PDA

View Full Version : zachte waren-huis

Dark Mage
29th September 2003, 11:16
zachte waren

Bremmer
29th September 2003, 12:39
ff voor de zekerheid het is toch ja in de zin van: downloaden?

Carnage
29th September 2003, 17:55
Dark Mage rivival :D :P

Ehe you know my opinion.

Planetouched
29th September 2003, 17:58
software...hehe, downloaden kan wel maar dat ligt aan je pc/verbinding en waar je kan/mag downen. Als een of meerdere van dit alles niet zo best is zou ik voor goedkope kopie gaan....btw fuck brein..die gasten moeten nodig es in elkaar getrimmd worden.

Sengir Vampire
29th September 2003, 18:48
Ik download werkelijk alles . Das het handige van een clan-server . Het is een T3-server uit Delft die mij van alle gemakken voorziet (ISO's van anderhalve maand voor de release-datum ) . Denk hierbij aan C&C Generals Zero Hour en allerlei handige applicaties die eigenlijk nog niemand mag zien . Daar bovenop bijvoorbeeld de DVD-rip van "The League of Extraordinary Gentleman " (die ik momenteel download met 155 kb/s) en al dat soort dingen .

Dus kopen nee , daar begin ik niet meer aan .

Alhoewel ik wel weer retro-gamer ben dus ik koop dan wel were oude games origineel uit de afprijs-bak bijvoorbeeld . Dat vind ik wel zo leuk , maar voor de nieuwste shit ... nee dat niet .

Kolky
29th September 2003, 18:54
Originally posted by Sengir Vampire
Ik download werkelijk alles . Das het handige van een clan-server . Het is een T3-server uit Delft die mij van alle gemakken voorziet (ISO's van anderhalve maand voor de release-datum ) . Denk hierbij aan C&C Generals Zero Hour en allerlei handige applicaties die eigenlijk nog niemand mag zien . Daar bovenop bijvoorbeeld de DVD-rip van "The League of Extraordinary Gentleman " (die ik momenteel download met 155 kb/s) en al dat soort dingen .

Dus kopen nee , daar begin ik niet meer aan .

Alhoewel ik wel weer retro-gamer ben dus ik koop dan wel were oude games origineel uit de afprijs-bak bijvoorbeeld . Dat vind ik wel zo leuk , maar voor de nieuwste shit ... nee dat niet .

Aan zo'n soort 'server' ben ik aant werken! Beetje albums uppen moet het lukken.
Voor de rest, zodra ik er nog niet aan kan komen. Ben ik te vinden op Overnet.
Download gewoon allerlei films (vooral) en wat gamez + ebookz daarvandaan, ook ver voor de release vaak!

Carnage
29th September 2003, 22:38
We zijn in ieder geval eensgezind :D

Dark Mage
29th September 2003, 22:56
hehe het is dus JA in de zin van goedkoop een kopie aanschaffen :p

Bremmer
30th September 2003, 08:23
oops