2004, 20:16
Beetje late reactie Shan :)

Anyway, laatstgenomen besluit is: we willen (kunnen) roken niet verbieden, maar doe het liever buiten. Kijken hoe dat werkt.

Nitro
31st July 2004, 20:18
elke roker is er eigenlijk 1 teveel, maar met wat ventilatie en kleine regels lukt het allemaal wel denk ik

Shandril
2nd August 2004, 10:47
dit is toch allemaal allang drie keer besproken?

Shandril

Elminster
10th August 2004, 21:33
En nu vier keer..?:S
Oftewel wat wil je daar mee zeggen? Ik heb nog ff ons huidigie 'beleid' gepost en daarmee mag deze thread stilvallen, tot we weten hoe dit werkt...