PDA

View Full Version : www.magic-online.tk

Goblin Warlord
20th January 2004, 21:51
Een nieuwe site over Magic gemaakt door mij (Stefan) en Evilbunnyrabbit (Gabi). Voorlopig hoeven jullie nog geen concurrentie te verwachten, maar er wordt geregeld geupdate en er zullen ook dingen als een forum, kaartendatabase en deckdatabase opkomen. Misschien vinden jullie het wat :)

Magic Online Page (http://www.magic-online.tk)

Mzzl

Stefan

Kolky
20th January 2004, 21:59
Fantastische Error iig :P

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.

Reason: Error reading from remote server

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.48 (Unix) Server at www.magic-online.tk Port 80
en daarna:
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.48 (Unix) Server at www.magic-online.tk Port 80

en toen deed ie het (?)

Nitro
20th January 2004, 22:09
hij doet het hier gewoon, vervelende kleur verandering in het begin trouwens

Goblin Warlord
20th January 2004, 22:10
Dat komt ongetwijfeld omdat ik er al de hele avond mee bezig ben en heel veel verschillende scripts aan het uitproberen ben. Op de hoofdpagina. De bedoeling is dat het heel langzaam van wit en zwart gaat en weer terug. Maar da's nog niet zo makkelijk.

Dus kijk voorlopig even niet naar de hoofdpagina, ik denk dat die morgen wel af is.

Nitro
20th January 2004, 22:14
het is nu meer een disco)

Goblin Warlord
20th January 2004, 22:16
____ *gitar*____ *drum*____*gitar*
____ __________*vocal* __________
*jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink*
*jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink* *jump* *blink*

Ik heb nu de testpagina even gerenamed, dus jullie hebben gewoon een mooie strakke achtergrond: C0C0C0.

Planetouched
20th January 2004, 22:38
woei een toernooi...helaas dat is tegelijk met carneval dudez, beetje problematisch dus

EvilBunnyRabbit
21st January 2004, 16:23
daar vinden wel iets op...brabanders en carnaval..:D

Planetouched
21st January 2004, 16:32
hehe, ach als jullie eens iets regelen en dat we bijv. bij jutta ofso kunnen slapen vink alles best:) lijkt me wel es lachen om eens tegen jullie te magiccen enso

EvilBunnyRabbit
21st January 2004, 17:00
van mij mogen jullie wel bij jutta slapen hoor
weet alleen niet of zij het goed vindt :)
maar het is idd wel geinig om er eens achter te komen of jullie trefpuntgasten nou echt zo goed zijn als jullie beweren :D

Goblin Warlord
21st January 2004, 18:52
Eerst maar eens goeie regels opstellen

Carnage
21st January 2004, 20:03
Ziet er geinig uit (Y). Kunnen we geen 'affiliate' van elkaar worden? (L)

Ik wil ook wel een keer komen kijken hoor.

Sengir Vampire
21st January 2004, 20:23
Wow dat ziet er goed uit !!!

Zo iets was ik een tijd terug ook al van plan te maken maar dat ID is er wegens tijd gebrek nooit van gekomen .

Reken maar dat ik daar gebruik van ga maken :D

Ga zo door mensen !

Planetouched
21st January 2004, 22:55
Naam Jutta de Jong
Alias Vampirekiss87
Type Excellent trader
Adres Landmanshof 45
3342 XE
Hendrik-Ido-Ambacht
E-mailadres vampirekiss87@hotmail.com
Website www.vampirekiss87.tk
Beschrijving Goede tradster, inmiddels een flinke verzameling opgebouwd.
Rating 8

Naam David Hardy
Alias Endran
Type Excellent Trader
Adres Eleolietdijk 4
?
Roosendaal
E-mailadres chef_cock@hotmail.com
Website -
Beschrijving Leuk om mee te ruilen, aardige verzameling.

hehe,
a) misschien zo handig om alle gegevens te weergeven i.v.m. schending van privacywet?
b) david en jutta flinke/aardige verzameling...hehe geef het anders weer in 1000-tallen. bedoel, als dat aardig is dan heb ik denk een best grote verzameling en carnage een gigantische verzameling.

Carnage
21st January 2004, 22:58
Ehe, vind je het erg als ik ff *geen* schatting in aantallen maak? :P

The invoker
22nd January 2004, 08:37
Eerst kreeg ik hetzelfde als Kolky.
Daarna kreeg ik: "HTTP/1.1 New Application Failed"
Maar nu ben ik er.

Ziet er goed uit (vooral de zwarte). :D

Kolky
22nd January 2004, 10:23
Originally posted by Planetouched
hehe,
a) misschien zo handig om alle gegevens te weergeven i.v.m. schending van privacywet?
b) david en jutta flinke/aardige verzameling...hehe geef het anders weer in 1000-tallen. bedoel, als dat aardig is dan heb ik denk een best grote verzameling en carnage een gigantische verzameling.

Dan sta ik zo rond jouw, Roel. Lijkt me wel lol opzich. En pieter staat net wat boven ons...

Maar daar een tournooi... het lijkt me super vet (Y) :D

EvilBunnyRabbit
22nd January 2004, 13:48
mooi dat jullie allemaal zin hebben in een toernooi :D
het is voorlopig nog maar een idee, moeten nog van alles organiseren natuurlijk...wordt ons eerste toernooi dus verwacht er niet teveel van..hehe
mss nog tips? )

Elminster
22nd January 2004, 14:17
Maak het gelijk DCI-sanctioned )

Nouja een draft is altijd fun (Y)

*edit* En dan is de tip uiteraard: koop in bij summoner! :D

Planetouched
22nd January 2004, 15:02
gebruik hetzelfde idee wat wij met onze toernooien hebben, misschien als carny ook meedoet heb je gelijk al een match-up systeem en buy loter etc. Scheelt een hoop moeite, en idd summoner is altijd wel handig want das altijd lekker shoppen enso. Ik stel ook voor dat jullie een goede locatie kiezen met eventueel een snackbar in de buurt.

Goblin Warlord
22nd January 2004, 18:19
We gaan het in ieder geval niet te lastig maken, waarschijnlijk gewoon grand melee en er zijn wat (kleine) prijsjes te winnen. Het is voornamelijk om te kijken of er geintresseerden zijn, want zover ik weet is er nog nooit iemand die het iniatief heeft genoemen om in Ambacht een toernooi te organisren.
Als alles een beetje lekker loopt komt er zeker een vervolg op. Ik wil verder niet promoten, maar hou de site in de gaten, als er nieuws is, komt dat er meteen op te staan.

Kolky
22nd January 2004, 19:45
Als d'r iemand een rijbewijs heb naast David en Jeroen dan kunnen we miss vaker komen :P

Systeem wat Jeroen heb, heb ik ook wel hoor .. dus als je nodig heb.. kan ik het wel sture ofzo )

Maar Grand Melee is kei relaxed..(Y) alleen moet ik weer een deck bedenken...)

Planetouched
22nd January 2004, 19:50
ergens in eind februari/begin maart dude:D

Goblin Warlord
23rd January 2004, 14:26
He Kolky, kan je dat systeem dan even opsturen. stefan@magic-online.tk :) Ik hoop wel dat jullie allemaal komen, dan kunnen we jullie eindelijk eens inmaken :D ...of andersom.

Planetouched
23rd January 2004, 15:23
volgens mij is dat toch een aardig bestandje...maja vragen kan geen kwaad.

Goblin Warlord
25th January 2004, 19:38
Hebben jullie ook een kleine banner, maximaal 200 pixels breed?

En de toernooipagina is overigens flink aangevuld, kijk hier maar (http://www24.brinkster.com/stefanras/magic/black/in_toernooi.asp)

Carnage
25th January 2004, 23:02
Cool (Y).

Tjeeez op een maandag?? Damn man dan moet ik gewoon werken :|

Elminster
26th January 2004, 20:15
Neem misschien Ron en Niels mee :)

Maar dan wel op zondag en als we daarna nog de trein kunnen pakken :|

Highlander wordt het trouwens wat mij betreft -> no doubt about that. En heel graag type 2 en niet type 1 of extended...

Kolky
26th January 2004, 23:10
Originally posted by Elminster
Maar dan wel op zondag en als we daarna nog de trein kunnen pakken :|

Boeie gaan we toch bij Juttah Slapen :P, ej people van HiA anders vragen jullie of Juttah ook weer es op het Forum komt :P
Is een magic'end meisje meer :D

Planetouched
26th January 2004, 23:26
ik stel voor de laatste zondag van de voorjaarsvakantie want daarvoor ist carneval dus kleine kans dat iemand dan komt van ons, en dan graag gewoon een type 2 toernooi. Zeker aangezien ook de wat onervarenere en minder kaarthebbende spelers dan nog een kans maken, en dat maakt het voor iedereen leuker. Mijn stem is dus: just plain Type 2, geen highlander troep eromheen ofso:D

Goblin Warlord
26th January 2004, 23:29
Type 2 is idd nog te overdenken, maar vrijwel alle gasten die komen zijn ervaren genoeg. Maar goed, de datum staat nu vast, overige dagen zijn voor ons niet mogelijk, of we moeten een ander gebouw zoeken, want niet gaat lukken in directe omgeving.

Overigens is het wel de bedoeling dat jullie het formulier invullen op de website, aanmeldingen via het forum begin ik niet aan.*wow*

Carnage
26th January 2004, 23:31
Als het Type I Highlander wordt, dan verhuur ik mijn Necromancers at work (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Decks/deck.php?id=18) deck aan de hoogste bieder :D

Planetouched
26th January 2004, 23:33
dat zijn de eerste dagen van de voorjaarsvak toch? tja, hanneke is dan hier dus ik ben niet van plan dan te komen, zoiezo ist dan ook carneval.
Btw, jutta kan ook niet geloof ik? Die is toch jarig ergens rond die datum?

Kolky
27th January 2004, 00:04
Originally posted by Carnage
Als het Type I Highlander wordt, dan verhuur ik mijn Necromancers at work (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Decks/deck.php?id=18) deck aan de hoogste bieder :D

Haha ik heb het nu ook, zonder de duals dan :P

*EDIT: LOL Roel, en ik ff verzameling gepost op Nedermagic (rares dan) dik over de 1500 euro halen we wel :D

*EDIT2: Jullie staan op onze links: http://www.trefpuntmagic.nl/links.php

Goblin Warlord
27th January 2004, 15:33
De Magic site vanuit HiA
Onze HiA forum leden hebben samen een website opgezet. En ze gaan hun eigen tournooit al organiseren.. check it ou!

Nou, geweldig hoor :), alleen even spelvoutjes eruit :p
Maar ik probeer het toernooi een week te vervroegen, dan kunnen jullie allemaal.

Planetouched
27th January 2004, 16:37
lol...kolkys en mijn pagina is bij elkaar zowat rond de 3000+ euro...hehe, dikke pret, ik schrok eigenlijk best wel, zo van jeez man wat een bedrag:)

Carnage
27th January 2004, 16:41
Hey Goblin Warlord, ga je het nou in het weekend doen of niet?

Yavanna
27th January 2004, 18:10
Jutta is er vast blij mee als jullie een invasie uitvoeren op haar huis ):D

maar anywayz... ziet er cool uit, maar ik kan nu ff nie op de witte, omdat die onder constructie is ) komt nog :)

Goblin Warlord
27th January 2004, 19:31
Kijk dan op de site, het wordt en zondag en een week eerder. Ik moet het alleen nog even regelen met de clubhuis-baas.
En aan wit wordt niet gewerkt, maar we willen eerst de hele site afhebben en dan alles naar wit kopieren. Het was even kiezen en zwart blijft dus voorlopig online. Maar er zijn overigens ook al plannen om de hele layout weer te verandern.

lars
29th January 2004, 15:12
Stefan voelt zich de man) Maaruh zie jullie op het toernooi en hier nog een site van magicend Ambacht:P

http://magictg.flappie.nl :D

Join het forum alstublieft :P

Elminster
29th January 2004, 19:35
Kunnen we allemaal als het een week vervroegd wordt???!!

AUB in de vakantie want anders gaat het NOOIT lukken!

En een definitieve datum zou fijn zijn vóór we aanmelden :)

Ben trouwens helemaal voor 2 headed giant voor het 2e toernooi!

Goblin Warlord
29th January 2004, 22:03
Defenitieve datum komt eraan:
Donderdag 26 februari 2004
Nog heel even onderhandelen, binnenkort weet je het zeker. En Lars Kies een andere avatar en ga ergens anders reclame maken.

Kolky
29th January 2004, 23:24
Haha, die avatar is enigste die kan kieze.. oeps :D

pak ik wel mijn ouwe of nieuwe... heb dees al lang :P

Nitro
29th January 2004, 23:33
fix dat nou is gewoon man, stik irritant