View Full Version : Rank1
Carnage
6th August 2002, 09:49
Weer eens geen punk / alto band: Rank1.
Misschien ken je ze wel van hun hits / remixes zoals Such is Life, Superstring (rank1 remix), Airwave.
Nu heb ik het nieuwste (en eerste) album van Rank1 gedowned, Symsonic....wat een CD zeg!! Elk nummer is gaaaaaf!
Okay, behalve de Such Is Life remix van Marco V dan.
Mr G. Bears
6th August 2002, 11:39
die maken eg goeie muziek ( laat chrono et maar niet horen)
such is life vind ik ook een supervet nummer, en dan ken ik er nog een paar, maar die weet ik niet meer hoe die heten
Laevid
6th August 2002, 22:54
Superstring was een heel goed nummer, such is life en de rest (van de singles dan) von ik niet zo...
Mr G. Bears
7th August 2002, 12:33
Superstring, vind ik een van de beste dance nummers ooit, samen met reloop - f*cking society
OEPS: die stond gewoon in de post van carnage, niet gezien, forgive me
Carnage
7th August 2002, 13:06
Hehe, Superstring was origineel van Cygnus X, alleen Rank1 heeft 'm geremixed.
Beste dansnummers - oh jee, nieuwe thread :D
Hier zijn een aantal van mijne:
Energy 52 - Caf? del mar
Fiocco - The Spirit
DJ Jose vs G-Spott - Access
maar ik ben DJ (geweest) dus ik vind er nog veeeeeel meer goed.
En dan gaan we gelijk door met Hip-hop:
De la soul - ring ring ring
MC Hammer - can't touch this
Mr G. Bears
8th August 2002, 22:40
you evil, demonic, possessed thread starter being, you will suffer for that
ach ja, hip-hop daar bemoei ik me maar niet mee, als ik dat doe krijg ik veel boze reacties omdat ik er niks van weet
dat is meer iets voor Laevid
Laevid
8th August 2002, 23:58
Volgens mij gaat wel lekker in dit forum.....ok...binnenkort dus misschien de threads: beste hiphop nummer, beste hardcore nummer, beste rock nummer.....;)
Pyro
9th August 2002, 00:04
Rank 1 is inderdaad errug vet. Awakening valt een beetje tegen in vergelijking met de andere tracks die zij hebben gemaakt. Such Is Life is SUPERwreed, vooral de 'Live At Sensation 2001'-video ervan, daar krijg ik nou echt kippenvel van!
Over Sensation anthems gesproken, wie vindt hier het Sensation Black-anthem van dit jaar (door Lady Dana) ook al zo'n vette track? Ik in ieder geval wel! Het White-anthem is ook wel OK, maar valt een beetje tegen in vergelijking met het Black-anthem, die beukt gewoon zwaar!
Carnage
9th August 2002, 10:11
Ik vind ze alletwee wel goed.
Ik luister tegenwoordig veel naar XMF op de kabel, alleen maar goede nummers (www.xfm.nl).
LoUNgeR
9th August 2002, 11:30
Tja, is wel commercieel, maar gaat wel.
Ferry Corsten is wel ok? vooral met het VETTE NUMMER -> PUNK
Mr G. Bears
9th August 2002, 11:41
ja idd, digital punk is echt vet, het nummer maar de clip aan het begin ook met die blade kerel look a like : PASSWORD!
Pyro
10th August 2002, 01:40
Punk is echt een plaat die ik niet achter die Ferry Corsten had gezocht, die maakt normaal wat vrolijkere nummers, bijvoorbeeld onder Gouryella en System F, maar Punk is echt vaag, lekker duister, iets wat je niet binnen die muziekstijl zou verwachten. Top nummertje dus!
LoUNgeR
10th August 2002, 14:03
Elke keer als ik PUNK hoor danmoet ik denken aan ANTWERP IS BURNING! Toen ik langs het festivalterrein liep hoorde ik dit nummer en had ik meteen zin om te daaanse. Het festivalterrein was net zo vaag als het liedje(-) aan de schelde met kranen om containers te pakken, een oude loods supervet dus.
Laevid
10th August 2002, 17:20
Punk is tof.....maar niet van rank 1 :P
LoUNgeR
10th August 2002, 20:31
Laevid.......LEZEN
ja lettertjes
oeee
dank u
Mr G. Bears
11th August 2002, 13:12
et kan aan mij liggen, maar die snap ik niet
plz explain, somebody, anybody???
Laevid
11th August 2002, 18:13
ik begrijp het ook nie...
LoUNgeR
16th August 2002, 05:37
Ahmed kan lees
iek begrijp jij bedoel, maar niet snap waarom jij zeg!
forget about it!
jij zoek ruzie!
wat ik?
nee, ahmed ruzie met boek
hoezo
ahmed ziet letters, maar niet begrijp
racist
wat ik?;)
Geobear
23rd July 2004, 11:09
Rank 1 vind ik zeker leuk...ik heb het album thuis. Aan de nieuwe plaat (Beats@Rank1.com) moest ik ff wennen, maar nou vind ik em toch ook heel mooi...tis wel iets steviger dan we van Rank 1 gewend zijn, maar dat blijkt eigenlijk ook al uit de naam
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.