PDA

View Full Version : HALO voor de PC

Planetouched
21st October 2003, 17:39
Jaja, de Halo versie voor de pc is er eindelijk, wat zeg ik al een tijdje. Sinds dat spel voor het eerst uitkwam en een gigantische hit werd was het allang wachten op dit spel. Nu met Halo 2 in zicht voor het originele platform komt dan toch eindelijk Halo 1 uit voor de pc, en kunnen we eindelijk dit spel eens gaan onderwerpen aan de enige echte console waarop zulke spellen gespeeld horen te worden en met de lekkerste manier, namelijk met de muis:)

anyways, er is een demo te downen op de halo site:
Download - 134 MB (http://download.microsoft.com/download/7/d/c/7dc35eef-ddf3-4b21-8b81-a5452ab2ad68/HaloTrialSetup.exe)

Helaas vereist het spel wel een mega pc, op deze pc kan ik hem helaas niet uittesten maar op mijn toekomstige mega pc(zie de computerforumdeel) ga ik het gehele spel eens aan een hevige test onderwerpen.

Planetouched
21st October 2003, 17:40
nog een pic:

Planetouched
21st October 2003, 17:40
en nog eentje:

Planetouched
21st October 2003, 17:41
and another one:

Planetouched
21st October 2003, 17:42
en de laatste:

Kolky
21st October 2003, 17:44
NICE game.. thanx for the screenies :P (Y)

Originally posted by Planetouched

anyways, er is een demo te downen op de halo site:
Download - 134 MB (http://download.microsoft.com/download/7/d/c/7dc35eef-ddf3-4b21-8b81-a5452ab2ad68/HaloTrialSetup.exe)

Hmm ikke download gewoon complete versie... :P (zit al op 18 % ofzo)

Sengir Vampire
21st October 2003, 18:04
Originally posted by Kolky
NICE game.. thanx for the screenies :P (Y)

Hmm ikke download gewoon complete versie... :P (zit al op 18 % ofzo)

Khad um zegmaar 2 weekjes terug gedownload maar dacht datie zo boeiend niet zou zijn :O Maar als jullie um owk vinden moet ik het toch maar eens proberen gaan :D

Planetouched
21st October 2003, 19:10
hehe, yups, zou em maar es uitproberen, tis een gaaf spel.

Mr G. Bears
21st October 2003, 21:07
Jaja, de Halo versie voor de pc is er eindelijk, wat zeg ik al een tijdje. Sinds dat spel voor het eerst uitkwam en een gigantische hit werd was het allang wachten op dit spel. Nu met Halo 2 in zicht voor het originele platform komt dan toch eindelijk Halo 1 uit voor de pc, en kunnen we eindelijk dit spel eens gaan onderwerpen aan de enige echte console waarop zulke spellen gespeeld horen te worden en met de lekkerste manier, namelijk met de muis:)

ik heb de demo gedownload, en men pc kon het wel redelijk aan
al waren de graphics wel wat minder, ik vond het spel niet echt boeiend.

aekold
22nd October 2003, 21:27
Heb ook de demog gedownload en al uitgespeeld. Vind het best wel een vet spel, ga waarschijnlijk ook de echte versie kopen.

Planetouched
29th November 2003, 11:36
deze nieuwe pc kan het spel zeker aan, ga em zo uitproberen...:D

Nitro
29th November 2003, 15:22
ik heb ook de demo gespeeld, maar vond er niet veel aan eigenlijk

Planetouched
29th November 2003, 16:23
'k heb em ondertussen uitgespeeld, enne ben net uurtje op multiplayer geweest, echt gaaf spel, ik ga em zeker ergens van laten kopieren:D

aekold
29th November 2003, 19:35
Ik heb van Jeroen de originele versie gehad en die binnen enkele dagen uit gespeeld. In het begin is het gaaf, maar na een tijd word het wat saai.
Multiplayer lukt nog niet, omdat mijn cd-key niet geldig is en ik moet dus ergens een key-generator vandaan halen, maar tot nu toe luk dat niet echt. Kan iemand me daar mss bij helpen??

Planetouched
30th November 2003, 14:10
ja ik had al gehoord dat na 1/2 deel van het spel er niets zo veel nieuws meer bijkomt...achja op internet is eht echt gaaf, een soort UT met wagens, aldus een voorloper van bijv. UT2004. als het goed is heb ik vandaag de gehele versie.

aekold
30th November 2003, 17:04
Op internet is idd erg vet, ik heb alleen nog wel eens het probleem dat de server een beetje lagged.

Kolky
30th November 2003, 20:24
ja ik had al gehoord dat na 1/2 deel van het spel er niets zo veel nieuws meer bijkomt...achja op internet is eht echt gaaf, een soort UT met wagens, aldus een voorloper van bijv. UT2004. als het goed is heb ik vandaag de gehele versie.

Sorry niet vandaag :( Neem hem morgen wel mee, kunnen we eens Online spelen (Y) Vanmiddag gezien bij Roel, (de demo) en daar stond ie op enorm hoge graphics... wow mooi spel, en gaaf spel .. en dat is nog maar de demo!

Kolky
3rd December 2003, 02:40
Vanmiddag heb ik een anderhalf uur dit spel gespeeld. Natuurlijk niet de Single-Player nee de Multi-Player variant, met een aantal Amerikanen en 1 iemand uit Wit-Rusland. We speelden met zijn 8en 5 x 20 min. In die 5x ben ik twee maal 2e geworden, 1 maal eerste en 3 maal tweede. Zo slecht ging het dus zeker niet, maar ook omdat ik zelf al de indruk had, dat mijn tegenstanders ook niet al te best waren ) Ik heb wel wat leuke kills gehad. Het leukste is de Jeep, het maakt niet uit welke. Al mijn tegenstanders, wouden zo snel mogelijk in het schiet gedeeld van een jeep belanden. Als je zo iemand dan van achteren nadert, heeft hij jouw waarschijnlijk niet in de gaten, en kun je vrij gemakkelijk genoeg damage doen om hem flink te verzwakken. Als hij je dan in de gaten hebt, en zich naar je om draait, draai je lekker mee, en blijf je flink knallen.
Ik was de enigste die de Jeep als voertuig gebruikte. En dat hebben ze gemerkt. Aantal keer Killing Spree gehaald door alleen maar rondjes te rijden. Als iemand anders op je komt afrijden met zo'n jeep is tie vaak vrij eenvoudig te ontwijken. Als de jeep misschien een meter of 10 van je vandaan is, spring je naar links of rechts. Dan raakt ie je bijna nooit. Of als de jeep iets dichter bij is, spring je er gewoon overheen, en kun je zelfs nog schieten in de lucht.
Een leuk ding in Halo is ook, dat je best ver en lang springt. Dus als iemand schietend op je afloopt. Loop je recht op hem af (ook schietend natuurlijk) Spring je over hem heen, draai je in de lucht en schiet je verder. Al bijna weer een Kill!

Dus ik mag Halo wel zeg maar, ik ben ook zeer benieuwd naar het zelfde Idee, alleen dan van UT, namelijk UT2004 :D
Halo krijgt van mij een 7.5. Want de grahics zijn errug mooi, zelfs op mijn GeForce MX440!

Elminster
3rd December 2003, 17:54
Originally posted by Kolky
In die 5x ben ik twee maal 2e geworden, 1 maal eerste en 3 maal tweede.
As je opschept moet je het wel onopvallend doen ej :D!
Wat zij de systeemeisen voor HALO anyone? Wil m wel op mn laptop...

Kolky
3rd December 2003, 22:37
Originally posted by Elminster

As je opschept moet je het wel onopvallend doen ej :D!
Wat zij de systeemeisen voor HALO anyone? Wil m wel op mn laptop...

Doe ik echt niet, maak alleen een typefout.
1x Eerste Plaats
2x Tweede Plaats
2x Derde Plaats

Systeemeisen, errug laag dus. Mijn pc kan hem gemakkelijk draaien en ik heb:
AMD XP 2000+ (1,7 GHZ)
Ge-Force MX440 (en das niet al te best :()
768 DDR Ram Geheugen
De rest boeit niet... hij staat ook op onze laptop:
Intel Pentium 4: 2,7 GHZ
Ge-Force FX 5200 (al stukken beter)
512 DDR Ram Geheugen
Enigste is dat ik met me Laptop wat problemen ervaar bij het online spelen, soms hangt ie dan weleens. Misschien door de draadloze verbinding... 11 Mbit/s

Elminster
4th December 2003, 10:52
Ah nou dan moet-ie ook wel bij mij draaien.. (Y)