View Full Version : La Vie!
Carnage
29th July 2002, 14:00
Voor iedereen die niet in Tha Pitt wil zitten:
La Vie ;)
Mr G. Bears
29th July 2002, 15:15
zou ik het willen, ik mag niet eens, dus das de beste bescherming die ik kan krijgen tegen die tent
Planetouched
29th July 2002, 20:47
La vie,..haha...eehm ik stem voor High Street of tenminste The Site. Enne eigenlijk wil ik ok nog The Mission in Antwerpen aan toevoegen maar daar ben ik nog niet naartoe geweest dus wacht nog ff tot na 28 aug als daar de C-dance on a Mission party is geweest dan voeg ik die ok wel toe denk(6000 bezoekers:))
Voor iedereen die niet weet waar dat allemaal ligt->chek dat vage landje onder onze waterpoel genaamd Belgie, owja binnenkort gaat er in Breda een Discotheek open met 6 verschillende zalen...die wordt ****ing groot enne Roeltje kent een van de DJ's die mee mag doen aan de draaicontest dus daar komt ok wel meer info over;)
Planetouched
Laevid
30th July 2002, 00:13
Tijdens het eindexamenfeest in wanner was het april ofzow waren we daar dus nou ik von het wel meevallen...beetje te poppige muziek en dat stomme stempel/betaal-beleid slaat echt alles....het is allemaal beetje te groot....vooral i.v.m. the pitt....
ik heb geen id hoe het daar normaal is met de sfeer...want ik was er dus met een "select" gezelschap.....
Carnage
30th July 2002, 00:18
Klinkt interessant, dat in Breda. Keep me informed
Pyro
30th July 2002, 01:23
Tja...de muziek is voor mij beter in LaVie maar daar is ook alles mee gezegd. Bij dat examenfeest vond ik er al zo'n 'we doen kunstmatig gezellig'-sfeertje hangen en de tent zelf: DRIE bars! Dat komt bij mij al snel over als een zuiptent. En over dat deurbeleid...geen sportschoenen enzo vind ik echt ZWARE bullshit en wat je bijv. in The Pitt op een avondje kwijt bent heb je bij LaVie nodig om binnen te komen...en dan heb je nog geen drankje op!
En ja ik weet het, het is nu al de tweede tent die ik afkraak (en we hebben het nog niet eens over de Ouwe gehad :D ) maar misschien ben ik wel een enorme zeikstraal of gewoon spoiled met The Pitt...
Mr G. Bears
30th July 2002, 10:28
das het beste he, DARK MARK(R)
maar inderdaad, kben er dan wel nooit geweest maar die tent die lijkt me echt zo'n gemaakte tent, van het is gezellig maar als je weg bent lacht iedereen je uit
Planetouched
30th July 2002, 20:19
Pyro ik doe het zware werk wel voor je, de ouwe is een Skihut geworden...maja dat vond ik eigenlijk pas nadat ik in High street was geweest en die gigantische lasers en die goede dj's hoorde...jaja ik ben ok al spoiled, al vond ik et afgelopen week in de Pitt(ik hou niet eens zo veel van Rock, ok Amer. Hi Fi en P.O.D. en zulke bandjes kunnen ermee door) toch best gezellig was:)
Planetouched the Pitt freak, like it:)
Pyro
1st August 2002, 00:59
Planetouched, je hebt inderdaad ongeveer mijn mening kort kunnen samenvatten! Ik heb het idee dat er alleen maar nummers gedraaid worden met teksten als 'laat je tieten zien', of zoiets. Hoog niveau in ieder geval! En het lijkt net alsof je een willekeurige sauna in loopt, zo warm is het!
HighStreet: Voor zover ik het gehoord heb, wordt daar tenminste echte trance gedraaid, niet dat opeens Boozy Woozy of weet ik veel wie voorbijkomt...
Planetouched
1st August 2002, 01:18
Ach wat ik leuk vond aan high street was de excellente service(jaja drankjes worden naar je toe gebracht) de super hotte meiden die ingehuurd waren om te dansen(Serieus ik zou zo met een van hun weglopen) en de super sfeer(Geen hey rot op ik mot erlangs, nee degene die in de weg stond verontschuldigde zich voor het feit dat hij de weg versperde, man die belgen zijn polite)
En daar komen de velen lichten/lasers etc nog bij en owja...gemiddeld draaien ze daar toch wel 2 a 3 liedjes door elkaar, talk about goede Dj's.
Owja, wat vinden jullie eigenlijk van Dakar? Ik ben er nog nooit binnen geweest maar het lijkt me echt zo'n ***tent.
Planetouched
Mr G. Bears
1st August 2002, 10:47
lijkt me ook,
Het lijkt me daar echt niet echt een prettig sfeertje hebben, ik weet het niet natuurlijk maar toch
Planetouched
6th August 2002, 02:18
Ok nog even over de disco in Breda, hij komt dus in de buurt ervan, op fietsafstand van Roosendaal zelfs(30 a 40 min)
er komen 5 zalen met 12 Dj's en wordt hiermee dus een zogeheten Mega-disco, ze draaien verschillende muziek, elke stijl een zaal->gelukkig geen RnB meer door Trance.
Hij gaat in December ergens open, als Dj Niels(vriend van me) door de DJ-Draaicontest heen is(er was een contest wie daar mag gaan draaien, 100 DJ's en de beste 12 worden gekozen) kan ik meer info geven want dan ga ik er gratis heen..:)
Planetouched
Carnage
6th August 2002, 09:48
Okay, sounds cool to me (L)
Mr G. Bears
6th August 2002, 11:46
Jij gaat toch uit in de Dakota,
wat is dat eigenlijk voor tent, want ik heb geen idee wat het is,, no offense
wat voor muziek wordt daar gedraaid enzo
Carnage
6th August 2002, 12:25
Dakota is wel leuk, maar wel veel oudere mensen.
Muziek = veel dance en weinig RMB.
LoUNgeR
9th August 2002, 11:41
La Vie-> leuke tent als je ruzie wilt. Alleen leuk met de Pussy Lounge van Darkraver.
Enne highstreet en Castel enzo is ook wel leuk voor een paar keer, maar ook nie meer.
Ik hou het bij Caf? d'anvers Caf? d'anvers (http://www.cafe-d-anvers.com) Lekkere rustige danc, in een oud gebouw die vette sfeer geeft.
Daarna rond een uurtje of 5-6 naar KIDS Rythem and Blues caf? op de markt, bijkomen met goede muziek.
Da in Breda klinkt idd interessant
Carnage
9th August 2002, 14:12
Caf? d'Anvers ben ik ook wel eens geweest, erg goede club (met goede clubmuziek).
Daarna ben ik veel naar Zillion geweest (http//www.zillion.be), maar die is nu gesloten. Errug jammer, want dat was zooo'n goede relaxte sfeervolle tent.
Pyro
10th August 2002, 01:32
De Pussy Lounge is toch ook met DJ Paul? Dat is toch altijd een avond waar voornamelijk oldschool wordt gedraaid en veel lekkere wijven rondlopen???
LoUNgeR
10th August 2002, 14:05
Ja met stripdanseressen enzo;J
Paul doet niet altijd mee dacht ik.
Pyro
10th August 2002, 17:35
Tja, ik geloof dat twee van de danseressen die bij Darkraver zaten later bij Rotterdam Terror Corps terecht kwamen, toen de twee oude danseressen net hun contract hadden opgezegd. Het blijft een vette act van RTC, veel vuurwerk, duistere stemmen en stripdanseressen!
LoUNgeR
26th August 2002, 22:59
Een collega van mij heeft al jaren met vrienden plannen om een gigantische discotheek te openen. Ze komen uit Etten-Leur en wilden het daar ergens neerpleuren.
Maar het gaat nog wel enkele jaren duren, ze willen goed voorbereid zijn en eerst zelf individueel geld verdienen.
Ik weet niet of het met deze geruchten samen gaat, maar het zou goed kunnen.
Pyro
27th August 2002, 00:48
Een discotheek openen, dat lijkt me wel een hele onderneming. Het is natuurlijk wel gaaf natuurlijk, zo'n eigen tent hebben waar wekelijks honderden mensen uit hun dakkie gaan.
Maar inderdaad, dan moeten ze wat geld betreft wel een beetje zelfstandig zijn want het blijft natuurlijk een risico.
Nou ja, het kan nog wel ff duren, maar wie weet kom ik dan ook eens een keertje langs dan...:D
Laevid
27th August 2002, 23:00
Bekenden van mij komen uit etten-leur en volgens hun gaat heel etten-leur uit in breda....ik wee nie of je da patroon zomaar kun verbreke....
Nitro
3rd September 2002, 00:49
Als dat zo is kunnen ze aardig wat geld gaan verdienen
Laevid
4th September 2002, 22:44
Nie als het patroon blijft eeh...
Nitro
4th September 2002, 22:46
het lijkt me handiger om in je eigen dorp uittegaan dan duur vervoer nemen naar grotere steden
Mr G. Bears
5th September 2002, 09:02
ja idd, en in die steden zijn de drankjes nog duurder dus ben je zeker 2 a 3 keer duurder uit, snap je em duurder UIT?
hahahahahahahaha
Laevid
5th September 2002, 23:37
Maar aangezien 9 van de 10 mensen volgelingen zijn moet je wel de "leiders" naar etten moeten lokke.....en das nie zo makkelijk als die mensen uit breda kenne van het uitgaan enzo eeh....
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.