PDA

View Full Version : een spelletjuh als het woordspelletje dicht is....

Bremmer
3rd March 2004, 11:53
Ok het idee is dat er een lopend verhaal komt. Iedereen post 3 woorden.

Het gaat als volgt:
We schrijven met z'n allen een verhaal, iedereen voegt per post 3 woorden toe. Dus quote je voorganger, haal de quote tekens weg en voeg 3 woorden toe.

Regels om een leuk verhaal te krijgen:
- Na gepost te hebben moeten 2 mensen gereplied hebben voor je weer 3 woorden mag toevoegen (om het onvoorspelbaar te houden)
- Geen racisme en beledigingen enzo, oftewel hou het netjes
- Het is leuk om het verhaal steeds zo'n draai te geven, zodat je de bedoeling van je voorganger dwarsboomt, maar dat zal wel genoeg gebeuren. :)
- Om het geinig te houden is het leuk om vooral bekenden erbij te betrekken, terug te koppelen naar het verhaal, en niet eindeloos veel dingen erbij te halen, we moeten wel een beetje een duidelijke verhaallijn krijgen.
- Niet proberen grappig te zijn en de voorgaande tekst veranderen.
- Als er 2 posts tegelijkertijd zijn (en dus 2 verschillende lijnen dreigen) de volgende post deze beide posts creatief combineren en zo 1 verhaallijn doortrekken.

Hier gaat tie:

Er was eens

Kolky
3rd March 2004, 11:55
Er was eens een Rock Chick die

:D
*EDIT: ff thread ge-edit, andere titel, deze is me te lang...

Nitro
3rd March 2004, 11:58
Er was eens een Rock Chick die een steen vond

Bremmer
3rd March 2004, 12:00
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen haar enorme

Conjurer
3rd March 2004, 12:02
Er was eens een Rock Chick die een steen vond in een grot

Nitro
3rd March 2004, 12:06
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier.

trouwens zullen we er niet wat meer woorden van maken, want 3 is erg weinig

Elminster
3rd March 2004, 13:16
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom

Volgens mij wordt dit geen succes :P

Bremmer
3rd March 2004, 13:19
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage

edit: 3 woorden houdt het wel onvoorspelbaar.....

Elminster
3rd March 2004, 13:21
Da's waar..

Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met....

Damn ik mocht niet meer :(

Conjurer
3rd March 2004, 14:28
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook

Nitro
3rd March 2004, 16:19
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook voor de italiaanse

Goblin Warlord
3rd March 2004, 16:23
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toe ze onderdook en haar bikini

Elminster
3rd March 2004, 16:26
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toe ze onderdook en haar italiaanse bikini door hem vakkundig

Ik hoop trouwens dat je ook nieuwe zinnen mag beginnen Bremmer )?

Bremmer
3rd March 2004, 22:58
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook en haar italiaanse bikini, door hem vakkundig gemaakt, uittrok. Shandrill

Conjurer
3rd March 2004, 23:38
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook en haar italiaanse bikini, door hem vakkundig gemaakt, uittrok. Shandrill die zat te

Goblin Warlord
4th March 2004, 00:32
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook en haar italiaanse bikini, door hem vakkundig gemaakt, uittrok. Shandrill die wollen kaboutmutsjes zat te puniken

* mmm, ik vind dit toch minder dan het vorige spelletje

Nitro
4th March 2004, 01:37
Er was eens een Rock Chick die een steen vond tussen een enorme grot en een rivier waarin ze zwom samen met Carnage, toen ze onderdook en haar italiaanse bikini, door hem vakkundig gemaakt, uittrok. Shandril die wollen kaboutmutsjes zat te puniken had een smurf

Elminster
4th March 2004, 09:55
Originally posted by Goblin Warlord
* mmm, ik vind dit toch minder dan het vorige spelletje
idd :S... Daarnaast is SHANDRIL MET ÉÉN 'L' BREMMER!!! Hier dat scheelt haar weer de moeite :P

Bremmer
4th March 2004, 10:55
oei dat zal ik waarschijnlijk nooit goed doen met die L.........ok iemand een beter spelluke?

Goblin Warlord
4th March 2004, 12:14
Mss een leuk magic spelletje.
Iets van een "verzin een leuke combo"
Iemand noemt een kaart, de volgende verzint daar een leuke combo mee. De kaart(en) die de tweede daarna noemt, daar moet de volgende weer mee verzinnen, enzovoort, enzovoort. Kijken wie de grootste combo kan maken :P

Zal ongetwijfeld wel vastlopen, maar misschien is het het proberen waard. Tot later :D

* denkt verder voor een ander spel *

Nitro
4th March 2004, 14:17
ik vind dit spel opzich wel leuk, maar je mag maar zoweinig woorden erbij zetten en dat is heel irritant

Carnage
4th March 2004, 15:34
...en Bremmer kan geen Magic :|

Bremmer
4th March 2004, 16:41
correctie: Ik wil geen magic )

Geobear
6th March 2004, 08:20
Ik ook niet hoor...
maare ik zie niet zo goed in waarom je zou moeten stoppen met dat andere spelleke als het zo'n succes is. Ik bedoel: mensen beginnen toch ook steeds opnieuw met galgje. Daar is toch niks verkeerd aan? )

Goblin Warlord
6th March 2004, 12:21
Persoonlijk vind ik dat een hele goeie opmerking _O_

NOG EEN KEERTJE HET SPELLETJE-VOOR-DEGENE-DIE-GALGJE-NIET-SNAPPEN :D

Bremmer
6th March 2004, 16:10
U vraagt - Ik geef

Laevid
6th March 2004, 20:06
ik geef - doneren

Laevid
6th March 2004, 20:09
o da was niet hier de bedoeling :P

Yavanna
6th March 2004, 20:16
Dit spelleke doet me denken aan dat verhaal dat we ooit over kolky gemaakt hebben :D daar deden we wel hele zinnen

aekold
7th March 2004, 23:45
Dit doet denken aan een spelletje dat we tijdens wiskunde veel spelen. Iemand begint met een zin en iedereen voegt er wat aan toe. Zo hebben we voor iemand nog een mooie bijnaam verzonnen :D.