PDA

View Full Version : Beste dance / trance nummers ooit

Carnage
8th August 2002, 12:45
Goed, mijn voorzet:

Beaty of Silence - Svenson & Gielen
Caf? del Mar - Energy 52

Planetouched
8th August 2002, 19:25
Stardust - Music sounds better with you

ik weet het hij is al wat ouder maar man wat een plaat!

Planetouched

Mr G. Bears
8th August 2002, 21:38
RELOOP - F*CKING SOCIETY

das echt een enorm goed nummer, als je em nog niet hebt
downen dan he

Laevid
8th August 2002, 22:55
zonder eurodance (zangeres, rapper) en alternative dance (the prodigy), de beste dancenummers:

- Time to burn - storm
- The chase - jam & spoon vs. giorgio moroder
- Meet her at the love parade - da hool

3 keer duits....maken altijd zware goeie dance (brooklyn bounce en scooter zijn ook vet)

Pyro
8th August 2002, 23:00
OK, voor mij dan ook maar een Top 3:

1. Keep On Dancing (Let's Go) - Perpetual Motion
2. Let U Go - ATB
3. Mary Go Wild - Grooveyard

LoUNgeR
9th August 2002, 10:26
1) Smurfenhouse
2)....neee

opnieuw (willekeurige volgorde)
Moby -feeling so real en de andere ouwe rave van hem
Marco V - simulated
Chicane - Salt water
pfff teveel om op te noemen

Laevid
10th August 2002, 15:35
Goddomme was ik toch de classic der classics (tenminste voor mij dan) vergeten:

James Brown is dead - LA Style....

door deze plaat ben ik dance leuk gaan vinden; nou was ik toen maar 7 maar toch ;)

Pyro
10th August 2002, 16:32
Haha, de plaat waar het voor mij allemaal mee begonnen is is good old No Limit...daarna hoorde ik al heel snel Bonzai Channel One op de radio waardoor ik voor het eerst met hardcore in aanraking kwam...

Carnage
10th August 2002, 17:30
ik draai al wat langer mee natuurlijk; voor mij was het eerste echte nummer Anastasia van T99 als iemand dat kent.

Dat is ongeveer dezelfde tijd van 2 Unlimited, Get Ready 4 this.

Of de tijd van Turn up the Bass 13.....In the year of our lord, 1991. En alle muziek sindsdien heb ik dus allemaal (nou, alles wat ik goed vond dus). Mijn CDs (meer dan 300 geloof ik, singels *niet* meegeteld) groeien nu niet zo snel meer, want nu heb ik alles op mp3.

Pyro
11th August 2002, 14:40
T99 met Anastasia is echt een ruig nummer! Dat nummer heb ik ooit nog eens gehad in een kwartier-lang durende Remasters-mix, met allemaal classics in elkaar gemixed. Daar stonden ook L.A. Style, Holy Noise (Paul!) en Plexus (Cactus Rhythm)...

LoUNgeR
16th August 2002, 04:34
aaaaahaaaaah
ik heb gisteren....ondertussen eergisteren, al mijn oude ceedees doorgenomen en heb daar veel interessante nummers gehoord die ik vergeten was..........maar ik ben te zat om te herinneren hoe die platen ook alweer heetten.
PFFFFFF Whisky is een vreemd drankje om 4.32u

whaaaaaaaaaaaaaaaa8)

LoUNgeR
16th August 2002, 11:10
wacht wacht wacht!!!! er schiet me nu iets te binnen

Jay Dee - Plastic Dreams

Carnage
16th August 2002, 11:53
Da's nou echt zo'n classic nummer wat echt wel relaxed is....voor het eerst gehoord op de good ol' House Party 5.

De remix van 3 jaar geleden ofzo is ook niet verkeerd trouwens.

Pyro
17th August 2002, 21:23
Tja, das inderdaad nou ook weer zo'n classic die ik voor het eerst hoorde toen ik net me een beetje voor muziek begon te interesseren. Dat plaatje heeft wel een speciale waarde voor me eigenlijk...

aekold
20th August 2002, 19:41
Met deze post krijg ik waaarschijnlijk eenhoop kritiek op mijn dak, maar de waarheid moet gezegd worden.

THERE IS NO SUCH THING AS A GOOD DANCE/TRANCE NUMMER

Nu heb ik dus waarschijnlijk de woede van een aantal mensen op mijn hals gehaald, maar dit is in mijn ogen de waarheid.

Pyro
20th August 2002, 21:29
Ik kwam op deze thread en ik zag al staan: 'Last post by Aekold'...ik dacht al niet iets positiefs te vinden en ja hoor!!!
Maar iedereen houdt er eigenlijk wel van hoor, dat moet er alleen eventjes uit komen (desnoods met geweld? :D )...
Ik heb namelijk ook toegegeven dat ik veel rocknumers ook goed vind...
Aekold > What about 'The Power' dan???

aekold
21st August 2002, 19:09
OK, misschien overdreef ik wat in mijn vorige post....maar ik kom heel aardig in de richting met die uitspraak (T)

Maar inderdaad, ik moet toe geven The Power is een leuk nummer, maar niet werelds. Maar das mijn mening.

Nitro
2nd September 2002, 23:42
http://www.basementfive.com/foto/kotsen.jpg
eu ja mijn mening dan maar ej

aekold
3rd September 2002, 09:06
Ik vind dit wel een mooi voorbeeld. Hierin zie je duidelijk dat het slechte muziek is (T)

Als mensen er zelfs van gaan overgeven zegt dat toch wat;J

Nitro
3rd September 2002, 11:47
misschien is dat plaatje een goed idee om als avatar te nemen(E)

Carnage
3rd September 2002, 17:53
no offence, but:

Ahum:

- Nirvana (Curt Cobain, anyone)
- Elvis Presley
- Inxss
- <fill in here>

Mr G. Bears
3rd September 2002, 18:08
er wordt hier net als the brothers war een heel front op gericht voor dance/trance en voor rock
das echt grappig
een deel rock, een deel trance/dance

Elminster
3rd September 2002, 18:14
en dit gaat net zo worden als het music-forum

THOSE DAMN NARROWMINDED ROCKERS!!!!

Ik begrijp wat mensen mooi/goed vinden aan klassiek, rap, rock etc, eigenlijk alles behalve LasKetchup, maar bijna elke metal-fan (of rock of hardrock, ik heb er de ballen verstand van) is helemaal gefocused op z'n eigen muziek en kraakt de rest af!!!

Mr G. Bears
3rd September 2002, 18:16
dose thamn marrowninded trancers!!!!!

Elminster
3rd September 2002, 18:20
Originally posted by Mr G. Bears
dose thamn marrowninded trancers!!!!!
1 voorbeeld van een narrowminded trancer aub????

Mr G. Bears
3rd September 2002, 19:03
Thomas Ovaa, does the trick

Nitro
3rd September 2002, 19:45
Originally posted by Carnage
no offence, but:

Ahum:

- Nirvana (Curt Cobain, anyone)
- Elvis Presley
- Inxss
- <fill in here>
ja wat wil je hier dus mee zeggen?

Mr G. Bears
3rd September 2002, 20:01
ik zou et ook niet weten
et zal wel met dat kotsen te maken hebben dan

justik87
23rd June 2010, 20:25
Haha, de plaat waar het voor mij allemaal mee begonnen is is good old No Limit...daarna hoorde ik al heel snel Bonzai Channel One op de radio waardoor ik voor het eerst met hardcore in aanraking kwam...
jaaaa ray en anita waren voor mij ook de 1ste:P en indd.. nu lekker stampen op ground zero over 2 weken:D:D:D

justik87
23rd June 2010, 20:31
Met deze post krijg ik waaarschijnlijk eenhoop kritiek op mijn dak, maar de waarheid moet gezegd worden.

THERE IS NO SUCH THING AS A GOOD DANCE/TRANCE NUMMER

Nu heb ik dus waarschijnlijk de woede van een aantal mensen op mijn hals gehaald, maar dit is in mijn ogen de waarheid.

de waarheid is volges mij dat iedereen een andere smaak heeft.. en jij dus niet voor iedereen kan bepalen wat ''goed'' is of niet.. je moet er een gevoel bij hebben, dat heb je of dat heb je niet.. daar is niks goeds of fouts aan lijkt mij..
nah ja.. alle muziek behalve wat ik mooi vind zuigt zo wie zo dus:P

Carnage
24th June 2010, 14:32
Haha cool, deze thread wordt na bijna 8 jaar weer eens leven ingeblazen :)