PDA

View Full Version : HIM

Kolky
31st July 2002, 23:24
Was daarnet op The Box aan het kijken naar: 'on the ROXX'. Komt HIM daar, die zanger nou....
Moet dat een vent voorstellen?? Volgens mij is het een SHEMALE?? oftewel een omgebouwde vent.
En hij kan nog niet zingen ook, DAT IS ECHT LELIJK!!!

En nog iets...
Weet er iemand misschien muziek van HIM te vinden, ZONDER ZANGER... De muziek is namelijk wel oke ;)
Alleen die vage vent, ja ik zeg voortaan wel gewoon: Alleen die vage vrouw. Dat past beter..
Dit is volgens mij ook nog slecht voor het image van de band, ze zouden die zanger moeten dumpen:!

Zo, denk ik over HIM (misschien moeten ze dat maar veranderen in HER)

Greetz, KOLKY

Sorry Marcel.;)

Laevid
31st July 2002, 23:32
him maakt mooie muziek ze moesten alleen niet aan wicked game van chris isaak zitten....haha...of him feat. chris isaak....

ja die zanger nou ik ken wel een aantal meiden die daar echt helemaal wild van worden.....

Kolky
31st July 2002, 23:41
o,ja echt wie dan....

en de muziek vind ik ook oke, alleen die zangeres

Pyro
1st August 2002, 00:46
Het is hier alsof ik de preek van Chrono dubbel hoor zeg! Kolky on the move!
Maarre...als jij HIM zo afkraakt dan snap ik niet wat jij met die Marilyn Manson moet eerlijk gezegd, want die ziet er nou ook niet al te mannelijk uit en zijn stem is nog VEEL erger! Leg dat dan eens uit...:)
En dat van Chris Isaak, ik vind dat ze er wel een toegevoegde waarde aan hebben kunnen geven. Het is geen klakkeloze kopie in ieder geval, dus ik zit er niet zo mee eerlijk gezegd...

Kolky
1st August 2002, 03:27
ik vond die vent ook niks, alleen het nummer Tainted Love vond ik wel aardig... SNappie

Mr G. Bears
1st August 2002, 10:37
WAT? WAAROM DENK JE DAT DIE BENT H.I.M HEET HE GEFLIPTE KOLIBRi, HIM< HIM < HIM < HIM, HIM BETEKENT IN HET NEDERLANDS HIJ/HEM, HOE MEER FEITEN HEB JE NODIG DAT HET KERELS ZIJN< EN ZE KUNNEN WEL DEGELIJK ZINGEN, DUS JE HEBT MAAR JE GROTE MOND TE HOUDEN, DOWNLOAD EERST MAAR ES MEER NUMMERS

EN DAT VAN DIE MUZIEK ZONDER ZANGER DAS HELEMAAL BULLSHIT, DAN IS HET TOCH GEEN HIM MEER!!!!
;J

maar voor de rest is het wel een aardig bandje ja

Mr G. Bears
1st August 2002, 10:39
Als de zanger van HIM een vrouw is zijn die gasten van rammstein dit mocht ik toch niet typo's(T) (T) (T) (T)

Laevid
1st August 2002, 22:42
Ja ik ben de mod schijnbaar tegenwoordig dusse van mij mag je het zggn...

Pyro
2nd August 2002, 22:58
Zo, door het omdopen van Laevid tot Mod is volgens mij iedere vaste poster nu hier wel Moderator! Alleen Lounger nog niet, waarom gaat die niet Mod worden van het Algemene Funstuff-forum?
Nou ja, on topic: HIM heet misschien wel zo om een beetje een contrast te geven met het toch wel vrouwelijke uiterlijk van de zanger, al weet ik daar voor de rest natuurlijk niets van. Het gaat mij eerlijk gezegd om de muziek die ze maken en als een man wat vrouwelijker klinkt maar de stem nog steeds OK is, vind ik het prima!

Mr G. Bears
3rd August 2002, 09:37
dat wou ik zeggen,
ik ga system ook niet op hun uiterlijk beoordelen, anders was ik snel klaar met rock denk ik, ja kittie dan nog:)

Pyro
3rd August 2002, 15:32
Tja, Kittie is in de minderheid wat dat betreft omdat de band uit enkel vrouwelijke leden bestaat. Maar of ze nou echt knap zijn? Ik denk dat alleen die Jennifer die er pas bij is gekomen daar nog voor in aanmerking komt...:D
Maar inderdaad, het gaat echt voor het overgrote deel om de muziek. Al is uiterlijk wel belangrijk voor het imago dat je om een band heen probeert te scheppen...

Laevid
3rd August 2002, 18:21
Als je op piercings valt is Kittie echt heel geil denk....die zangeres heb er iets van 7 en haar zusje (de drummer) heb er 8...en echt op elke plaats die je maar kunt verzinnen....

Pyro: Ik ben nu de mod dusse nix ten nadele van mij op dit forum heh ;)

aekold
17th August 2002, 15:00
OK Axelander, goed luisteren.

HIM is een band die love-metal maakt, ik denk niet dat ik uit hoef te leggen wat dat is.
Het uiterlijk van de zanger heeft daar dus ook mee te maken. Hij doet dat om een zachte/vrouwelijk kant aan de muziek te geven. Vergelijk het met slipknot. Zij dragen maskers omdat zij mysterieus over willen komen met hun muziek, of het ze lukt is een tweede, maar daar gaat dit forum niet over.
Wat ik dus wil zeggen is dat je ff moet realiseren waarom hij er zo uitziet en niet gelijk van alles moet gaan rondschreuwen dan het een shemale is.

Hoop dat het nu wat duidelijker is.

Kolky
17th August 2002, 19:07
ja het is een stuk duidelijker, ik wist niet dat het een ' love-metal ' band was... Nu dus wel thnx... ik neem een stuk van wat ik hierboven gezegd heb terug...:S

Nitro
3rd September 2002, 00:24
Eerst nadenken voordat je iets zegt ej