View Full Version : LAN verslag
Planetouched
19th December 2003, 14:21
ff als aantekening alvast gemaakt, kunnen kolk, firstblood, alien, ik etc dingen posten over de LAN die morgen begint.
Alvast voor kolk, ik zal hier posten als mijn pa kan rijden, anders moeten we dat ff anders regelen. Ik dacht aan iets van 6 uur(hebben we al gegeten) naar de LAN te gaan, ik neem trouwens flink wat warme kleren en denk ook voedsel etc mee. Zodirekt ff de benodigde aparatuur bij elkaar gaan zoeken.
Kolky
19th December 2003, 19:37
Sgoed Nice Nice ! (Y)
Ikke neem niet veel aan eten/drinken mee, maar wel genoeg geld voor Energy Drank :)
Insane Alien
20th December 2003, 01:51
Hoi hoi,
Als ut goed is, ga ik morgen rond een uur of 12 naar LAN toe \o/.
Ikke moet nog ff gaan shoppen morgen voor da lekkers, maarja als ik in tijdgebrek kom is daaro ook nog een Super. Verderz is pc bijna klaar, moet ik nog cd's gaan zoeken, en nog veel meer doen, maarja komt allemaal wel goed.
Greetz
(A)
Insane Alien
20th December 2003, 14:14
Zit al weer ff hiero op LAN, en ben al flink ff aan ut Boombermannen geweest :). De sfeer zit er al goed in, denk iets van 15 a 20 mensjes ofzo.
(A)
Kolky
20th December 2003, 22:19
Roel en ik zijn rond 18:00 uur hier aangekomen. Roel natuurlijk weer vanalles vergeten: koptelefoon, utp kabel. Gelukkig kon tie die lenen. Roel natuurlijk direct HALO spelen. Beetje fun-games.
Roellie bijna me hele pc alweer leeggeleechd, ondertussen zijn ze Tactical Ops aant spelen! Wij gaan strax Red Alert 2 Cup spelen, of iig iets :P
Later meer :D
Planetouched
20th December 2003, 22:23
jaja, et begon weer goed voor mij vanaaf...ondertussen flink aant leechen bij kolk. Ook al wat dingen met neverwinter nights: hordes of the underdark of hoe het ook gespeld wordt uitgelegd aan kolk. Zo nog een paar games leechen, heb nog 300 GB aan ruimte op dvd's te vullen en nog ongeveer 100 GB aan schijfruimte)
het duurt hier nog tot morgenavond dus dat gaat goed komen.
Insane Alien
20th December 2003, 23:39
Hoi hoi,
ik ben echt mega melig hiero, ga echt fout vanaaf.
Waarschijnlijk kom hiero ook nog mooi lan filmpje aan :) kennen jullie zien hoe lol ut hiero is. Fragmaker ga ut ff filmpen enzo. We zijn alleen met [PDJ] flink geownd strax maar da was met spel wa we nog nooit hadden gespeeld.
En ineens vraag je je af, wie gaat deze crap lezen...maargoed.
Fb is er al eentje die ut leest...
Bbl
(A)
Planetouched
21st December 2003, 02:23
pfoe, tis alweer wat later, fles cola en 8 lege blikjes golden power op de tafel momenteel...
paar zijn naar de stad, komen zo weer terug. Zodadelijk weer een cup...1 op 1 UT
ik heb tegen een zware geloot kennelijk, nouja dat wordt dus stof eten...
Kolky
21st December 2003, 06:17
Naja net nog uit geweest enzo...
Nu terug.. en al iest ontdekt. Bier en Golden Power gaat niet samen -> maagkramp :(
Leech'n is nice... iemand hier met 102 GB aan films :| Ikke leech van hem stuk of 25 GB :S Naja iig wat te doen, volgens mij gaat over een half uurtje het hier ook al licht worden.. LOL :P Daarstrax nog een beetje Worm 3D gespeeld... wel grappig. Morgen beginnen we toch maar eens met de echte games :D
Net geleeched:
- Black Night
- Alien Special Edition
- Blade 2 (2cd's)
- Final Fantasy
- Ice Age
- Jason X
- Lost in Space
- Plan 9 for outer space (?? naja klonk wel cool :))
- Red Planet
- Spiderman
- Alle 10de Star Trek Films
- Starship Troopers
- Swordfish
- The Hulk
- Triple X
- Underworld
(T)
Kolky
21st December 2003, 10:30
Die gast waarvan ik aant leechen was ging naar huis :( Dus gaan we daar strax verder leechen :P Ondertussen nu:
Need For Speed Underground
Wat Microsoft Visual C.Net stuff
Phileine zegt Sorry (voor me zusje)
Scary Movie 3
Xmen 2 aant leeche...
de mensen beginnen alweer langzaam terug te komen.. strax om 13:00 beginnen er weer cups, dus vantevoren is weer LEECH TIJD :P
Planetouched
21st December 2003, 10:34
idem, weer paar movies aant downen, net ook het LOTR spel geinstalled en NFS underground. ondertussen ook al epic geworden in NWN, level 22 momenteel.
Insane Alien
21st December 2003, 15:57
Hoi hoi.
we werden daarstrax weer zwaar geownd met UT maarja da boei niet. Ikke ben lekker thuis gaan slapen en ben dus een van de fitste hiero nu. Als ut goed is gaan we strax ff q2 spelen dus da wordt weer lol.
(A)
Planetouched
21st December 2003, 17:18
net een dvd gebrand(matrix reloaded), en hij doet et voor 100%, kolky wilde em ook nog, dus de 2de dvd zit er ook al in. Ondertussen Mohaa geinstalleerd, en warcraft, worms 3d etc...
ook weer een aantal albums geleeched...gaat lekker zo. Zit nu op iets van 100 GB gebruikte ruimte?Ik begon met iets van 30 ofso...
Nitro
21st December 2003, 17:53
heeft deze thread enig nut?
Carnage
21st December 2003, 18:32
Misschien handig om de volgende LAN aan te kondigen, zodat er meer man komen? :)
Waar was het eigenlijk?
Planetouched
21st December 2003, 18:34
aan nitro, ja zeker
@ carnage, de RCC club, 50 man hiero...nouja nu nog 32..
Nitro
21st December 2003, 19:01
Originally posted by Planetouched
aan nitro, ja zeker
het ziet er meer uit dat jullie tegen elkaar zitten te praten via het forum, want ik denk niet dat het veel mensen interesseert waar jullie mee bezig zijn.
Planetouched
21st December 2003, 20:29
nitro, hetzelfde geldt voor als iemand een concert heeft van een of andere onbekende band en je er met zijn 2en een leuk verslag van wilt maken. Dit doen wij ook, we houden aantekeningen bij en tegelijkertijd kunnen we ook over een onderwerp praten dat kennelijk wel degelijk mensen interesseert. Jij bent namelijk de enige die er kennelijk problemen mee heeft dat wij een discussie opzetten. Als het jou niet interesseert is de oplossing simpel, mijd deze thread.
Insane Alien
22nd December 2003, 02:16
Back home, toch zit je eigen stoel in je eigen kamer net iets nicer. Maar mis wel alle gekke bekken en uitroepen van mensjes...
Was een uiterst geslaagde LAN :).
Enne next time zal ut wel eerder gespamd worden hiero als er nog plekken vrij zijn )
(A)
Planetouched
22nd December 2003, 19:02
hehe...ja ik mis het constante geroep van
"NOOBS!"
en
"OWNAGE!"
nu al..:) man, net 15 uur geslapen, ben nogsteeds beetje brak maja...ben ook alweer dingetjes aant branden aant spelen.
net bijv. S.W.A.T. gekeken, goede film..:)
Kolky
22nd December 2003, 22:45
Na een zeer lange LAN party van rond de 28 uur, ben ik dan eindelijk thuis.. ging ik naar bed toe en heb ik 14 uur geslapen, meteen nog een record erbij. Zo lang had ik nog nooit geslapen.
Natuurlijk daarna de Lan- Filpmjes gekeken met onze Alien in de hoofdrol ) ( http://www.rsdclan.nl/~firstblood/Stuff/LAN-clan_Part_1.avi )
Planetouched
22nd December 2003, 23:34
hehe, die was echt sneaky gemaakt, merkte et zelf vaak niet eens dat ze bezig waren..:) gaaf, zal ze zo wel eens gaan bekieken.
Laevid
22nd December 2003, 23:35
ik denk lachen ff kijken.....maar 4 en half uur benk nie meer online
Kolky
23rd December 2003, 00:25
Dat was de normale versie maar.. d'r is ook een 1gig groote Extended Versie...:P Enne deel 2 is in de maak ) Voor nog meer lOl... helaas gingtie niet mee de Pitt in... want dan hadden we nog meer lol gehad! :D Hé Insane en Firstblood???
Insane Alien
23rd December 2003, 02:42
euhh....tralala...en verderz *no comment*
(A)
FirstBlood
23rd December 2003, 02:56
Originally posted by Kolky
Dat was de normale versie maar.. d'r is ook een 1gig groote Extended Versie...:P Enne deel 2 is in de maak ) Voor nog meer lOl... helaas gingtie niet mee de Pitt in... want dan hadden we nog meer lol gehad! :D Hé Insane en Firstblood???
De 1,33 GB versie waar jij op doel is denk ik de full frame versie zonder codec :) daar staat niks meer in hoor :)
En jah Part 2 hoppelik soon :) staat nog op camera nog op PC opnemen :P
En tja mee in de Pitt... daar is da ding helaas iets te groot voor en de accu's waren kapot...
Had idd wel lachen geweest haha :)
Het was een zeer geslaagde LAN :P, desondanks ik zonder PC er was heb ik meer lol gehad dan op de meeste voorgaande LAN's )
FirstBlood
23rd December 2003, 02:59
Nog wat foto's:
http://www.r-s-d.demon.nl/RSD_Kerst_Lan_20&21December2003/
En wat results:
http://www.r-s-d.demon.nl/results.html
Carnage
24th December 2003, 00:41
Originally posted by Insane Alien
euhh....tralala...en verderz *no comment*
(A)
*NOG* meer misdragen? (T)
LAN Party is best lachen, ik kom volgende keer misschien wel ff kijken )
Insane Alien
24th December 2003, 02:57
Originally posted by Carnage
*NOG* meer misdragen? (T)
LAN Party is best lachen, ik kom volgende keer misschien wel ff kijken )
euhh...nog veel meer :P:P, maareh no comment
(A)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.