View Full Version : Above the sea you might be mighty but down here...
Planetouched
28th July 2002, 12:53
K..ik ben niet zoals velen hier een echt goede kaartenkenner van magic, ik bouw meestal decks uit kaarten die ik wel ken en dus is mijn keuze meestal aardig beperkt maja met jouw hulp komt dit deck misschien wel van de grond...:)
-4 Unnatural selections
-4 Empress Galina's
ikzelf had er nog een zooi kaarten bijgepleurd die enchantments beschermen en een paar kaarten om bijvoorbeeld een bepaalde creature type te naaien(Root Cage bijv. al is die groen) en een paar om de empress te zoeken.
Doel: met de unnatural selection een tegenstanders creature omzetten in een legend versie, dan met de empress overnemen(en dat effect eindigd niet aan het einde van de beurt dus ik hou de creature!:))Dus er hoeven niet al te veel creatures in mijn deck, de empress doet het werk wel.
Well anyone help!
Misschien dat ik er nog een zooi counter in moet gooien ofso, ik zou et niet zo goed weten. Er zijn waarschijnlijk ook nog een hoop kaarten die hier wel goed voor zijn en die ik niet ken dus please full description.
thxs,
Planetouched
Mr G. Bears
28th July 2002, 22:28
Oke, ik heb toch voor de rest niks te doen, dus je krijgt zo wel een decklist
Planetouched
28th July 2002, 23:05
Alvast bedankt heey..:P
Planetouched
Planetouched
1st August 2002, 01:32
Waar blijft de hulp?:(
Planetouched
Mr G. Bears
1st August 2002, 11:08
ik zit nog te denken, ik heb al heel veel ideetjes
et wordt een zwart/blauw deck, maar ff een vraagje,
moet het type 2 of gewoon dat alles mogelijk is, is wel belangrijk voor mij"
kijk maar in de sticky , lees dit voordat je hier begint te posten
Planetouched
1st August 2002, 14:27
Eehm voor mijn part bouw je hem maar gewoon, ik zit er niet zo mee, ik zal toch veel kaarten moeten gaan kopen(of ruilen op het toernooi) om het deck een beetje compleet te maken.
Planetouched
Planetouched
8th August 2002, 20:28
Tik, tak
Planetouched
Mr G. Bears
8th August 2002, 22:27
ik ben een slechte hulplijn, ik had et de laatste tijd erg druk
magiccen, bios, magiccen, pcen, magiccen, bios, film kijken, uitgaan, sorry, maar ik beloof je,
ALS het deck af is zal het de moeite waard zijn
Carnage
8th August 2002, 23:39
Verplicht naar de BIOS ;)
Moet ik helpen anders?
Pyro
9th August 2002, 00:18
Tja, ook ik ben de afgelopen tijd opeens veel vaker naar de bios geweest en dat zal wel ff zo blijven ook, denk ik. Er zijn zoveel goede films! Gisteren voor de tweede x naar 40 Days And 40 Nights geweest, die is echt prachtig! Soms een beetje oversekst, maar daar zullen de meesten hier geen problemen mee hebben denk ik...:D
Kolky
9th August 2002, 00:28
Vooral Lounger niet, die is sinds vandaag terug van vakantie, dus een reactie van hem komt ook weer binnenkort..!
Mr G. Bears
9th August 2002, 11:34
ja sorry sorry, zit in mijn hoofd, en dan is het weer dnden denk ik daar weer aan snap je, ja sorry,
ik ben een heleelelelelelelelelelel slechte helpdesk, i'm ashamed
Planetouched
10th August 2002, 02:25
achja aanstaande woensdag ga ik lekker een weekje naar Blankenberge dus dan hebbie weer een week extra tijd...kut dat bedenk ik nu pas, das een week geen posts voor mij erbij!! strax zak ik nog tot onder Kolky. Hmm toch maar een bot aanzetten op mijn computer....of misschien een flood-program?:)
Planetouched
LoUNgeR
10th August 2002, 14:45
En jahoor, daar issie weer die irritante oversexte......nou ja oversext....ja oversexte puberale aarbeienplant.
Hmm bios.......
gister een supervette film gezien:el arte de morir
zeker gaan zien!
Ik weet nie offie in NL draait
Mr G. Bears
10th August 2002, 15:15
aha, ik zal erop letten dan, heb toch niks te doen
Planetouched
24th August 2002, 17:46
zucht......ach de dru zal wel erg zwaar zijn....hmm Taco helpt u me misschien ff? Die ene legend die andere kon destroyen leek me echt vet.
Planetouched
Carnage
24th August 2002, 20:37
Die bedoel je, Tsabo Tavoc.
ik zat zelf meer te denken aan Spirit Mirror (voor 0 mana destroy je een reflection :)).
Planetouched
31st August 2002, 14:52
:) als er bijv. 2 wild mongrols in het spel zijn allebei legends van maken en de overgebleven mongroll overnemen
maja, hoe het deck er nu uitziet, ik ben er maar zelf mee begonnen aangezien de helpdesk niet echt meewerkt:),
8 plains
8 islands
4 Coastall towers
4 empress galina's
4 unnatural selections
4 counterspells
4 Illusionary walls
4 disenchants
4 Impulse
4 sword of plowshares
4 intruder alarm
4 Mercenary Informer
4 seal of cleansing(schijf ik het goed?)
Iemand ideeen? Die Spirit mirror lijkt me ook wel vet, kan iemand me daar even de volledige tekst van geven?.
Planetouched
Kolky
31st August 2002, 16:58
Die Empress is zelf ook een legend dus ik zou die er geen 4x in stoppen maar 2x en dan iets waarmee je hem makkelijk op kan zoeken! Hij is ook maar 1/3 dus ook zo kapot!
Elminster
31st August 2002, 17:35
spreek je jezelf nou niet een beetje tegen? weinig erin stoppen want hij is zo kapot..?
btw spirit mirror:
Carnage
1st September 2002, 22:20
Als je Spirit Mirror pakt, dan kan je ook Spiritual Focus uit Invasion overwegen.
Nu heb je bijna mijn Unnatural Selection deck dat in mijn hoofd zit gemaakt ;)
Planetouched
4th May 2003, 19:28
oke..maar welke kaarten zal ik es in mijn sideboard gaan gooien voor het extended toernooi van 11 mei? Kolk gaf Swords en Disenchants aan..ok ik heb swords maar 2x dus...nu de andere 9 kaarten nog
Carnage
5th May 2003, 00:55
- Hibernation
- Treachery
- Misdirection
- COP: Red
- Auramancer
Nog meer?? :)
aekold
6th May 2003, 09:34
Swords mag volgens mij niet meer.
Carnage
6th May 2003, 13:26
Swords To Plowshares zat in Ice Age....Ice Age Block is bannend van extended sinds november vorig jaar....
BTW:
Ik zou ook wat beesten in je sideboard gooien in het geval dat je wat pro-actiever moet spelen.
aekold
6th May 2003, 14:01
Serra angels ofzo, die schoppen best wel kont.
Planetouched
6th May 2003, 21:57
kan ik die lenen van iemand hiero?:D
3x megrim aquired
4x mind sludge aquired
aekold
6th May 2003, 23:25
Van mij wel, mits ik er zelf niet mee speel. Geen demonic tutor kunnen krijgen?? Dan vrees ik dat je hem nog een keertje dronken moet voeren.
Planetouched
7th May 2003, 02:17
thxs en ja pieter, dat is dus het plan voor zaterdag aanstaande...en als het bij kolk niet lukt hebben we altijd nog wel genoeg andere magiccers nabij:D
Oke, heel flauw als je me gaat dronken voeren om de kaarten te jatten...:P
Ik wil je ze namelijk best lenen hoor;
2x Serra Angel
1x Demonic Tutor
Moet je nog meer lenen?
Als je het wilt lenen, wil ik ook ff weten of je miss wat interresants hebt voor mijn deck zie: http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?postid=16134#post16134
Planetouched
7th May 2003, 02:20
demonic heb ik niet echt nodig als leen voor zondag..speel namelijk UW, maar serra kan ik wel een middagje gebruiken.
Originally posted by Kolky
Oke, heel flauw als je me gaat dronken voeren om de kaarten te jatten...:P[/url]
goh je meent het
aekold
7th May 2003, 09:38
We jatten ze niet, we ruilen ze alleen voor iets goedkoops, zeg een disenchant ofzo. Mss een dark ritual als je mazzel hebt.
Elemental-Lord
23rd September 2005, 18:04
k zat toevallig je htread te lezen en helemaal bovenaan staat een soort combo waarmee je creatures overneemt.......
ik zou zoals mr g. bears al zei een blauw/ zwart deck bouwen....
ik heb ong hetzelfde gedaan met een vorig deck en daarin gebruikte ik:
-Rootwater Matriarch = tap: gain control of target creature as long as that creature has any enchantments on it.
ik gaf de creature die ik wou overnemen gewoon een Shade's Form.......zodat ik eerst het beestje overnam en als hij dood ging kwam hij een 2e keer onder mijn controle terug in het spel...............
als je er dan meerdere malen gebruik van wilt maken...dan zorg je gewoon dat er kaarten in je deck zitten waarmee je de enchantments terug uit de graveyard kan halen
aekold
23rd September 2005, 20:10
PLanetouched magict allang niet meer, maar toch bedankt voor je support.
Elemental-Lord
23rd September 2005, 22:24
huh staat deze thread al zo lang op de forum???????????????
Laevid
23rd September 2005, 23:13
28th July 2002, 11:53
meer dan 3 jaar dus :P
Nitro
24th September 2005, 14:19
huh staat deze thread al zo lang op de forum???????????????
wij zijn oldskool (C)
Elemental-Lord
24th September 2005, 22:03
ik d8 al maar vraaagje worden de trhreads er dan niet na een bepaalde tijd afgehaald
aekold
25th September 2005, 18:40
Een gedeelte wel, maar niet alles.
Elemental-Lord
25th September 2005, 21:18
kun je dat dan zeluf doen
Nitro
26th September 2005, 01:59
nee dat kan niet, mocht je mij willen helpen, dan mag je in threads posten dat ze wegkunnen en dan wordt dat vanzelf gedaan.
Elemental-Lord
26th September 2005, 16:11
zal ik doen .........................
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.