PDA

View Full Version : Trefpunt en christian gift guide aan elkaar gelinkt.

Planetouched
27th January 2004, 22:49
Een paar dagen geleden werden jeroen, kolky en ik gecontacteerd door ene 'Christine'. Zij kwam met het voorstel onze sites te laten linken. Dit zorgt voor ons beiden een steiging van bezoekersaantallen. Het originele bericht:

Trefpuntmagic.nl ranked # 28 in Google for dungeon dice monster game

Hi there! Sorry for an e-mail out of the blue, but I just did a search for the
term dungeon dice monster game on Google and found trefpuntmagic.nl ranked 28.
Since I publish a related website about Gifts (it's strictly informational, so
I'm definitely NOT a competitor of yours), I'd like to link to your site.

My site is one of the best resources for info in our category. Because of this
great info, I get a pretty decent amount of visitors...so if I link to you, your
site should get some nice traffic as well.

I think you'll see that my site is pretty clean and high quality. I consider my
site a good product, and I only request to link to other quality sites. I would
ask that you also link to my site in exchange. So you know, I've already linked
to you and will keep it there for a few days until I hear from you. If you're
interested in swapping links for good, please reply back so I can get you all of
the pertinent information.

Thanks!

Christine

Nouja kortom, na wat over en weer meelen staat er als het goed is binnenkort een link van haar site bij onze en wij worden al doorgelinkt naar haar site.

Link (http://www.highindex.com/Shopping/Toys_and_Games/Games/Video_Games/)

Weer een succesvolle overeenkomst, en een aanwinst voor ons, en dat allemaal dankzij mijn kleine artiekeltje. Woehoe!
(L)

Planetouched
27th January 2004, 22:57
btw, das dus de linkpagina: de echte site staat hier (http://www.christiangiftguide.com)

squirle
27th January 2004, 23:45
Wat is het precies voor site?
Ik zie een heleboel bijbels en dobbelstenen

Nitro
27th January 2004, 23:54
ja ik vroeg me ook al af, ik vind het maar een vage site.

Kolky
28th January 2004, 00:45
Het staat nu ook bij de Links,(evenals www.magic-online.tk) en de link staat onder Roel's artikel over dungeon Dice. Wat de site inhoudt, heeft jeroen bekeken dus die mag je dat vragen *nasty*

The invoker
28th January 2004, 09:52
Eerlijk gezegd zie ik geen link tussen de sites (Christian gifts...).

Yavanna
28th January 2004, 10:53
Hm vaag, maja.... als jullie denken dat het goed is voor de site (R) )

Nitro
28th January 2004, 11:01
ok Bekkah tell us all you know...

Elminster
28th January 2004, 14:05
Willen we daar mee in verband worden gebracht?? Heb die site liever niet bovenaan onze linkpage, kan-ie wat verschoven worden naar onder?

Nitro
28th January 2004, 14:10
zijn we nu gezegend? mogen we nu niet meer schelden of slecht praten over religie? Misschien moeten we ook wel stoppen met die duisteren spellen die we zondags spelen :O

Planetouched
28th January 2004, 14:12
hehe, je moet het zo zien: wij gaan die heilige site eens lekker demoniseren:D

nee maar ff serieus, tis inderdaad beetje vage site, maja ach, als het ons extra views opleverd laten we em lekker staan, al ben ik ook van mening dat hij wat naar onderen mag.

Carnage
28th January 2004, 15:07
Het is inderdaad een 'relgieus correcte site' (vanuit het Christendom gezien), maar jah. Frankly, I don't care. Maar dat we gelinkt worden vind ik wel lachen.

The invoker
28th January 2004, 15:16
Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar al die andere sites verkopen voornamelijk dingen.

Supplies driving and flight simulators with F1 racing, rally car and airplane sims and interactive cockpits.
Sells computer and video games including Macintosh and Palm software.
Carries Playstation, Playstation 2, Sega, Sony, Ninetendo and Windows games. Canada. [order online]
Buy, sell, and exchange computer and video games.
Sells PC hardware, consoles, and games.
etc

Ik weet niet of trefpuntmagic in dat rijtje thuishoort.

p.s. het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar hoe kom je van http://www.christiangiftguide.com/ bij de linkpagina?

Mr G. Bears
28th January 2004, 17:50
Wat een onzin......ik dacht eerst tzal wel christines giftguide zijn
isset nog een of andere christelijke zooi ook. Dan moeten ze de discussie over religie hier niet zien, anders komen we gelijk bij een soort bad trader gedeelte.
Demonic People (C)

Laevid
28th January 2004, 22:25
tis toch een engelstalige site dus ja denk dat ze hier niet echt veel wijzer worden )

Elminster
29th January 2004, 10:40
Originally posted by The invoker
p.s. het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar hoe kom je van http://www.christiangiftguide.com/ bij de linkpagina?
Ja kan ook niet vinden waar ze ons linken... Zijn ze een deel van de deal vergeten soms?

Shandril
29th January 2004, 11:14
D&D met als Dungeons Mastersguide de bijbel....(L)

Shandril

Elminster
29th January 2004, 20:44
Wij hebben een 3-delige bijbel ej :D
de 3 core rulebooks... live to them _O_

Laevid
29th January 2004, 21:59
Originally posted by Elminster

Ja kan ook niet vinden waar ze ons linken... Zijn ze een deel van de deal vergeten soms?

toen ik keek stonden we helemaal bovenaan bij de links, zonder verdere uitleg o.i.d.

aekold
4th February 2004, 12:49
Tja, wat zal ik ervan zeggen. Vind het een beetje onzinnig. Wat moeten engelse bezoekers op een nederlandse site??