View Full Version : Epic lvl handboek
Outcast
4th August 2002, 20:16
Zo, ik heb net het epic level boeke binnen. Wat een mooi boek zeg, al is het alleen maar om het eens te bekijken. De art is super en de vele nieuwe dingen die er in staan zijn erg gaaf.
Ook de nieuwe monsters van CR 21-59!!! zijn erg goed opgebouwd. Een van mijn favorieten blijdt de demilich.
Een aanrader, op dit niveau zal je niet gauw spelen maar toch!
Groeten outcast.
Als je vragen hebt over boeken, ga je gang.
Ook goed zijn de boeken van Malhavoc en Green Ronin
:)
Carnage
4th August 2002, 21:45
*Doah*, en die wizard op CR 16 was al erg vorige keer ;). Wat doet zo'n CR 59 dan wel niet?
Wel gave quest BTW, Outcast! En we komen die dingen vast nog wel tegen (al is het alleen maar om Untouchable ff te grazen te nemen :D)
Carnage
6th August 2002, 09:51
Ik heb gelijk nog wel een vraagje dan:
Wat doet die Demilich precies??
Elminster
20th August 2002, 13:59
hoe ben je aan het boek gekomen? gekocht / gedownload en in beide gevallen; waar?
trouwens een quest op hoog niveau is altijd lachen, al hoef je je dan dus helemaal nix nada niente aan te trekken van autoriteiten, je knalt ze zo omver; gp's zijn amper nodig, je bedreigt gewoon de hele stad... misschien krijg je een boze deity achter je aan, maar verder...
Outcast
20th August 2002, 22:35
Je kunt hem bestellen bij Proxis als je niet geinteresseerd bent in pdf-jes. (Zoals ik)
www.proxis.be
je hebt wel een creditcard nodig ofzo
Elminster
20th August 2002, 22:41
ik vind pdf eigenlijk ook niks, maarja als je gauw een feat voor een druid nodig hebt en je daarvoor weer een boek moet gaan aanschaffen...
Carnage
20th August 2002, 23:22
Originally posted by Elminster
hoe ben je aan het boek gekomen? gekocht / gedownload en in beide gevallen; waar?
trouwens een quest op hoog niveau is altijd lachen, al hoef je je dan dus helemaal nix nada niente aan te trekken van autoriteiten, je knalt ze zo omver; gp's zijn amper nodig, je bedreigt gewoon de hele stad... misschien krijg je een boze deity achter je aan, maar verder...
Steden bedreigen? Niks aantrekken van autoriteiten??
Dat is iets wat Untouchable altijd loopt te doen bij ons :)
Laatst wilde die een firestorm gooien over een city...
Bremmer
20th August 2002, 23:23
ouch.......
Elminster
20th August 2002, 23:28
alleen dan ook nog eens met een meteor swarm, voor als de fire storm niet genoeg doet...
trouwens een creeping doom door de stad laten waggelen is ook humor :)
en dan komt er zo'n agentje van lvl 5 warrior: 'hey niet doen, dat mag ni..AAAAAAAAAAAHHHHH'
Elminster
23rd August 2002, 13:25
Vanmiddag heb ik ook (hopelijk, plz plz) het epic lvl handbook... Het was trouwens nog wat duurder dan ik had verwacht, maar goed als Outcast het ook een aanrader vind (dat vond hij ook van Forgotten Realms, en als ik ergens geen spijt van heb is het die aankoop!) en er nog leuke monsterstjes instaan (CR 59 kan zelfs Elminster - de echte - niet aan... pfff)
Outcast
23rd August 2002, 18:11
Nee dit is geen miskoop
Het boek is werkelijk gaaf heel soms valt de art wat tegen maar daarentegen staat er hele goede art in. De inhoud is gewoon subliem. Geniet ervan
Outcast
23rd August 2002, 18:12
Ik geloof dat dit een vd posts is die verkeerd staat.
Dit is een reactie op elminster die het boek heeft gekocht van het epic lvl.
Planetouched
23rd August 2002, 20:27
I bought the book, taco houdt em even voor me in bewaring.
Btw, helaas herhalen ze in Stronghold Builders Guidebook wel het gehele deel van trapmaking dat in Song and Silence staat. Like hoezo pagefilling?
Planetouched
Elminster
23rd August 2002, 22:39
Ok daar in Belgie kostte het 60 EURO!!! Iets te duur, toch maar niet gedaan, maar toen keek ik op die proxs.be kostte die daar slechts 25,70 EURO... ze zijn gek 8) 8)
En de Monster Manual II is er te koop.... geloof het of niet, alles klopt (ISBN, pagina's) terwijl op wizards.com staat dat-ie nog niet uit is 8) ze zijn echt gek!
heb ze allebei maar besteld, ben benieuwd!
Outcast
24th August 2002, 02:44
Proxis rulez hehe en geen verzendkosten of wat dan ook
Elminster
24th August 2002, 13:32
Ik heb geen eens een credit card gebruikt, maar dat Kiala Point systeem... Kan het binnenkort in Kalmthout ophalen, maar daar tanken we toch altijd al :). De site deed nog moeilijk, omdat ik niet in Belgi? woonde, maar gelukkig geloofde hij wel dat Roosendaal toch echt in Belgi? ligt :D
We zullen zien hoe snel kiala is...
Elminster
24th August 2002, 13:36
Originally posted by Planetouched
I bought the book, Elminster houdt em even voor me in bewaring.
Btw, helaas herhalen ze in Stronghold Builders Guidebook wel het gehele deel van trapmaking dat in Song and Silence staat. Like hoezo pagefilling?
Planetouched
Eerst ff lezen roel... Hij heeft het over het epic level handbook, niet de stronghold builders guidebook!
Ik zal de threads weer ff op de goeie plaats zetten... ff kijken waar was dat ook al weer..
the demon
26th August 2002, 13:43
Het probleem met proxis is dat ze je niet vertellen wanneer ze jou je spullen op gaan sturen. Impliciet wil dat zeggen dat ze het zo snel als ZIJ HET HEBBEN naar jou op zullen sturen. Met de Monster Manual 2 wil dat zeggen dat proxis jouw geld een paar weken eerder heft dat dat zij het boek aankopen van wizards en versturen. Proxis doet er altijd een dag of 10-15 over om uberhaupt een boek te versturen (bij mij wil dat dan zeggen dat ik het de volgende dag heb). Dus het feit dat proxis een boek al aanbiedt wil niet zeggen dat jij als je het boek nu daar besteld je het ook eerder zult hebben dan iemand die gewoon wacht op de verschijningsdatum van wizards.
Groeten
Demon
Elminster
26th August 2002, 13:45
daar was ik al bang voor ja.... maar ik betaal pas als ik de boeken heb, dus dat is geen probleem. :)
Elminster
31st August 2002, 17:38
8 dagen levertijd dus...
Heb nu de epic level handbook en de monsters of faerun (leuk + ontzettend nuttig in campaigns maar slechte art) En de epic level handbook is vet! Helemaal waar wat Outcast allemaal vertelde, een spell waarmee je 305d6 damage doet !!! Ok je krijgt er zelf ook 200d6 maar toch.. skill checks tegen DC's van 120, etc, etc. Goeie koop en goedkoop (25,70)!!!
Bremmer
26th October 2002, 11:32
nu we het epiclvl handbook hebben, gaan we er ooit nog eens iets uit spelen of blijft alleen leuk leeswerk?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.