View Full Version : fun
LoUNgeR
12th May 2002, 19:38
Steek 1 vinger in de lucht en spel in het engels:
I MET
flauw heh
Kolky
12th May 2002, 19:44
Behoorlijk flauw ja
:(
LoUNgeR
13th May 2002, 00:10
Ja sorry kolky, ik hoorde je klagen over te weinig onderwerpen en te weinig bezoekers, dus ik lul maar wa zodat je forum een bietje voller raakt.
snapte?
Raadseltje!!!!!
joehoe weer zo'n goeie.
komtie:
Tis een halve centimeter bij een centimeter, rood en als je er voorbij gaat gebeurd er niks maar als je er voor moet stoppen moet je betalen!
rarara wat is het.
Ben benieuwd naar jullie oplossingen.
ciao
LoUNgeR
Carnage
13th May 2002, 08:11
..ik vermoed hier iets als paulus de xxxkabouter.
Paulus de roskabouter???
Die ramt je in elkaar als je stopt behalve als je hem betaalt
;)
Kolky
13th May 2002, 18:36
...
Een omgekeerd stoplicht misschien
normaal moet je voor een rood stoplicht stoppen en als je doorrijdt betalen maar hier is het andersom??
Zou dat kunnen?
LoUNgeR
17th May 2002, 13:21
Tis een monopoly-huisje.
oooooooooooooooooooooow wat flauw
Nieuwe:
er zijn 3 kabouters, een ze willen alledrie in het guinnes book of records. De 1 beweert dat hij de kleinste handen heeft ter wereld, de andere de kleinste voeten en de 3e de kleinste lul.
Er komt een vrouw van het GBoR om de maten op te nemen. 1 voor 1 moeten ze bij haar in het kantoor komen.
De 1e gaat naar binnen en komt weer juichend buiten : Yes, ik sta erin ik heb de kleinste handen ter wereld.
De 2e gaat naar binnen en komt weer met een glimlach naar buiten: ik sta er ook in, ik heb de kleinste voeten.
De kabouter, die beweert de kleinste lul te hebben gaat als laatste naar binnen en kom met een boos gezicht naar buiten: GODVERDOMME WIE IS ALEXANDER VD KOLK
Kolky
17th May 2002, 14:50
FUNNY :)
Leuk om te onthouden!
LoUNgeR
24th May 2002, 09:22
http://www.ooze.com/ooze13/cats.html#cook
is dit leuk?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.