PDA

View Full Version : Decks met Leveler

Carnage
2nd October 2003, 13:46
Misschien kennen jullie 'm al uit Mirrodin:

Leveler
*5*
Artifact Creature
When Leveler comes into play, remove your Library from the game.

Kan hier een ruig deck mee gemaakt worden?

Ik zat zelf te denken aan Shared Fate (ook uit Mirrodin). Stifle kan er ook bij dan. Island Sanctuary zou een oplossing zijn...

Eddy de Eagle
2nd October 2003, 15:04
type 2 deck kan ik er niet direct mee bedenken. Maar:

island sanctury
solditary confinement
donate:D
counterspell
wish (de blauwe)
time walk/warp/stretch - "put target card from your gravejard on the bottem of your library"

meer ideeen volgen...

Carnage
2nd October 2003, 18:51
Originally posted by Eddy de Eagle

donate:D

Helaas, Donate werkt niet - het is een Comes Into Play ability :+

Galahad
2nd October 2003, 19:14
t2 deck zou ook goed kunnen hoor, op de sites van wizards zelf hebben ze er ook al een deck mee proberen te maken.
Shared fate is inderdaad de beste optie, aangezien je daarmee de drawback tot voordeel maakt.
Vorder kun je denken aan de words van onslaught, of je dumpt je kaarten eerst in de graveyard met arc-slogger, doe je gelijk wat damage, en na het spelen van leveler stop je je graveyard weer in je library, diverse manieren hiervoor.
Paralel thought werkt op twee manieren, je pakt snel een leveler en zolang hij in het spel is raak je niet decked.
Je kan hem met Tel-Jilad Stylus spelen, wel erg riskant, maar met een goede come into play ability kan het leuk werken.
Verder stop je in zon't deck waarscheinlijk lightning greaves, wat counterspells, bij wizards hadden ze er ook Vorrac Battlehorns bij gedaan, wat ook wel leuk werkt.
Met Platinum Angel kun je natuurlijk ook voorkomen dat je jezelf deckt.
Stiffle vindt ik zelf een beetje saai, maar het werkt wel natuurlijk.

Conjurer
2nd October 2003, 20:02
Tel-Jilad Stylus is een goede optie vind ik, want die mag als het goed is ook gebruiken bij kaarten die van jou zijn die revomed zijn from the game of zeg ik nu iets stoms.

Carnage
3rd October 2003, 01:30
Volgens mij is alles wat 'Removed from the game is' niet te targetten....kaarten die iets doen met kaarten in de removed-from-game zone referen expliciet aan de kaart of laten de optie geheel vrij.

Eddy de Eagle
3rd October 2003, 10:29
Originally posted by Carnage

Helaas, Donate werkt niet - het is een Comes Into Play ability :+

Ja is waar, platium angel zou kunnen.

Eddy de Eagle
3rd October 2003, 14:25
Er zit ook een leuke artifact is waarmee een type II oath of druids deck te maken is

*3* artifact
*2* *U* put target creature on the bottom of it owners library. The controller may reveal card.......etc net oaten, en dan de kaarten onderop je library.

Is iets duurder in gebruik, maar heeft zeker mogelijkheden.

Galahad
3rd October 2003, 15:38
Ik vraag me alleen af of je er een creature token mee mag targetten, ik neem aan van niet aangezien je die niet in de library kan stoppen, maar waarom dan niet voor de duidelijkhied non-token creature er van maken? Als je trouwens maar een creature hebt kun je wel heel je library in een bepaalde volgorde leggen wat weer goed kan uitkomen voor bijvoorbeeld de Goblin Charbelcher.