View Full Version : WANCATAN
Eddy de Eagle
25th February 2004, 16:40
Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar hier is weer een berichtje van Eddy:
Voor de fanatieke catanliefhebbers: kijk eens op catanweb.net
Je kunt daar afspraken maken om wancatan te spelen (online versie van colonisten van catan) ip's uitwisselen enzo. Ze houden daar een ranking bij, dus je kunt zien hoe je het doet ten opzichte van de andere leden van catanweb.
Voor de liefhebbers, neem een keer een kijkje.
Carnage
26th February 2004, 17:45
Bremmer is een echte WanCatanner wat dat betreft, hij had zelfs wat tips en truucs :D
Kolky
27th February 2004, 02:34
Ohhh Nice Eddy.. ikzal da zeker vaker checken :D Ikke speel te weinig Catan... Enne Eddy post eens wa vaker een berichtje... )
Bremmer
28th February 2004, 14:54
ja het is idd heel leuk initiatief. Buiten het feit dat de messenger buitengewoon kut werkt, is wancatan een hele goede online versie van het originele spel. Het voordeel is dat je een spelletje kan spelen wanneer je wilt en dat het een stuk sneller gaat.
Eddy de Eagle
29th February 2004, 18:48
Originally posted by Kolky
... Enne Eddy post eens wa vaker een berichtje...
ja, ik weet het, tijdje inactief geweest ..... ik zal eens even kijken wat ik gemist heb...
ik zit vanavond in ieder geval op catanweb (nick EDB) dus als er nog mensen zijn die mij willen uitdagen, kom maar op!
Pioneersofperu
20th May 2005, 13:43
Als echte kolonisten liefhebber speel je nu geen wancatan meer maar pioneers of peru gemaakt door Maurice Telkamp. Je kunt Pioneers of Peru spelen op www.wannagame.com, de plaats om online catan te spelen. Pioneers of Peru heeft een automatisch ranking.
Elminster
20th May 2005, 21:28
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 78
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 84
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 90
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 96
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 102
Notice: Undefined index: Itemid in /home/www/web5/html/SMF/index.php on line 108
Wat is dan het grote voordeel ervan, behalve dat het niet legaal is?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.