PDA

View Full Version : Ambacht toernooi!

Goblin Warlord
3rd February 2004, 22:28
De datum van het toernooi in ambacht staat nu echt vast:
Donderdag 26 februari 2004
Zal het toernooi moeten plaatsvinden.

Op dit moment heb ik twee (1 ervan is Roel) mensen die meespelen, ik neem aan dat nu de datum vast staat dat meer gaat worden? Vul het formulier in op www.magic-online.tk.

Planetouched
3rd February 2004, 22:37
aight:D

is al wel bekend of er nou een 2de toernooi komt, en welk type etc?

Two-headed is in trek volgens jullie eigen thread op dat andere forum. Type 1 misschien?:)

Kolky
3rd February 2004, 22:42
Ikke was al ingeschreven, maar wie zal mijn teammaatje zijn... Roel helaas al bezet of niet? :D

Planetouched
3rd February 2004, 23:23
nee idd, als het goed is gaan ik en taco nog samen eraan meedoen, u mag met trefpunttoernooi:)

aekold
4th February 2004, 12:38
Ik wil wel met kolky samen spelen.

Elminster
4th February 2004, 12:49
Dat is in de vakantie ej?

Dan speel ik met Plane.. Oja en dr is ook nog een gewoon toernooitje vantevoren istnie :)?

Carnage
4th February 2004, 13:09
Duh, da's een gewone werkdag voor mij (R) :+

Yavanna
4th February 2004, 15:29
Jep, niet iedereen heeft vakantie )

Uni boven de rivieren zuigt :(

Elminster
4th February 2004, 19:01
Midden heeft dit jaar dezelfde week vakantie als Zuid....

Waarom heb je geen voorjaarsvakantie Carnage? Da's toch een algemene?

Goblin Warlord
4th February 2004, 20:54
Kolky, van jouw heb ik nog geen aanmelding hoor, niet van het forum iig.

Over het 2e toernooi:
Dat komt er hoogstwaarschijnlijk, binnenkort is dat defintief. De hele crew (ik ook dus) vind het wel een strak plan, dus ga er maar vanuit. Ook wordt het waarschijnlijk Two-Headed Giant, aangezein die de meeste stemmen krijgt.

Planetouched
4th February 2004, 20:56
nice, mijn voorstel wordt gehonoreerd:)

type 1 hopelijk of wordt het een ander type?

Elminster
4th February 2004, 21:02
2headed: ik meld me nu aan!!

Elminster
4th February 2004, 21:02
De site werkt niet :S

Goblin Warlord
4th February 2004, 23:43
welles man

Planetouched
5th February 2004, 00:29
hoeveel man heb je nu al?:)

wordt leuk, lekker beuken die hap

Carnage
5th February 2004, 00:54
Originally posted by Elminster
Midden heeft dit jaar dezelfde week vakantie als Zuid....

Waarom heb je geen voorjaarsvakantie Carnage? Da's toch een algemene?

Eeehm in het bedrijfsleven heb je gewoon 25 vakantie dagen eigenlijk, in te vullen naar eigen believen....tis niet zo dat ik een leraar ben ofzo :|

Kolky
5th February 2004, 01:20
Originally posted by Goblin Warlord
Kolky, van jouw heb ik nog geen aanmelding hoor, niet van het forum iig.

Over het 2e toernooi:
Dat komt er hoogstwaarschijnlijk, binnenkort is dat defintief. De hele crew (ik ook dus) vind het wel een strak plan, dus ga er maar vanuit. Ook wordt het waarschijnlijk Two-Headed Giant, aangezein die de meeste stemmen krijgt.

Heb toch echt die form op jullie site ingevuld

Owja, stuur eens een mailtje met een leuke aankondiging ofzo, dan zal ik het in de 'Trefpunt Agenda' plaatsen :D @ http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Agenda/index.php

Elminster
5th February 2004, 11:41
welles man
ech nie

DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.

Nitro
5th February 2004, 11:53

DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.

die melding krijg ik hier ook, dus hij doet het echt niet

Elminster
5th February 2004, 12:07
Ron en Niels komen ook. :D Is er plaats voor hun in de herberg?

Planetouched
5th February 2004, 15:17
die site is beetje raar, link doe het niet, maar als je gewoon de naam in je browser intikt wel.

anyways, nice, nog meer mensjes om mee te strijden. Eej taco, wanneer gaan we decks tunen voor two-headed, in de auto richting hoogstraten?

Yavanna
6th February 2004, 19:31
Midden heeft dit jaar dezelfde week vakantie als Zuid....Ehm.... Dat wilt niet zeggen dat onze universiteit zich daaraan houdt... ik bedoel dat ze boven de rivieren geen carnaval vieren... wij hadden officieel alleen kerstvakantie en zomervakantie dit jaar hoor..... Carnavalsvakantie kennen ze niet, maakt niet uit of het midden zuid of noord is...

Elminster
7th February 2004, 15:32
He raar, ik dacht dat voorjaarsvakantie even 'officieel' was als kerst- en zomervakantie... niet dus (ook gezien chili con C).. Balen!

Goblin Warlord
7th February 2004, 19:36
Betekend dat jullie nu wel of niet komen?

Yavanna
8th February 2004, 18:50
Nope.... tentamen die dag :(

Elminster
8th February 2004, 20:54
Ik, Ron en Niels: yup

Goblin Warlord
9th February 2004, 20:27
Kunnen jullie allemaal voor het einde van deze week jullie aanmeldingen VIA de site doorsturen.

En Kolky, ik heb je aanmelding gevonden, hij was in een andere map terechtgekomen.

Elminster
9th February 2004, 20:38
Aangezien de link bovenaan nog steeds niet werkt zal dat niet lukken.

Goblin Warlord
10th February 2004, 10:58
Er staat een . achter het adres, daar ligt het denk ik aan. Klik maar op de link in mijn handtekening.

Elminster
10th February 2004, 14:01
Dat helpt :)

Goblin Warlord
12th February 2004, 14:20
Nu David niet meer komt kunnen jullie neit meer met de auto, ik neem aan dat jullie nog wel komen he?
O ja, ik vraag het hier ook nog maar even: zijn jullie geintresseerd om Mirrodin of Darksteel (waarschijnlijk Mirrodin) boosters te kopen voor 3,50 en zo ja hoeveel?

Kolky
12th February 2004, 14:45
Nou kweetnie, miss heb iemander anders dan al zijn rijbewijs? Anders wordt het met de trein, en vroeg naar huis :( :(

Maar we zien wel, misschien kunnen we jeroen nog strikken? ) Anders Sebastiaan :D :D *geintje*

Goblins don't know the meaning of the word "tactics" -Or the word "meaning" for that matter...

Dé site na trefpunt: MagicOnline.tk, of ga gelijk naar het forum

Lol die signature van jouw! Héhé wij staan toch net wat hoger.. danku danku :P

aekold
12th February 2004, 17:06
ik heb mijn rijbewijs en in de vakantie zijn mijn ouders weg, dus ik heb de auto tot mijn beschikking. Moet alleen iemand even uitzoeken hoe we moeten rijden
.

Goblin Warlord
12th February 2004, 18:05
Nou, oké dan is dat weer geregeld. Prop er zoveel Roosendalers in als je kan!

aekold
12th February 2004, 23:46
Nou, oké dan is dat weer geregeld. Prop er zoveel Roosendalers in als je kan!
Moeten ze daarna nog in staat zijn om te kunnen magiccen, of mag ik ze ook zo converteren dat ze beter passen ).

Goblin Warlord
13th February 2004, 16:24
Beetje opvouwen kan geen kwaad, bij het clubgebouw is meer dan genoeg grond om lekker de spieren rond te rennen :)

aekold
15th February 2004, 14:23
K, das dan geregeld, moet je wel een keer het adres enzo geven. Is wel zo makkelijk :D.

Kolky
15th February 2004, 16:33
Zullen we ook ff lijstje maken met welke roosendalers nu ECHT meegaan!

iig:

- Kolky
- Roel
- Pieter

more to come...

Goblin Warlord
15th February 2004, 19:53
- Alexander van der Kolk - BEVESTIGING BINNEN
- Roel Frietman - BEVESTIGING BINNEN
- Pieter Meijer - BEVESTIGING BINNEN
- Taco Vader - BEVESTIGING BINNEN
- Ron van Elst - BEVESTIGING BINNEN
- Niels Duif - BEVESTIGING BINNEN

Elminster
16th February 2004, 10:46
Niels Ron en ik hebben ons ook aangemeld. Ik heb geen idee welk toernooitype het nu wordt trouwens. Hopelijk een leuke 1 tegen 1 (extended, type 2 of highlander bv) en een toffe 2 tegen 2 (type 1, extended of misschien type 2). Dit telt dus voor 3 stemmen ej :D. We komen ergens tussen 10 en 12 waarschijnlijk en blijven tot het einde van het tweede toernooi.

aekold
16th February 2004, 11:48
Ik heb dus nog geen idee tot hoe laat ik ga blijven. Denk maar gewoon tot het laatst, maar dan wil ik wel op tijd horen wat het tweede tournooi is.

Elminster
16th February 2004, 14:11
Idd een beetje duidelijkheid zou fijn zijn :s

EvilBunnyRabbit
16th February 2004, 14:13
het eerste toernooi wordt 1 on 1, en is Extended
het tweede toernooi wordt Two Headed Giant

Goblin Warlord
16th February 2004, 16:33
Zelfs nog meer info:
Het eerste toernooi duurt van 13.00 tot 17.00. Het is gewoon normaal spelen, 1 tegen 1 met type 1,5 (zie op de site voor restricted kaarten e.d). Het programma wie tegen wie speelt wordt nog bekend gemaakt. Het zal in ieder geval wel best of 3 worden, de winnaar gaat uiteraard door.

Hierna gaan we eten, dit zal rond 18.00 zijn en waarschijnlijk gaan we wat halen bij de chinees in de buurt (of laten het even brengen). De kosten voor dit eten is voor eigen rekening, maar deze chinees is best goedkoop voor veel, dus reken op een euro of 5.

Rond 20.00 begint het tweede toernooi, dit zal worden Two Headed Giant zijn, type 1. Ook hier gaat de winnaar weer door naar de volgende ronde. We schatten rond 24.00 klaar te zijn met spelen.

s'Ochtends ben je overigens vanaf 10 uur welkom, en s'avonds tot 2 uur, hierna zijn de deuren echt dicht. Dit is vooral bedoelt om te ruilen en dergelijke. En uiteraard kunnen jullie nog vragen stellen.

P.S: deelnemerslijst geupdate.

Planetouched
16th February 2004, 16:38
ow..in dat geval wordt het dus wel erg lastig voor ons om dat 2de toernooi mee te doen(i.v.m. trein)

Elminster
16th February 2004, 16:39
Tip: doe bij two-headed maar één potje...

Verder (Y)-programma, ik blijf beide toernooien

Ron en Niels ook hoor ik

Carnage
16th February 2004, 17:31
Tip: doe bij two-headed maar één potje...

Verder (Y)-programma, ik blijf beide toernooien

Ron en Niels ook hoor ik

Errug verstandig om 1 potje te spelen bij Two-headed, tenzij je van matches houdt die 1,5 uur duren :P.

Damn jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Goblin Warlord
16th February 2004, 21:08
Mij leek het dat als je bij 1on1 best of three doet je 30 verschillende potjes speelt, bij Two-Headed Giant 15. Het blijft toch ons eerste toernooi en aangezien de heren Trefpunt meer ervaring hebben: het is aangepast :G .
Maar probeer dus maar met de auto te komen, en anders moeten jullie eerder naar huis :(. Ik verwacht overigens niet dat we echt tot 12 uur bezig zijn, en het gebouw ligt 5 minuten rijden van het station af.

aekold
17th February 2004, 19:11
Auto is zoals eerder gezegd geen probleem.
Ik doe ook beide tournooien mee, als kolky er geen probleem mee heeft om tot laat te blijven.
Ik rijdt 's avonds waarschijnlijk wel weer terug, dus daar overnachten gaat niet door.

Op mijn deelname formulier stond dat ik niet bleef eten en niet aan het tweede tournooi deel nam, maar ik neem beide terug. Ik blijf eten en doe ook mee.
Tot dan.

Elminster
19th February 2004, 11:56
Hey aekold ik wil wel een plekje in die auto inpikken!

aekold
19th February 2004, 12:42
Jot, tot nu toe rijden kolky en dan jij mee, heb dus nog plek voor 1, hooguit 2, maar dan wordt het proppen achterin.
Je luisterd dan trouwens wel naar mijn muziek en ik maak geen uitzonderingen.

Elminster
19th February 2004, 13:00
Heel flexibel :D

Nouja je weet dat ik het kan hebben, de meeste van jouw muziek!

Planetouched
19th February 2004, 15:15
roel wilt ook graag mee, als het zou kunnen.

hmm en die muziek, mwa taco en ik regelen wel wat alternatiefs ofso:)

Goblin Warlord
19th February 2004, 18:03
Jullie autorit wordt relaxed hoor.
En Aekold: ik heb het even aangepast, dus alles is in order :)
Ik hoop dat jullie er allemaal uitkomen met de auto (of moet ik zeggen inkomen :D)

Elminster
19th February 2004, 19:31
We zijn nogal wat gewend, wees niet bang ). Heb het volste vertrouwen in aekold's rijstijl :)

aekold
21st February 2004, 19:38
Dat is je geraden ook :D.
Ik lees alleen net dat squirle en koen ook mss meeodne en als die ook nog mee moeten zullen jullie met 4 man op de achterbank moeten.
Zorg dat wel voor een goede verdeling. Dus zorg dat roel ergens in het midden zit :D.

Planetouched
21st February 2004, 21:25
hehe, hoe dat nou weer?(T)

owja, koen gaat niet mee, hij kreeg geen vrij van werk.

Mr G. Bears
22nd February 2004, 12:48
Originally posted by aekold
Jot, tot nu toe rijden kolky en dan jij mee, heb dus nog plek voor 1, hooguit 2, maar dan wordt het proppen achterin.
Je luisterd dan trouwens wel naar mijn muziek en ik maak geen uitzonderingen.

goed zo! Vertel ze maar eens waar het op staat :P

Goblin Warlord
24th February 2004, 14:59
Van Koen en Squirle heb ik nix binnen gehad (Koen doet dus iig niet mee, lees ik hierboven) dus jullie zijn met z'n zessen. Toch best te doen?

aekold
26th February 2004, 00:18
Voor zover ik weet maar met 4:
Ik, Kolky, Roel en Taco.

Planetouched
26th February 2004, 00:40
idd, we gaan met ons 4en de roosendaalse eer hoog houden:)

aekold
26th February 2004, 10:12
Dat is als we er komen, rlgt een klein beetje sneeuw en et schijnt vol te staan met files.

Planetouched
26th February 2004, 10:50
idd, roosendaal komt officeel nu per trein, tis gewoon nie meer te doen over de weg...

Carnage
26th February 2004, 17:31
Eeej ik verwacht wel dat jullie de eer van R'daal hoger houden he (L)

Planetouched
27th February 2004, 02:08
-ownage :D

aekold
27th February 2004, 02:17
singel player wel ja, 2-headed liepen we twee keer tegen een withered wrech op :(.

Kolky
27th February 2004, 02:23
Check news...
Was nieuwsbericht wel waard :P :P We moeten ze btw aansporen om nog op trefpunt te komen, en meer tournooien te organiseren..

Planetouched
27th February 2004, 13:22
ja idd, ik heb volgens mij wel een of 2 teams aangespoord te komen denk tijdens het eten, ik zat daar geheel bij de hia-ers beetje onze toernooien te promoten:D

hopelijk doen ze der inderdaad nog meer, deze was al druk bezocht met 20+ man en het liep ook best aardig, ook aardig wat mensjes die wel leuke kaarten hadden zoal.

Goblin Warlord
27th February 2004, 13:44
Thx allemaal :). Wel handig dat jullie de toernooi-scores nog goed hebben bijgehouden, daardoor is alles toch goed gekomen.

Voor onszelf heb ik wel goed nieuws: we hebben geen kosten meer gemaakt, en hebben zelfs nog een klein beetje geld binnengehaald (toch nog genoeg voor 2-3 boosters per man :P).
Ik ga op de site een evaluatie-formuliertje zetten, dus mocht er een vervolg komen, dan weet ik wat er zoal verbeterd kan worden. Ik geef binnenkort de link wel weer even.

Nogmaals bedankt :D

Elminster
27th February 2004, 14:25
Ja stroomuitval en spontaan gedropte teams maakte het prachtige computerprogramma behoorlijk zinloos. Voor ons was het ook weer een leuke oefening want we gaan ook steeds meer prat daarop tegenwoordig :P. Alleen vind ik wel dat jullie voortaan zelf mogen voorlezen enzo, beetje stemverheffing moet toch lukken.

Komen de resultaten nog ergens btw? Het was zoiets geloof ik

1. Taco
2. Kolky
3. Roel
4. Ron
5. Pieter (met 2 anderen)
8. Niels (met 1 a 2 anderen)

Toch niet slecht zou ik willen zeggen :). In tegenstelling tot 2headed:

1. Dead or Glory
2. LOGP (Bedenk jullie eigen naam voortaan (T))
3. 3 teams, ben ze alweer kwijt :S

Carnage
27th February 2004, 14:38
Cool dat jullie het goed gedaan hebben (Y).

HIA'ers promoten enzo is a good thing (Y).

ALs het goed is gaan de Magic Toernooien bij ons nu weer frequenter komen! More people == good thing (L)

Goblin Warlord
27th February 2004, 15:52
Ja, ik ben jullie dankbaar voor het invullen e.d. Omroepen vind ik geen probleem hoor, maar ik had het al druk :P.

Ik zou het leuk vinden als iedereen even het formulier op de site wil invullen, voor verbeteringen van de volgende keer (wie weet, wie weet).

Evaluatieformulier (http://www24.brinkster.com/stefanras/magic/black/in_toernooieva.asp)

Elminster
27th February 2004, 19:17
Is ingevuld, zonder meelij (T)(T)

Volgende keer komen we vast weer (istnie mensen?)

Goblin Warlord
27th February 2004, 19:29
Is ingevuld, zonder meelij (T)(T)

Als het maar eerlijk is, is het best :) Met je minpunten ben ik overigens helemaal eens Taco.

Soulblighter
27th February 2004, 22:41
Euuhhh.....gisteren op et toernooi ben ik een paar rares kwijtgeraakt maar die boeien neit echt, enige kaart die boeit is Eternal Dragon en die ben ik ook kwijt dus heeft niet iemand van jullie em mssch per ongeluk tussen zijn eigen kaarten meegenomen.

Hoop dat ik em terug krijg:+

Kolky
27th February 2004, 22:58
Ikke ben een Deck Doosje kwijtgeraakt, zo'n smalle waar kaarten zonder sleeves inkunnen. eventueel nog met inhoud geen idee. zouden uncommons inzitten...

Goblin Warlord
27th February 2004, 23:26
Ik heb nog gezocht Kolky, maar kon nix vinden. Ik zal morgen nog even kijken.

Goblin Warlord
27th February 2004, 23:37
Voordat ik het vergeet: als er nogmensen zijn die iets missen:
Ik ga morgen nog naar Panoord, en daarna pas weer volgende week, dan is de kans klein dat er nog iets te vinden is. Geef dus even door als je iets kwijt bent.

Elminster
28th February 2004, 18:16
Sorry soulblighter, ik heb m niet... Zou genoeg opvallen want ik heb er nul...

Plane ik heb een mooie Costa di Yavimaya in mn ruilmap. Kopen :P?

Goblin Warlord
28th February 2004, 18:19
Ik heb vandaag nix meer kunnen vinden joingens