PDA

View Full Version : Party @ Piccolo Paradiso 5

Planetouched
3rd September 2003, 18:41
Party @ Piccolo Paradiso, part 5

Voor de vijfde keer gaan we weer eens gigantisch los in Piccolo Paradiso! De vorige feesten waren iedere keer een groot succes en zonder twijfel is het deze keer niet anders! Het doel is weer zoveel mogelijk mensen te laten komen, neem dus gerust vrienden en vriendinnen mee!

Dress-code: Black & White
Partypeople: 120-160
Come-in: 5.00 euro

Piccolo Paradiso
Laagveldsestraat 40
Roosendaal, Noord Brabant

Net zoals deel 1 t/m 4 wordt het feest bij Roel thuis gehouden. Piccolo Paradiso ligt aan de oostkant van Roosendaal, ongeveer een kilometer buiten de dijkrand. Om een routbeschrijving te krijgen naar Piccolo Paradiso kun je het beste een routeplanner zoals Routenet (http://routenet.nl) gebruiken.

De voorgaande feesten waren allemaal deels in het huis en deels in de tuin gegeven. Ditmaal is het echter naar achteren verplaatst. Sinds een half jaar staat daar een nieuwe schuur/stal. De paarden gaan naar de weilanden en de schuur zal leeggeruimd worden. Tussen deze twee gebouwen is een goede beschutte plek, uit de wind en deels overdakt. Ook zal er een chill-out zijn waar je ongestoord kan doen wat je wilt.
Overnachting is mogelijk maar geef dit ruim van tevoren door. Er komen mensen vanuit verre streken zoals Bunnik en N-Holland en die hebben in ieder geval recht op een slaapplaats.

Time: 21.00 - 03.00
Date: Zaterdag 18 oktober

Deze zaterdag is de eerste van de herfstvakantie voor zuidnederland en de laatste voor middennederland: Zo zullen de meeste mensen in staat zijn langs te komen. Het feest zal rond een uur of 9 van start gaan en we verwachten dat de laatste mensen zo rond een uur of 3 a uiterlijk 4 ook weer zichzelf naar buiten hebben gewerkt.

::HISTORY::

Party @ Piccolo paradiso is vorig jaar begonnen als een normaal feest ter ere aan de verjaardagen van mij, Taco Vader, Koen van Kuijk en mijn tweelingbroer Sjoerd. Op het eerste deel was er een opkomst van pak em beet 100 man. Met een tent, dj installatie en een krat of 17 was het een gegarandeerd succes. We verkregen toen meerdere vragen om nog een feest te geven, en wel zo snel mogelijk. Helaas was dit dus al in november, de 17de als ik me niet vergis. En met het ijzige weer is dat zoiezo niet meer doorgegaan.

Deel 2 van de reeks was een veel kleiner feest met een man of 25, aangezien mijn ouders een week naar het Oerol festival op Terschelling weg waren besloot ik nog een feest te geven, ditmaal echter nam iedereen zelf drank mee en mocht overnachten als men dat wilde. Deze formule werkte, wederom wilde iedereen weer een feest de week later, en deze keer gebeurde dat ook, mijn ouders waren immers nog niet thuis. Na deel 3 is er lange tijd geen feest meer gehouden, mede door school en omdat mijn ouders nergens naartoe gingen.

Deel 4 kwam dan ook pas weer toen mijn ouders een week naar afrika gingen, ook op deel vier werd de methode van deel 2 en 3 gebruikt. En weer was het een aardig succesje. Nu, met taco's, mijn broers en mijn 18de verjaardag in zicht besloten we wederom een feest te houden. Ditmaal gingen we weer terug naar de formule van deel 1. En ditmaal willen we proberen rond de 125 mensen aan het feesten te krijgen en met jullie hulp moet dat gemakkelijk lukken!

Roel Frietman.

Planetouched
3rd September 2003, 18:44
al deze info is ook na te lezen op de site gemaakt door Taco en mij voor dit feest:
www.partyatpiccoloparadiso.tk

Insane Alien
3rd September 2003, 18:59
zozo strax ken je bij jou thuis nog professionele feesten laten organiseren ;)..ziet er goed uit joh (Y)

(A)

Mr G. Bears
3rd September 2003, 19:02
ik kom wel, denk ik, et enige wat me tegenstaat is die belachelijke dresscode
wat heb je daar aan?

Planetouched
3rd September 2003, 20:21
joh, wat een moeite ook eej...nee de dresscode is meer omdat het ons wel vet lijkt als we 120+ man int wit en zwart kunnen laten komen...miss dat we nog iets kunnen doen van meisjes wit en jongens zwart maar dat zal wel niet. Anyways, niet zeuren maar zuipen:)

Nitro
3rd September 2003, 20:38
de dingen waar je op kan voten wijzen allemaal op, je moet komen, maar gelukkig was ik dat toch al van plan.

Ook zal er een chill-out zijn waar je ongestoord kan doen wat je wilt.

!!! :)

dresscode; o jee een wit t-shirt :|

Mr G. Bears
3rd September 2003, 21:03
kwil gewoon aandoen wat ik zelf wil
maar als de dresscode er is zal ik niet zo zijn om em aan men laars te lappen, tenzij ik de kleding nie heb, maar wit tshirt moet lukken

aekold
4th September 2003, 11:00
Ik doe wel zwarte kleding aan met daaronder witte sokken. telt dat ook???

Kolky
4th September 2003, 11:28
Originally posted by Mr G. Bears
ik kom wel, denk ik, et enige wat me tegenstaat is die belachelijke dresscode
wat heb je daar aan?

't is toch vet?
Ik zal er ook zijn ditmaal!

Mr G. Bears
4th September 2003, 12:36
hoezo is et vet?

Insane Alien
4th September 2003, 12:37
Originally posted by Planetouched
joh, wat een moeite ook eej...nee de dresscode is meer omdat het ons wel vet lijkt als we 120+ man int wit en zwart kunnen laten komen...miss dat we nog iets kunnen doen van meisjes wit en jongens zwart maar dat zal wel niet. Anyways, niet zeuren maar zuipen:)

meisjes..wit...humzz dan ken ik denk nie komen..al heb ik nu natuurlijk wel wit truitje van Atlantis met crew...:P

Maar tis toch de bedoeling of helemaal wit of helemaal zwart ofniet?

(A)

Nitro
4th September 2003, 14:01
tis volgens mij toch de bedoeling dat je in het zwart en in het wit gaat, dus wit tshirt en zwarte broek

Planetouched
4th September 2003, 18:18
maakt niet veel uit wat je aan hebt of in welke combi zolang et maar zwart of wit is ja.

Nitro
4th September 2003, 19:13
witte sokken en ondergoed dus rest zwart

Elminster
5th September 2003, 21:06
Ehm MrG je moet het zelf weten, tis niets verplichts, maar aangezien je zo goed als altijd toch als zwart draagt is het toch al helem??l geen probleem? :)

Nope we houden die dresscode, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Lijkt me nog steeds echt vet (Y)(Y)

Shandril
6th September 2003, 10:39
Dresscode: zien we er straks allemaal uit als obers en serveersters....:P
Mag grijs trouwens ook?

Shandril

Planetouched
6th September 2003, 20:42
hehe, nee alleen wit en zwart..btw, binnenkort gaan we een e-mail uitnodigingsronde houden en daarna nog een school/kennisen/stad ronde:)

aekold
8th September 2003, 00:13
Mij hoor je niet klagen, ben toch bijna altijd in het zwart.

Elminster
9th September 2003, 20:31
Originally posted by aekold
Mij hoor je niet klagen, ben toch bijna altijd in het zwart.
Zo mogen we het horen, al kon het wel its enthousiaster :P

Shandril
9th September 2003, 20:49
ow wacht, ik heb nog wel een leuk zwart rokje liggen....;)

Shandril

Angel
10th September 2003, 15:17
Dan moet Roel wel blacklight hebben (ofhoejedatookschrijft). Das veel leuker als we ook wat wits aan hebben. (witte schoenveters? :P)

Angel.

Nitro
10th September 2003, 15:31
ja blacklight is wel leuk, maar ja aangezien ik helemaal in het zwart zal zijn behalve mijn ondergoed en sokken zullen jullie moeten wachten tot ik mijn Part @ Piccolo Paradiso striptease doe, ook deze keer kan deze klassieker niet overgeslagen worden!

Kolky
10th September 2003, 17:08
Originally posted by Nitro
ja blacklight is wel leuk, maar ja aangezien ik helemaal in het zwart zal zijn behalve mijn ondergoed en sokken zullen jullie moeten wachten tot ik mijn Part @ Piccolo Paradiso striptease doe, ook deze keer kan deze klassieker niet overgeslagen worden!

Pas op, hiermee jaag je mensen weg :D

Shandril
10th September 2003, 18:20
witte veters.....Niet bij de combinatie die ik in gedachten had...

En witte kleding? Nee ook niet echt, ik hou het meer bij zwart denk ik. Ik vind zwart wel een sexy kleur

Shandril

Carnage
10th September 2003, 19:00
ik vind Wit ook wel een sexy kleur bij vrouwen eigenlijk :)

Shandril
10th September 2003, 20:40
nee zwart vind ik mooier, meer sexy, zwart heeft iets mysterieus.

Shandril

Mr G. Bears
10th September 2003, 23:29
i agree totally

Planetouched
10th September 2003, 23:36
wij de leiding zitten nog even in een discussie wat we aan gaan doen..beetje anders dan de rest, misschien geheel in een felle kleur ofso..nouja zien we nog wel:)

aekold
11th September 2003, 12:39
Originally posted by Shandril
nee zwart vind ik mooier, meer sexy, zwart heeft iets mysterieus.

Shandril
Klopt, dan is het meer een verrassing wat eronder zit :D.

Shandril
11th September 2003, 12:49
Thank you

Shandril

Chrono
11th September 2003, 12:54

Klopt, dan is het meer een verrassing wat eronder zit :D.

Kijk jij zo naar je vrienden?! 8) 8) 8) 8)

Mr G. Bears
11th September 2003, 13:22
hahahahaha
ben benieuwd hoe ze zich DAAR uit weet te praten ;)

Shandril
11th September 2003, 14:09
ze?

Hoe ga jij je daar nu weer uitpraten?

Shandril

Nitro
11th September 2003, 17:32
ze?

nou het gaat er toch om wat eronder zit :D

aekold
11th September 2003, 19:16
Originally posted by Chrono

Kijk jij zo naar je vrienden?! 8) 8) 8) 8)
Wel naar Stefanie. Als ik op een post van schotje reageer wil dat niet zeggen dat het ook over haar gaat.

Mr G. Bears
12th September 2003, 00:25
ze?

Shandril

sorry verkeerd gelezen, kan gebeuren he

zo daar heb ik me toch goed uit gepraat he
enne, tis nog de waarheid ook, komt dat ff mooi uit

Elminster
12th September 2003, 13:10
Ik vind zwart in de pitt altijd nog al makkelijk, zo van 'kan nooit fout'. Wit is gewaagder. Vrees dan ook dat er meer zwart dan wit zal rondlopen op het feest. Ik vind trouwens wel dat een chique jurk bij een vrouw zwart vaak mooier staat dan wit.

Insane Alien
12th September 2003, 23:11
chique jurk...damn ken ook nog in mijn gala jruk komen natuurlijk..das ook wel lol...humzz

(A)

Planetouched
12th September 2003, 23:46
ik vind dat meestal aan de vrouw liggen die in de jurk zit:)

Angel
12th September 2003, 23:56

Wel naar Stefanie. Als ik op een post van schotje reageer wil dat niet zeggen dat het ook over haar gaat.

Ff tussen haakjes: zwart is geen kleur. En wit ook niet.
Zwart is wel sexy, maar donkerrood ook, vind ik.

Angel.

Elminster
13th September 2003, 15:47
Bordeaux-rood is iets beter dan zwart, maarja we hadden alleen de keuze uit black & white ej :P

aekold
13th September 2003, 17:44
Dan wordt het dus zwart, das jammer, want ik had mijn nette rode blouse aan willen doen.

Planetouched
14th September 2003, 20:17
DJ Niels komt als alles goed is ook, vandaag bevestigd. Nu nog boxen, onze eigen carny is al wat aan het regelen. We hebben dus al een line up:)

Nitro
14th September 2003, 21:30
hmm die line-up bevalt me niet echt

Mr G. Bears
14th September 2003, 22:22
niet echt maar boeiend :p
tzal wel leuk worden ongeacht de muziek hoop ik dan tenminste

Kolky
14th September 2003, 22:24
Originally posted by Mr G. Bears
niet echt maar boeiend :p
tzal wel leuk worden ongeacht de muziek hoop ik dan tenminste

Roel is er niet een mogelijkheid om ergens een plekje te maken, voor mensen die naar 'Rock', 'Metal' en/of 'Punk' willen luisteren?

Zijn toch wel aardig wat mensen denk!?

Nitro
14th September 2003, 22:35
of gewoon afentoe een nummer, ik vind het niet erg om het grootste gedeelte van de avond naar dance te luisteren maar afentoe is een 'rock' nummer te horen zou toch zeer aangenaam zijn.

Planetouched
14th September 2003, 23:15
oke, ik weet niet of jullie er bij waren bij de drum en showband party maar dat is dezelfde dj. Die gast heeft toen een mix van trance en rock door elkaar gedraaid. En het klonk zeer goed. En nee geen gescheiden gedeeltes. DJ Niels is door ons vrij gelaten in muziekstijl met enigste voorwaarde dat er een accent op trance lag aangezien er een grote groep liefhebbers komt van die muzieksoort en Taco en ik dat ook het liefste horen. Let wel, nummers aanvragen kan altijd. Hij draait ze ook als het goed is(vorige keer wel, vraag maar aan Pieter bijv.) Eigen cd's meebrengen kan ook, zet er ergens een sticker op met je naam en je krijgt em geheid nog terug ook.

Daarnaast wordt er misschien nog een proef draai sessie gehouden, mag onze carny even bewijzen dat hij het een beetje kan*jump*

Kijk, ik zou rekenen op een aardig deel trance en daarnaast een hele zooi andere stijlen, tis maar net wat het publiek wil zoals Niels dat altijd zegt. Als hij ziet dat er niemand danst op trance draait hij een rocknummer of bijv. pop of RnB, net zolang totdat hij een stijl heeft gevonden waar men weer op danst en plezier maakt. The voice of the crowd decides.

Nitro
14th September 2003, 23:36
dat cd's meebrengen is misschien wel een beetje onhandig, kunnen we niet gewoon met zijn alle een cd samenstellen? of is dat misschien ook iets te onhandig?

aekold
15th September 2003, 11:07
Vorige keer heb ik gewoon een paar gebrande Cd's meegenomen, dan is het niet zo'n ramp als die kwijt raken.

Kolky
15th September 2003, 14:19
Vorige keer heb ik gewoon een paar gebrande Cd's meegenomen, dan is het niet zo'n ramp als die kwijt raken.

kwil me laptop wel meenemen :D
kvinnet allemaal wel best.......

Ow en kwil me ook ff inschrijven voor het 'blijven slapen' gedeelte... dit maal ZONDER kotsen (100% zekerz!)

Planetouched
15th September 2003, 16:04
uh...blijven slapen is geen inschrijving nog..heb al zeker 4 man die blijven slapen uit bunnik dus moet even kijken of mijn ouders meer man toelaten...Bart neemt volgens mij bijv. een tentje mee:D

aekold
16th September 2003, 11:55
Ook humor, en nu maar hoen dat er niemand met zijn zatte kop door je voorluifel komt banjerem, net zoals wouter bij marcel en mij tijdens graspop :D.

Angel
16th September 2003, 16:28
Originally posted by Kolky
Roel is er niet een mogelijkheid om ergens een plekje te maken, voor mensen die naar 'Rock', 'Metal' en/of 'Punk' willen luisteren?
Zijn toch wel aardig wat mensen denk!?

Stelletje ******(PEEEEEEEEEEEEP)! Pas je eens gewoon een keertje aan! :P Roel doet al zo z'n best, arme jongen.. _O_

Angel. *balloon* *bier* Party!

aekold
16th September 2003, 17:43
Niet zeuren, we betalen 5 euro entreekosten, dan verwacht ik ook wel wat.

Planetouched
16th September 2003, 18:57
nou als je dus een eigen rockgedeelte verwacht moet ik je toch teleurstellen.

Elminster
16th September 2003, 22:12
Ehm Angel wie organiseren het feest?

aekold
16th September 2003, 22:14
Ik verwacht geen eigen rock gedeelte, maar dat er wat rock tussendoor gedraait wordt een aangezien niels draait zal dat dus geen probleem zijn.

Elminster
16th September 2003, 22:36
Je weet t ej: hij mixt zelfs rock met trance, who the man (Y)

En Jeroen draait ook ej, die weet ook heus wel wat jullie willen )!

Mr G. Bears
16th September 2003, 23:12
kdenk et niet, maar goed..........
we zien et vanzelf wel

Shandril
17th September 2003, 01:00
Taart, komt er taart?

Shandril

Elminster
17th September 2003, 11:15
:| Stond nog niet op de planning... :|

Nitro
17th September 2003, 13:27
food-fights?

Planetouched
17th September 2003, 18:45
noop, srry geen taart...veels te duur.

Elminster
17th September 2003, 20:37
food-fights?
Als je je eigen food meeneemt en zelf helpt opruimen :)

aekold
18th September 2003, 00:30
Taart, komt er taart?

Shandril
Soon..............

Planetouched
18th September 2003, 00:47
ik vat em nie maar oke

Shandril
18th September 2003, 11:29
Of er taart komt, die je kunt eten. Geen feestje zonder taart.

Is er ijs dan? Behalve ijsblokjes ):P

Shandril

aekold
18th September 2003, 12:24
ik vat em nie maar oke
Is ook niet voor jou bedoelt.

Planetouched
18th September 2003, 17:11
geen taart, geen ijs of iets dergelijks...wat verwacht je dan? Allemaal veels te duur.

Nitro
18th September 2003, 18:20
nou Planetouched & Taco wat hebben jullie wel waarmee gegooid kan worden?

Planetouched
18th September 2003, 18:26
kom op jongens hou het een beetje van niveau, er wordt nergens mee gegooid en er gaat ook niets kapot..Gewoon een tof feest zonder allerlei onzin eromheen:)

Nitro
18th September 2003, 18:34
maar al die dingen waren er de vorige keren ook al :(

Planetouched
18th September 2003, 18:40
en?

Nitro
18th September 2003, 19:04
die willen we nu weer :)

Aenigma
18th September 2003, 22:56
Kan me niet herinneren dat er in deel 4 met taarten werd gegooid....

Of heb ik toch nog wat gemist?

Aenigma

Planetouched
26th September 2003, 01:05
ff een aardige update:

-Het feest staat nu definitief vast op 18 oktober, de tijd zal van 9 uur tot waarschijnlijk zelfs 4 uur zijn!!(hoe overtuigend kan ik wel niet zijn:), de exacte tijd komt nog later maar tot 3 uur hebben we al)

-Entree staat nu vast op 5 euro, dit is een mooi bedrag voor de hoeveelheid bier en andere alcohol die u mag nuttigen.

-Er was wat onenigheid over slapen etc. Welnu, mijn ouders hebben toestemming gegeven tot het opzettenb van tenten achter in een van onze weilanden. Let wel, er is geen wc, geen douche/water etc. Je mag er doen wat je wilt zolang je geen lawaai meer maakt na 3 uur.

Muziek is uit den boze, luidruchtige spelletjes etc. ook. Let wel, je moet dus wel eerder komen als je je tent wilt opzetten. Iedereen die na 10 uur aan komt zetten kan een tent opzetten vergeten, zoiezo is het dan al half donker.

Als er enige onenigheid plaatsvindt gedurende de nacht, stel je bent zo zat dat je de hele nacht loopt te irriteren en andere mensen melden ons dat kun je de dag erna erop rekenen dat je lekker op kunt flikkeren en de volgende delen mag missen, mijn ouders zijn super relaxed bezig dat het uberhaubt mag, stoor daarom niemand behalve jezelf met je gedrag.

Owja, vriendin/vriend gescoord? Das heel fijn, maar denk wel aan de gevolgen eej:) Helaas hebben wij geen condoom dispensor dusse ben je iets van plan zorg dat je vooruit kunt(zal over het algemeen wel meevallen denk).

Als je blijft slapen en je mist iets de dag erna helpen we je uiteraard wel met zoeken, echter wij zijn in geen manier aansprakelijk op iets dat je kwijtraakt of enige schade die je oploopt, zodra je je tent opzet stem je hier mee in.

Owja, de dag erna, ik neem aan dat iedereen pas laat op is, echter we zouden graag zien dat iedereen uiterlijk rond 1 uur weer weg is. Enige rommel kan natuurlijk in vuilnisbakken gegooid worden.

Een alternatief voor de tent is een auto waarin je kan slapen, dit mag ook, echter niet op de oprit, voor ons huis is ruimte zat om enige auto's neer te zetten(tot zover ik weet komen er nu al minstens 3) Ook hier geldt, na 3 uur stil, ga niet met autoradio's de buurt wakker houden, want dat leidt er automatisch naar dat er geen deel 6 in zit.

nou, na al die regeltjes, aardig leuk ideetje niet?:)

Nitro
26th September 2003, 01:15
de leiding is echt genadeloos )

Planetouched
26th September 2003, 01:24
hehe..achja we don't bite...kazan doet dat wel:)

Carnage
26th September 2003, 01:39
Ehe cool :D.

Ik begrijp dat de muziek installatie ook al geregeld is?

aekold
26th September 2003, 09:50
Jeroen, goed lezen,

Muziek is uit den boze, luidruchtige spelletjes etc. ook. Let wel, je moet dus wel eerder komen als je je tent wilt opzetten. Iedereen die na 10 uur aan komt zetten kan een tent opzetten vergeten, zoiezo is het dan al half donker.

Ik neem dus aan dat Jeroen zijn DJ festijn niet doorgaat.

Nitro
26th September 2003, 13:23
wordt daar niet mee bedoelt dat je op de camping geen muziek opzet etc?

Planetouched
26th September 2003, 14:22
idd..enne de installatie wordt nog geregeld.

Angel
27th September 2003, 14:06
nou Planetouched & Taco wat hebben jullie wel waarmee gegooid kan worden?

Met cd-tjes gooien is leuk, frisbee!
En anders met de boxen van de DJ!

Angel.
*balloon*

Nitro
27th September 2003, 15:15
Originally posted by Angel

Met cd-tjes gooien is leuk, frisbee!
En anders met de boxen van de DJ!

mag ik met jou gooien, jij kan toch vliegen, je bent niet voor niks een Angel

aekold
27th September 2003, 15:29
Oppassen, want anders vlieg jij mss er achter aan.

Mr G. Bears
27th September 2003, 15:38
hij heeft toch genoeg brandstof/energie

Elminster
27th September 2003, 20:21
Nieuwe info:

Carnage en DJ Niels draaien
Er komen waarschijnlijk 2 2500 watt boxen
Op het grasveldje mag een tentenkamp komen, buiten kunnen alle auto's staan.
Er komen ongeveer 25 kratten juup en een zooi witte wijn en fris
Binnenkort krijgen jullie allemaal een mailtje met een uitnodiging en de site erbij
Het is nu precies nog 3 weken!

Yavanna
27th September 2003, 21:09
vet ehm... wies DJ Niels?? ken ik m ook?

Planetouched
28th September 2003, 01:10
Niels Buijs, 27 jaar. Goede vriend van me, heeft ook op dat ene feest in de Show and Drum band vorig jaar voor me gedraaid, hij beviel toen wel goed hoorde ik:) Ik vind zelf dat hij heel aardig kan draaien, toffe gast.

Planetouched
30th September 2003, 17:54
woei, 2 mailingrondes van mijn zijde gestuurd. Ondertussen ook al ongeveer 5 doorsturingen van onder andere Jordi, Kolky, Mario, Bart en Arend...more follows..Taco, ik stuur zo wel ff mijn meel naar jou, kun jij er ook wat uitnodigen

aekold
5th October 2003, 13:25
Bij deze, ik kom niet naar je feest, vanwege mijn blessure. Ik heb geen zin om de gehele avond ergens op een stoeltje te gaan zitten en daar ook nog 5 euro voor te moeten betalen.

Yavanna
5th October 2003, 17:38
Aaaaaaaah *love* kei jammer! Maarjah... Ik snap het ook wel.
We zullen je iig erg missen!!!

Angel
6th October 2003, 18:44
Bij deze, ik kom ook niet, want ik moet babyzitten.
(Op Pieter passen dus!)

Angel.

Planetouched
6th October 2003, 19:21
jammer:(

Carnage
6th October 2003, 20:22
Ik geloof dat ik wel kom (L)

Vanavond ff muziek op CD fikken en uitzoeken. Planetouched, MP3 CDs gaan ook lukken geloof ik he? :)

Planetouched
6th October 2003, 20:27
hehe, ligt eraan of ik dan al mijn nieuwe pc heb, morgen ga ik de offerte navragen bij Dixons, dus als meezit kan ik em binnen enkele dagen hebben:)

maare, ik zou voor de zekerheid toch eerst voor de normale cd's gaan:D btw, ga vanavond ook wel begin maken aan dat lijstje voor je

aekold
6th October 2003, 21:05
Bij deze, ik kom ook niet, want ik moet babyzitten.
(Op Pieter passen dus!)

Angel.
Das lief van je, maar ga alsjeblieft niet echt op me zitten, ik heb al zo'n pijn aan mijn rug.

Angel
8th October 2003, 15:11

Das lief van je, maar ga alsjeblieft niet echt op me zitten, ik heb al zo'n pijn aan mijn rug.

Jammer, ik had eigenlijk nog wat leuke ideetjes! *jump* *bier* *blink* *love* *nasty*

Angel.

Kolky
12th October 2003, 21:54
Originally posted by Carnage
Ik geloof dat ik wel kom (L)

Vanavond ff muziek op CD fikken en uitzoeken. Planetouched, MP3 CDs gaan ook lukken geloof ik he? :)

Jup

waarschijnlijk neem ik me laptop meej...:D

Planetouched
12th October 2003, 22:46
kreeg net te horen dat er waarschijnlijk nog minstens 30 man meer bijkomt waar we nog niet op hadden gerekend..dat wordt dus nog meer bier inslaan, denk nu een krat of 30 a 35.

Carnage
13th October 2003, 01:05
Hoeveel man komt er totaal?

30 kratten = 30 * 24 * 0,25 ==> 30 * 6 = 180 liter bier :)

Nitro
13th October 2003, 03:05
ej is het toevallig ook niet zo dat volgende week zaterdag de klok een uur terug wordt gezet dus al het 3 uur is wordt het weer 2 uur ej. of niet?

Planetouched
13th October 2003, 09:22
haha, serieus? lol, dan hebben we nog een uur extra feest:)

Nitro
13th October 2003, 14:17
mooi want dan telt dat uur ook nog mee :)

Yavanna
13th October 2003, 16:36
Nou sorry hoor jongens maar ik heb altijd geleerd dat dat het laatste weekend van oktober pas gebeurt... Dus niet 18, maar 25 oktober... Maarrrrrr.... ik weet het niet, het kan dit jaar natuurlijk anders zijn...

*edit... ja kijk maar:
Op zondag 26 oktober 2003 's morgens verzetten we de klok van zomertijd naar wintertijd.
Om 3h zomertijd wordt de klok terug gedraaid naar 2h wintertijd. jammer maar helaasssss....*

aekold
13th October 2003, 18:44
Das jammer ja. Ik kom trouwens mss toch wel langs, moet nog ff kijken, maar er is een kans dat ik er toch bij ben.

Nitro
13th October 2003, 20:14
nou ja jammer dan

Elminster
14th October 2003, 14:09
dat jammer slaat neem ik aan niet op pieter (T) :D?
Het zou tof zijn pieter (Y) en roel kunnen we niet gauw ons feestje een week verschuiven :)?

Angel
14th October 2003, 16:53
Originally posted by Elminster
dat jammer slaat neem ik aan niet op pieter (T) :D?
Het zou tof zijn pieter (Y) en roel kunnen we niet gauw ons feestje een week verschuiven :)?

Wat heeft het voor nut om het feest te verschuiven?

Angel.

Nitro
14th October 2003, 16:55

Wat heeft het voor nut om het feest te verschuiven?

de week daarna wordt de klok een uur terug gezet, dus kunnen we een uur langer feesten

aekold
14th October 2003, 18:39
HHHmmmmm....tja, klein probleempje. Het blijkt dat het elftal zaterdag uit eten gaat in osaka. Dat houd dus in dat ik ook mee ga. Ik kom dus waarschijnlijk een eindje later.

Planetouched
14th October 2003, 19:10
lijkt me zoiezo geen probleem, zijn nu begonnen met opruimen van de schuur, hoop troep. Btw, ik heb het weerbericht voor aankomde zaterdag gezien: geen regen, maar et wordt niet echt warm geloof ik...achja, daar hebben we bier voor:)

aekold
15th October 2003, 10:03
Niet alleen bier :D.

Planetouched
15th October 2003, 10:43
Na die avond in ieder geval zeker niet meer nee )

Planetouched
15th October 2003, 14:44
een kleine update:

De muziek installatie wordt dus toch niet gratis. Niet dat men er iets van zal merken. We hebben nu dit ingepland, moet ruim voldoende zijn lijkt mij zo:D Het systeem levert een totaal volume van 1.5 Kw, dit wordt misschien zelfs nog 2.5 Kw(T)

4 stuks Master M15 luidsprekers
4 stuks Quicloc statieven
1 stuks Master DL1500 versterker
1 stuks subluidspreker van 400W

Nitro
15th October 2003, 16:58
ik hier nog wel een klein radio'tje liggen, geinteresseerd (R) :D

Angel
16th October 2003, 19:18
Zeg Roel, heb je ook privéhokjes ingericht? )

Angel.

Planetouched
16th October 2003, 19:21
hehe nou kijk:

Vanaaf gaan we boxen/rookmachine etc. ophalen in essen.
Morgen: om 9.00 bierstransport vanuit Roosendaal naar belgie, 35 kratten te halen. In de middag: start opbouw P@PP. Hierbij moet je denken aan het opruimen van de schuren etc.
Zaterdag: Ophalen boxen/randapperatuur van Digisound. Middag: Completion van het opbouwen, lounge ruimte, de draaiplek, eventuele bar, afdakking etc. Ook de eerste tenten zijn er dan al.
Avond, indraaisessies van Jeroen, ophalen Hanneke/Lisa/Michiel van het station, laatste tenten opzetten, entree maken etc.

Planetouched
16th October 2003, 19:22
de prive hokjes zijn dus nog niet zeker, als we tijd over hebben denk wel. daarbij, de tuin is groot genoeg niet?

Angel
16th October 2003, 19:24
de prive hokjes zijn dus nog niet zeker, als we tijd over hebben denk wel. daarbij, de tuin is groot genoeg niet?

Ja, maar das niet privé, snappie? ) Misscihien wat schermen (van die kleedschermen) neerzetten, dat we daarachter verstoppertje kunnen doen! Leuk voor de kleine kinderen. )

Angel.

Planetouched
16th October 2003, 19:28
hehe, we zullen zien. Trouwens naar zoals het eruit ziet kunnen we misschien wel 150+ mensen verwachten, ik krijg van een gigantische hoop mensen te horen dat ze komen. Toch heel mooi gepland kennelijk, zo net na een toetsweek en begin van de herfstvakantie:D

Kolky
16th October 2003, 19:30
hehe,
vanaaf boxen halen... en ff testen!

heb trouwens gehoord, dat er een hele groep 'lonsdale' mensen komen, met bretels, kisten etc... :S ik wist het niet, maar die heb ik dus per ongeluk uitgenodigd :S

Nitro
16th October 2003, 19:32

Ja, maar das niet privé, snappie? ) Misscihien wat schermen (van die kleedschermen) neerzetten, dat we daarachter verstoppertje kunnen doen! Leuk voor de kleine kinderen. )

je legt het zo wel heel vredelievend uit, zeg dan meteen:
Roel er komen 150+ man, ik wil een grote orgie houden, kan dat? :D

Angel
16th October 2003, 19:32
hehe,
vanaaf boxen halen... en ff testen!

heb trouwens gehoord, dat er een hele groep 'lonsdale' mensen komen, met bretels, kisten etc... :S ik wist het niet, maar die heb ik dus per ongeluk uitgenodigd :S

Whaaa, maak me nu niet bang! :P

Angel.

Nitro
16th October 2003, 19:35

per ongeluk? Ik weet niet hoe je dat in godsnaam voor mekaar krijgt hoor?!?

Planetouched
16th October 2003, 19:38
longsdale..hehe, geen idee. Kijk in dat geval zullen ze vast niet al te lang blijven vanwege de muziek(lees we draaien vooral trance en dat gemixt en longsdale houden van harde hardcore)

Nitro
16th October 2003, 19:40
longsdale..hehe, geen idee. Kijk in dat geval zullen ze vast niet al te lang blijven vanwege de muziek(lees we draaien vooral trance en dat gemixt en longsdale houden van harde hardcore)

5 euro voor onbeperkt bier ej

Planetouched
16th October 2003, 19:41
hehe, onbeperkt*

(*tot het op is, lees 41 kratten)

aekold
16th October 2003, 20:12
Zeg Roel, heb je ook privéhokjes ingericht? )

Angel.

Ja, humor, daar hebben we nu echt veel aan ).
Wees maar neit bang Steef, ik bescherm je wel.

Mr G. Bears
17th October 2003, 00:20
zolang ze maar niet het feest gaan verzieken.
hun hebben namelijk en hele andere opvatting van wat feesten
is.
maar goed, ik vraag me idd ook af hoe je iemand per ongeluk uitnodigt?
per ongeluk in de mailinglist gezet ofzo?

Planetouched
17th October 2003, 00:56
mwa...10 a 15 man op 150+ kan ik wel hebben:D

Nitro
17th October 2003, 01:03
eu..? er hoeft maar 1 verkeerde bij te zitten en het feest is al snel afgelopen dus

Carnage
17th October 2003, 01:33
Ik zal wel wat hardcore meenemen (Marshall Masters, Apotheosis, die dingen :D) *nasty*

Nitro
17th October 2003, 01:36
hmm dan blijven ze alleen maar langer

Angel
17th October 2003, 15:21
Het zal allemaal wel meevallen, denk ik. Misschien dat ze op een of andere gekke manier op dit forum terecht zijn gekomen en de uitnodiging hebben gelezen. Wie weet?

Angel.

Planetouched
17th October 2003, 16:19
hehe, wedden dat die gasten net zo denken over rockers? Man, dat valt allemaal heel erg mee. Ken wel meer mensen die longsdale dragen hoor.

Shandril
17th October 2003, 17:09
worden we/ze gefoullieerd?

Shandril

ff checke of mijn broertje niet bij die Lonsdale gasten zit....

Planetouched
17th October 2003, 17:10
uh...nee

Shandril
17th October 2003, 17:17
eej alex weet je een paar namen van die gasten. Mijn broertje beweerd namelijk datie gaat vissen...:S terwijl het bijna vriest...
:|

Shandril

Kolky
17th October 2003, 17:40
Okej, ik had Roland Loos uitgenodigd (kennen vast wel aantal mensen van jullie) die blijkt dus echt bij zo'n lonsdale groep te zitten, terwijl tie op school d'r nix van laat merken...
Naja hij zal zich wel gedragen, maar ik ken zijn vrienden niet echt.

Ej Roel, morgen foto's maken van het Bier ej! :D en dan posten a.u.b. :P

Planetouched
17th October 2003, 17:47
die foto's komen niet hier, nouja in eerste instantie niet. Die komen op www.partyatpiccoloparadiso.tk

Nitro
17th October 2003, 19:10
hehe, wedden dat die gasten net zo denken over rockers? Man, dat valt allemaal heel erg mee. Ken wel meer mensen die longsdale dragen hoor.

toevallig is er wel een heel verschil hoor, want die Lonsdale gasten zijn echt zo en de rockers zijn meestal toch wel 3x zo intelligent dus zorgen ook voor minder problemen.
en niet iedereen wie Lonsdale draagt is misschien zo, omdat er genoeg domme mensen rondlopen met dingen waarvan ze niet eens weten waar ze voor staan, maar ik neem toch wel aan dat als er meer kenmerken zijn dat ik daar toch anders over ga denken.
maar ik zie dat het vrienden van Roland zijn, nou ja die kunnen niet zo erg zijn dacht ik zo

Carnage
17th October 2003, 20:50

toevallig is er wel een heel verschil hoor, want die Lonsdale gasten zijn echt zo en de rockers zijn meestal toch wel 3x zo intelligent dus zorgen ook voor minder problemen.

En meestal ook 3x zo depressief.

Maar goed niet bevooroordeeld zijn, komt wel goed allemaal (Y).

aekold
17th October 2003, 20:55
Dank je wel Carnage, depressief is nog altijd beter dan die schapen die alleen maar naar trance luisteren, omdat de massa dat ook doet ).

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen hoor.

Carnage
17th October 2003, 20:57
Hehe hee ik moest natuurlijk wat terug zeggen :P

No worries, alles komt goed (Y)

Nitro
17th October 2003, 23:05

En meestal ook 3x zo depressief.

Maar goed niet bevooroordeeld zijn, komt wel goed allemaal (Y).

ook bij dat soort mensen zitten depressieve mensen, die eigenlijk geen leven hebben en zich dan maar bij een of andere groep aansluiten, om maar niet optevallen of juist stoer te doen.
Bovendien is depressief zijn geen minpunt, want zolang je je kan beheersen en je aan je principes houdt komt dat ook wel goed

Shandril
18th October 2003, 02:28
Depressiviteit heb je altijd wel, in iedere groep. Anders hadden ze drugs of alcohol niet uitgevonden.

Nee ff serieus, er zijn altijd, in iedere bevolkingsgroep, wel mensen die denken dat de wereld beter kan worden, of dat de wereld fucked up is. Daar ben je mens voor, om aan dingen te twijfelen, dat dat soms fout gaat is iets anders. Maar dat ligt ook aan je karakter. Als je dingen echt wilt, gebeurt het ook, als je gelooft in de mooie dingen, positief blijft kijken naar alle tegenslagen. En zoiets zit in je, of niet.

Wijze woorden van Shantje op de late avond.

Shandril

Carnage
18th October 2003, 04:12
100% mee eens (anders krijg ik slaag (L)) - nee serieus mee eens.

NB laten we ophouden om uit iemands muziekkeus conclusies te te trekken - dat is gewoon zinloos en zecht bovendien helemaal niks.

Mr G. Bears
18th October 2003, 11:01
100% mee eens (anders krijg ik slaag (L)) - nee serieus mee eens.

NB laten we ophouden om uit iemands muziekkeus conclusies te te trekken - dat is gewoon zinloos en zecht bovendien helemaal niks.

ik zeg niks ):D

Shandril
18th October 2003, 11:57
het was laat en vrijdagnacht....

Shandril

Angel
18th October 2003, 12:22
worden we/ze gefoullieerd?

Shandril

Nou, daar wil ik wel bij helpen hoor! )

Angel.

aekold
18th October 2003, 13:56
Ik zeg maar nix hierop.

Carnage
18th October 2003, 15:39
Hmmm ik zeg ook maar niks

@G Bears - Sorry G Bears ik zal nooit meer foutief spellen )

Planetouched
18th October 2003, 18:06
ok, grootste deel is ready to go, party place opgebouwd: check boxen en versterker: check, power supply: check, zuipwaar: check

jup..:) Let's party!

Kolky
19th October 2003, 16:27
IT Was AMAZING :D

Helaas dat iedereen het eerste zo super veel zoop :S

Planetouched
19th October 2003, 19:05
Hehe, dude...wicked feest:d

Planetouched
19th October 2003, 19:12
btw, nog hardstikke bedankt Jeroen, echt goede muziek en mooi afgewisseld. Ja echt een toffe avond maar met een gemiddelde van 180 a 190 man (een ruime verdubbeling van 2 jaar terug, wowie, wat hebben taco en ik toch veel vrienden, althans veel mensen blijken ons te kennen)) was het met de drank nogal hectisch ja, en nogal wat troep en paar lullige dingen. Anyways, super gaaf, deel 6 komt er zeker alleen dan op een veel kleiner formaat en meer met beetje betere vrienden.

Nitro
19th October 2003, 19:34
Anyways, super gaaf, deel 6 komt er zeker alleen dan op een veel kleiner formaat en meer met beetje betere vrienden.

als dat zou kunnen _O_

Mr G. Bears
19th October 2003, 21:00

als dat zou kunnen _O_

idd, dat zou wel veel leuker zijn eigenlijk

Laevid
19th October 2003, 22:56
btw, nog hardstikke bedankt Jeroen, echt goede muziek en mooi afgewisseld.

DJ CARNAGE _O_ Het leek soms of de echte Tiesto daar achter die tafel stond met die dansbewegingen )

Heerlijke nummers voorbij gekomen regulate, california love, burning love, born slippy, god is a dj, 2x nirvana..noem maar op :)

Die Dj Niels was technisch misschien beter, maar daar kwam nie veel meer uit dan trance en soortgenoten.

Over feest verder: Echt top (Y), maar misschien volgende keer als iemand invitee's meeneemt eerst laten melden? O ja, en lantaarns langs da bospad, da's makkelijker als je je fietssleutel uit je hand laat flikkeren :D

Carnage
20th October 2003, 00:21
Graag gedaan dat DJ-en *bier*

Ik heb me prima vermaakt! 't was voor mij ook weer goede oude tijd zeg maar (Y) )...'t was voor mij tenslotte ook weer 3 jaar geleden achter een mengpaneel te staan.

NB: DJ Niels is cool!! z'n apparatuur ook trouwens (L). Maar de muziek die hij draaide vind ik echt super vet, daar kom ik wel voor langs :).

Maar dat mixen doe ik voorlopig nog wel op de PC )

Het volk viel op zich niet tegen op een paar borderlinefiguren na :)

aekold
20th October 2003, 00:32
Opzich was het wel relaxed, maar ik had een foute amstel te pakken en dat heeft me een aardige buikpijn opgeleverd.
Eigenlijk toch jammer dat het zo groot was. Ik miste een beetje de gezelligheid van de voorgaande delen.

Laevid
20th October 2003, 00:51

NB: DJ Niels is cool!! z'n apparatuur ook trouwens (L). Maar de muziek die hij draaide vind ik echt super vet, daar kom ik wel voor langs :).

Hij had wel een enorm gaaf nummer van armani & ghost, funk that heette het volgens mij....en hij was volgens mij ook degene die dansplaat erin gooide....al was dit wel een hele vage versie.....

Planetouched
20th October 2003, 13:04
hehe, deel 6 wordt dus idd kleiner en meer zoals deel 2,3,4. Deel 5 leek nogal veel op een groot commercieel feest. Maja, al met al wel heel gaaf geweest, zeker vanwege Michiel(sommigen hebben em leren kennen) en Hanneke/Lisa en al die mensen die zeggen dat het weer een gaaf feest was

heerlijke avond..wat zeg ik avond en ochtend :) )

*kusje voor Hanneke*

Vampirekiss87
20th October 2003, 15:12
P@PP5 was kewl *jump*

op naar 6...

Aenigma
24th October 2003, 19:35
Hehe, het was echt vet! _O__O_

Wanneer is deel 6?(C)

Aenigma

Yavanna
24th October 2003, 19:49
Originally posted by Aenigma
Hehe, het was echt vet! _O__O_

Jaja alex, recept voor een geslaagd feest: half cola, half pis??? :D :D (T) (T)

Planetouched
24th October 2003, 20:57
gnagna...man ik moest echt zo lachen toen ik et hoorde:D

Angel
24th October 2003, 21:02
gnagna...man ik moest echt zo lachen toen ik et hoorde:D

WAT?? Wat heb ik gemist?????

Angel.

Yavanna
24th October 2003, 21:12
Ron met een volle blaas :D

Angel
24th October 2003, 21:21
Laat maar, ik wil het verder denk ik niet weten!

Angel.

Planetouched
25th October 2003, 00:05
hehe ik denk dat *knife* volstaat *nasty*