Carnage
19th July 2002, 12:49
Hey Mr G. Bears,
Zoals je weet ben ik nogal een rogue deck-builder :)
Ik wil graag een deck bouwen met deze tacktiek:
4 Book burnings
4 Burning Wish
4 Recoup
2 Mirari
--> Gooi alle Book Burnings op je opponent (of 6 damage, of 6 kaarten in z'n graveyard)
--> Recoup de book burning en doe het nog een keer :D (Burning Wish removed from the game)
--> Gooi Burning Wish en haal de book burning weer terug en doe het nog een keer :D :D (burning wish removed from the game), burning wish weer in de graveyard, etc
Met mirari wordt het helemaal fun omdat je dan alles kan forken enzo.
Op een gegeven moment wordt de opponent gedecked of kan je 'm dood burnen.
Kan je voor mij een leuk (en werkend) deck hierom heen maken of suggesties geven? Ik zit nogal moeilijk in mijn tijd tegenwoordig (en misschien verzin je iets wat ik nog niet aan gedacht had).
Zoals je weet ben ik nogal een rogue deck-builder :)
Ik wil graag een deck bouwen met deze tacktiek:
4 Book burnings
4 Burning Wish
4 Recoup
2 Mirari
--> Gooi alle Book Burnings op je opponent (of 6 damage, of 6 kaarten in z'n graveyard)
--> Recoup de book burning en doe het nog een keer :D (Burning Wish removed from the game)
--> Gooi Burning Wish en haal de book burning weer terug en doe het nog een keer :D :D (burning wish removed from the game), burning wish weer in de graveyard, etc
Met mirari wordt het helemaal fun omdat je dan alles kan forken enzo.
Op een gegeven moment wordt de opponent gedecked of kan je 'm dood burnen.
Kan je voor mij een leuk (en werkend) deck hierom heen maken of suggesties geven? Ik zit nogal moeilijk in mijn tijd tegenwoordig (en misschien verzin je iets wat ik nog niet aan gedacht had).