PDA

View Full Version : www.schoolbank.nl

Carnage
15th November 2003, 11:59
Ooit op zoek geweest naar oude klasgenoten....wil je weer een keer terug denken aan de goede oude tijd?

Check dan www.schoolbank.nl uit!

Best leuk gedaan die site!

Nitro
15th November 2003, 12:02
ik zie ze elke dag nog dus nee :)

Carnage
15th November 2003, 12:11
Hehe, je basisschool staat er ook op hoor :P

Mr G. Bears
15th November 2003, 14:44
kheb me ook maar ff aangemeld bij de klaverweide he jeroen, schoolgenoot............nee volgens mij hebben wij net niet meer op dezelfde school gezeten, toen ik er voor het eerst naar toe ging was jij er net af ..........naja boeiend
ga jij naar de reunie , 6 februari 2004 toch :p

Conjurer
15th November 2003, 19:13
Ziet er wel kewl uit, maar van de mensen waar ik bij op school heb gezeten heb ik niet zo'n extreme behoefte aan om die weer op te zoeken, op een paar na en daar heb ik nu nogsteeds contact mee

Laevid
15th November 2003, 20:23
Originally posted by Conjurer
Ziet er wel kewl uit, maar van de mensen waar ik bij op school heb gezeten heb ik niet zo'n extreme behoefte aan om die weer op te zoeken, op een paar na en daar heb ik nu nogsteeds contact mee

Kan dat niet anders dan onderstrepen. Vooral wat betreft de basisschool.

Yavanna
16th November 2003, 20:52
Ik kende em allang, mn broer is daar aangemeld... (nee ik (nog) niet ))

En idd er komt een reunie van de klaverweide en daar gaan ze ook mede deze site voor gebruiken, daar kenden ze m ook al (via mn ma(?)) De reunie is idd iets van 6 februari ofsow... Ik ga wel denk ik, lacheh al die menskes weer es zien )

Elminster
17th November 2003, 16:24
Dat kan tegenvallen, misschien nu nog niet zo, maar over 15 jaar, als het allemaal doorzons zijn geworden :P

Dr was 2 jaar terug ofzo een reünie op mijn basisschool. Had nog overwogen te gaan, maar bleek alleen bedoeld voor mensen die er precies 25 jaar af waren ofzo... was toch iets te vroeg, was er net 5 jaar af :)

Shandril
18th November 2003, 17:19
Voor mij is het ook nog te vroeg, er staat nu 1 andere persoon op, die ik heb doorverwezen naar de site....dus....

En ik denk niet dat ik op een reunie van mijn basisschool zit te wachten, misschien om te stoefen dat ik journalist ben en zullie niet. Maar anders echt niet. Ik zal het ff kort uitleggen. Ik heb 3 jaar daar op school gezeten, en drie jaar een klote klas gehad.

Shandril

Yavanna
18th November 2003, 17:22
Originally posted by Shandril
En ik denk niet dat ik op een reunie van mijn basisschool zit te wachten, misschien om te stoefen dat ik journalist ben en zullie niet. Shandril
Haha is dat iets om over te stoefen dan??? (T)

Shandril
18th November 2003, 17:29
en bedankt, het gaat wel lekker zeg.

Shandril

Yavanna
18th November 2003, 17:31
Nounou, relax, straks krijg ik hier ook opmerkingen dat ik je niet mag en je daarom afzeik ofzow... er stond een smiley achter ej, majaaa... Waarom zou ik het stom vinden als jij journalist bent, toch nix minderwaardigs ofsow :S ik hou mn mond wel weer...

Shandril
18th November 2003, 17:34
nee gekkie, zo bedoel ik het niet....*balloon*

Shandril

Yavanna
18th November 2003, 17:36
Nee okee mooi :D dan ist goed (Y)

Elminster
19th November 2003, 11:29
vrouwen.... ) :P

Twordt pas echt leuk als je gerenommeerd reporter bent (geen telegraaf dus, niet a la henk vd m:)) en één of ander triest persoon uit die klas directeur bij een bedrijf, dat jij helemaal de grond in boort in je krant. En dan hem tegenkomen op de reünie en heel luchtigjes vertellen: o was dat jouw bedrijf? ja dat heb ik geschreven... goed stukje ej (T)(T)(T)

Shandril
19th November 2003, 14:28
Niks tegen vrouwen eej Taco....

Is wel een goed idee, om zo'n stukkie te schrijven (T)

Shandril

Mr G. Bears
19th November 2003, 17:24
wat daarna lullig zou zijn, is dat die directeur zegt dat ie pas een leuk bedrijfje heeft overgenomen, hoe heette et ook alweer, BN De Stem, en dat jij daar dan reporter van bent :P
Of is dat te ver gezocht )

Elminster
19th November 2003, 19:51
Ej we hadden het over shantje als gerenommeerd reporter, dus niet bij zoiets als BN ej... beetje kwaliteit graag :S:P

Planetouched
19th November 2003, 20:39
klaverweide een reunie...nou mij zie je daar niet opdagen hoor. Dat was echt een klote school en de klas was nou ook niet om te juichen....leve de middelbare!

Planetouched
19th November 2003, 20:40
alhoewel...miss dat ik ff langskomrijden in de auto als ik mijn rijbewijs dan al heb...even showen:)

Shandril
20th November 2003, 00:19
Net als die ene reclame van de Amstel.

Komtie daar met een dikke ferrari aanrijden....Blijkt het een lease-auto te zijn....

Die kennen jullie toch nog wel?

Shandril

Carnage
20th November 2003, 00:28
Hehe, ik heb toch een Ferrari :P ? (L)

Mr G. Bears
20th November 2003, 07:36
Originally posted by Elminster
Ej we hadden het over shantje als gerenommeerd reporter, dus niet bij zoiets als BN ej... beetje kwaliteit graag :S:P

Ja dat is natuurlijk slechts bijzaak, het gaat om de rest,

Yavanna
20th November 2003, 13:57
Originally posted by Planetouched
klaverweide een reunie...nou mij zie je daar niet opdagen hoor. Dat was echt een klote school en de klas was nou ook niet om te juichen....leve de middelbare!
Helemaal mee eens, dat was me een k*tschool, en mijn klas was ook de allergrootste kloteklas die je kon bedenken, maar ik ben toch wel benieuwd wat iedereen gaan doen is duss.... Pure nieusgierigheid :D

Kolky
26th November 2004, 11:05
Krijg ik ineens een mailtje van Claudia, met een foto van mijn 3havo klas :) Wel grappig, kzal binnenkort toch eens registreren :P Ken nog wat klasgenoten die hadden beloofd ooit een reunie te doen :D

Carnage
27th November 2004, 17:06
Haha, jah idd Schoolbank is best lachen....ze hebben nu ook al varianten voor uit je diensttijd ( Dienstmakkers.nl ) en werktijd (workmates.nl)