Bremmer
7th August 2002, 21:43
Ahem.........dit is em dan mijn eerste post........jawel
Op dit moment speel ik een full (drow) cleric lvl 12, maar omdat we geen of niet altijd een full fighter in onze party hebben komt het nogal eens voor dat ik vooraan sta.
Heeft iemand een paar ideeen om mijn cleric voor deze taak te 'buffen'?
Ik wil graag full cleric blijven, en spells als divine favor en power, bull strenght, endurance en endure element gebruik ik al.........
Ik hoor het graag..................
( nee, nee untouchable jou cleric vb voldoet niet nee)(T)
Carnage
8th August 2002, 13:47
Dit is iets voor Planetouched - onze DM-medic! En die is de laatste tijd nogal erg actief op post-gebied.
Planetouched
8th August 2002, 18:07
Ok deze thread moet inderdaad eigenlijk in de hulp sectie staan maarja ik zal em hier wel proberen te beantwoorden...:)
Op feat gebied, ik weet niet of je Swords&Fist hebt maar ik neem aan van niet dus ik geef die feats hier wel even,
Blindsight 5-feet,
Preq::Base at=+4, Blind-fight, wisdom 19+
You gain blindsight just as in the MM but it's only within a 5ft circle centered on you.
Eagle claw attack,
Preq::Base at=+2, Improved Unarmed Strike, Sunder, Dex 15+.
You can strike an opponent's weapon or shield with an unarmed strike.
Extra stunning attacks,
Base at=+2, Stunning Fist
3 extra stunning attacks/day,you may take this feat multiple times
Lighting Fists,
Preq::Monk level 4th+, Dex15+
2 extra attacks, all attacks suffer -5 penalty
Mantis leap,
Preq::Monk level 7th+, 5 ranks in jump
Jump-attack, within normal jump range, can make charge during Mantis leap, deals damage equal to normal damage + your stenght mod. times 2
Pain touch,
Preq::Base attack+2, Stunning fist, Wis19+
victims of a succesfull stunning attack are subject to nauseated for 1 round, creatures immune or one zise category larger than the feat user don't suffer from the nauseated effects.
Ok er zijn er nog wel meer maar dan kun je alvast vooruit. Dan als je iets nieuws zoekt, waarom niet een wizard die een paar spells op je handen kan casten, shocking grasp is een goed voorbeeld. Een ring of spell storing kan op deze manier misschien ook wel leuk uitpakken->lightning bolt erin en hoppa je krijgt een mooie gebolte enemy. En het je er ooit aan gedacht om bijvoorbeeld (impr) invisebility te gebruiken? (ring of laten casten door allied mage) Ok ik weet het op level 13 hebben de meeste tegenstanders wel een see invisebility spreuk bij de hand maar et's et proberen waard toch?
Dan scores, ability scores, ik weet niet hoe je ze nu erop heb staan, Wis is erg belangrijk toch? Ooit gedacht om die door magische items omhoog te pompen? Vast wel, een alternatief hiervoor is tatoos te laten zetten. Deze magische tattoos(zie ook Forgotten Realms en Magic of Faerun) improven wat je maar wilt, mits je het kunt betalen.
Nog meer nuttige magic items uit Magic of Faerun::
Gloves of balanced hands.
These fine leather gloves allow the wearer to fight as if she had the Two-weapon fighting and Ambidexterity feats. If the wearer already has the Two weapon feat, she can make an additional attack with her off hand as if using the Improved Two-weapon Fighting feat
Caster level: 12th; Preq: Craft wonderous item, righteous mind or Transformation; Market Price: 18.000 gp; Weight:-
Monk's Tattoo.
Improves the monks unarmed strike, speed, AC by four levels(dus gewoon je monk krijgt deze dingen als zijn eigen level+4)
Caster level: 7th, Preq:Craft Wonderous item, creator must be a monk of at least 10th level; Market price: 80.000 gp, Weight:-
Ok dit waren de eerste paar tips. Ik zal binnenkort nog eens een beetje dieper gaan zoeken maar ik had daar vandaag niet zoveel tijd voor...:)
mzzels en suc6,
Planetouched
Planetouched
8th August 2002, 21:24
Moved to "The DM Speaks".
even vanaf nu alles in de andere thread zetten a.u.b.
thxs,
Planetouched
Elminster
20th August 2002, 22:20
Voor andere thread moet je de EHBZC (http://forum.trefpuntmagic.nl/showthread.php?threadid=89) lezen, waar dit thuishoort.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.