View Full Version : Mage knight tactics/tips/rating
Planetouched
23rd September 2003, 20:00
owke, zouden degenen die het spel al eens gespeeld hebben hun mening erover willen geven...en enige tactieken die ze gebruiken? Ook zou ik graag zien dat je een rating van 1 - 10 geeft. Dit alles omdat ik er een artiekel over wil schrijven. Zelf heb ik het spel 1 keer gespeeld. Beviel me zeer goed. Anyways, ik hoop op wat reacties zodat ik die in mijn artiekel kan verwerken en zo een beter zicht geven op het spel.
Kolky
23rd September 2003, 20:40
Originally posted by Planetouched
owke, zouden degenen die het spel al eens gespeeld hebben hun mening erover willen geven...en enige tactieken die ze gebruiken? Ook zou ik graag zien dat je een rating van 1 - 10 geeft. Dit alles omdat ik er een artiekel over wil schrijven. Zelf heb ik het spel 1 keer gespeeld. Beviel me zeer goed. Anyways, ik hoop op wat reacties zodat ik die in mijn artiekel kan verwerken en zo een beter zicht geven op het spel.
Goed zo roel (Y)... als je zo'n artikel gaat maken neem dan een voorbeeld als: http://www.trefpuntmagic.nl/Other_Games/Kolonisten_van_Catan/index.php
Helaas heb ik nog nooit mage-knight gespeeld, ik heb wel een korte inleiding gekregen en ik heb het Francois zien spelen. Vanuit de poppetjes en de mini-uitleg die ik kreeg moet ik zeggen dat ik het wel interresant vond klinken. De schatkisten in het bijzonder vond ik erg leuk bedacht!
Planetouched
23rd September 2003, 20:42
hehe, of mijn andere artiekel over dungeon dice..:DMaare iemand die reactie wilt geven?
Nitro
25th September 2003, 18:32
http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=692
Planetouched
25th September 2003, 19:00
nice...moet goed te gebruiken zijn:)
Nitro
25th September 2003, 19:06
die nieuwe member, Lupino, die speelt toch Mage Knight? Misschien moet je ff met hem contact leggen
Carnage
15th October 2003, 12:43
op www.ps-games.nl zag ik dat er een Mageknight v2.0 uitkomt...
Wat zouden de veranderingen zijn??
Planetouched
21st October 2003, 18:13
owke, hij staat er weer op. Weer een nieuw spel toegevoegd.:)
Carnage
22nd October 2003, 18:55
Held (Y) )
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.