PDA

View Full Version : 100 members equals party!!

Planetouched
8th September 2003, 01:49
Met nog 6 members te gaan komt de 100 grens snel in zicht, maar nu de grote vraag. Wat gaan we doen om het te vieren? Kolky geeft binnenkort zijn verjaardagsfeestje maar dat is maar een geval van toeval..misschien een idee om met geheel het trefpunt(althans zij die willen) uit eten te gaan(bijv. in Japans restaurant Osaka) en daarna te gaan stappen? Osaka is een restaurant in Roosendaal(nabij het centrum) waar je met groepen goedkoop een heerlijk buffet kunt nuttigen. Vorige keer heb ik het al mogen beproeven toen we met zijn allen gingen als viering voor de kerstviering en daarna naar het kerstfeest gingen. Ik weet niet of er meer mensen zijn die wel mee willen maar het lijkt me echt zo gaaf als we bijv. met een man of 10 a 15 uit eten gaan, zo duur zal het niet zijn. Ik schat een euro of 20 per persoon. Daarvoor heb je een avond met overvloedig eten. En dan ook letterlijk tot je erbij neervalt. Er is geen maximum dat je mag pakken, en daarnaast hebben ze naast het japanse eten ook andere meer Nederlandse dingen erbij liggen(friet/groente/fruit/ijs etc) Zijn er mensen die dit wel zien zitten? Ik denk dat als we het willen doen we het op een zaterdagavond moeten plannen, althans ik denk dat dan de meeste mensen kunnen. Commentaar someone?

Planetouched
8th September 2003, 01:55
Osaka

Nispensestraat 14-16
4701 CW Roosendaal
0165-533183

rating:
Food 4 uit 5 sterren
Service 4 uit 5 sterren
Ambiance 3 uit 5 sterren
Overall 4 uit 5 sterren

Real recommendation:
Uitstekend en betaalbaar restaurant

Nitro
8th September 2003, 02:09
Originally posted by Planetouched
Daarvoor heb je een avond met overvloedig eten. En dan ook letterlijk tot je erbij neervalt. Er is geen maximum dat je mag pakken, en daarnaast hebben ze naast het japanse eten ook andere meer Nederlandse dingen erbij liggen(friet/groente/fruit/ijs etc)

ik weet genoeg :D

Kolky
8th September 2003, 02:32
Originally posted by Nitro

ik weet genoeg :D

Ik wist het gelukkig al :D

Yammie (Y) Good Idea Planetouched!

Mr G. Bears
8th September 2003, 08:38
hmm 20 euro is mij te duur, ik kan et binnenkort wel gaan uitgeven, maar dan kan ik later niet naar een concert wat ik graag wil zien en dat vind ik toch belangrijker

aekold
8th September 2003, 11:26
Op zich wel een leuk idee, maar ik vind het aan de ene kant een beetje onzinnig, omdat er mebers zijn die nog nooit een post hebben geplaatst.
Op zich wel leuk om met zijn allen uit eten te gaan.
Beer, wanneer gaan we trouwens dat kaartje halen???

Chrono
8th September 2003, 11:40
ik vinnet wel een strak plan, maar daar hoeft toch niet omdat er 100 members zijn? Kan toch ook wel zomaar een keer? Al helemaal omdat er van die onzinnige members zijn (myself included ;) )

Planetouched
8th September 2003, 14:36
ja ik bedoelde niet dat alle 100 members hoeven te komen, gewoon wie wil. Daarbij is het bedrag rond de 20...kan gerust minder zijn met een groep...en 20 euro is niet veel voor restaurant...zeker niet voor wat je krijgt:D

Conjurer
8th September 2003, 17:02
Het klinkt wel goed idd en duur is osaka cker niet en als de groep groot genoeg is krijgen we misschien nog wel korting ook :D

Elminster
9th September 2003, 21:15
Goed plan (Y)!

Alle members kunnen komen maar degenen die nooit online komen zullen dit wel niet lezen -> zie het als natuurlijke selectie :D

Enne Osaka ken ik wel en tis top (Y)!

Planetouched
10th September 2003, 23:28
mooi, zooi positieve reacties...nog 5 members te gaan..:D

Nitro
11th September 2003, 00:13
ik maak gewoon nog een paar clonen aan en dan kunnen we gaan eten :D

Planetouched
11th September 2003, 00:26
klonen...:) -1/-1 hehe:D

Nitro
11th September 2003, 00:52
jot wat jij wilt, maar je begint teveel Yavanna taal te gebruiken *knife*

aekold
11th September 2003, 12:38
Zolang hij maar niet gaat slaan ;).

Angel
13th September 2003, 00:20
Oehh, nu begeef je je op gevaarlijk terrein, aekold!
Trouwens, dat is altijd als je bij mij ook in de buurt bent..

Angel.
*nasty*

aekold
13th September 2003, 17:47
Damn, dan is het nu wel heel gevaarlijk, aangezien je nu bij mij op schoot zit :S.

[Angel: inderdaad! Grrrrrrrrr! *nasty* ]

Planetouched
16th September 2003, 20:07
hmm nog 2 members te gaan...komt erg dicht bij nu eej:)

maare anders kan iedereen die wel zin heeft ff posten? Ik ehb trouwens begrepen dat de kosten maar 15 euro zijn, met groepskorting waarschijnlijk zelfs lager(Y)

Elminster
16th September 2003, 22:09
Ik heb wel zin

aekold
16th September 2003, 22:12
Ik ook, het zal alleen lastig worden een datum te vinden dat echt iedereen kan.

Carnage
17th September 2003, 01:34
Ik schik me wel :D (Y)

FF erg druk met werk enzo op het moment, maar daarna moet kunnen.

Nitro
17th September 2003, 13:23
nog 1 member, we hebben trouwens al wel meer dan 1000 threads

Nitro
20th September 2003, 13:57
Let The Party Begin! (C)

Yavanna
20th September 2003, 19:56
Originally posted by Nitro
jot wat jij wilt, maar je begint teveel Yavanna taal te gebruiken *knife*

Jaja ik ook van jou???

Naja.... Osaka is gsellie...!! Ben daar wel es met de fenna's geweest en het was lekker eten, ze kennen alleen geen Jupiler, want als je daarom vraagt weten ze nie wa je bedoelt magoed... :P

aekold
21st September 2003, 12:00
Begin dan maar alvast een datum te prikken.

Planetouched
21st September 2003, 21:27
lijkt me het handigst om gewoon eerst te informeren wanneer ze open zijn en daarna een dag te kiezen waarop zoveel mogelijk mensen kunnen, zal wel een zaterdag of zondag zijn. Of miss een vrijdag? Miss dat mensen hier hun keuze kunnen planten?

aekold
21st September 2003, 23:37
Maakt mij eigenlijk vrij weinig uit.

Planetouched
22nd September 2003, 19:14
Ik kan zelf op vrijdag en zondag meestal altijd, zaterdag moet ik even nakijken i.v.m. volley maar daar kan ik opzich altijd wel vrij voor regelen.

aekold
22nd September 2003, 23:49
Jammer, feest gaat niet door. We hebben namelijk 101 members :P.

Planetouched
22nd September 2003, 23:55
hehe...achja, nemen we wel op de koop toe...:D

aekold
23rd September 2003, 21:28
Das waar ja, zal niet zo'n probleem zijn :D.

Planetouched
23rd September 2003, 21:43
denk het niet nee, maar et zou wel verrekte handig zijn als de rest ook ff een goede datum door kan geven.

Kolky
23rd September 2003, 22:40
Ik stel voor op een zondag.. ergens halverwege Oktober..?

Planetouched
8th October 2003, 01:06
Oke, nu er binnenkort de herfstvakantie aantreed en we de 100 grens al hebben overschreden wil ik toch eigenlijk doorzetten met het idee. Ik denk dat we een man of 10 a 20 nodig hebben om het een beetje tot een succes te laten verlopen. Nu zijn er natuurlijk mensen die met de herfst weg zijn, dat is jammer maarja, op een latere datum is het ook lastig plannen.

Ik stel voor dat we de week na Party @ Piccolo Paradiso, dit is dus de week van 25 Oktober het etentje geven.

Ik schat dat de kosten tussen de 10 en 20 euro liggen, met een grotere groep denk ik aan iets van 15 euro de man. Ik ga het liefst in de avond rond een uur of 8, en dan het liefst op een vrijdag of zaterdagnacht. We kunnen dan ook (als het op een zaterdag is) nog uit als daar animo voor is.

ps: laatst stond er een onderzoek in de krant, ze controleren elke maand of elke week een restaurant. Osaka kreeg een uitmuntende 8 als eindresultaat en kwam daarmee in de top 10 geloof ik.

tot nu toe wilde mee of vond het een goed plan:

Kolky
Nitro
Chrono
Planetouched
Conjurer
Elminster
Carnage
Yavanna
------
8 man dusver

pieter wilde wel, maar ik weet niet of dat nu wel door kan gaan voor hem, hoop het wel. Verder nog mensen die mee willen of interesse hebben voor dit plan?

fvdl
8th October 2003, 11:16
Hoi,

Ik schat dat de kosten tussen de 10 en 20 euro liggen, met een grotere groep denk ik aan iets van 15 euro de man. Ik ga het liefst in de avond rond een uur of 8, en dan het liefst op een vrijdag of zaterdagnacht. We kunnen dan ook (als het op een zaterdag is) nog uit als daar animo voor is.

ps: laatst stond er een onderzoek in de krant, ze controleren elke maand of elke week een restaurant. Osaka kreeg een uitmuntende 8 als eindresultaat en kwam daarmee in de top 10 geloof ik.

tot nu toe wilde mee of vond het een goed plan:

Kolky
Nitro
Chrono
Planetouched
Conjurer
Elminster
Carnage
Yavanna
------
8 man dusver

[/B]

Ik heb ook wel interesse, maar osaka is wel duur, (20 euro is wel aan de krappe kant denk ik ??).

Maar count me in.

Frank

aekold
8th October 2003, 13:06
Ik zal denk ik wel meegaan, het gaat nu met de dag beter, dus reken er maar op dat ik meega.

Angel
8th October 2003, 14:57
Ik weet niet of ik mee ga, hoeft niet zo nodig van mij.
Ik zie wel tegen die tijd.

Angel.
Ps. Osaka is niet duur als je het buffet neemt. Als je geen liters bier zuipt, blijft het bedrag echt wel onder de 20 euro.

Planetouched
8th October 2003, 18:29
yup, vorige keer dat we er waren was met man of 15, dat was iets van 15 euro p.p. Het is wel buffet ja, dus oneindig food:D Drankjes zijn wel voor eigen kosten geloof ik

Kolky
9th October 2003, 11:56
Zullen we nu een datum prikken?
Herfstvakantie!??
Ikke kan elke avond zeg maar )

Yavanna
10th October 2003, 13:37
Sorry hoor kukeltjes ik denk nie dat ik meega, ik had alleen gepost dat ik er welles ben geweest dus )

Planetouched
12th October 2003, 14:37
owke, wat dachten jullie van de 24 of de 25ste? Ik dacht aan een uur of 8 of 9 ofso? daarna miss nog uit als het op een zaterdagavond is

Carnage
13th October 2003, 01:05
We zullen eens gaan kijken )

aekold
13th October 2003, 18:45
Iig niet om 9 uur, dan wordt het wel erg laat en dan gaat het personeel je weg staan kijken. Das ook nix.

Elminster
14th October 2003, 14:00
Plus dan ben je al half dood van de honger :)
Mag een stuk eerder van mij...

Planetouched
21st October 2003, 16:22
Owke, how about 25ste, en dan zo rond 6/7 uur?

Kolky
21st October 2003, 17:20
Hmm... half 7??

dan red ik het ook nog...:D

Planetouched
23rd October 2003, 13:18
hmm, ik kan vrijdag dus nog wel maar zaterdag haal ik niet, dan ben ik fijn aant poolen met Hanneke in Utrecht.

aekold
23rd October 2003, 18:50
En vrijdag zijn er een aantal dnd'en, dus dan kan het ook niet.

Yavanna
23rd October 2003, 19:05
hmm, ik kan vrijdag dus nog wel maar zaterdag haal ik niet, dan ben ik fijn aant poolen met Hanneke in Utrecht.
POOLEN??? Noemen ze dat zo tegenwoordig??? :D)

Planetouched
23rd October 2003, 19:06
hehe, marianne je bent bijna erger dan mij tegenwoordig:D

Yavanna
23rd October 2003, 19:15
jaja je houdt et voor onmogelijk maar dan gebeurt het toch ej :P stuur btw es een foto van hanneke want ik ben wel een bietje benieuwd )

Planetouched
23rd October 2003, 19:17
hehe, ik heb der een aantal van et feest geloof ik...ownee die heeft taco nu nog. Mwa, krijg zaterdag der pasfoto geloof ik, of morgen met de post..kan ook:)

aekold
24th October 2003, 12:36
Alles leuk en aardig, maar wanneer gaan we uit eten???
Wat dachten jullie van de zaterdag 8 november. Das de zaterdag na het spellenspektakel.

Kolky
24th October 2003, 18:13
Originally posted by aekold
Alles leuk en aardig, maar wanneer gaan we uit eten???
Wat dachten jullie van de zaterdag 8 november. Das de zaterdag na het spellenspektakel.

Jup, dan is er genoeg tijd om te plannen, uurtje of 6/half 7 moet toch wel lukken! We moeten wel een flink groepje hebben anders heeft het niet veel nut denk ik!?

Laten we beginnen met een lijstje :D

Roel, Pieter, Alexander, Marianne? meer meer??

Planetouched
24th October 2003, 18:16
marianne niet, maar david zal wel meewillen, Steef ook vast, Taco, Claudia en Jeroen idem, G bears ook vast wel:) ff anders een van die trefpuntmeeltjes erover rondsturen zoals Jeroen altijd doet met toernooien enso?

Shandril
24th October 2003, 18:19
ik mis wat....

Shandril

Kan iemand ff een korte samenvatting geven? :&

Conjurer
24th October 2003, 18:20
Dat kan ik niet, kheb het ook niet helemaal gevolgd........ :&

Kolky
24th October 2003, 18:24
Lees de eerste post..
hmm mailinglist zal ik es mailen dan :D

momentje :)

Planetouched
24th October 2003, 18:25
tis gewoon een idee om met zijn allen eens goedkoop maar wel lekker uit eten te gaan, zie het als een beetje 'socializen':D

Shandril
24th October 2003, 18:30
ik lees deze thread normaal niet, ik dacht datie over p@PP ging :&

Shandril

Conjurer
24th October 2003, 19:02
ehm nee dis net iets anders, lekker uit eten mee de gang maar dan wel zo cheap mogelijk )

Nitro
25th October 2003, 17:55
nou ja blijft ook een sport met een stokje ej dus wat dat betreft (R)