View Full Version : THA PITT!!!!
Mr G. Bears
26th July 2002, 10:33
Oke, aangezien we bijna allemaal hiero uitgaan in Tha Pitt wil ik vragen, wie vindt er ook dat het weer allemaal terug moet zoals het eerst was, want volges de Die-Hards werd er eerst alleen maar hardrock gedraaid, en Metal in plaats van trance/dance/drum 'n Bass/Rap/Rmb/Alternative enzo
Ik ben daarvoor, ik vind het is een rock cafe dus , dan mogen ze dat ook wel waar maken,
Ik krijg nu twee boze reacties alvast, dus deze thread groeit als de ziekte
Carnage
26th July 2002, 14:18
Van mij mag 't zo blijven:
a) ik kom er nooit
b) ik ging vroeger naar de tent daarnaast (de Bona Beach club) ...hoe heet dat tegenwoordig?
c) Afwisseling is leuk
d) Trance / drum'n bass is cool!
Mr G. Bears
26th July 2002, 17:16
oke, maar ja, jij houdt ook meer van trance/dance/drum 'n bass dan metal/rock dus das logisch,
Die tent ernaast heet nu de dinges btw
Pyro
27th July 2002, 02:24
Jep...en voordat de Bona Beach Club de Dinges ging heten, was ze bekend onder de naam Damuca...daar ging Elminster vaak uit. Maarre...ik wil niet lullig doen, maar er komen nogal veel mutsen, patsers, witte-hemdnichten en ruziezoekers binnen. En ja, ik kan dat weten want ik zie iedere x weer dat volk de Damuca in- en uitstromen als wij ff buiten voor The Pitt gaan staan.
Maar goed, het gaat dus nu over de muziekstijlen in The Pitt. Persoonlijk vind ik ook dat Hardrock en Metal het meeste gedraaid moeten worden, tenslotte komen er voornamelijk liefhebbers van die stijlen binnen. Maar...The Pitt is een alternatief cafe, dus geen rockcafe. Daarom mogen er van mij ook best alternatieve dance-platen als Aphex Twin, U.T.I, Laurent Garnier, The Prodigy, Fatboy Slim etc. gedraaid worden. En...hier ga ik weer positieve, maar vooral negatieve reaxxies over krijgen: een beetje hardcore en hip-hop zou ook geen kwaad kunnen. En dan wel industriele, vage hardcore zoals Armageddon Project, sommige Promo-platen en Hardcorps...en ook hip-hop die je niet al te vaak op de TV voorbij ziet komen (dus geen Eminem of Brainpower maar Wu-Tang Clan of iets dergelijks).
Maar ik vind het er voorlopig ook nog wel prima hoor...het is eigenlijk de enige tent in Roosendaal waar ik daadwerkelijk ook WIL uitgaan...in LaVie bijvoorbeeld wordt voor mij betere muziek gedraaid maar daar hangt een kutsfeer als je het mij vraagt.
Mr G. Bears
27th July 2002, 10:12
van jou mag er hardcore gedraaid worden, maar van mij mogen ze ook wel es Sonata Arctica draaien en DAT doen ze al niet, want dat hoort nog steeds meer in de pitt thuis dan hardcore, dus hoop er maar niet te veel op dat ze promo gaan draaien, want, als ze die draaien vind ik ook dat ze sonata moeten draaien want dat is verdomme metal
Carnage
27th July 2002, 11:36
ik wil niet lullig doen, maar er komen nogal veel mutsen, patsers, witte-hemdnichten en ruziezoekers binnen.
Hehe, klinkt als echt iets voor mij dan ;)
Wat betreft die muziek, ja van alles wat vind ik ook beter....hoewel er altijd personen moeten zijn die zich moeten kunnen identificeren met hun soortgenoten (ook wel gabbers, hakkers, alto's, provo's of alternatievelingen genoemd :) )
Mr G. Bears
27th July 2002, 13:52
zolang je maar niet als hemdnicht op het toernooi binnenloopt
DAN ren ik heel hard weg en kom NOOOOOOIT meer terug!!
Begrepen?
Planetouched
27th July 2002, 14:38
:)...ik werk al zo'n maandje of 3 in damuca en nu dus in Dinges, de reden dat we nu vooral trance en PoP draaien op zaterdag en RnB op vrijdag is omdat wij het nogal zat waren dat we altijd met een tent vol,en sorry dat ik het zeg maar het is wel zo, allochtonen zaten die ruzie zochten. De eigennaars vonden het een beetje te "zwart" worden. Maja als het goed is gaat dinges niet lang verder onder deze eigenaren...om eerlijk te zijn is er een kans dat de zaak falliet gaat, en dan komt er iets leuks:) Met een beetje mazzel gaan we de zaak opnieuw opstarten, na de vakantie met als bazen o.a. mijn vader...:)lachen toch...eindelijk die ene slome eigenaar die nooit iets aan die zaak doet eruit...achja we zullen wel zien,..maja het ging hier dus om de Pitt...jah eehm ik ben er 2 keer geweest...enne om eerlijk te zijn waren dat korte bezoekjes dus veel kan ik er niet over zeggen maar volgens mij is het beter als de pitt gewoon dezelfde muziek blijft draaien als ze nu doen, het is toch een bepaalde groep mensen die het aanspreekt.
Planetouched
Mr G. Bears
27th July 2002, 17:28
ja dat vind ik dus ook, ik vind dat ze hier geen trance hoeven te draaien, daar zijn genoeg andere tenten voor, want de pitt is begonnen als hardrock cafe, en daarom zijn er bepaalde mensen naar toe gegaan omdat dat ze aansprak, en er komen genoeg mensen, maar schijnbaar te weinig omdat ze nu meer mensen willen aanspreken
Planetouched
27th July 2002, 17:32
Yep,...eej die avatar...dies toch van Slime Volleybal?...was die link ok alweer...want das een vet spelleke
Planetouched
Mr G. Bears
27th July 2002, 18:23
die zou ik toch uit mijn hoofd moeten weten maar ja,
moment
http://homepage.tinet.ie/~kingnothing78/games/Slime2.html
Planetouched
28th July 2002, 12:59
Thanks, ik ga ff lekker spelen denk...:)
Planetouched
Mr G. Bears
28th July 2002, 22:50
Jezus, zullen we ook hierover maar een aparte thread maken, over tips en tricks, en hacks enzo?
Planetouched
28th July 2002, 23:07
Die is er ondertussen ook al...:)lol
Planetouched
Mr G. Bears
28th July 2002, 23:27
leuk om te weten, we hebben hier een mindreader in ons midden denk ik, of is dat te dndig
Planetouched
28th July 2002, 23:31
:)
Planetouched
Mr G. Bears
28th July 2002, 23:35
das een heel duidelijk en krot en bondig antwoord
meer hebben we niet nodig, communiceren met gebaren heet dat dacht ik
Planetouched
28th July 2002, 23:42
Telepathic, :P
Gebarentaal moet je leren, daars een aparte skill voor maja boeiend..:)
Planetouched
Pyro
29th July 2002, 01:04
Hehe, klinkt als echt iets voor mij dan
Toch vreemd dat zulke dingen altijd worden gezegd door de personen van wie je het niet verwacht...:D
Mr G. Bears
29th July 2002, 10:35
we gingen weer off-topic zag ik, dus goed dat je ons weer terugbracht,
Maarre carnage, geen hemden he!
Carnage
29th July 2002, 13:59
Ik doe mijn spiegelbloes wel aan :D
Laevid
30th July 2002, 00:08
Nou van mij moeten ze het gewoon zo houden in the pitt..al mogen ze van mij wel wat meer afwisselen in de classics....nie iedere week: the sound of the big babou - laurent garnier....en bijna elke week brackish, loco, killing in the name en weet ik veel wat nog meer...zijn allemaal vette nummers maar anders gaan die op een gegeven moment ook vervelen....
Drum & bass is enorm vet.....en een avond alleen hardrock gaat denk ook vervelen.....
hardcore is er dus 1 keer geweest, toen pyro er nie was....
en hiphop ja idd nie eminem....braintje mag wel....maar cypress hill of wu-tang clan mag van mij ook wel es....
Pyro
30th July 2002, 01:26
Wat dat betreft hebben Laevid en ik best wel dezelfde mening over wat er in The Pitt gedraaid moet worden, behalve over Marilyn Manson (knakker) en dat ik de classics toch wel wat vaker wil. Alleen The Sound Of The Big Babou mag iets minder want er is nog geen avond geweest waarop die niet voorbij kwam.
Mr G. Bears
30th July 2002, 10:25
en das een narrowminded mening, hardrock en metal, maar zodra ze een keer Sonata Arctica draaien, mogen ze voor mij alles draaien, het boeit me niks, dan is mijn doel acomplished,
Als je wil lachen trouwes, dan moet je es aan mij vragen of ik de clip van een Sonata Nummer doorstuur, dies echt zooo slecht he, ja de clip is mooi, maar het nasynchroniseren laat veel te wensen over
FirstBlood
31st July 2002, 07:30
Originally posted by Mr G. Bears
Oke, aangezien we bijna allemaal hiero uitgaan in Tha Pitt wil ik vragen, wie vindt er ook dat het weer allemaal terug moet zoals het eerst was, want volges de Die-Hards werd er eerst alleen maar hardrock gedraaid, en Metal in plaats van trance/dance/drum 'n Bass/Rap/Rmb/Alternative enzo
Ik ben daarvoor, ik vind het is een rock cafe dus , dan mogen ze dat ook wel waar maken,
Ik krijg nu twee boze reacties alvast, dus deze thread groeit als de ziekte
Er werd tijd terug idd alleen hardrock gedraaid...
En het is eigenlijk een Kinky ofzoiets cafe geen hardrock...
Maar van mij mogen ze wel hardrock draaien :D
Mr G. Bears
31st July 2002, 17:56
vroeger dat waren tijden, jammer dat ik toen nog in de luiers zat;J :)
Laevid
31st July 2002, 23:28
ja dat kinky cafe er hingen een tijd geleje aanplakbiljetten op dat het weer zo ging heetten
Pyro
1st August 2002, 00:56
Tja...Kinky Cafe...ik heb er nogal weinig van gemerkt tot nu toe moet ik zeggen, maar sinds Carnage het over een spiegelbloes heeft gehad denk ik dat dat binnenkort wel eens zou kunnen veranderen...;)
LoUNgeR
19th August 2002, 14:56
Kinky Caf??
Iedereen verplicht in het leer?
Kelders?
Handboeien?
Tepelklemmen?
Zwepen?
Laevid
19th August 2002, 22:02
Op Kink FM draaien ze toch ook geen sm-muziek?
Pyro
20th August 2002, 15:06
Nee, das waar, het is geen SM-muziek. Maarre, je weet natuurlijk niet wat al die mensen in hun slaapkamers uitvoeren als ze de radio hebben opstaan he...;)
Nitro
3rd September 2002, 00:38
Yuck! You dirty boys:S
LoUNgeR
22nd September 2002, 17:05
Dat valt nog eens tegen!
Die LoUNgeR is een gewone kerel, hij heeft helemaal geen bulten op zijn rug en loopt niet op plateauzolen. Gadver
Ik hoorde het jullie gister gewoon denken in de pitt
maareh twas wel gezellig.
Maarja als je gratis kon voordrinken is het al snel gezellig natuurlijk.
Enne Alex die heeft geen bier meer aangeraakt.....vind ik wel knap
Laevid
22nd September 2002, 17:38
dan komt lounger opeens op zaterdag in de pitt....tenminste als ik het goed begrijp?
Carnage
22nd September 2002, 23:33
De Pitt is meer een soort vergaderhuis voor ons aan het worden lijkt het wel ;)
Moet ik ook maar weer eens langskomen dan? Dan ga ik daarna met Taco en Conjurer weer een kroegentoch houden :D
Nitro
22nd September 2002, 23:55
altijd gezellig, dan beginnen we een forum in de pitt joh, doe is gek ej, Neem de rest van de forum members ook is mee:D
Pyro
23rd September 2002, 00:00
Zorg wel dat ze een beetje van de muziek houden die in The Pitt wordt gedraaid, want wat er deze zaterdag toch soms weer rondliep; een beetje plaats op de dansvloer bezet houden en intussen de muziek en de mensen uit lopen lachen, stelletje klojo's...(E)
Nitro
23rd September 2002, 00:23
Ja dat is erg irritant er is al zo weinig plek daar dus rot gewoon op wat kom je er ingods naam doen.
en ja mensen uitlachen is dan nog wel het trieste wat je kunt doen, iedere muziekstijl heeft zijn eigen manier van dansen, je kunt het misschien niks vinden maar uitlachen is geen optie.
aekold
23rd September 2002, 09:55
Nog ff over de muziek die er wordt gedraait. Op zich is er niks mis met de muziek die ze draaien, maar ik mis dus een aantal bands. En dan praat ik over bands zoals Iced Earth, Rhapsody en Hammerfall. Nu weet ik dat die bands wat minder bekend zijn, maar toch.....
Verder vind ik ook dat hij iets meer nummers van Metalica en Iron Maiden mag draaien, dat zijn tenslotte twee zeer goede metalbands en moeten vind ik toch minstens twee keer op een avond langs komen.
Laevid
23rd September 2002, 23:08
Ja die mogen ze idd wat vaker draaien....maar ja ze mogen zo vaak veel meer draaien dat vin'k het enige nadeel aan the pitt: er komen vaak steeds dezelfde nummers terug....
Pyro
24th September 2002, 00:50
Misschien wordt het wel tijd dat ze The Pitt helemaal gaan revampen. Aangezien je vaak de Rock-mensen chagrijnig ziet kijken bij een alternatief dance-nummer, en andersom, kun je de twee avonden in The Pitt misschien wel opsplitsen in een dance-avond en in een rock-avond. Hoewel, nu ik er over nadenk, eigenlijk is het leuke aan The Pitt voor mij juist dat die twee dingen gecombineerd worden...
Metal mag inderdaad wel meer in The Pitt, al zal ik daar zelf niet echt blijer van worden. Maar nu wordt het inderdaad erg weinig gedraaid, en een paar nummertjes erbij per avond kan best...
Nitro
24th September 2002, 01:39
het kan beter allemaal op 1 avond komen want als het alleen maar goeie muziek hou je het ook niet de hele avond vol, er moeten gewoon wat rustpauzes zijn. Meer metal is altijd welkom natuurlijk, iig Metallica 1x op een avond
Mr G. Bears
24th September 2002, 07:37
ja goed zo mark, want jou "goeie muziek" komt ook best veel, dan bedoel ik niet hardcore dat snap je
maar Metal komt zeg maar NOOIT
om de 3 avonden es Metallica 1 keertje,
ze moeten es echte metal draaien en niet, zo van, ow dat vinden de niet MEtal mensen ook wel leuk, dat klopt niet, daar letten ze bij de Dance Alternative ook niet op
Kolky
24th September 2002, 10:15
Ej vergeet HIM niet he, die draaiden ze ook wel eens... heel af en toe... maar idd, ze moeten wel voor iedereen muziek draaien, dus ook meer METAL
Mr G. Bears
24th September 2002, 20:40
ja maar HIM reken ik op dit moment ff niet onder Metal
et is ook meer Commercieel als de rest, ze draaien nooit onbekende bands bedoel ik, want metallica kent ook iedereen
want bij rock doen ze dat wel, maar bij metal niet ,en dat moet gebeuren
LoUNgeR
26th September 2002, 21:06
binnenkort kom ik nog wel eens een keertje langs.
En ik zal zeker niet lachen, waarom zou ik
Ik lach men eigen wel uit
Mr G. Bears
26th September 2002, 21:16
ow koel ,dat word lachen hoor
dan kunnen we weer zeggen
psst
wat is ie normaal zeg
Nitro
27th September 2002, 00:18
ja maar Lounger is ook veel slimmer dan je denkt, en dat ie zelf denkt:) ;)
Mr G. Bears
27th September 2002, 08:30
aha, dat dacht ik al, et maakt mij niet uit of ie komt, als ie het maar gezellig vind, anders moet je niet komen he
want dat noem ik het innemen van kostbare ruimte:)
LoUNgeR
27th September 2002, 14:37
Ik neem zoiezo al kostbare ruimte in.
Met mijn omvang:D
Ik denk dat ik de volgende keer zo : (C) binnenkom
hell yeah
Mr G. Bears
27th September 2002, 15:58
zou wel lachen zijn ja, of je trekt net zoals carnage een spiegelbloes aan;J
Carnage
27th September 2002, 19:06
zou wel lachen zijn ja, of je trekt net zoals carnage een spiegelbloes aan;J
Hey, da's mijn TradeMark he ;).....goh, ga ik nog een trend zetten ook :D
Mr G. Bears
27th September 2002, 19:13
nou. blijf verder hopen hoor,
ik laat je wel in die illusie, maar goed
je moet nog wel es langskomen jeroen en dan langer
Nitro
17th October 2002, 00:42
gaan er binnenkort nog mensen naar the pitt toekomen die er normaal niet zijn?
Kolky
17th October 2002, 00:58
Zullen we Lounger weer eens uitnodigen, of Jeroen ofzo....
Is altijd wel leuk. :D
Behalve als je van die gastjes hebt die 1 minuut binnen zijn en dan weggaan....(N)
Mr G. Bears
17th October 2002, 14:55
weer uitnodigen, ow ja, weer, verrek, ja ik was et even vergeten OMDAT DE POSTS DIE DAT ZEIDEN, niet WEGZIJN, ow ja, verrek
ja doen we ,
ow die gastjes, rRoland, Paul van Meel enzo, die Gothicers
Yavanna
17th October 2002, 15:36
Okee dit onderwerp hebben we geloof ik ook op tha Pitt - forum en ook al op de vorige... Sinds we nieuwe dj's hebben (o.a. Raymond die afgelopen zaterdag draaide) is het al wel beter geworden. Ik vind het op zich niet erg dat er tekno enzo gedraaid wordt, maar dat is soms een half uur lang en dan is het niet boeiend meer...
Gelukkig komen er nog steeds boeiende mensen en kun je als het te erg wordt altijd nog naar buiten...
Yavanna
Kolky
17th October 2002, 15:55
Ej... The Nobodies waren wel cool, dat vond ik iig (Y)
Was wel druk, maar dat maakt niet uit!
Shandril
17th October 2002, 21:22
Originally posted by Nitro
het kan beter allemaal op 1 avond komen want als het alleen maar goeie muziek hou je het ook niet de hele avond vol, er moeten gewoon wat rustpauzes zijn. Meer metal is altijd welkom natuurlijk, iig Metallica 1x op een avond
don't you worry my friend, soon there will be a new one, right Mr G Bears?
Shandril
Mr G. Bears
17th October 2002, 21:40
idd, wij gaan et gewoon doorzetten et idee,
als we geen werk hebben en als we et wel hebben dan doen we et als hobby ernaast
Laevid
17th October 2002, 23:09
Originally posted by Kolky
Ej... The Nobodies waren wel cool, dat vond ik iig (Y)
Was wel druk, maar dat maakt niet uit!
Ik von de nobodies ook goed en de demo trouwes ook....
nou druk; het leek druk omdat da gangettje 1 meter breed was ;J
Laevid
17th October 2002, 23:13
Originally posted by Yavanna
Okee dit onderwerp hebben we geloof ik ook op tha Pitt - forum en ook al op de vorige... Sinds we nieuwe dj's hebben (o.a. Raymond die afgelopen zaterdag draaide) is het al wel beter geworden. Ik vind het op zich niet erg dat er tekno enzo gedraaid wordt, maar dat is soms een half uur lang en dan is het niet boeiend meer...
Gelukkig komen er nog steeds boeiende mensen en kun je als het te erg wordt altijd nog naar buiten...
Yavanna
Die Raymond die draait wel goed ja...die draait tenminste the prodigy 2 keer per avond ;J en voor de rest draait tie ook wel meer wat de platen van het moment ipv alleen maar "classics"..
Eindelijk iemand die het niet zo erg vin....(van de alternative dance dan)....
Boeiende mensen....ja het grootste deel van het trefpuntmagic.nl forum eej....en als dat ff geen boeiende mensen zijn :D
Yavanna
18th October 2002, 11:34
Originally posted by Laevid
Boeiende mensen....ja het grootste deel van het trefpuntmagic.nl forum eej....en als dat ff geen boeiende mensen zijn :D
Da wou ik zeggen ja!!!
Tis wel goed dat dr ook mensen komen die wel voor de muziek komen en niet omdat ze dan tegen hun vrienden kunnen zeggen:
"weeeeeet je hoe stoer ik ben! Ik ben naar de pitt geweest!!!"
Ik bedoel... zo stoer ben je ook weer niet als je naar de pitt durft, maar er zijn nog steeds veel mensen die denken dat het er 1 grote drugshandel/ orgie/ whatever is... en anderen vinden dat dan weer stoer als iemand daar binnen durft... Jammer dat zo iedereen erachter komt dat het niet 1 grote drugshandel/ orgie/ whatever is (noujaaah...;)) en dat er zo weer steeds meer van die mensen komen...
Volgt iedereen nog....??? Noujah ik denk dat t wel ongeveer duidelijk is wat ik bedoel :D
Greetzzz
Yavanna (al 2 jaar trouwe pitt-ganger :))
Laevid
19th October 2002, 16:35
Da wou ik zeggen ja!!!
Tis wel goed dat dr ook mensen komen die wel voor de muziek komen en niet omdat ze dan tegen hun vrienden kunnen zeggen:
"weeeeeet je hoe stoer ik ben! Ik ben naar de pitt geweest!!!"
Ik bedoel... zo stoer ben je ook weer niet als je naar de pitt durft, maar er zijn nog steeds veel mensen die denken dat het er 1 grote drugshandel/ orgie/ whatever is... en anderen vinden dat dan weer stoer als iemand daar binnen durft... Jammer dat zo iedereen erachter komt dat het niet 1 grote drugshandel/ orgie/ whatever is (noujaaah...;)) en dat er zo weer steeds meer van die mensen komen...
Volgt iedereen nog....??? Noujah ik denk dat t wel ongeveer duidelijk is wat ik bedoel :D
Greetzzz
Yavanna (al 2 jaar trouwe pitt-ganger :))
Haha ik wis niet dat er mensen waren die dat stoer vonden...meestal krijg ik de reactie: "eh getver nee toch?"..
zo zit er bij mij in mijn mentorgroep op de Uvt een meisje uit fijnaart dat dus uitgaat in chagall enzo. en die had het opeens over een pit...maar ze had het ook over uitgaan dus ik d8 hee The pitt..ze zei toen van "nee joh dat lijkt me zo eng daarow" en toen kwam ik dus met "ja daar ga ik dus altijd uit"...:D(T):D...
dat pitt-forum is trouwes best wel dood...de laatste posts dateren uit half september..:S
Nitro
19th October 2002, 18:01
ja er zijn mensen die het eng vinden in the pitt, andere komen om mensen uit te lachen (jullie zijn erg triest), andere vinden het weer stoer om te komen en er zijn gelukkig ook mensen die gewoon voor de muziek komen
Mr G. Bears
20th October 2002, 12:14
je hebt ook mensen die komen gewoon voor de gezelligheid, maar daar kun je ook weer onderscheid maken tussen mensen die er echt mogen komen en die die er niet thuishoren. Helaas is die 2 groep et grootst en nog steeds groeiende
maar idd, het selecte groepje dat er voor de muziek komt verdient het respect
Nitro
20th October 2002, 17:07
aaghhhh tering olf (M) (M) (M)
aekold
20th October 2002, 19:46
Olf is een mietje, ik ken hem van de voetbal. Hij is/was daar keeper en kon het echt niet. Gewoon voetballen trouwens ook niet, maar dat doet er niet toe.
Maar zoals al eerder gezegt wordt: er zijn teveel mensen die nix, maar dan ook nix in the pitt te zoeken hebben. Mensen uit de dinges ofzo. Dan heb je van de stomme marokanen (ik discrimineer niet, ik maak onderscheid) die plotseling een beetje dom mee gaans taan doen op de dansvloer. Dat kan ik dus niet hebben en heb ik toch echt de neiging om hun kniebanden door te snijden ofzo. Dan staan ze tenminste stil(T)
Maar er moet idd meer metal gedraaid worden. En het zou ook geen kwaad kunne als ze wat meer onbekendere bands gingen draaien, zoals Iced earth/Blind Guardian en Rhapsody.
En natuurlijk wat meer klassiks zoals Metallica en Iron Maiden.
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:30
idd, ten eerste is Rhapsody best headbangbare muziek gebleken, dus dat is ook al geen reden meer, en als je onbekende trance/dance/alternative gaat draaien vind ik ook dat je onbekende metal moet draaien
Blade of Darkness
21st October 2002, 21:46
(E)Afgelopen zaterdag was het echt niet leuk nee, maar ik vind dat zo stom, draaien ze van die trance/dance/alternative, is de dansvloer nagenoeg leeg (op olf na). En dan draaien ze bijvoorbeeld System of a down en dan kan er niemand meer bij. Zouden ze dat doen omdat er anders niets gedronken word?(E)
Pyro
22nd October 2002, 00:11
Tja, ik weet dat veel mensen het maar nix vinden, maar ik denk dus dat de stijl van The Pitt van Rock/Metal is verbreed naar Alternatief. En daar passen gewoon heel veel stijlen binnen. Over het algemeen blijven echter vooral de Rock-mensen er komen, en die vinden het meestal maar nix, al zijn er ook mensen die naast Rock ook de alternatieve Dance wel kunnen waarderen. Kijk, ik zou het niet zo leuk meer vinden als in The Pitt alleen maar Rock gedraaid wordt, ik vind het juist zo stoer dat je ook muziek van bijvoorbeeld The Prodigy, Underworld, Chemical Brothers enzo hoort, want die hoor je ook nergens anders in Roosendaal eigenlijk. Maar waar ik het wel mee eens ben, is dat Rock toch het belangrijkste moet blijven, zo is die tent begonnen en dat publiek trek je ook aan. Maar wat Dance tussendoor kan toch ook weinig kwaad (als het tenminste binnen de perken blijft)?
Nitro
22nd October 2002, 01:51
ja zolang dat dance gedoe maar een beetje aantehoren is lukt het nog wel maar het moet geen half uur lang komen want dat is echt niet leuk meer. Niemand zit daar op te wachten 2 nummertjes kan nog wel maar meer achter elkaar toch echt niet. en ja het draaien van 'rock' in the pitt blijft is meestal gewoon van die nu-metal of hard rock
Blade of Darkness
22nd October 2002, 10:55
(E)Inderdaad, de dj was dit keer wel erg fanatiek aan het draaien en ik vind af en toe zo'n nummer niet erg, sommige klinken nog goed ook, maar ze moeten niet bezig blijven.(E)
aekold
4th May 2003, 04:43
Dronken jongeren die ruzie zoeken zijn triest.
Begon al goed, na de film Steef naar huis gebracht, fiets ik over de stoep bij de boelevaard, omdat die open gebroken is, staat er plotseling zo'm allochtoon voor mijn neus. Begint te zeuren dat ik niet over de stoep mag fietsen. Na 5 minuten mag ik er van hem in zijn oneindige mildheid door. Later op die avond staan we voor de ouwe en begintzo'n lavie patser moeilijk te doen tegen Alex. Die ook weg. Taco en ik fietsen naar huis, komen we een groep jongeren tegen van een man of 13. Begint er een tegen Taco zijn fiets aan te schoppen, waarop ik hem uitscheld. Vervolgens haalt hij mij van mijn fiets, waarop ik hem van zijn fiets trek. Kerel stik pissed en begint te schoppen en te slaan. Toen hebben Taco en ik hem maar een klappen gegeven en uiteindelijk kreeg hij mijn voet op zijn neus (bloedneus (T)) en toen kwamen zijn vrienden er maar eens tussen.
Nu zit er bloed op mijn nieuwe jas?? wat nu???
Shandril
4th May 2003, 12:52
ik denk dat ik maar blij ben dat ik niet met jullie ben meegefietst...Ik ben nooit zo goed in zulke situaties...Alleen met wapens...:D
Shantje
aekold
4th May 2003, 14:22
Alleen maar goed met wapens??? Mss maar goed dat je er dan niet bij was, anders had het heel vervelend voor die kerel kunnen aflopen.
Shandril
4th May 2003, 14:28
Als ik me longsword bij had gehad wel, maar ik heb niet zo'n jas als die gasten van Highlander (no offence) waar een heel zwaard in past, zonder dat je er wat van ziet...
Shandril
aekold
4th May 2003, 14:43
Das waar ja, naja, mss zit er nog een carriere voor mij als monk in. Ik zou trouwens best zo'n jas willen als die gasten in highlander of in the matrix. Die zijn zoooooooooooooo vet, naja ook focking duur.
Aekold & Elminster trashed the little fucker! and Elminster didn't used his magic, imagine of he did(T)
Yavanna
4th May 2003, 18:38
Tjezis echt zielig zulke mensen... Zolang iedereen het maar heeft overleefd :)
Ennuh... Pieter... Bloed op je nieuwe jas??? NOOOOOOOO!!!
Hij was net zo mooi grijs... aaaaaaah echt keizielig... ;) maar ik blijf toch echt fan van je hoor, juist nog veel meer nu! YEAH!
All Fear Aekold!
LoUNgeR
4th May 2003, 18:42
Ik ben altijd te zat om te reageren. Krijg dus klappen en sta dan vreemd met men mond open te staren en me af te vragen wat er nu precies is gebeurd:D
Elminster
4th May 2003, 21:19
Errug triest, maar hij heb zn portie thuis. Op zo'n moment wil ik wel een black belt, dan had-ie wel ff wat meer dan een (hopelijk) gebroken neus... Vriend van Pieter, die in die groep zat (probeerde die zatlap nog te stoppen btw) zal het wel vertellen denk :)
Opmerking van iemand uit die groep toen Pieter & ik met z'n twee?n TERUGvochten: 'Met z'n 2en tegen 1, durven ze wel' 8)8)8)
aekold
5th May 2003, 01:09
Tja, hij zocht ruzie met twee mensen, dan moet hij ook tegen twee vechten. Eigen schuld.
Dat bloed op mijn jas is trouwens al weg. Maar ik heb dank zij die eikel wel een mooie jaap in mijn voorhoofd (E)
Shandril
5th May 2003, 01:12
Sommige meiden vinden dat wel sexy....
Shandril
aekold
5th May 2003, 01:23
Jij?? :D
Ik denk eerder dat ik wel een stnadje van Steef zal krijgen vanwege mijn gedrag, haar kennende.
Naja, jammer dan, die kerel heeft tenminste zijn verdiende loon.
Shandril
6th May 2003, 01:37
je zit toch niet onder de plak he Pieter :D
(sorry steef)
Shandril
Originally posted by Shandril
je zit toch niet onder de plak he Pieter :D
eu...nou nou (?)
aekold
6th May 2003, 09:25
Nee, dat niet, maar ze was er gewoon niet zo blij mee dat ik had gevochten. Maar ze vond het niet super erg.
Heb trouwens van die jongen van de voetbal nog het nodige gehoord. Hij had een zware bloedneus, maar hij wist niet of hij gebroken was. Het schijnt ook nog dat hij nog achter ons aan gekomen was, maar daar hebben we weinig van gemerkt. Het schijnt ook dat hij een frequent vechter is, dus dit zal zijn ego flink schaden.
Shandril
6th May 2003, 10:42
go pieter, go pieter, go pieter.
Shandril
Yavanna
6th May 2003, 12:41
YEAH!
All Hail Pieter!
Okee alleen ik dan :D
Woehoew, goed gedaan idool (Y) Ik wist wel dat ik de beste uitgekozen had :D
grtz!
Conjurer
6th May 2003, 12:45
En dan durven ze nog te zeggen dat ik agresief ben.............................
Yavanna
6th May 2003, 12:54
jaja bij pieter was het zelfverdediging ej ;)
Jij gooit mensen voor de grap op de grond dat heb ik zaterdag wel gemerkt (T)
grtzz!!
aekold
6th May 2003, 15:55
Originally posted by Conjurer
En dan durven ze nog te zeggen dat ik agresief ben.............................
He....hij trapte eerst Taco en toen mij van ozne fiets af, vervolgens krijg ik eerst een schop en nu durf JIJ te beweren dat IK agressief ben?? ? Het lef.
Conjurer
6th May 2003, 18:01
Ok ik heb het lef JIJ BENT AGRESSIEF !
valt wel mee jah maak je nie druk, just kiddin
aekold
6th May 2003, 19:38
I know, just playing allong :D.
Yavanna
6th May 2003, 20:02
Jaja maar ondertussen heb je het wel mooi gezegd ej aekold ;)
Conjurer
6th May 2003, 22:31
en nu is de fun er weer af, darn you
aekold
6th May 2003, 23:28
Tja, typisch vrouwen, weten altijd de plezier uit de conversatie te halen. No offense meant.
Conjurer
6th May 2003, 23:35
tja ach dat was wel te verw88 ja maar goed, een volgende keer beter of nie?
aekold
6th May 2003, 23:43
We zullen wel zien. Op de voetbal wordt trouwens beweerd dat ik volgende week dood zou zijn, omdat die kerel dat neit over zijn kant laat gaan. Oe, bang. Ik sta te shaken van emotie. Zaterdag toch feestje bij Roel dus ik wens hem veel suc6.
Kolky
25th August 2003, 15:32
Tha Pitt.. is 2 weken dicht nu..
Maar er gaan ook geruchten dat het 'te koop' staat!
Waar gaan we dan uit? iemand suggesties!?
Elminster
25th August 2003, 15:43
Waarom is t dan dicht? Dat 'te koop' hoorde ik trouwens via de groep dus ik kan jullie niets wijzer maken...
Planetouched
25th August 2003, 15:58
zijn vrouw was toch van em gescheiden enso...dunno maar grote kans dat de gemeente et opkoopt en er weer een fijne buurt van maakt..
Nitro
25th August 2003, 16:56
als the pitt weg zal gaan zou echt zwaar klote zijn, want dan is er geen een cafe met alternatieve muziek meer.
Mr G. Bears
25th August 2003, 17:10
als the pitt weg zal gaan zou echt zwaar klote zijn, want dan is er geen een cafe met alternatieve muziek meer.
daar sluit ik me bij aan.........dan heeft et voor mij weinig zin om nog uit te gaan
ik zou et echt vreselijk vinden iig
Angel
25th August 2003, 17:52
Ik stem als volgt:
Zo veel mogelijk erbij en geen weg :D
(M) (T) :O :( :) (R) :& ;J :? :| :D ;) :) (I) :! (E) 8) :+ (C) :S (L) (-) :A (?) (A) (K) (N) (Y)
Helemaal mee eens! Maarre, is dit niet de verkeerde thread??
Angel.
Angel
25th August 2003, 17:55
Dan gaan we met z'n allen de Heksenketel innemen, gewoon ENTERUUUUUUUH! Dan word ik wel DJ, nee, ik ga wel achter de tap staan *bier* . Ik schenk namelijk je glas extra vol! En een DJ, die uh, vinden we wel. Nee, we zetten een stereotoren weg en iedereen mag om de beurt een cd'tje erin stoppen en zijn lievelingsnummer draaien! Idee? We kicken gewoon iedereen uit de ketel!
Angel.
Insane Alien
25th August 2003, 18:15
Ff een beetje opheldering.. Tha Pitt staat nu al ongeveer een jaartje of 10 te koop, maar dat is een paar keer 'opnieuw' gebeurd.
Vorige week zaterdag heeft o.a. een dj daar die ik ken te horen gekregen dat de pitt dus weer 'te koop' staat. Hij heef took het minimale bedrag te horen gekregen, maar mag dat absoluut niet zeggen helaas. Dit omdat Tom graag wilt dat de gemeente, die hem al langer weg wil hebben, hem uitkoopt door op elk ander bod er flink boven te gaan zitten.
Van een andere bron heb ik weer gehoord dat Tom de pitt alleen maar wegdoet als hij er een goed bod voor doet..dus het kan nog wel even duren.
De meeste mensen waarmee ik het hiero heb gehad denken dat het zo ongeveer een half jaar gaat duren voordat hij sluit of hij moet dus opgekocht worden door iemand die de pitt wil open houden.
Er is in dat geval een betere optie en dat is het gebouw ernaast de 'dinges' te kopen aangezien daarbij nog voor ongeveer 3 jaar alle vergunningen bij zitten.
Dus of er moet iemand de pitters een nieuw thuis geven of het wordt een inval doen in a. hekse..maarja die zit al zo vol denk ik dan of b. tmt of c. wally's maar het nadeel bij de laatste 2 is dat ze waarschijnlijk niet hun vaste klanten kwijt willen en dus geen aanpassingen maken voor pitt-mensen.
Dus dan allemaal maar gaan verhuizen he ;)
(A)
Planetouched
26th August 2003, 02:54
dinges is weer een heel ander verhaal eej, ik denk niet dat dat weer wordt opgestart, als het al niet door de gemeente is opgekocht. Daarbij moet de koper ook een horeca vergunning hebben en daarvoor moet je minsten een maand of 3 een cursus voor lopen. Owja, dinges is niet het random cafe waar je zomaar even iets in begint, dinges heb ik zelf in gewerkt en als je dat wil runnen moet je dus echt wel flinke inzet hebben, zitten veel mankementen aan.
Elminster
26th August 2003, 13:29
Dinges heeft ook niet bepaald de sfeer van een donker rockerscaf? ej! Nee dat wordt nix, gewoon hopen dat het open blijft en anders met zn allen naar Eindhoven naar Altstadt :D:D
Insane Alien
26th August 2003, 15:41
dinges is idd een heel ander verhaal jah...maar als je een jonge ondernemer bent ofzo is dat wel waarschijnlijk een betere optie dan de pitt zelf. Enne nee dat heeft de gemeente nog niet opgekocht en dat mag hij volgens mij de komende 3 jaar ook niet eens wegens die rechtzaak toen.
Offe we kennen naar Renesse zit ook echt een vet rockcafe...of naar tilburg..of naar...naja
(A)
aekold
26th August 2003, 21:40
Originally posted by Planetouched
zijn vrouw was toch van em gescheiden enso...dunno maar grote kans dat de gemeente et opkoopt en er weer een fijne buurt van maakt..
Dt hoorde we vorig jaar ook allemaal al en toen is er nix van gekomen, dus ik verwacht dat het deze keer ook wel mee zal vallen.
Elminster
26th August 2003, 22:49
Dat hoop ik. Dat we er gewoon niets maar van horen en dat het gewoon telkens nog een zaterdagje langer open blijft!
Insane Alien
27th August 2003, 00:50
Euh..maar al die vorige keren is niet het personeel zo goed op de hoogte gebracht van wat hij van plan was enzo. Maar nieuwe ontwikkelingen zullen zekerz gemeld worden.
(A)
Nitro
27th August 2003, 13:55
laat die dinges gewoon dicht dan heeft niemand er last van
Elminster
27th August 2003, 15:03
Juist niet, ik hoop dat iemand weer de dinges gaat proberen want het is gewoon een kewle locatie (Y)
Als er maar de juiste mensen komen...
Planetouched
27th August 2003, 16:22
pcies, was bets tof daar...en ik verdiende daar een klein fortuintje int zwart:) hehe, alleen de eigenaars waren niet zo jofel dusja..collectief hebben we toen maar ontslag genomen na een maand of 3 geloof ik
aekold
27th August 2003, 19:34
Originally posted by Elminster
Juist niet, ik hoop dat iemand weer de dinges gaat proberen want het is gewoon een kewle locatie (Y)
Als er maar de juiste mensen komen...
Met de dinges was op zich nix mis, het enige probleem was dat er plotseling heleboel allochtonen in de pitt kwamen om moeilijk te doen en daar heb ik niet zo'n zin in.
Wat mij betreft mag daarom de dinges mooi dicht blijven.
Shandril
28th August 2003, 11:48
ik kwam om introkamp mensen tegen die mij kennen van de pitt, ik weet alleen niet meer hoe hij heette..Hij kwam iig uit Bosschenhoofd... En had krulletjes haar....En een T-shirt van Machine Head....
Shandril
Yavanna
18th September 2003, 22:59
Pitt te koop, Pitt dicht tsjah elk jaar komt dit op nieuw ter sprake..... wat zal ik zeggen... alstie dicht gaat komen jullie gewoon elk weekend naar Nijmegen (genoeg slaapplaatsen) ) :D daar zijn nog wel wat leuke alternatieve cafe's. Ook keldercafe's: open tot 7.00 uur echt rielekst :D
Planetouched
18th September 2003, 23:28
schrijf mij maar in:)
Carnage
7th November 2003, 17:21
Binnenkort (als in 'Januari') gaat naast de Pitt een groot dance cafe open, in de ruimte waar vroeger de Bona Beachclub zat.
DJ Niels (welbekend van Planetouched z'n feestje) gaat er waarschijnlijk draaien - en ik ga maybe wat samenwerken met DJ Niels :P
Planetouched
7th November 2003, 18:39
alweer? man daar heb ik nog maand of 4 voor gewerkt...nouja, als je een barbediende nodig hebt, ik wil wel. Werk nu ook bij Sieben sportcentrum achter de bar en heb het in het oude Damuca ook een aantal weken(lees 1 maand) gedaan.
Btw, als jullie nog mensen/financien nodig hebben, miss is mijn pa geinteresseerd, was vorige keer ook al. Wie zijn nu de eigenaars? Heeft Niels ondertussen al een horeca vergunning?
aekold
7th November 2003, 19:25
NOOOOOO, dan krijg je straks weer van die breezahs die komen kijken of de pitt mss ook iets voor hun is en van de tering allochtonen die alleen maar komen voor het slammen en ruzie zoeken.
Daar heeft ik dus echt geen zin in.
Kolky
7th November 2003, 19:47
Originally posted by Planetouched
alweer? man daar heb ik nog maand of 4 voor gewerkt...nouja, als je een barbediende nodig hebt, ik wil wel. Werk nu ook bij Sieben sportcentrum achter de bar en heb het in het oude Damuca ook een aantal weken(lees 1 maand) gedaan.
Lijkt mij ook wel cool om daar te werken jah...)
Iig voor het geld zou ik het wel doen... maar naast the Pitt... oei :D
Wie is idd de eigenaar precies? Denk niet Niels in zijn eentje?
Laevid
7th November 2003, 22:52
Ik dacht dat ze de damstraat uitgaans-vrij wilden maken. Kennelijk nie dus. Maar als dj carnage gaat draaien danst gegarandeerd feest )
Angel
11th November 2003, 15:51
Ik dacht dat ze de damstraat uitgaans-vrij wilden maken. Kennelijk nie dus. Maar als dj carnage gaat draaien danst gegarandeerd feest )
8) 8) 8) 8) 8) 8)
Ja maar jij vindt alles goed. En wat je niet leuk vind, daar dans je na 1 á 2 pilsjes toch ook op! :P )
Angel.
Laevid
11th November 2003, 22:22
Nou ja zeg, dj carnage was echt goed bezig....
en ik dans altijd (bijna) overal op daar hoef ik ook niks voor op te hebben )
Carnage
14th November 2003, 01:22
:& :& :&
Okay ik ben de muts.
Dat cafe dat ik bedoel komt daar waar vroeger die sportshop van Maurice zat, dus gewoon op de oude markt.
:) Did I scare you all? :P
Shandril
14th November 2003, 01:23
anyone?
ik volg het niet....
Shandril
Laevid
14th November 2003, 11:23
Originally posted by Carnage
:& :& :&
Okay ik ben de muts.
Dat cafe dat ik bedoel komt daar waar vroeger die sportshop van Maurice zat, dus gewoon op de oude markt.
:) Did I scare you all? :P
Nou ja nu blijft de dreiging voor de pitt qua sluiting wel even groot, terwijl dat zou afgenomen zijn als er nog een tent daar zou komen.
Kolky
25th March 2004, 02:08
Het doomscenario is toch ervan gekomen! Volgens goed ingelichte bronnen, gaat the Pitt in ongeveer 1,5 maand sluiten! :'(
Ik kan het zelf nauwelijks bevatten... :S
Laevid
25th March 2004, 11:20
Da's wel heel kort meer :(, waar hoor ik dan al die gave diejee haaans platen nog :(
Elminster
25th March 2004, 11:46
Is het overgekocht dan? Volg het Roosendaalse nieuws niet meer helaas, dus als iemand t ff toe kan lichten.
Erg kut idd, dr komt zeker niets voor in de plaats?
Nitro
25th March 2004, 16:28
vast een of andere Breezah tent ofzo, nou ja het is ook geen ideaale plek voor een café.
Laevid
25th March 2004, 18:09
nou volgens mij wil de gemeente van de hele damstraat een gewone straat maken dus denk dat er niks voor in de plaats gaat komen dan.
Yavanna
25th March 2004, 21:02
De pitt is geloof ik opgekocht door de gemeente, of iig dat gaat gebeuren... En inderdaad, er komt dat uiteraard niets voor in de plek...
Maar goed, tis weer een: eerst zien, dan geloven, want dit verhaal is al zo vaak opgedoken...
LoUNgeR
26th March 2004, 00:02
iets positiefs: AFSCHEIDSFEESTJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D
einde van de avond toog afbreken en alles slopen. heb t al een keer gezien. geweldig(Y)
of ben ik nu gewoon geweldadig (C)
Geobear
26th March 2004, 14:13
ja *no*
LoUNgeR
26th March 2004, 14:19
:& sorry, maar de laatste tijd krop ik veel emoties op en dan..........ja dan kan t wel een s zijn dat .................... ik een beetje.................. UITBARST *shoot* *nasty* *knife* *drum* *gitar* *vocal* *nasty*
(C)
Shandril
26th March 2004, 15:50
weer terug van weggeweest met even een klein nieuwsberichtje, van een betrouwbare bron
De pitt gaat (nog) niet dicht.
Er zijn inderdaad plannen om het te verkopen, maar omdat Tom er iets van 3 ton voor vraagt. En de gemeente er maar tussen de ton en twee ton voor wil betalen. Verkoopt hij het niet. Logisch.
Over drie jaar komt het pand in de publieke verkoop, dan is er waarschijnlijk meer kans dat het verkocht gaat worden.
misschien iets voor jullie?
Shandril
LoUNgeR
26th March 2004, 16:23
jaaaah, dan maak k er een pitoresk cafeetje van met lezingen en een free podium voor dichters. heerlijk, beetje kunst en cultuur zal de damstraat goed doen. doordeweeks fototentoonstellingen.
ff spare
Kolky
26th March 2004, 16:28
300.00 euro.. hmm.. zoveel heb ik niet :D
Hoop dat het overgekocht wordt door een rockliefhebber, maar als je ziet wat er is gebeurd met de tent ernaast, denk ik niet dat er iemand interesse heeft in die plek
LoUNgeR
26th March 2004, 16:33
nee joh, je verdient toch goed bij de gamma :D , tenminste bijna heel de gamma zit elk weekend in Captain Cook's.
of zij n ze rijk door de aandelen :|
Laevid
27th March 2004, 00:01
nou ja ze hebben nou een publiek wat op weinig andere plekken terecht kan, dus gegarandeerd klanten, als ze er iets heel anders van gaan bouwen heb je de kans dat het een 13 in een dozijn tent wordt waar mensen echt niet voor naar een uithoek van de stad gaan. En wij worden dakloos :+
Mr G. Bears
27th March 2004, 09:58
weer terug van weggeweest met even een klein nieuwsberichtje, van een betrouwbare bron
De pitt gaat (nog) niet dicht.
Er zijn inderdaad plannen om het te verkopen, maar omdat Tom er iets van 3 ton voor vraagt. En de gemeente er maar tussen de ton en twee ton voor wil betalen. Verkoopt hij het niet. Logisch.
Over drie jaar komt het pand in de publieke verkoop, dan is er waarschijnlijk meer kans dat het verkocht gaat worden.
misschien iets voor jullie?
Shandril
als je, als ware journaliste, nu ook eens die bron vrijgeeft, dat scheelt al een hoop. Want aan "van een betrouwbare bron" heb ik niks.
Tzou wel mooi zijn overigens!
LoUNgeR
27th March 2004, 17:57
als je, als ware journaliste, nu ook eens die bron vrijgeeft, dat scheelt al een hoop. Want aan "van een betrouwbare bron" heb ik niks.
Tzou wel mooi zijn overigens!
maar als ik de betrouwbare bron was geweest, had je t dan wel aangenomen :D
Mr G. Bears
27th March 2004, 19:13
Originally posted by LoUNgeR
maar als ik de betrouwbare bron was geweest, had je t dan wel aangenomen :D
laat daar geen twijfel over bestaan he )
Shandril
27th March 2004, 20:20
Beer: als ik een betrouwbare bron heb, wil ik die misschien wel anoniem houden. In feite doet de bron er niet toe. Maar omdat je het zo "vriendelijk" vraagt:
De bron is Joris (die van de Pitt)
Shandril
Mr G. Bears
28th March 2004, 03:52
nou, dat is er dan ook weer uit
maakt het een stuk geloofwaardiger.
Shandril
28th March 2004, 14:59
dus jij noemt ieder artikel waarin een journalist zijn bron niet wil vermelden, niet geloofwaardig?
En daarbij, het is als iets van de 15e keer dat er zo'n soort roddel van de pitt rondgaat. Dat jullie dat dan ook nog recht geloofden.
Shandril
Mr G. Bears
28th March 2004, 16:01
Ja als je van heel veel mensen hetzelfde verhaal hoort, of je hoort et van slechts één iemand (jij in dit geval), dan vind ik dat eerste een stuk geloofwaardiger.
Ik zeg trouwens dat het een STUK GELOOFWAARDIGER wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat alle berichten waar geen bronvermelding bij staat ook meteen niet geloofwaardig zijn.
Ik vind het gewoon dom dat je de bron er niet bijzet, terwijl je dat net zo goed wel kan doen, want zo'n speciale bron isset nou ook weer niet he.
Shandril
28th March 2004, 23:43
in eerste instantie is mijn bron Kjeil (of hoe je dat ook schrijft).
Als zo'n roddel de ronde doet (watie al 5 keer heeft gedaan) vind ik het een beetje raar, als iedereen nog steeds denkt datie waar is. Maar goed.
Einde discussie,
Zou het niet iets zijn om te kopen en daar dan een eigen café van te maken?
Ik zou iig het pand er naast ook kopen, en dan er iets moois van maken. Over dag een soort soft rock café en 's avonds een hardrock café of zo....
Shandril
aekold
28th March 2004, 23:57
Ja, en wanneer gaan we weer eens een keer met z'n ALLEN naar de pit?
Yavanna
29th March 2004, 00:00
Met zn allen naar the pitt --> tsjah, wordt steeds moeilijker ej, iedereen begint een beetje zn eigen leven te krijgen...
Claudia --> Je schrijft Kjell, ennuh... ach, ik heb al vaker een gesprek met Joris gehad hierover ennuh.... dit zeitie een jaar geleden ook al, dus.... tis gewoon afwachten...
Carnage
29th March 2004, 13:53
Originally posted by aekold
Ja, en wanneer gaan we weer eens een keer met z'n ALLEN naar de pit?
Waarom prikken we (jullie) niet gewoon een datum in de toekomst? Maak een 'Uitgaans' thread (Y)
Nitro
29th March 2004, 14:06
liever een mailinglist dan
Yavanna
29th March 2004, 16:18
Nou aangezien het al moeilijk blijkt om af te spreken om te gaan dnd'en met zn allen, zal uitgaan met zn alen er ook niet inzitten lijkt me zo...
Mr G. Bears
30th March 2004, 20:13
Nou ik weet niet hoor, maar naar mijn weten gaan Yuri en ik nog steeds iedere week uit, en Michel en Marianne ook zeer regelmatig dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Planetouched
30th March 2004, 21:19
hehe, ik kom NIET, maarja jullie hadden denk niet anders verwacht..:)
maarem, de pitt...tja lekker interessant, voor mij part bouwen ze er een huis of een frietkraam i don't care, der is echter een doelgroep voor dus denk nie dat ze em weg zulle halen. Boeie, kwam er toch al amper.
Geobear
31st March 2004, 15:44
nou ja ze hebben nou een publiek wat op weinig andere plekken terecht kan, dus gegarandeerd klanten, als ze er iets heel anders van gaan bouwen heb je de kans dat het een 13 in een dozijn tent wordt waar mensen echt niet voor naar een uithoek van de stad gaan. En wij worden dakloos :+
Ja :S Go DJ Hans!
aekold
31st March 2004, 21:46
Nou ik weet niet hoor, maar naar mijn weten gaan Yuri en ik nog steeds iedere week uit, en Michel en Marianne ook zeer regelmatig dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
Dat bedoel ik, en ik geloof dat Claudia laatst zij dat ze weer wat meer met de groep wou zijn (correct me if I'm wrong), dus lijkt me dat wel een mooie gelegenheid.
Elminster
31st March 2004, 21:49
Maar ik ben niet altijd in roosendaal meer :&
Yavanna
1st April 2004, 00:39
Nee, inderdaad, en ehm... ik geloof dat we al vaak genoeg wat met de groep hebben willen doen, maar dat uiteindelijk Claudia toch vaak degene is die niet kan... Dus misschien als zij ook graag wilt, dat er ook initiatief van die kant moet komen...
Mr G. Bears
1st April 2004, 13:25
Originally posted by aekold
Dat bedoel ik, en ik geloof dat Claudia laatst zij dat ze weer wat meer met de groep wou zijn (correct me if I'm wrong), dus lijkt me dat wel een mooie gelegenheid.
als er mij een leuke avond geboden wordt ben ik best bereid om ook te komen, maar ik heb geen zin in iedere week weer dezelfde saaie zooi.
Shandril
1st April 2004, 16:56
ik ga hier geen ruzie over zitten maken. Maar wat ik doe in mijn vrije tijd moet ik zelf weten.
ik vind wel dat het een beetje afwisselend blijven. Ik ben er niet zo meer voor om iedere zaterdagavond film te gaan zitten kijken en dan om elf uur al in de stad te staan. En daarbij, mijn banksaldo laat het nog steeds niet zo toe om uit te gaan.
En anders gaan jullie een keer mee naar Highstreet...? )
Shandril
*edit: Met zn allen naar the pitt --> tsjah, wordt steeds moeilijker ej, iedereen begint een beetje zn eigen leven te krijgen... Het is precies zoals mar het zegt, iedereen begint zijn eigen leventje, en die lopen steeds meer uit elkaar...En zo wordt het steeds moeilijker om nog iets te vinden wat we allemaal leuk vinden, en wanneer we allemaal tijd hebben.*
Yavanna
1st April 2004, 17:01
Ehm... wij maken ook geen ruzie :S
Maar Pieter zegt dat jij vaker wat met de groep wilt doen... Is niet te merken, en dat zeg ik... that's all...
Ik heb ook geen geld, maar ga toch uit, houdt mij niet tegen, maar dat moet ieder voor zich bepalen... Ik ga ook echt niet tegen jou zeggen dat je uit MOET ofzo...
Shandril
1st April 2004, 17:04
ok geen ruzie dan
ik heb inderdaad gezegd dat ik wat met de groep wilde doen. Maar als er ook niet op mijn initiatieven gereageerd wordt, dan heeft het voor mij ook niet veel zin meer iets te doen. Maar goed. De zomervakantie is er over niet al te lange tijd weer. En dan heeft iedereen vast wel weer genoeg tijd. Dagje strand, dagje pretpark. Zulke dingen....
*check de edit van mijn vorige message nog ff*
Shandril
Yavanna
1st April 2004, 17:12
Heheh, de zomervakantie wordt mijn drukste periode van heel het jaar :D
Weekend van studievereniging, mentorenweekend, introweek (mentormama spelen)... heheh ohjah, vacuitje, denk dat ik dan nie zoveel in roosendaal ben )
Shandril
1st April 2004, 17:37
nou ja we kunnen het proberen, ik neem niet aan dat je 8 weken mama bent, (hm klinkt raar :P) of dat je erg lang op vakantie gaat. Maar we kunnen het iig proberen
Shandril
Yavanna
1st April 2004, 17:40
Ik heb zowiezo maar 4 weken vakantie, waarvan 2 weken intro.... dus... 2 weken over waarvan in 1 week hers vallen... 1 week vakantie over...
Mr G. Bears
1st April 2004, 17:41
ok geen ruzie dan
ik heb inderdaad gezegd dat ik wat met de groep wilde doen. Maar als er ook niet op mijn initiatieven gereageerd wordt, dan heeft het voor mij ook niet veel zin meer iets te doen. Maar goed. De zomervakantie is er over niet al te lange tijd weer. En dan heeft iedereen vast wel weer genoeg tijd. Dagje strand, dagje pretpark. Zulke dingen....
*check de edit van mijn vorige message nog ff*
Shandril
Over welke initiatieven had je et precies?
ow ja Pieter! Ik denk dat als je nu nog blijft hangen in de hele situatie : groep die uitgaat, dat je dan hopeloos achter loopt. Times have changed, et gaat niet voor niets zoals het nu gaat. Ik heb gewoon sowiezo geen zin meer om iedere week weer naar de pitt te gaan, beetje staan, vooral heel veel staan en dan af en toe eens op de dansvloer om vervolgens weer naar huis te gaan.
Shandril
1st April 2004, 18:01
initiatieven als: wie gaat er mee naar Rotterdam goedkoop cd's kopen?
Wie gaat er mee naar Amsterdam, duurder cd's kopen of naar de film (die ene waar Yuri heen wilde)
Verder ben ik het met marcel eens.
Shandril
Laevid
1st April 2004, 22:22
Mensen ga es lekker chatten/mailen met elkaar ipv hier een ellelange discussie te gaan voeren die op zich niks met the pitt te maken heeft, of richt een "wat gaan we dit weekend doen bij het uitgaan-thread" op ofzow.
gegroet,
uw moderator
aekold
2nd April 2004, 12:21
Over welke initiatieven had je et precies?
ow ja Pieter! Ik denk dat als je nu nog blijft hangen in de hele situatie : groep die uitgaat, dat je dan hopeloos achter loopt. Times have changed, et gaat niet voor niets zoals het nu gaat. Ik heb gewoon sowiezo geen zin meer om iedere week weer naar de pitt te gaan, beetje staan, vooral heel veel staan en dan af en toe eens op de dansvloer om vervolgens weer naar huis te gaan.
Ik blijf niet hangen, ik ben me maar al te goed bewust van hoe het gaat, maar is het teveel gevraagd/t (doorhalen wat niet van toepassing is) om gewoon weer een keer met bijna iedereen naar de pit te gaan?? Ik hoop het niet.
Shandril
2nd April 2004, 15:43
denk het niet (dat het teveel gevraagd is)
Shandril
LoUNgeR
2nd April 2004, 18:29
gezellig.......................................... .................................................
Nitro
2nd April 2004, 19:03
Originally posted by LoUNgeR
gezellig.......................................... .................................................
wanneer zien we Lounger weer is in de Pitt? Zonder jou is die tent maar een slappe shoarma tent hoor, kom weer eens langs )
Yavanna
3rd April 2004, 15:09
Haha jaaaaaaah en neem je kabouters mee dan :D:D:D
LoUNgeR
3rd April 2004, 15:58
nou mss kom ik vanavond nog wel ff binnenvallen. ff ontglippen uit de stampende beats in die andere foute tenten. Kabouters, ken er twee, maar die gaan denk ik nie mee naar de pitt. bang om t niet levend naar de wc te halen.
ik beloof niks, maar er is kans dak wel ffkes langskom.
kunnen jullie ook weer lachen om mijn mislukte smoel.
ik eis wel een pintje van de webmaster *bier*
goblinmaster
13th July 2004, 04:59
Ik vind de Pitt nu wel goed maar te harde metal vind ik niet super maar wel OK.Ze moeten wel Muse,Prodigy,Flogging Molly blijve draaien.Dus ik vind het zo wel best.
Yavanna
13th July 2004, 12:41
Ik ben er al zowat een half jaar niet geweest, tis in Rossendaal echt niet boeiend meer als je eenmaal Nijmegen gewend bent :D:D
Nitro
13th July 2004, 16:51
The Pitt is een saaie tent geworden, constant van die wannabees tegen het lijf lopen, nee daar heb ik geen zin in
Elminster
13th July 2004, 16:53
Denk dat de tent niet veel veranderd is hoor ... )
Laevid
14th July 2004, 23:33
Nee the pitt is echt niet veel veranderd. Die wannabe's zijn er ook altijd geweest. En ik heb het er nog steeds naar m'n zin eigenlijk, al is de hekse ook erg leuk als het niet te druk is.
Carnage
19th January 2006, 14:42
*Update*
Schijnbaar is The Pitt uitgekocht? Weet iemand hier iets van?
aekold
19th January 2006, 15:13
Dat wordt toch al jaren geroepen?
Noem eens een bron :P.
Elminster
19th January 2006, 15:27
Dat roepen ze inderdaad al jaren. Zou t eens soort vorm van promotie zijn ;)?
Chrono
19th January 2006, 17:15
Hihi, wat een leuke thread is dit eigenlijk om nog eens terug te lezen, drie jaar na dato. Wat waren we toch allemaal jong en onbezonnen (mezelf incluis, ondanks mijn stralende afwezigheid). Zijn er mensen die nog regelmatig in die tent komen?
aekold
19th January 2006, 19:19
Ik ben er afgelopen zaterdag nog geweest. Eigenlijk is er niet zoveel verandert.
Angel
19th January 2006, 20:24
Eigenlijk is er niet zoveel verandert.
Jouw spelling is ook niet echt veranderd in de loop der jaren... *bier*
Laevid
19th January 2006, 22:42
Nee the pitt is echt niet veel veranderd. Die wannabe's zijn er ook altijd geweest. En ik heb het er nog steeds naar m'n zin eigenlijk, al is de hekse ook erg leuk als het niet te druk is.
Ik kan iig niet zeggen dat in anderhalf jaar mijn mening is veranderd.
Het enige wat er gebeurd is is een dj-wissel en een barman/vrouw wissel.
aekold
19th January 2006, 23:20
Jouw spelling is ook niet echt veranderd in de loop der jaren... *bier*
lekker belangrijk.
Geobear
20th January 2006, 10:37
Ja, da's ook belangrijk, maar de Pitt is ook gaaf.
Ik waardeer tegenwoordig in het algemeen DJ Jos meer dan DJ Hans, maar af en toe heeft Hans echt een briljante platenkeuze.
Maar ik ga ook graag naar andere tenten, waarbij de Hekse zeker niet mijn grote favoriet is, hoewel et waarschijnlijk wel het stamcafé zal worden als de Pitt zou gaan sluiten. Daarover: ik heb gehoord dat de gemeente de laatste maanden druk bezig is geweest de huizenprijs in de Damstraat op te voeren door zelf andere panden duur te kopen en op die manier een prijs te krijgen voor de Pitt waar ook de eigenaar zich in kan vinden.
Yavanna
26th January 2006, 15:41
Hihi, wat een leuke thread is dit eigenlijk om nog eens terug te lezen, drie jaar na dato. Wat waren we toch allemaal jong en onbezonnen (mezelf incluis, ondanks mijn stralende afwezigheid).
Eens :D
Nitro
26th January 2006, 18:42
he toen heette ik ook al Nitro!!!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.