PDA

View Full Version : Trefpunt shirts

Planetouched
2nd March 2004, 23:15
Oke, ik merkte al dat men wel interesse had in shirts met opdruk, ik wil er zoiezo een, ik geloof dat je een van deze plaatjes moest kiezen:
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/fullarchive&tablefilter=sketches:

anyways, mijn keuze is gevallen op de nieuwe look van Bottle gnomes(hij won net van de Goblin Carbelcher en Tempest of light) ik was ook even in conflict met welke ik zou nemen maar koos toch voor de nieuwe vanwege de vette marching guard gnomes als het ware. Anyways, hier issie:

http://www.wizards.com/global/images/mtgcom_arcana_429_pic2_en.jpg

Als iedereen het hier zou kunnen opgeven ofso? David zal er miss denk ook wel een willen

Kolky
3rd March 2004, 11:40
Oke is goed, kan eventueel volgende week na Woensdag wel es langsgaan...

Conjurer
3rd March 2004, 12:10
De shirts in opmars, mooi om te zien!
Reserve shirts zijn ook te "bestellen" neem ik aan?

squirle
3rd March 2004, 23:08
zijn dit van die trefpunt shirts of gewoon een shirt met opdruk?
Prijs, tournooien?

Kan je ook een eigen plaatje doen? (zaten geen eekhoorns tussen)

Planetouched
4th March 2004, 00:53
nee alleen die zijn mogelijk geloof ik, of een plaatje met die afmetingen. Owja, nog een aanmelding van David, hij wilt er ook een, zal op toernooi ook eens rond gaan vragen.

Endran
4th March 2004, 01:18
Vet man.. ik wil ook soon shirt.. echt cool man

wordt of Withered Wretch (http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/293) of Rotlung Reanimator (http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/323)...

Zal waarschijnlijk de wretch worden....

Echt vet man zo'n shirt _O_

Elminster
4th March 2004, 09:56
Ik zou voor de wretch gaan, als die niet al bezet was... Ff heel lang denken, had niemand die?

squirle
4th March 2004, 11:06
Worden ze bij wizard besteld of gewoon een andere zaak?

Carnage
4th March 2004, 14:15
We maken (lees: bestellen) ze zelf, Squirle.

Withered Wretch en Rotlung Reanimator zijn bij mijn weten *niet* bezet, Endran.

@Planetouched - Goed (Y) het is tijd voor een 3e ronde van de T-shirts. Maak gewoon een inventarisatie (b.v. in deze thread).

@Kolky - misschien een idee om op de site iets te zetten over de bezigheden van 't Trefpunt, bv:
- Geschiedenis
- Lokatie (hebben we al)
- activiteiten
- En iets over t-shirts die je kunt kopen

Planetouched
4th March 2004, 15:06
(y), we zitten nu dus al met 2 en mogelijk 3 als squirle er ook een neemt. Op het toernooi even bij het begin vragen of er nog meer mensen interesse hebben. Opzich is eht verder niet al te moeilijk om te regelen.

Endran
4th March 2004, 23:04
Ik neem de wretch, dus de reanimator is weer open :P..

PS.. kheb zin in zondag (L)

http://www.wizards.com/global/images/mtgcom_arcana_293_pic2_en.jpg

Vampirekiss87
4th March 2004, 23:04
en jutta wil er ook een.. moet je persee een plaatje uit die lijst?

Galahad
5th March 2004, 10:54
Ik wel er eigenlijk ook wel een, alleen jammer dat memnarch leeters in zijn plaatje heeft staan die er niet thuishoren, dan Synapse Sliver maar denk ik...

Elminster
5th March 2004, 12:09
Originally posted by Vampirekiss87
en jutta wil er ook een.. moet je persee een plaatje uit die lijst?
Je plaatje moet er een beetje goed uitzien en die sketches zijn goede resoslutie. However, Shandril heeft een plaatje van, jawel, Shandril op haar shirt -> geen kaart. M.a.w. als het plaatje er maar goed uitziet zit het wel snor.

Je mag wel het plaatje zelf opzoeken dus :)

squirle
6th March 2004, 17:56
Ik heb mijn plaatje maar moet ie geprint zijn, digitaal, bmp/jpg zijn? nm:100

Planetouched
6th March 2004, 18:13
voor morgen neem ik in ieder geval een lijst mee, daar kun je noteren of je er een wilt, en nog een paar dingen. Als het goed is gaan we woensdag naar de bazaar, meer info volgt zondag.

Kolky
6th March 2004, 20:52
op fotopapier heb ik hem nodig

Planetouched
6th March 2004, 21:07
kunnen ze dit niet zelf doen? En zonee, hoe regelen we dat ff, nouja anders zien we et morgen wel ff

Carnage
7th March 2004, 23:24
De volgende mensen hebben zich opgegeven voor Trefpunt T-Shirts:

- Roel Frietman - Zelf t-shirt
- David Hardy - Zelf t-shirt
- Jutta de Jong - Zelf t-shirt
- Victor Gijzen - Zelf t-shirt
- Gerard Klijs - misschien zelf t-shirt

Planetouched regelt de rest ? (Y)

Planetouched
7th March 2004, 23:45
kolky gaat als het goed is woensdag langs de bazaar, daarna is het alleen een kwestie van het geld en de t-shirts regelen.

Kolky
8th March 2004, 13:42
Ik kan het op fotopapier printen.
Gerard wist nog niet of hij er wel eentje wilde. Dus vandaar dat misschien. Omdat hij nu de komende 3 weken niet in Roosendaal is.

Galahad
8th March 2004, 15:00
Originally posted by Kolky
Ik kan het op fotopapier printen.
Gerard wist nog niet of hij er wel eentje wilde. Dus vandaar dat misschien. Omdat hij nu de komende 3 weken niet in Roosendaal is.

Weet wel zeker dat ik er een wil, maar niet of ik op tijd voor een t-shirt kan zorgen, maar neem aan dat het eventueel via Carolien wel goed komt.

Elminster
10th March 2004, 13:45
Ej nog een leuk plan: zodra deze nieuwe lading z'n shirts heeft, een groepsfoto van de trefpunt crew! Kunnen we op de site zetten, forumnaam erbij, lijkt me wel leuk.

Planetouched
10th March 2004, 14:23
vetjes:)

Carnage
11th March 2004, 21:40
Jah leuk idee!! Doen we dan *niet* als iedereen gezopen heeft okay? *nasty*

Elminster
11th March 2004, 22:17
juist wel, je moet op de foto zoals je meestal bent )

squirle
20th March 2004, 12:15
hoe staat het met de shirts?

squirle
28th April 2004, 11:48
hoe staat het met de shirts? update na een maand

Galahad
9th May 2004, 21:11
en weer een halve maand verder...

Carnage
9th May 2004, 23:41
Ik hoorde dat Kolky mogelijk een andere (betere) supplier kan regelen.

lars
10th May 2004, 15:09
haha wel kick:) niet dat ik bij trefpunt hoor maar vond het wel stoer dat jullie die dingen hadden:)

Kolky
10th May 2004, 17:22
en weer een halve maand verder...
Jup sorry, het is nou niet om te zeggen dat ik veel tijd heb :( Maar misschien gaat het me woensdag lukken, iemand die rond half 2 met mij naar de Bazaar gaat :)?

squirle
10th May 2004, 22:40
heb je al plaatjes en shirts dan?

squirle
18th June 2004, 20:25
hoe staat het met de shirts? update na een maand

Carnage
18th June 2004, 21:42
Earth calling Kolky :P

squirle
18th June 2004, 22:46
druk bezig met zijn examens te vieren denk :P

Predicatore
19th June 2004, 14:53
uuh.. ik weet niet hoe ik dit subtiel moet brengen.. maareh... eh..

ik wil graag ook een shirt bestellen :D

tis alleen zo dat de plaatjes van preacher niet zo makkelijk te vinden zijn, ik heb er eentje van 252x210 pixels, maar ik vrees dat dat een beetje aan de kleine kant is?

squirle
23rd June 2004, 16:52
Ik heb maar een andere drukker en de prijzen opgezocht.
rodas copyservice in etten leur.
T-shirt + dubbelzijdig in kleur 15,50 + 6.95
eigen t-shirt +dubbelzijdig in kleur 11.50 +6.95
Afbeeldingen op cd-rom is wachten terwijl ze drukken.

Posters voor winkels
A3 kleur per stuk 2,45 1-10 2.05 11-20
A4 kleur per stuk minder maar zou niet meer precies weten vaag iets van 1.50

Stickers
Afhankelijk van formaat

squirle
15th August 2004, 11:46
Gezocht: t-shirts, zitten alweer in augustus.

Elminster
16th August 2004, 14:13
Er wordt aan gewerkt, relax. Tis nu de verantwoordelijkheid van Plane, Shan en mij trouwens. Maar je hoort t binnenkort!

squirle
6th September 2004, 16:34
Mijn picture voor het shirt. Een collage mocht als het niet te druk was. Weet niet of dit op of over die streep zit.

Als hij gekopieerd is mag hij ook wel verwijderd worden, aardig groot.

Kolky
6th September 2004, 16:45
Wij zijn TrefpuntMAGIC denk dus niet dat we toestaan om t-shirts met LOTR erop te drukken. Misschien krijg je dat logo weg?

squirle
6th September 2004, 17:43
De smoke heeft het een beetje verpest, maar vanavond zal het lukken, dan alleen met treebeard en de map. Sla nooit je lagen op :)

Angel
6th September 2004, 19:10
Maar dan nog, je ziet duidelijk "Shire" en "Rivendell" staan, dus je ziet altijd dat het LotR is.

Nitro
6th September 2004, 19:46
pak gewoon de art van een magic kaart, want daar kun je niets mee

Chrono
6th September 2004, 19:54
Ok meneer squirle, even rustig aan. We zitten momenteel midden in een redesign, dat wil zeggen: misschien gaat het hele huidige t-shirt "design" wel van de baan (en daarbij - even misschien - het custom plaatje dat de achterkant siert). Voorlopig is er nog niks bekend, maar zodra er iets te vertellen is ben jij de eerste die het weet. Tot die tijd moet je nog even geduld hebben.

squirle
6th September 2004, 22:38
Er zijn al meerdere mensen die een niet magic plaatje hebben. Dus fantasy is een ruim begrip. En dat er op dit moment een redesign bezig is klopt, maar het loopt onder tussen wel al vanaf maart. Dat maakt al weer een half jaar.
PS.
Je plaatje moet er een beetje goed uitzien en die sketches zijn goede resoslutie. However, Shandril heeft een plaatje van, jawel, Shandril op haar shirt -> geen kaart. M.a.w. als het plaatje er maar goed uitziet zit het wel snor.

Je mag wel het plaatje zelf opzoeken dus :)

Yavanna
6th September 2004, 23:12
De redesign is feitelijk pas vanaf juli/ augustus, maar anyway, hopelijk zijn er snel resultaten, maar je moet echte kunstenaars nooit laten overhaasten ;)

Nitro
6th September 2004, 23:27
Er zijn al meerdere mensen die een niet magic plaatje hebben. Dus fantasy is een ruim begrip. En dat er op dit moment een redesign bezig is klopt, maar het loopt onder tussen wel al vanaf maart. Dat maakt al weer een half jaar.
PS.

Shandril heeft dan ook 3x zoveel moeten betalen, omdat ze een ander plaatje nam. (R)
Dus als jij dat nou ook doet, praten we nergens meer over (L)

squirle
7th September 2004, 00:04
Dat is nu jammer, ik ben zelf langsgeweest bij de drukker het is allemaal even duur :). Elk shirt wordt apart gedrukt als het het kleur is op donker katoen. Maar dan zullen we nog maar ff wachten.

Nitro
7th September 2004, 00:39
ja, maar wij zitten met de hogere administratie kosten :D

squirle
14th October 2004, 16:12
Het is weer de tijd van de maand.

Elminster
14th October 2004, 16:41
Ok meneer squirle, even rustig aan. We zitten momenteel midden in een redesign, dat wil zeggen: misschien gaat het hele huidige t-shirt "design" wel van de baan (en daarbij - even misschien - het custom plaatje dat de achterkant siert). Voorlopig is er nog niks bekend, maar zodra er iets te vertellen is ben jij de eerste die het weet. Tot die tijd moet je nog even geduld hebben.
Geldt nog steeds. Geen nieuwe shirts voor een nieuw logo en een nieuwe site, zodra je die twee andere ziet kan je weer aan shirts gaan denken (C)

Planetouched
14th October 2004, 16:55
jups, en dat moet onderhand toch eens van de grond komen:)

Yavanna
15th October 2004, 12:35
Het is weer de tijd van de maand. Wow, jij ook al? Irri ej??

Kolky
15th October 2004, 12:57
Wow, jij ook al? Irri ej??

Lol

Closed till further notice...

Carnage
25th January 2006, 21:07
Thread has been reopened (Y).

Discussie over T-shirts blazen we weer nieuw leven in.

Angel
26th January 2006, 16:07
IK WIL NOG STEEDS EEN SHIRT! Maar wel met Reya Dawnbringer erop..... :D
Of een polo, is ook goed.

Nitro
26th January 2006, 18:40
trefpuntmagic shirts zijn ZO 2004

Geobear
27th January 2006, 08:56
Nou ja...virtueel dan :P

Carnage
27th January 2006, 15:58
Euuh okay :)

Maar er is denk ik geen reden meer om nu *geen* T-shirts te laten maken / ontwerpen / te templaten, toch?

Angel
28th January 2006, 13:06
Euuh okay :)

Maar er is denk ik geen reden meer om nu *geen* T-shirts te laten maken / ontwerpen / te templaten, toch?

Tuurlijk wel, ik betaal toch? :P hihi

Elminster
28th January 2006, 17:18
Oproep: Wie snapt Angel en legt t even uit?

aekold
28th January 2006, 19:23
Ikke niet, maar dat snappen heb ik ongeveer 4 jaar geleden al opgegeven.

Nitro
28th January 2006, 20:11
ik probeer het niet eens te begrijpen

Carnage
29th January 2006, 13:13
Ik wil wel een poging doen:

Blijkbaar is er *wel* een reden om *geen* T-Shirts te laten maken want Angel betaald toch? (?)

On second thoughts....ik waag me er toch maar niet aan :P

Angel
30th January 2006, 19:54
Oproep: Wie snapt Angel en legt t even uit?

Ik snap het! Pick me, pick me!!!

Dus... Ik had de twee posts vóór de post van Carnage niet gelezen, dus ik dacht dat het voor mij bedoeld was, dus vandaar dat jullie het niet snapten en ik achteraf ook niet echt. Oftwel: ik dacht dat Carnage het niet nodig vond om voor mij een t-shirt te laten maken, maar gelukkig is dat niet waar. *jump*
Voortaan zal ik eerst netjes alles lezen... :&