PDA

View Full Version : SpellForce - The Order of Dawn

Nitro
2nd February 2004, 21:07
Ik kwam vandaag het spel "SpellForce" tegen en ik vind het een goed spel die wel ffkes aandacht verdiend.

De site: http://spellforce.jowood.com

Zoals je al in de intro van de site kan zien is het een mix tussen RTS en RPG. Ik heb het zelf een paar uur gespeeld en ik vind dat het RPG element niet echt heel te zien is, maar ik heb het hele spel natuurlijk nog niet gespeeld.
Als je het wilt vergelijken kun je dat het beste doen met Warcraft 3, het lijkt hier erg veel op. Het RPG gedeelte bestaat uit een hero, net zoals bij Warcraft dus. Er is echter wel een functie om als 1st-person het spel te spelen, maar ik heb hier nog niet echt het nut van gezien aangezien je ook je basis moet bijhouden. Maar zoals ik al eerder zei, heb ik natuurlijk nog niet alles gezien. Wie weet zijn er dus missies die je alleen met je hero kan spelen. Voor de rest heeft het nog meer extra dingen ten opzichte van Warcraft. Als je een Warcraft fan bent, zal ik hier zeker even naar gaan kijken.
Er is een demo (310mb) te vinden op de site.

Carnage
3rd February 2004, 00:31
Cool spel inderdaad. (Y)

Ik heb het volledige spel btw (L)

Nitro
3rd February 2004, 01:06
vertel er is wat over...
trouwens origineel of gedownload?

The invoker
3rd February 2004, 21:54
Ik heb het volledig (downgeload, dat wel), maar ik ben er nog niet aan toe gekomen, dus ik kan er weinig over zeggen.

aekold
4th February 2004, 12:51
Het lijkt mij wel gaaf.
Hoeveel CD's is het originele spel Carny???

Carnage
4th February 2004, 13:07
Ik meen 2 of 3 cds...Zware systeem eisen geloof ik.

Ik heb het niet echt gespeeld btw.

Nitro
4th February 2004, 14:30
valt dat makkelijk te branden? Ik heb er wel interesse in, als het echt cool is, probeer ik het nog wel een keer te kopen voor een redelijk prijs.

aekold
9th February 2004, 18:35
Wat ik er zo van gezien heb zag r goed uit, binnenkort maar ff demo downen.
wat zijn de systeem eisen precies??

Yavanna
9th February 2004, 19:00
staat op de site bij FAQ:

Minimum:
PIII, 1 GHz
32 MB Videocard
Win XP/2000/98/Me
256 MB Ram
2 Gigabyte harddisk space
Direct X 9

Recommended:
P 4, 1,8 GHz
64 MB Videocard
Win XP/2000/98/Me
512 MB Ram

Lijkt me op zich wel een koel spel btw :)

Nitro
9th February 2004, 19:51
Carnage zijn die cd's te branden?

Carnage
10th February 2004, 14:10
Vast wel, maar ze liggen ergens tussen m'n uitzoekstapel CDR's 8), moet ze eerst ff zoeken.

Nitro
10th February 2004, 14:20
als je ze kan vinden en branden, graag :).