View Full Version : SODA-races
Elminster
28th February 2004, 19:16
In Cyberia van de kijk staan altijd best wel prima links. K heb mn laatste kijk deze maand gekregen, dus als mensen via het forum me de mooiste willen vertellen..?*check*
Dit vond ik in ieder geval de moeite van het vertellen waard: Zelf met spieren enzo klooien en vervolgens met 'verstand' om een lopend/glijdend/kruipend/stuiterend/schuddend beestje te maken. En vervolgens, zoals ze het zelf zeggen kijk 'Hoe jou Trilworm het doet in een race tegen mijn Schudkever'... Ik ga t eens proberen (Y) (Hier werkt t niet :( -> laptop dus AKA in eindhoven)
http://sodarace.net/index.jsp
Nitro
1st March 2004, 14:25
ziet er cool uit en volgens mij kost het ook stik veel tijd om 1 zo'n ding te maken
Elminster
1st March 2004, 15:25
Denk het ook... zodra ik tijd heb ga ik het toch proberen, want het lijkt me nog steeds retecool :D. Vooral dat AI telkens wint... terwijl het er niet uitziet!
Carnage
1st March 2004, 15:40
Just as a sidenote:
M'n pa heeft net de 1e editie van "Quest" gekocht, echt geen gaaf blad!
Yavanna
1st March 2004, 19:31
Originally posted by Carnage
M'n pa heeft net de 1e editie van "Quest" gekocht, echt geen gaaf blad! Volgens mij bedoel je iets anders ) of heeft je vader gewoon een miskoop gedaan :D
Carnage
1st March 2004, 23:43
Originally posted by Yavanna
Volgens mij bedoel je iets anders ) of heeft je vader gewoon een miskoop gedaan :D
ehe :& doah, ik bedoen dus idd een gaaf blad )
Kolky
1st March 2004, 23:59
Originally posted by Elminster
In Cyberia van de kijk staan altijd best wel prima links. K heb mn laatste kijk deze maand gekregen, dus als mensen via het forum me de mooiste willen vertellen..?*check*
Dit vond ik in ieder geval de moeite van het vertellen waard: Zelf met spieren enzo klooien en vervolgens met 'verstand' om een lopend/glijdend/kruipend/stuiterend/schuddend beestje te maken. En vervolgens, zoals ze het zelf zeggen kijk 'Hoe jou Trilworm het doet in een race tegen mijn Schudkever'... Ik ga t eens proberen (Y) (Hier werkt t niet :( -> laptop dus AKA in eindhoven)
http://sodarace.net/index.jsp
LOL die site kende ik al, heb er ooit eentje ingestuurt.. maar die werkte met 0 zwaartekracht alleen..was een soort van hinkend vierkantje, wat net iets meer vooruit hinkte dan terug :P
*EDIT:
The IA, is gewoon echt grof... maar de vormen zijn bijna elke keer gelijk, je kunt gewoon ze of uitbreiden of kleiner maken, vaak werkt het dan nog steeds. Die ronde rupsbanden achtige dingen zijn het vetst. D'r zit ook één hinkend ding bij, blijkbaar is de ia niet zo gesteld met hinken :D
*EDIT2:
Net weer ff mee gespeeld, iets gemaakt wat zichzelf voorduwt.. ook leuk ) De pootjes moeten wel naar voren vallen, en daardoor wordt de rest naar voren geduwd :) En blijft het geheel in evenwicht.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.