PDA

View Full Version : Reeel of Virtueel?

Kolky
23rd October 2003, 17:37
Wat denken jullie van onderstaande afbeelding? Is het ReeeL of Virtueel?
Later uitleg :P

Planetouched
23rd October 2003, 17:45
virtueel, de gezichtsuitdrukking is mij net iets te strak

Conjurer
23rd October 2003, 17:47
Ik weet niet, je hebt van die mensen die kunnen je echt dood kijken wat dat betreft, maar ja hoe de vraag is gesteld :D denk ik dat de foto virtueel is ja

Shandril
23rd October 2003, 17:58
Denk ook virtueel, de uitdrukking is iid te strak.

Maar misschien is ze wel gelift...

ik denk toch virtueel

Shandril

Yavanna
23rd October 2003, 18:11
Virtueel, kan nie anders als jij het post...

Yavanna
23rd October 2003, 18:44
(...bovendien zit er nix achter haar haarband?)

Conjurer
23rd October 2003, 19:12
zwart haar zwarte achtergrond...............

Kolky
23rd October 2003, 22:03
In Londen is op dit moment een tentoonstelling gewijd aan de virtuele vrouw, genaamd 'Perfectly Real: Women in Bits and Bytes'. BBC News heeft deze gelegenheid aangegrepen om een artikel te schrijven over de digitaal ontworpen vrouwelijkheid. Een bekend voorbeeld van een cyberbabe is natuurlijk de avonturierster Lara Croft, maar ook model Webbie Tookay van Elite Models timmert flink aan de virtuele weg. De perfecte schoonheid van de meeste digitale dames maakt vaak dat ze er onrealistischer uitzien dan de vrouwen met kleine schoonheidsfoutjes.

De verregaande perfectie van de meiden wordt ook wel hyperrealiteit genoemd en zal bij weinig van de natuurlijke vrouwen voorkomen. Vaak zijn de modellen te slank, hun huid te glad en gaaf. Een meer realistische look kan gecreeërd worden door de modellen minder perfect te maken. Het Braziliaanse model Kaya ontleent haar echtheid aan haar ver uiteen staande ogen, dikke wenkbrauwen en zichtbare poriën, allemaal kenmerken die worden gezien als tekenen van imperfectie.

Een ethische kwestie die wordt opgeroepen door deze dames is de vraag waarom dingen die bij zoveel vrouwen voorkomen worden gezien als imperfect. Interessant maar ook gevaarlijk is het effect van de hyperperfecte dames in de virtuele wereld op het zelfbeeld van vrouwen buiten de computer. Een derde ethiekkwestie behandelt de vraag wat er zou kunnen gebeuren als de virtuele modellen realistisch genoeg worden om voor echte mensen door te gaan.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/29344

De vorige was inderdaad virtueel. Dit viel nog wel mee en was vrij goed te herkennen aan sommige punten! Maar nu heb ik er nog eentje, is deze weer Reeel of Virtueel??

Yavanna
23rd October 2003, 22:41
ook virtueel, ik geloof dat je dat net zelf gezegd hebt ej... naja en ik blijf erbij: moet wel als jij het post...

Laevid
23rd October 2003, 22:49
Uhm ja waarom zou je een reele foto posten )

en die zonnebril achtig iets, wie draagt da nou zo :P

Bremmer
23rd October 2003, 23:28
en waarom zou je zo'n lelijke kerel maken, reeel dus :P

Sengir Vampire
23rd October 2003, 23:33
Virtueel , slecht gedetailleerd linkeroor

Conjurer
24th October 2003, 12:22
Ik denk ook virtueel

Shandril
24th October 2003, 16:21
virtueel, dr is iets mis met zijn ogen,

hij heeft een te kleine iris, dat gekleurde, er zit een randje wit tussen z'n iris en z'n ooglid

Shandril

Planetouched
24th October 2003, 17:02
hmmm, tja deze reeel? Zou ook best kunnen van niet maarja nu ist dus beetje gokken.

ik ken hier een andere versie van, was een onderzoek of een man aan de borsten van een vrouw kon zien of ze 100% natura waren of dat er een paar sillicoontje aan toe waren gevoegd, kreeg je zo'n hele rij van 20 borsten ofso en kon je kiezen tussen echt en nep...hehe, ik had 15 uit de 20 goed geloof ik:)

Kolky
24th October 2003, 17:12
Het is een Virtueele foto alweer idd.. maar zoiets als planetouched wou ik ook eens proberen, maar echt veel voorbeelden had ik niet!

Originally posted by Shandril
hij heeft een te kleine iris, dat gekleurde, er zit een randje wit tussen z'n iris en z'n ooglid

Ik denk dat wat jij bedoeld de reflectie van licht is in zijn ogen...

Vinnet wel errug knap gedaan (Y)

Iemand anders nog meer voorbeelden??

Shandril
24th October 2003, 17:13
Nee ik bedoelde dat bruine van z'n ogen

Kijk maar in de spiegel. Bij mij iig zit mijn iris precies tussen mijn oogleden in. En bij die foto zit er aan de onderkant een randje wit.

Shandril

Planetouched
24th October 2003, 17:17
ja oke, maar volgens mij verschilt dat ook per persoon? Achja wel knap gedaan, als ik et ergens op een bushokje had zien staan had ik et niet gemerkt.

Aenigma
24th October 2003, 18:38
Het oor ziet er idd best wel vreemd uit voor een echt persoon.

Aenigma

Angel
24th October 2003, 20:06
Originally posted by Aenigma
Het oor ziet er idd best wel vreemd uit voor een echt persoon.

Aenigma

Door de lichtval, slimmeke. (L) (Y)

Angel.

Nitro
25th October 2003, 17:14
nou ja beide virtueel, maar ja staat al in deze thread maar dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik die foto's zag